Pár napja kaptam egy nagyon kedves felkérést, hogy mutassam be női szemmel a Marina Yacht Sport Kft. új üzletét, melyet a Marina vitorlás „alkatrész” üzletének tőszomszédságában a pincében találhattok. Az üzletet Kövendi Eszter vezeti, aki ránk is odafigyel… Aki nem tudja hol van, kérdezze meg partnerét, vitorlázótársát, netán férjét…

Pár napja kaptam egy nagyon kedves felkérést, hogy mutassam be női szemmel a Marina Yacht Sport Kft. új üzletét, melyet a Marina vitorlás „alkatrész” üzletének tőszomszédságában a pincében találhattok. Az üzletet Kövendi Eszter vezeti, aki ránk is odafigyel… Aki nem tudja hol van, kérdezze meg partnerét, vitorlázótársát, netán férjét…

(

http://www.marina.hu

)


K:  Honnan jött a bolt nyitásának ötlete?


V:  A jószerencsének köszönhető. Egyszerre adódott egy igen kedvező lehetőség a szomszédos üzlethelységet illetően, illetve a Marina Yacht Sport is végre felismerte, hogy a technikai felszerelések mellett ideje újra kiszolgálni a ruházat iránti állandóan növekvő keresletet. (Marina Sailing Wear).


K: Hogyhogy külön üzlethelységet nyitottatok és nem a Marina Yacht Sport meglévő helységében rendezkedtetek be, mintegy bővitve az ottani választékot?


V: Nagyon örülök, hogy ez szóba került, hiszen a fő okot az szolgáltatta, hogy tapasztalataink szerint pontosan ez a párhuzamos értékesités jellemzi az ilyen tipusú üzleteket és ez véleményem szerint nem jó. Mégpedig azért, mert ilyenformán nem lehet megfelelően promotálni, az exkluzivitásnak illetve a minőségi szinvonalnak megfelelően nem lehet áttekinthetően kiállitani a ruhákat.


K:  Milyen típusú ruhákat találhatunk az üzletben?


V:  Szinte mindenfélét, bár elsősorban felnőtt ruházatunk van, azért korlátozott számban tartunk gyermekruhát 5-10 éves korúakra is. Például cipőink már 35-ös mérettől vannak, azért van 31-es kiscsizmánk is. Azért azt hozzá kell tegyem, hogy a jelenlegi készletünk bemutató, kisérleti jellegű árukészlet, melyet folyamatosan az igényeknek megfelelően bővítünk, és melyben először találunk meg parti, illetve divatruházatot is.


K: Milyen összetételű vásárlóközönségre számitasz?


V: Egyrészt versenyzőkre, hiszen a legújabb technikai fejlesztésű árukból is tartunk, igaz, most még korlátozott számban, elsősorban fogyasztói áruk miatt. Természetesen katalógusrendelés is van, illetve igény esetén beszerezzük. A versenyzői vonalon belül szolgáltatunk is: a szponzorált csapatok egységes ruházatát biztosítjuk, ebbe beletartozik a csapat arculatának megtervezése és a teljes ruhakollekció hajónévvel, vagy céglogóval meghímzése is.

De nagyobb részt olyan vevőkre koncentrálunk, akik valamilyen szinten már belekóstoltak a vitorlázás élményébe és a vitorlázás, mint „fehér sport” elnyerte tetszésüket a velejáró öltözködési stilussal együtt. Akik akár egyszeri charterhajózásra készülnek a tengeren, akár hosszabb távon szeretnének ezzel foglalkozni, fontosnak tartják a mindenkori megfelelő öltözetet, emellett pedig a minőség és exkluzivitás sem elhanyagolható tényező számukra. Ezek a ruhák kényelmesek mind a vizen, mind a parton, és esztétikailag is megállják a helyüket az elegánsabb yacht klubokban és éttermekben is.


K: Szerinted a hölgyeknek miért érdemes ide benézniük?


V: Itt hozzá tudnak férjeikhez, barátjukhoz öltözni, minden általuk hordott ruhaneműt megtalálnak a vitorlásruhákat gyártó – nálunk képviselt – cégek termékei között (a fehérneműt kivéve, de nyáron még fürdőruha is lesz). Másrészt amig másik felük a szomszédos boltban a technikai felszerelést böngészi , addig a nők sem unatkoznak.

Itt emliteném meg, hogy az új üzletbe átcsoportosítottuk, rendszereztük és bővítettük ajándéktárgy skálánkat is: tálalókészletet, réz disztárgyakat, nyakkendőt, csomótáblákat, ezüst ékszereket, képeket, és egyéb olyan disz- és ajándéktárgyakat, melyek nemcsak most karácsony előtt, hanem az egész év folyamán kitűnő választékot biztositanak ajándékozáshoz.


