{"id":1045,"date":"2013-06-27T14:08:00","date_gmt":"2013-06-27T12:08:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/06\/27\/die-yacht-tesztsorozat-a-balatonon\/"},"modified":"2017-08-02T00:16:04","modified_gmt":"2017-08-01T22:16:04","slug":"die-yacht-tesztsorozat-a-balatonon","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/06\/27\/die-yacht-tesztsorozat-a-balatonon\/","title":{"rendered":"Die Yacht tesztsorozat a Balatonon"},"content":{"rendered":"

\n H\u00e9tf\u0151t\u0151l szerda d\u00e9lut\u00e1nig h\u00e1rom napon \u00e1t Balatonf\u00fcreden vend\u00e9geskedett \u00e9s dolgozott Eur\u00f3pa legjelent\u0151sebb haj\u00f3s magazinja, a Delius Klasing kiad\u00f3 \u00e1ltal k\u00e9sz\u00edtett Die Yacht k\u00e9t munkat\u00e1rsa.\n<\/p>\n

\n Michael Good a magazin tesztr\u00e9szleg\u00e9nek vezet\u0151je \u00e9s Martin-Sebastan Kreplin fot\u00f3s a Code Yachts\u00a0 megh\u00edv\u00e1s\u00e1t elfogadva \u00e9rkezett Magyarorsz\u00e1gra. Nem csak a c\u00e9g term\u00e9k\u00e9t a CODE8-ast tesztelt\u00e9k, hanem n\u00e9gy haj\u00f3t pr\u00f3b\u00e1ltak ki, illetve ell\u00e1togattak a Pauger Carbon k\u00e1poln\u00e1sny\u00e9ki \u00fczem\u00e9be is.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n H\u00e9tf\u0151n d\u00e9lut\u00e1n a viharos id\u0151j\u00e1r\u00e1s \u00e9s a zuhog\u00f3 es\u0151 lehetetlenn\u00e9 tette a tesztek elkezd\u00e9s\u00e9t, \u00e1m a k\u00f6vetkez\u0151 k\u00e9t napon kiv\u00e1l\u00f3 sz\u00e9lben vitorl\u00e1zhattak az MKB Bank Vitorl\u00e1s Klub kik\u00f6t\u0151j\u00e9be gy\u00fclekezett haj\u00f3kkal. A CODE8 pr\u00f3b\u00e1j\u00e1t a Nautic 370-es k\u00f6vette, majd szerd\u00e1n sorra ker\u00fclt a Flaar 26-os \u00e9s a Flaar 8M Pro is. A Flaar 18 tesztje pedig majd N\u00e9metorsz\u00e1gban lesz az ottani forgalmaz\u00f3 seg\u00edts\u00e9g\u00e9vel.\n<\/p>\n

