{"id":1066,"date":"2013-06-11T14:16:00","date_gmt":"2013-06-11T12:16:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/06\/11\/magyar-cadetos-sikerek-nemetorszagban\/"},"modified":"2017-08-01T23:57:24","modified_gmt":"2017-08-01T21:57:24","slug":"magyar-cadetos-sikerek-nemetorszagban","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/06\/11\/magyar-cadetos-sikerek-nemetorszagban\/","title":{"rendered":"Magyar Cadetos Sikerek N\u00e9metorsz\u00e1gban"},"content":{"rendered":"

\n CECC Kupa m\u00e1sodik fordul\u00f3 \u2013 Geierswalde\n<\/p>\n

\n
\n J\u00fanius m\u00e1sodik h\u00e9tv\u00e9g\u00e9j\u00e9n rendezt\u00e9k meg a n\u00e9metorsz\u00e1gi Geierswalder See-n. Az els\u0151 forul\u00f3 eredm\u00e9nyei kicsit elmaradtak a v\u00e1rakoz\u00e1sainkt\u00f3l, de az az\u00f3ta folytatott edz\u00e9smunk\u00e1val bizakod\u00f3ak voltunk.
\n <\/span>
\n
\n
\n Fiatal csapatunk van id\u00e9n a THE-ben, a tavalyi korm\u00e1nyosok k\u00f6z\u00fcl n\u00e9gyen is feljebb l\u00e9ptek a m\u00falt \u00e9v v\u00e9g\u00e9n 420-ba, \u00edgy a tav
\n <\/span>
\n
\n aly els\u0151 \u00e9ves korm\u00e1nyosok l\u00e9ptek a nyomdokaikba. Sajnos haz\u00e1nkban sorvad ez az oszt\u00e1ly, pedig k\u00fclf\u00f6ld\u00f6n renesz\u00e1nsz\u00e1t \u00e9li, \u00e9s remek\u00fcl k\u00e9sz\u00edt fel a 420-as oszt\u00e1lyra. N\u00e9gy haj\u00f3val utaztunk v\u00e9g\u00fcl a versenyre.
\n
\n Utaz\u00e1sunkkal voltak k\u00e9telyek, az \u00e1rvizek miatt, de v\u00e9g\u00fcl minden rendben volt, \u00edgy nem volt m\u00e1s h\u00e1tra, mint el\u0151re. P\u00e9nteken pakoltam fel a haj\u00f3kat Tihanyban, majd a balatoni gyerekekkel a fed\u00e9lzeten Buda\u00f6rs\u00f6n felvett\u00fck a t\u00f6bbieket is, majd f\u00e9l 1 k\u00f6r\u00fcl nekiv\u00e1gtunk a nagyvil\u00e1gnak. Pozsony-Pr\u00e1ga-Dresda-Hoyerswerda volt az \u00fatvonal, ut\u00f3bbiban volt sz\u00e1ll\u00e1sunk, negyed \u00f3r\u00e1ra a t\u00f3t\u00f3l. A sz\u00e1ll\u00e1s minden ig\u00e9nyt kiel\u00e9g\u00edtett, t\u00edz \u00f3ra k\u00f6r\u00fcl r\u00f6vid megbesz\u00e9l\u00e9s ut\u00e1n nyugov\u00f3ra t\u00e9rt\u00fcnk.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Reggel 7:15-kor indult a nap egy k\u00f6nnyed reggeli torn\u00e1val, majd elfogyasztottuk reggelinket a sz\u00e1llod\u00e1ban. R\u00f6vid aut\u00f3z\u00e1s ut\u00e1n am\u00edg a sr\u00e1cok lepakoltak, elint\u00e9ztem a nevez\u00e9s\u00fcnket, ami gyorsan \u00e9s flottul ment. \u00c1tvettem kedvenc motorosomat, ami egy alig 4 m\u00e9teres kis gumihaj\u00f3, 8le-s motorral. De \u00edgy 4 haj\u00f3t is el tudtam hozni a versenyre! Megeml\u00edten\u00e9m, hogy egy k\u00e9t napos