{"id":106,"date":"2017-01-31T16:35:00","date_gmt":"2017-01-31T15:35:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2017\/01\/31\/luka-30-one-design-teszt-hetvege\/"},"modified":"2017-07-27T23:09:09","modified_gmt":"2017-07-27T21:09:09","slug":"luka-30-one-design-teszt-hetvege","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2017\/01\/31\/luka-30-one-design-teszt-hetvege\/","title":{"rendered":"LUKA 30 ONE DESIGN \u2013 Teszt h\u00e9tv\u00e9ge!"},"content":{"rendered":"

\n Mint sok kateg\u00f3riateremt\u0151 \u00fajdons\u00e1g, \u00edgy a Luka30 is egy szenved\u00e9lyes ember megsz\u00e1llotts\u00e1g\u00e1nak eredm\u00e9nye.\n<\/p>\n

\n Rodion Luka t\u00f6bb mint 30 \u00e9ve a vitorl\u00e1z\u00e1snak szenteli az \u00e9let\u00e9t \u00e9s elt\u00f6k\u00e9lt sz\u00e1nd\u00e9ka, hogy a v\u00edz szeretet\u00e9t \u00e9s vitorl\u00e1z\u00e1st, mint sportot egy sz\u00e9lesebb k\u00f6z\u00f6ns\u00e9ggel ismertesse meg.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n C\u00e9lja volt egy olyan haj\u00f3t \u00e9p\u00edteni, ami nem csak szlogenek szintj\u00e9n \u00f6tv\u00f6zi a vitorl\u00e1st, mint sporteszk\u00f6zt a yachttal, a csal\u00e1di kikapcsol\u00f3d\u00e1s eszk\u00f6z\u00e9vel. A meg\u00e1lmodott \u00e9s megalkotott haj\u00f3 hihetetlen\u00fcl gyors, a legmodernebb felszerel\u00e9ssel ell\u00e1tott, kev\u00e9s p\u00e9nzb\u0151l fenntarthat\u00f3, szem\u00e9lyaut\u00f3val egyszer\u0171en sz\u00e1ll\u00edthat\u00f3, ellenben rendelkezik t\u00e1gas kabinnal, f\u00fcrd\u0151vel \u00e9s mindennel, ami az \u00f6r\u00f6mhaj\u00f3z\u00e1shoz elengedhetetlen.\n<\/p>\n

\n
\n Pr\u00f3b\u00e1lja ki \u00d6n is a haj\u00f3t!
\n <\/strong>
\n
\n
\n Id\u0151pont: 2017. febru\u00e1r 9-12.
\n <\/strong>
\n
\n
\n Helysz\u00edn: Portoroz, Szlov\u00e9nia
\n <\/strong>
\n
\n
\n Jelentkez\u00e9s: info@powerandsail.hu
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n
\n A LUKA 30 bemutat\u00e1sa:
\n <\/strong>
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n Sz\u00e1mtalan vitorla\u00e1ll\u00edt\u00e1si lehet\u0151s\u00e9g, Tape- Drive Carbon vitorl\u00e1k k\u00e9t reffel\u00e9si ponttal, s\u00fcllyesztett furler, Harken eszk\u00f6z\u00f6k, egyszer\u0171en kezelhet\u0151 Dyneema k\u00f6t\u00e9lzet, verseny \u00e9s t\u00faram\u00f3d jellemzi a haj\u00f3t.\n<\/p>\n

\n A professzion\u00e1lis gy\u00e1rt\u00e1s (Ocean Tec, Szolov\u00e9nia) garant\u00e1lja, hogy minden haj\u00f3 t\u00f6k\u00e9letesen egyforma. C\u00e9l, hogy ne a p\u00e9nzt\u00e1rca, nem is az esetleges szerencs\u00e9s csillag\u00e1ll\u00e1s a gy\u00e1rt\u00e1s sor\u00e1n, hanem egyed\u00fcl a tud\u00e1s d\u00f6nts\u00f6n a versenyeken.\n<\/p>\n

\n Az ergonomikus kialak\u00edt\u00e1s ak\u00e1r 8 versenyz\u0151 sz\u00e1m\u00e1ra biztos\u00edthatja a haj\u00f3z\u00e1s \u00e9lm\u00e9ny\u00e9t \u00e9s a verseny izgalm\u00e1t. A fed\u00e9lzet alatti WC \u00e9s zuhanyz\u00f3 ilyen m\u00e9ret\u0171 versenyhaj\u00f3n eddig elk\u00e9pzelhetetlen volt.\n<\/p>\n