K: Mikorra várható a tavaszi-nyári kollekció és milyen termékekről beszélünk?


V: 2003. március végére, április elejére, amikor már bővített technikai sportruházattal, kikötői divattal, komplett színösszeállításokkal gondoskodhatunk minden vevőnkről.


K: Jellemeznéd pár szóban a nálatok árusitott márkákat női szemszögből?


V: Persze, hát akkor szép sorjában:


SLAM:


Olasz márka, élénkebb szinekkel, és a kikötői divatot követi technikailag és minőségileg is korrekt formában. Bár itt a  formahangsúlyosabb,  De nem elhanyagolható a vitorlázók kényelmét szolgáló ATF (légáteresztő, hőtartó, vízhatlan anyag) és a sensitive (nedvszívó, bőrbarát anyag).. Összességében az olaszok lezser, merész vonalai jellemzik, egyfajta mediterrán stílust hoztak be a ruhaiparba, ami közel áll a mi izlésvilágunkhoz.


TBS:


A francia gyártó, anatómiailag megformált, kiváló minőségű nubukcipőikkel kerültek be a köztudatba, melyek tekintetében a mai napig egyedülállóak a piacon. Fejlesztéseik ugyanis olyan szinten kiterjedtek, hogy nemcsak a női – férfi láb különbözőségét, de a különböző járású embereket is figyelembe veszik. Õk a lábra tervezik a cipőt, ezért feltétlenül érdemes megvenni, de legalábbis belebújni egybe. Azóta teljes színskálával, és kikötői ruhakollekciójukat is piacra dobták, sőt évente újabbnál újabb ötletekkel rukkolnak ki. A technikai ruházat mellett mostmár tetőtől talpig felöltözhet a család a partra is. Finom anyagok, finom színek, igazi francia elegancia.


HELLY HANSEN:


A skandináv népeknél a ruha elsősorban a kényelmet és a hideg elleni védelmet szolgálja, tehát egészségügyi szempontból igen fontos. Létrehozták és szabadalmaztatták saját anyagfejlesztésüket, az ún. HellyTech anyagot, ami a Gore-Tex anyag tulajdonságainak megfelel.A hazánkban már igen befutott márka termékei kiszolgálja a téli sportok,, a vizisportok, kerékpározás, hegymászás, és egyéb szabadidősportok szerelmeseit. Valódi „életmódruházat”. A színekkel igen merészen bánnak.


MUSTO:


Mit is mondhatnék, angol márka, melyben az angolok tökéletességre törekvése, hűvös eleganciája, a részletek aprólékos, finom kidolgozása ötvöződik. Piacvezető. Õ fejleszt először, ő diktálja ennek a technikai sportnak a divatját, és a legtöbb versenyzőt látja el a sportban. A nemrégiben rendezett Volvo Ocean Race hivatalos szállítója címet is megkapta, ahol a versenyzőket HPX-Gore-Tex ruhákkal látta el. 3 rétegű rendszerének alapelve, hogy a víz harmincszor jobban vezeti a hőt, mint a levegő, tehát a nedves bőr harmincszor gyorsabban hűl ki, mint a száraz. Úgyhogy a bőrbarát, nedvszívó termo alsóruházatból, a szőrme HP és a Gore-Tex extravékony anyagaival kombinált ún. „szőrösből” és a teljesen vízálló és légáteresztő külső rétegből álló rendszerrel még a legszélsőségesebb körülmények között is szárazak vagyunk, és jól érezzük magunkat.  Aki örök darabot akar és tényleg jót, legalább egyszer beruház egy jó Musto ruhára.

A mi üzletpolitikánknál pedig alapvető fontosságú szempont, hogy csak a célnak megfelelő ruhát, cipőt, vagy bármi kiegészítőt adunk el. Minden márka megkülönbözteti a világkörüli versenyek, a tengeri, partközeli, belvízi kedvtelési célú, illetve a dingivitorlázáshoz szükséges termékeket és mi is ehhez tartjuk magunkat. A Marinának jó 13 éves működése során mindig is fontos volt a szakértelem, a minőség és a jó hír, ezt pedig itt is követjük.



K: Mit üzensz a női vásárlói rétegnek?


V: Nézzenek be hozzánk, szeretettel várjuk őket, innen felöltöztethetik a családot és utána biztosan senkit nem kell megfázással ápolni :o)


K: Köszönöm a beszélgetést.


V: Én is köszönöm.