\n \u201e
\n
\n A janu\u00e1ri d\u00fcsseldorfi haj\u00f3ki\u00e1ll\u00edt\u00e1son vett\u00fck fel a kapcsolatot Michael Good \u00farral, akinek tetszett az ott ki\u00e1ll\u00edtott CODE8-as.
\n <\/em>
\n \u2013 mondta Simon Tam\u00e1s a Code Yachts \u00fcgyvezet\u0151je.\u00a0 \u2013
\n
\n Igaz\u00e1n akkor d\u0151lt el, hogy a neves szaklap k\u00e9pviselet\u00e9ben ell\u00e1togat a Balatonra kipr\u00f3b\u00e1lni a haj\u00f3t, amikor felk\u00edn\u00e1ltuk, hogy megszervezz\u00fck m\u00e9g n\u00e9h\u00e1ny eml\u00edt\u00e9sre m\u00e9lt\u00f3, \u00e9s a haj\u00f3nkhoz valamilyen m\u00f3don kapcsol\u00f3d\u00f3 \u00faj t\u00edpus kipr\u00f3b\u00e1l\u00e1s\u00e1t is. A Nautic 370-es tervez\u0151je, ahogy a CODE8-\u00e9 is Andrej Justin. A k\u00e9t Flaar t\u00edpus pedig tulajdonk\u00e9ppen a konkurrenci\u00e1nk, hiszen a CODE8-ashoz hasonl\u00f3an 8 m\u00e9teres haj\u00f3k, amelyekkel nagyokat k\u00fczd\u00fcnk az csapattal futott \u00e9s az egykezes versenyeken is.
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n
\n \"jacht-tesztbfured20130626dscf2428.jpg\"
\n
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n
\n A Code Yachtsn\u00e1l \u00fagy gondoltuk, hogy mindannyiunknak jobb, ha egy\u00fctt mutatjuk meg magunkat, m\u00e9g ha valamennyire konkurrensek vagyunk is. T\u00f6bbet \u00e9r\u00fcnk azzal, ha k\u00f6z\u00f6s er\u0151vel r\u00e1ir\u00e1ny\u00edtjuk a figyelmet a magyar haj\u00f3ipar term\u00e9keire, mint ha egyed\u00fcl vagy egym\u00e1s ellen er\u0151lk\u00f6d\u00fcnk a k\u00fclpiacokon. Ez\u00e9rt j\u00e1rtunk a Die Yacht k\u00e9pvisel\u0151ivel a Pauger Carbon m\u00fchelyben is, ahol t\u00f6m\u00e9nyen szembes\u00fclhettek azzal, hogy milyen innovat\u00edv a magyar haj\u00f3ipar, micsoda vil\u00e1gsz\u00ednvonal\u00fa term\u00e9kek sz\u00fcletnek n\u00e1lunk, \u00e9s micsoda kreat\u00edv, elhivatott szakemberg\u00e1rda n\u0151tt fel Magyarorsz\u00e1gon.\u201d
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n
\n \"jacht-tesztbfured20130626dscf2437.jpg\"
\n
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n A tesztekre ide utazott Andrej Justin is, aki lassan k\u00e9t \u00e9vtizede tervezi a k\u00fcl\u00f6nf\u00e9le Nautic modelleket, de magyar k\u00f6t\u0151d\u00e9se van m\u00e9g b\u0151ven, hiszen a CODE8 mellett a Paugern\u00e1l k\u00e9sz\u00fcltek \u00e9s k\u00e9sz\u00fclnek a vil\u00e1gon egyed\u00fcl a Russell Coutts 44-esek, amelyeknek szint\u00e9n \u0151 a tervez\u0151je.\n<\/p>\n

\n Kedden a CODE8, majd d\u00e9lut\u00e1n a Nautic 370-es pr\u00f3b\u00e1ja zajlott kiv\u00e1l\u00f3 20-25 csom\u00f3s \u00e9szaknyugati sz\u00e9lben. Az esti Pauger l\u00e1togat\u00e1s ut\u00e1n m\u00e1snap a D\u00e9ry Attila tervei alapj\u00e1n \u00e9p\u00fclt Flaar haj\u00f3kat mutatta be a n\u00e9met vend\u00e9geknek Attilla \u00e9s Mezey Zolt\u00e1n. Ezen a napon is f\u00fajt ugyanaz a remek sz\u00e9l, mint kor\u00e1bban.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n A kit\u0171n\u0151 vitorl\u00e1z\u00f3 Michael Good m\u00e1r k\u00f6r\u00fclbel\u00fcl 500 haj\u00f3t tesztelt \u00e9let\u00e9ben. Kiv\u00e1l\u00f3 vitorl\u00e1z\u00f3, szabadidej\u00e9ben term\u00e9szetesen versenyzik is. A teszt sor\u00e1n vele egy haj\u00f3n l\u00e9v\u0151k szerint \u00e9s k\u00edv\u00fclr\u0151l, a motorosb\u00f3l l\u00e1that\u00f3an is kit\u0171n\u0151en vezette a kipr\u00f3b\u00e1lt haj\u00f3kat az er\u0151s, p\u00f6ff\u00f6s balatoni sz\u00e9lben. Ami persze term\u00e9szetesen, hiszen p\u00e9ld\u00e1ul 17 \u00e9ve akt\u00edv versenyz\u0151 a Melges 24 oszt\u00e1lyban. L\u00e1thattuk alaposs\u00e1g\u00e1t, hozz\u00e1\u00e9rt\u00e9s\u00e9t mik\u00f6zben fot\u00f3s koll\u00e9g\u00e1ja remek k\u00e9peket \u00e9s vide\u00f3kat k\u00e9sz\u00edtett a k\u00eds\u00e9r\u0151 motorosb\u00f3l.\n<\/p>\n

