{"id":1114,"date":"2013-05-19T22:05:00","date_gmt":"2013-05-19T20:05:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/05\/19\/picabo-a-toppon\/"},"modified":"2017-08-01T23:57:06","modified_gmt":"2017-08-01T21:57:06","slug":"picabo-a-toppon","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/05\/19\/picabo-a-toppon\/","title":{"rendered":"Picabo a toppon"},"content":{"rendered":"

\n Az els\u0151 nap leggyorsabb haj\u00f3ja a Picabo. Az els\u0151 futam nyertese ma veheti \u00e1t a Helly Hansen kup\u00e1t.\n<\/p>\n

\n
\n Az orsz\u00e1g m\u00e1sodik legnagyobb vitorl\u00e1s verseny\u00e9t, a P\u00fcnk\u00f6sdi regatt\u00e1t id\u00e9n 31. alkalommal rendezte meg a T\u00faravitorl\u00e1s Sportklub. A szombati verseny leggyorsabb haj\u00f3ja, a PICABO kapja a Helly Hansen kup\u00e1t. Az er\u0151s ellensz\u00e9l dac\u00e1ra kevesebb, mint n\u00e9gy \u00e9s f\u00e9l \u00f3ra alatt teljes\u00edtette a F\u00f6ldv\u00e1r Keszthely t\u00e1vot. Keszthely v\u00e1ros nagyd\u00edj\u00e1t a Raffica csapat Sponsor Wanted nev\u0171 haj\u00f3ja nyerte.
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A P\u00fcnk\u00f6sdi regatt\u00e1t mindig a p\u00fcnk\u00f6sdi h\u00e9tv\u00e9g\u00e9n szervezik meg. A verseny h\u00e1rom napos, az els\u0151 nap a F\u00f6ldv\u00e1r-Keszthely szakaszt, a m\u00e1sodik nap a Keszthelyi \u00f6b\u00f6lversenyt, azaz Keszthely v\u00e1ros nagyd\u00edj\u00e1t, a harmadik nap az \u00c1brah\u00e1mhegyig tart\u00f3 visszautat teljes\u00edtik a vitorl\u00e1z\u00f3k.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Az els\u0151 szakasz id\u00e9n sok munk\u00e1t adott a r\u00e9sztvev\u0151knek. Az er\u0151s \u00e9s v\u00e1ltoz\u00e9kony szembesz\u00e9l miatt t\u00f6bben felborultak, vitorl\u00e1k szakadtak, \u00e9s voltak olyanok is, akik csak k\u00e9s\u0151bb tudtak elindulni. Ennek ellen\u00e9re is k\u00f6zel 250 vitorl\u00e1shaj\u00f3, \u00e9s 1000 vitorl\u00e1z\u00f3 \u00e9lvezte a versenyt.\n<\/p>\n

\n A h\u00e1rom futam \u00f6sszes\u00edtett d\u00edjaz\u00e1sa mindig a k\u00f6vetkez\u0151 \u00e9vben t\u00f6rt\u00e9nik, a tavalyi eredm\u00e9nyek\u00e9rt j\u00e1r\u00f3 kup\u00e1kat ma vehetik \u00e1t a vitorl\u00e1z\u00f3k a Keszthelyi Phoenix Marina kik\u00f6t\u0151ben. A szervez\u0151k viszont id\u00e9n el\u0151sz\u00f6r az els\u0151 szakasz abszol\u00fat gy\u0151zteseit is d\u00edjazt\u00e1k. A futam nyertese, az Asso99 t\u00edpus\u00fa PICABO \u00edgy m\u00e1r ma megkaphatja a leggyorsabbnak j\u00e1r\u00f3 Helly Hansen kup\u00e1t.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Sikl\u00f3si M\u00e1t\u00e9, a TVSK eln\u00f6ke elmondta: \u201eEgy r\u00e9gi hagyom\u00e1nyt eleven\u00edt\u00fcnk fel, amikor a F\u00f6ldv\u00e1r-Keszthely szakasz leggyorsabb haj\u00f3j\u00e1t kiemelten d\u00edjazzuk. A futamon az idei \u00e9vt\u0151l a legjobb id\u0151ket is m\u00e9rj\u00fck, \u00edgy a k\u00e9s\u0151bbiekben \u00f6ssze tudjuk majd hasonl\u00edtani az eredm\u00e9nyeket.\u201d\n<\/p>\n

\n Rajna Gabriella, a Helly Hansen \u00fcgyvezet\u0151je hozz\u00e1tette: Nagyon \u00f6r\u00fcl\u00fcnk, hogy id\u00e9n is t\u00e1mogat\u00f3i lehet\u00fcnk a P\u00fcnk\u00f6sdi regatt\u00e1nak, \u00e9s hogy egy r\u00e9gi hagyom\u00e1nyt \u00e9leszt\u00fcnk fel az els\u0151 napi futam d\u00edjaz\u00e1s\u00e1val. A Helly Hansennek 136 \u00e9ves t\u00f6rt\u00e9nete sor\u00e1n mindig kiemelten fontosak voltak a vitorl\u00e1z\u00f3k, hiszen a m\u00e1rka els\u0151 fejleszt\u00e9se is egy haj\u00f3skapit\u00e1nyt\u00f3l, a n\u00e9vad\u00f3 Helly Juell Hansent\u0151l ered.\n<\/p>\n

\n
\n Fot\u00f3: Turcsi G\u00e1bor
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Az els\u0151 nap leggyorsabb haj\u00f3ja a Picabo. Az els\u0151 futam nyertese ma veheti \u00e1t a Helly Hansen kup\u00e1t. Az orsz\u00e1g m\u00e1sodik legnagyobb vitorl\u00e1s verseny\u00e9t, a P\u00fcnk\u00f6sdi regatt\u00e1t id\u00e9n 31. alkalommal rendezte meg a T\u00faravitorl\u00e1s Sportklub. A szombati verseny leggyorsabb haj\u00f3ja, a PICABO kapja a Helly Hansen kup\u00e1t. Az er\u0151s ellensz\u00e9l dac\u00e1ra kevesebb, mint n\u00e9gy \u00e9s […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":8640,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[222,1090,591,450],"sailing_author":"sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1114"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1114"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1114\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/8640"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1114"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1114"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1114"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}