versenyre a nevez\u00e9si d\u00edj k\u00e9t gyereknek 15 Euro volt. A haj\u00f3kon minden a hely\u00e9re ker\u00fclt, csak a sz\u00e9l nem f\u00fajt. Halaszt\u00e1s, majd valami elkezdett f\u00fajni. \u00dagy d\u00f6nt\u00f6ttem kimegy\u00fcnk edzeni. A sr\u00e1cok m\u00e1r t\u0171k\u00f6n \u00fcltek, \u00edgy v\u00edzre mentek. Amikor a hetedik ember j\u00f6tt oda figyelmeztetni, hogy lez\u00e1rt\u00e1k az aut\u00f3p\u00e1ly\u00e1t, vihar j\u00f6n, vill\u00e1mlani fog\u2026. elgondolkoztam, majd kimentem a sr\u00e1cok\u00e9rt \u00e9s visszaj\u00f6tt\u00fcnk. Term\u00e9szetesen nem lett semmi sem, de lek\u00f6t\u00f6zt\u00fck a haj\u00f3kat. 10 perc m\u00falva leh\u00fazt\u00e1k a halaszt\u00e1s z\u00e1szl\u00f3t, mehett\u00fcnk vissza. Szebi\u00e9knek strekkel\u00e9s k\u00f6zben elt\u00f6rt egy csig\u00e1juk az \u00e1rbocon, de siker\u00fclt gyorsan orvosolni a k\u00e9rd\u00e9st. Nagyon gyorsan v\u00edzre ker\u00fclt minden haj\u00f3nk, \u00e9s els\u0151nek ki\u00e9rve l\u0151hett\u00fck be az \u00e1ll\u00edt\u00e1sainkat.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Gyenge, 3-5 csom\u00f3s sz\u00e9lben rajtolt a mez\u0151ny, \u00e9s a sz\u00e9l egyre csak fogyott. Egys\u00e9geink k\u00f6zepes rajt ut\u00e1n tiszt\u00e1zt\u00e1k magukat, ami csak a R\u00e1cz-Sz\u0171cs \u00e9s a K\u00e1l\u00f3czy-Moh\u00e1csi egys\u00e9geknek siker\u00fclt. R\u00e1cz\u00e9k negyedik helyen \u00e9rt\u00e9k el a kreuzb\u00f3j\u00e1t, de az els\u0151 raumban ( k\u00fcls\u0151 k\u00f6r\u00f6s trap\u00e9z p\u00e1lya ) eg\u00e9szen a m\u00e1sodik helyig j\u00f6ttek el\u0151re. K\u00e1l\u00f3czy\u00e9k 10 k\u00f6r\u00fcl indultak, \u00e9s j\u00f6ttek felfel\u00e9. Az els\u0151 h\u00e1tsz\u00e9l v\u00e9g\u00e9n p\u00e1lyar\u00f6vid\u00edt\u00e9s volt, R\u00e1cz\u00e9k m\u00e1sodiknak, K\u00e1l\u00f3czy\u00e9k hatodiknak futottak be. A Szalai-Scholtz \u00e9s a Moln\u00e1r-Szilassy haj\u00f3knak nem j\u00f6tt ki a l\u00e9p\u00e9s, a 16. \u00e9s 18. helyeken futottak be a 31 f\u0151s mez\u0151nyben.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Partra ment\u00fcnk, ahol nemsok\u00e1ra lel\u0151tt\u00e9k a napot. Kis pingpongoz\u00e1s, majd vacsora ut\u00e1n a sz\u00e1ll\u00e1sunkra ment\u00fcnk pihenni, mindenkire r\u00e1f\u00e9rt!
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Vas\u00e1rnap reggel \u00fagy indult a nap mint szombaton, torna, reggeli, majd kipakol\u00e1s a sz\u00e1llod\u00e1b\u00f3l. Ir\u00e1ny a klub, a sz\u00e9l nem f\u00fajt. 9 \u00f3ra ut\u00e1n lengedezni kezdett a sz\u00e9l, nekiv\u00e1gtunk h\u00e1t! A sz\u00e9l \u00e9szakkeleti volt, ereje 5-6 csom\u00f3!
