{"id":1259,"date":"2013-02-03T14:15:00","date_gmt":"2013-02-03T13:15:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/02\/03\/3m-di-noc\/"},"modified":"2017-08-01T23:56:25","modified_gmt":"2017-08-01T21:56:25","slug":"3m-di-noc","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/02\/03\/3m-di-noc\/","title":{"rendered":"3M Di-Noc"},"content":{"rendered":"

\n A manaps\u00e1g vizen l\u00e9v\u0151 15-20 \u00e9v k\u00f6r\u00fcli t\u00farahaj\u00f3kon\u2013 tisztelet a kiv\u00e9telnek \u2013 esed\u00e9kes lehet egy kisebb-nagyobb feluj\u00edt\u00e1s.\n<\/p>\n

\n Itt nem els\u0151sorban az ozm\u00f3zis, \u00e9s vihark\u00e1rokra gondolok, hanem a bels\u0151 r\u00e9szekre; k\u00e1rpitokra, elektomos hal\u00f3zatra, \u00e9s a b\u00fatorokra. Az el\u0151bbiekre sz\u00e1mos v\u00e1llalkoz\u00f3 k\u00edn\u00e1lja szolg\u00e1ltat\u00e1s\u00e1t a kik\u00f6t\u00f6k k\u00f6r\u00fcl, azonban a b\u00fatorok tekintet\u00e9ben m\u00e1r \u00e1rnyaltabb a k\u00e9p.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n A haj\u00f3 fafel\u00fcleteinek feluj\u00edt\u00e1sa hagyom\u00e1nyos technol\u00f3gi\u00e1kkal ritk\u00e1n szokott siker\u00fclni marad\u00e9ktalan sikerrel, amennyiben min\u0151s\u00e9gi elv\u00e1r\u00e1sai vannak a haj\u00f3tulajdonosnak.\n<\/p>\n

\n Ennek sz\u00e1mos oka van, de a leggyakoribb probl\u00e1m\u00e1k k\u00f6z\u00f6tt eml\u00edten\u00e9m a csiszol\u00e1s \u2013 lakkoz\u00e1s k\u00f6r\u00fcl kialakul\u00f3 anom\u00e1li\u00e1kat.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Akinek valaha is volt ilyen ir\u00e1ny\u00fa tapasztalata, annak sok \u201cAHA\u201d-\u00e9lm\u00e9nye lesz eme sorok olvas\u00e1sakor.\n<\/p>\n

\n A haj\u00f3bels\u0151k hangulat\u00e1t els\u0151dlegesen, a fafel\u00fcletek \u00e1llapota \u00e9s sz\u00ednvil\u00e1ga hat\u00e1rozza meg. A legt\u00f6bb t\u00farahaj\u00f3 b\u00fatorzata r\u00e9tegelt furn\u00e9rlemezb\u0151l k\u00e9sz\u00fclt, amit a be\u00e9p\u00edt\u00e9s el\u0151tt, festenek, lakkoznak. Ez\u00e9rt egy rossz \u00e1llapotban l\u00e9v\u0151; kopott, \u00e9s \u00f6sszekarcolt b\u00fator nem \u00e9kk\u00f6ve egyetlen haj\u00f3nak sem, valamint\u00a0 komoly \u00e9rt\u00e9kcs\u00f6kkent\u0151 t\u00e9nyez\u0151 ad\u00e1s-v\u00e9telkor.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Ez\u00e9rt a haj\u00f3 kamaszkor\u00e1nak elhagy\u00e1sa ut\u00e1n (de nem ritka, hogy kor\u00e1bban) id\u0151szer\u0171v\u00e9 v\u00e1lik a b\u00fatorok csiszol\u00e1sa, lakkoz\u00e1sa ami komoly beavatkoz\u00e1s a haj\u00f3 \u00e9let\u00e9ben, ami a haj\u00f3bels\u0151 teljes kipakol\u00e1s\u00e1val, \u00e9s rengeteg porral j\u00e1r.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Ez\u00e9rt a hagyom\u00e1nyos csiszol\u00e1s, \u00e9s lakkoz\u00e1s helyett, l\u00e9nyegesen jobb \u00e9s tiszt\u00e1bb megold\u00e1st k\u00edn\u00e1l az amerikai a 3M c\u00e9g, akit m\u00e1r nem kell bemutatni haj\u00f3s k\u00f6r\u00f6kben sem.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n A 3M c\u00e9g term\u00e9ke a Di-Noc film, ami egy \u00e9pit\u00e9szeti f\u00f3lia, mely innovat\u00edv megold\u00e1st ny\u00fajt a haj\u00f3 bels\u0151 ter\u00e9nek, b\u00fatorzat\u00e1nak teljes, \u00e9s sikeres feluj\u00edt\u00e1s\u00e1hoz.\n<\/p>\n