\n A magyar haj\u00f3k tesztjei a k\u00e9thetetente standokra ker\u00fcl\u0151 Die Yacht magazin idei 17. sz\u00e1m\u00e1t\u00f3l kezd\u0151d\u0151en jelennek majd meg, illetve a a Die Yacht internetes honlapj\u00e1ra felker\u00fclnek majd a vide\u00f3k is.\n<\/p>\n

\n Ezekkel a tesztekkel m\u00e9g nem fejez\u0151dik be a magyar vonatkoz\u00e1s\u00fa anyagok gy\u0171jt\u00e9se. A tervek szerint Martin-Sebastian Kreplin a K\u00e9kszalag teljes het\u00e9ben Magyarorsz\u00e1gon lesz. A Balatonra j\u00f6n t\u00far\u00e1zni egy klasszikus jollenkreuzer haj\u00f3val. Igyekszik egy h\u00e9t alatt k\u00f6rbej\u00e1rni a Balatont, megismerkedni sz\u00e9ps\u00e9geivel \u00e9s a vitorl\u00e1s t\u00far\u00e1z\u00e1s lehet\u0151s\u00e9geivel, mik\u00f6zben a t\u00f3ker\u00fcl\u0151 versenyb\u0151l is \u00edzel\u00edt\u0151t kaphat.\n<\/p>\n

\n A k\u00e9t n\u00e9met szakember nagyon el\u00e9gedett volt a l\u00e1tottakkal. A program kiss\u00e9 t\u00f6m\u00e9nyre sikeredett. Elmond\u00e1suk szerint m\u00e9g soha nem t\u00f6rt\u00e9nt meg, hogy k\u00e9t nap alatt n\u00e9gy haj\u00f3val ismerkedtek volna. Megk\u00f6sz\u00f6nt\u00e9k a j\u00f3l szervezett lehet\u0151s\u00e9get, amelyet a Balatonf\u00fcredi Yacht Club is t\u00e1mogatott a fot\u00f3z\u00e1shoz haszn\u00e1lt motoros biztos\u00edt\u00e1s\u00e1val.\n<\/p>\n

\n V\u00e1rjuk a v\u00e9lem\u00e9ny\u00fcket a Die Yacht sz\u00e1maiban!<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

H\u00e9tf\u0151t\u0151l szerda d\u00e9lut\u00e1nig h\u00e1rom napon \u00e1t Balatonf\u00fcreden vend\u00e9geskedett \u00e9s dolgozott Eur\u00f3pa legjelent\u0151sebb haj\u00f3s magazinja, a Delius Klasing kiad\u00f3 \u00e1ltal k\u00e9sz\u00edtett Die Yacht k\u00e9t munkat\u00e1rsa. Michael Good a magazin tesztr\u00e9szleg\u00e9nek vezet\u0151je \u00e9s Martin-Sebastan Kreplin fot\u00f3s a Code Yachts\u00a0 megh\u00edv\u00e1s\u00e1t elfogadva \u00e9rkezett Magyarorsz\u00e1gra. Nem csak a c\u00e9g term\u00e9k\u00e9t a CODE8-ast tesztelt\u00e9k, hanem n\u00e9gy haj\u00f3t pr\u00f3b\u00e1ltak ki, illetve […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":8529,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1453,1452],"sailing_author":"Ruj\u00e1k Istv\u00e1n","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1045"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1045"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1045\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/8529"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1045"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1045"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1045"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}