{"id":1224,"date":"2013-03-21T08:54:00","date_gmt":"2013-03-21T07:54:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/03\/21\/orfui-tokerulo-harmadszor\/"},"modified":"2017-08-01T23:56:33","modified_gmt":"2017-08-01T21:56:33","slug":"orfui-tokerulo-harmadszor","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/03\/21\/orfui-tokerulo-harmadszor\/","title":{"rendered":"Orf\u0171i T\u00f3ker\u00fcl\u0151 harmadszor"},"content":{"rendered":"
\n Az elm\u00falt id\u0151szakban a modellvitorl\u00e1z\u00e1sban is kezdenek elterjedni a t\u00faraversenyek.\n<\/p>\n
\n Valamikor r\u00e9ges r\u00e9gen az\u00e9rt nyergeltem \u00e1t a kos\u00e1rlabd\u00e1r\u00f3l a vitorl\u00e1z\u00e1sra, mert nem szerettem futni. Egy ideig rendben is lett volna a dolog, hiszen a vitorl\u00e1z\u00e1snak nem szerves r\u00e9sze a fut\u00e1s, m\u00e9g ha nem is elhanyagolhat\u00f3. Azut\u00e1n j\u00f6tt a modellvitorl\u00e1z\u00e1s, ami ebb\u0151l a szempontb\u00f3l nem t\u00fcnt vesz\u00e9lyesnek.\n<\/p>\n
\n De elment\u00fcnk Rogoznic\u00e1ba, ahol kb. 6 tengeri m\u00e9rf\u00f6ldet kell gyalogolni az egym\u00e9teres haj\u00f3nk nyom\u00e1ban. Persze ez hihetetlen rohan\u00e1sba is \u00e1t tud csapni kicsit komolyabb sz\u00e9l eset\u00e9n.\n<\/p>\n
\n Ez persze nem volt el\u00e9g. Itthon is kellett csin\u00e1lni ilyet. Ez\u00e9rt 2009 \u00f3ta az \u00e9v utols\u00f3 verseny\u00e9n meg lehet ker\u00fclni Budapesten a L\u00e1gym\u00e1nyosi \u00d6bl\u00f6t.\u00a0 Ez, tekintve, hogy max. 80 cm haj\u00f3k indulhatnak is kicsit lassabb\u00a0 \u00e9s r\u00f6videbb, de m\u00e9gis csak t\u00faraverseny.\n<\/p>\n