\n Ez azon haj\u00f3tulajdonosoknak lehet j\u00f3 h\u00edr, akik \u00e9vek \u00f3ta halogatj\u00e1k a fafel\u00fcletek feluj\u00edt\u00e1s\u00e1t, \u00e9s persze azoknak is akik csak moderniz\u00e1lni, -pl. a mai haj\u00f3k minimalista hangulat\u00e1ban – szeretn\u00e9k l\u00e1tni haj\u00f3juk b\u00fatorzat\u00e1t.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n A b\u00fatorf\u00f3li\u00e1z\u00e1ssal nemcsak a kor\u00e1bbi lyukak \u00e9s karcol\u00e1sok t\u00fcntethet\u0151el el, hanem egy egys\u00e9ges \u00e9s hib\u00e1tlan fel\u00fclet hozhat\u00f3 l\u00e9tre. Ez egyben egy lehet\u0151s\u00e9g is a haj\u00f3b\u00fatorok sz\u00edn\u00e9nek, \u00e9s mint\u00e1j\u00e1nak teljes\u00a0 megv\u00e1ltoztat\u00e1s\u00e1ra.\n<\/p>\n

\n A Di-Noc film egy k\u00f6nny\u0171 \u00f6ntapad\u00f3s f\u00f3lia, amely b\u00e1rmely meglev\u0151 fel\u00fcletre telep\u00edthet\u0151. T\u00f6k\u00e9letes megold\u00e1st ny\u00fajt a faanyagok ill. a b\u00fatorok cser\u00e9je, vagy feluj\u00edt\u00e1sa helyett. A nap \u00e1ltal kifakult, matt b\u00fatorokb\u00f3l egys\u00e9ges fel\u00fclet\u0171 \u00e9s sz\u00edn\u0171 az eredetivel megegyez\u0151 min\u0151s\u00e9g\u0171 fel\u00fclet hozhat\u00f3 l\u00e9tre, por \u00e9s csiszol\u00e1s n\u00e9lk\u00fcl.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Jelenleg t\u00f6bb mint 500 f\u00e9le minta \u00e9s sz\u00edn adja vissza \u00e9leth\u0171en a fa-, f\u00e9m-, m\u00e1rv\u00e1ny, alu-, k\u0151-, b\u0151r-, karbon \u00e9s sok egy\u00e9b m\u00e1s anyagok mint\u00e1zat\u00e1t, text\u00far\u00e1j\u00e1t.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n A 3M Di-Noc f\u00f3li\u00e1val fel\u00faj\u00edtott haj\u00f3 megtekinthet\u0151 Balatonkenes\u00e9n!\n<\/p>\n

\n Tov\u00e1bbi info:\n<\/p>\n

\n V\u00e1rnai Roland +3630-3740344\n<\/p>\n

\n
\n www.comfortyachting.hu
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n
\n info@comfortyachting.hu
\n <\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A manaps\u00e1g vizen l\u00e9v\u0151 15-20 \u00e9v k\u00f6r\u00fcli t\u00farahaj\u00f3kon\u2013 tisztelet a kiv\u00e9telnek \u2013 esed\u00e9kes lehet egy kisebb-nagyobb feluj\u00edt\u00e1s. Itt nem els\u0151sorban az ozm\u00f3zis, \u00e9s vihark\u00e1rokra gondolok, hanem a bels\u0151 r\u00e9szekre; k\u00e1rpitokra, elektomos hal\u00f3zatra, \u00e9s a b\u00fatorokra. Az el\u0151bbiekre sz\u00e1mos v\u00e1llalkoz\u00f3 k\u00edn\u00e1lja szolg\u00e1ltat\u00e1s\u00e1t a kik\u00f6t\u00f6k k\u00f6r\u00fcl, azonban a b\u00fatorok tekintet\u00e9ben m\u00e1r \u00e1rnyaltabb a k\u00e9p. A haj\u00f3 fafel\u00fcleteinek […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":8906,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[358,317,369],"sailing_author":"(x)","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1259"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1259"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1259\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/8906"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1259"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1259"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1259"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}