\n
\n Az els\u0151 futamban k\u00fcls\u0151 k\u00f6r\u00f6s trap\u00e9z p\u00e1lya volt ter\u00edt\u00e9ken. K\u00e1l\u00f3czy Szebi\u00e9k j\u00f3l rajtoltak, \u00e9s vezett\u00e9k a mez\u0151nyt a m\u00e1sodik kreuz elej\u00e9ig. Itt sajnos egy taktikai hib\u00e1val eladtak p\u00e1r helyet, \u00e9s v\u00e9g\u00fcl az 5. helyen futottak be. A Moln\u00e1r-Szilassy p\u00e1ros 15 k\u00f6r\u00fcl kezdte az els\u0151 raumot, majd folyamatosan \u00e1st\u00e1k fel magukat, v\u00e9g\u00fcl hetedik helyen futottak be. R\u00e1cz\u00e9k 18 k\u00f6r\u00fcl kezdtek, de m\u00e9terben sok volt a h\u00e1tr\u00e1nyuk, de eg\u00e9szen a 8. helyig siker\u00fclt el\u0151rel\u00e9pni\u00fck a futam v\u00e9g\u00e9re. Sajnos Szalai\u00e9k nagyon rosszul vitorl\u00e1ztak, 24. helyen v\u00e9geztek a futamban.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A m\u00e1sodik futamban gyeng\u00fclt a sz\u00e9l valamelyest. R\u00e1cz\u00e9k es\u00e9lyt sem adtak a t\u00f6bbieknek a bels\u0151 k\u00f6r\u00f6s p\u00e1ly\u00e1n, majdnem egy raum szakasszal, mintegy 500m, gy\u0171rt\u00e9k le a teljes mez\u0151nyt, futamgy\u0151zelmet szereztek! Moln\u00e1r Zs\u00f3fi\u00e9k v\u00e9gre megint elkapt\u00e1k a fonalat, \u00e9s b\u00e1r \u00e1lltak jobban is, a 8. hely\u00fck nagyon b\u00edztat\u00f3. K\u00e1l\u00f3czy\u00e9k egy rossz b\u00f3jav\u00e9tel miatt estek vissza sokat, \u00e9s v\u00e9g\u00fcl a 9. helyen futottak be. Szalai Barn\u00e1\u00e9k b\u00e1r javultak, de m\u00e9g mindig tud\u00e1suk alatt, a 19. helyen futottak be.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A harmadik futamra a sz\u00e9l tov\u00e1bb gyeng\u00fclt, k\u00e9rd\u00e9s volt, hogy lesz e egy\u00e1ltal\u00e1n. Zivatarok j\u00f6ttek-mentek, szerencs\u00e9re a tavon nem esett, de a szelet elvitte mag\u00e1val. K\u00fcls\u0151 k\u00f6r\u00f6s trap\u00e9z p\u00e1lya volt. A rajtn\u00e1l egy\u00e9ni visszah\u00edv\u00f3val rajtoltunk. A kreuz v\u00e9g\u00e9n az \u00f6sszes haj\u00f3nk az \u00e9lmez\u0151nyben, az els\u0151 7-ben! volt. V\u00e1rtam m\u00e1r ezt a pillanatot, amikor v\u00e9gre az \u00f6sszes haj\u00f3nk hozza a tud\u00e1s\u00e1t. \u00c9rett \u00e9s remek vitorl\u00e1z\u00e1ssal a R\u00e1cz-Sz\u0171cs p\u00e1ros futott be els\u0151k\u00e9nt, de korai rajt miatt kiz\u00e1rt\u00e1k \u0151ket. K\u00e1l\u00f3czy\u00e9k \u00edgy a 2. helyet szerezt\u00e9k meg a futamban. Zs\u00f3fi\u00e9kat az 5. hely\u00fckt\u0151l, Barn\u00e1\u00e9kat pedig a 7. hely\u00fckt\u0151l fosztott\u00e1k meg ebben a futamban. Sajnos \u00edgy Zs\u00f3fi\u00e9knak ugrott az els\u0151 t\u00edzbe val\u00f3 ker\u00fcl\u00e9s\u00fck, \u00e9s Barn\u00e9k sem \u00e9rtek be az els\u0151 h\u00faszba.