\n Ellent\u00e9tben a futamokkal, t\u00fara m\u00f3dban ak\u00e1r k\u00e9t ember is biztons\u00e1gosan viheti a haj\u00f3t. Achterst\u00e1g egyszer\u0171en kiakaszthat\u00f3 \u00e9s az \u00e1rboc k\u00f6zel\u00e9ben r\u00f6gz\u00edthet\u0151, ami nem megy a biztons\u00e1g rov\u00e1s\u00e1ra. Reffelni ak\u00e1r a cockpitb\u0151l is lehet. \u00d6sszehajthat\u00f3 asztal, nagy zuhanyz\u00f3, h\u00e1rom, ak\u00e1r n\u00e9gy szem\u00e9ly sz\u00e1m\u00e1ra k\u00e9nyelmes fekv\u0151hely fed\u00e9lzeti zuhany \u00e9s f\u00fcrd\u0151l\u00e9tra gondoskodik arr\u00f3l, hogy az eg\u00e9sz csal\u00e1d im\u00e1djon a Luka30-on vitorl\u00e1zni.\n<\/p>\n

\n A Luka30 sz\u00e1ll\u00edt\u00e1sa \u00e9s t\u00e1rol\u00e1sa senkinek sem jelenthet probl\u00e9m\u00e1t. Mind a korm\u00e1ny, mind a t\u0151kes\u00faly emelhet\u0151, a test 2,54m sz\u00e9les, azaz egy k\u00f6zepes m\u00e9ret\u0171 aut\u00f3 \u00fatvonalenged\u00e9ly n\u00e9lk\u00fcl h\u00fazhatja. A k\u00f6lts\u00e9ghat\u00e9kony sz\u00e1ll\u00edt\u00e1s sokat sz\u00e1m\u00e1ra el\u00e9rhet\u0151v\u00e9 teszi a nemzetk\u00f6zi versenyz\u00e9st.\n<\/p>\n

\n Gener\u00e1tork\u00e9nt is funkcion\u00e1l\u00f3 6kW-s sail drive motor hajtja a haj\u00f3t, csendes vizen ak\u00e1r 21, hull\u00e1mokon ak\u00e1r 16 tengeri m\u00e9rf\u00f6ldre. A haj\u00f3 maxim\u00e1lis sebess\u00e9ge motoros \u00fczemben 8 csom\u00f3. A legmodernebb lithium akkumul\u00e1tor 5 \u00f3ra alatt teljesen felt\u00f6lt.\n<\/p>\n

\n Belmotorral, k\u00e9t korm\u00e1nnyal a Luka30 t\u00f6k\u00e9letes oktat\u00f3haj\u00f3. A t\u00fara m\u00f3d kezd\u0151knek ide\u00e1lis, m\u00edg verseny m\u00f3dban a kad\u00e9tok elsaj\u00e1t\u00edthatj\u00e1k vitorla finom\u00e1ll\u00edt\u00e1s\u00e1nak tudom\u00e1ny\u00e1t (vagy m\u0171v\u00e9szet\u00e9t).\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n Technikai adatok:
\n
\n \u00d6tlet \u00e9s koncepci\u00f3:
\n

\n Rodion Luka
\n <\/a>
\n
\n Gy\u00e1rt\u00f3:
\n

\n Ocean Tec (Slovenia)
\n <\/a>
\n
\n Design:
\n

\n Justin Yacht Design
\n <\/a>
\n (RC44 \u00e9s NAU 370 tervez\u0151je)
\n
\n LOA – 9.58 m (30 l\u00e1b)
\n
\n Lhull – 9.25 m
\n
\n LWL – 9.20 m
\n
\n Sz\u00e9less\u00e9g – 2.54 m
\n
\n Meghajt\u00e1s \u2013 Ocean volt elektromos sail drive motor becsuk\u00f3d\u00f3 propellerrel
\n
\n Mer\u00fcl\u00e9s (t\u0151kes\u00faly lent \/ fent) – 1.80 m \/ 0.58 m
\n
\n Magass\u00e1g a v\u00edzvonalt\u00f3l az \u00e1rb\u00f3c tetej\u00e9ig\u2013 13.15 m
\n
\n S\u00faly \u2013 1820 kg
\n
\n T\u0151kes\u00faly kiegyenl\u00edt\u0151 s\u00falya (bulb) – 710 kg
\n
\n V\u00edztart\u00e1ly: 45 liter\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Szerz\u0151:<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Mint sok kateg\u00f3riateremt\u0151 \u00fajdons\u00e1g, \u00edgy a Luka30 is egy szenved\u00e9lyes ember megsz\u00e1llotts\u00e1g\u00e1nak eredm\u00e9nye. Rodion Luka t\u00f6bb mint 30 \u00e9ve a vitorl\u00e1z\u00e1snak szenteli az \u00e9let\u00e9t \u00e9s elt\u00f6k\u00e9lt sz\u00e1nd\u00e9ka, hogy a v\u00edz szeretet\u00e9t \u00e9s vitorl\u00e1z\u00e1st, mint sportot egy sz\u00e9lesebb k\u00f6z\u00f6ns\u00e9ggel ismertesse meg. C\u00e9lja volt egy olyan haj\u00f3t \u00e9p\u00edteni, ami nem csak szlogenek szintj\u00e9n \u00f6tv\u00f6zi a vitorl\u00e1st, mint […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":6075,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1015],"sailing_author":"Power and Sail Kft","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/106"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=106"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/106\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/6075"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=106"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=106"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=106"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}