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A gy\u0151zelmet, serd\u00fcl\u0151 kor\u00fa p\u00e1rosk\u00e9nt a R\u00e1cz Bence-Sz\u0171cs \u00c1bel kett\u0151s szerezte meg, meggy\u0151z\u0151 \u00e9s \u00e9rett vitorl\u00e1z\u00e1st mutatva a mez\u0151nyben. K\u00e1l\u00f3czy Szebi \u00e9s Moh\u00e1csi Marci szint\u00e9n serd\u00fcl\u0151k\u00e9nt v\u00e9gzett a harmadik helyen, ami \u00f3ri\u00e1si el\u0151rel\u00e9p\u00e9s az els\u0151 fordul\u00f3hoz k\u00e9pest. Moln\u00e1r Zs\u00f3fi \u00e9s Szilassy Bori 14. helyen v\u00e9geztek, pontegyenl\u0151s\u00e9ggel a 12. helyezettel. V\u00e9gre magukra tal\u00e1ltak! Szalai Barna \u00e9s Scholtz Huba els\u0151 nemzetk\u00f6zi megm\u00e9rettet\u00e9se volt ez, \u00e9s a v\u00e9g\u00e9re kicsit beler\u00e1z\u00f3dtak, de a korai rajt sajnos r\u00e1nyomta a b\u00e9lyeg\u00e9t a hangulatukra.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A parton pakol\u00e1s, f\u00e9l 4-re el is k\u00e9sz\u00fclt\u00fcnk, de az \u00f3v\u00e1sok \u00e9s n\u00e9mi id\u0151h\u00faz\u00e1s ut\u00e1n csup\u00e1n 6-kor tudtunk elindulni hazafel\u00e9. Monszun szer\u0171 es\u0151k kis\u00e9rt\u00e9k az utunkat, \u00e9s egy Cseh rend\u0151ri b\u00fcntet\u00e9ssel lett\u00fcnk szeg\u00e9nyebbek. Hajnal 3-ra el\u00e9rt\u00fck szeretett f\u0151v\u00e1rosunkat, \u00e9s a csapat sz\u00e9tfutott a sz\u00fcl\u0151kkel a sz\u00e9lr\u00f3zsa minden ir\u00e1ny\u00e1ba.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n K\u00f6vetez\u0151 megm\u00e9rettet\u00e9s\u00fcnk a belgiumi VB- lesz j\u00falius v\u00e9g\u00e9n, de addig m\u00e9g sok-sok edz\u00e9smunka v\u00e1r a csapatra!
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n<\/p>\n

\n
\n
\n V\u00c9GEREDM\u00c9NY
\n <\/span>
\n <\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

CECC Kupa m\u00e1sodik fordul\u00f3 \u2013 Geierswalde J\u00fanius m\u00e1sodik h\u00e9tv\u00e9g\u00e9j\u00e9n rendezt\u00e9k meg a n\u00e9metorsz\u00e1gi Geierswalder See-n. Az els\u0151 forul\u00f3 eredm\u00e9nyei kicsit elmaradtak a v\u00e1rakoz\u00e1sainkt\u00f3l, de az az\u00f3ta folytatott edz\u00e9smunk\u00e1val bizakod\u00f3ak voltunk. Fiatal csapatunk van id\u00e9n a THE-ben, a tavalyi korm\u00e1nyosok k\u00f6z\u00fcl n\u00e9gyen is feljebb l\u00e9ptek a m\u00falt \u00e9v v\u00e9g\u00e9n 420-ba, \u00edgy a tav aly els\u0151 \u00e9ves […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[858,1142,1074],"sailing_author":"Pallay Tibor","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1066"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1066"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1066\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1066"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1066"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1066"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}