{"id":1273,"date":"2013-01-23T10:21:00","date_gmt":"2013-01-23T09:21:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/01\/23\/magyarok-a-vasarban\/"},"modified":"2017-08-01T23:56:22","modified_gmt":"2017-08-01T21:56:22","slug":"magyarok-a-vasarban","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/01\/23\/magyarok-a-vasarban\/","title":{"rendered":"Magyarok a v\u00e1s\u00e1rban"},"content":{"rendered":"

\n Nem csak mi, nem csak a k\u00f6z\u00f6sen ki\u00e1ll\u00edt\u00f3 h\u00e9t magyar c\u00e9g van itt a D\u00fcsseldorfi Haj\u00f3ki\u00e1ll\u00edt\u00e1son.\n<\/p>\n

\n M\u00e1s \u00a0olyan honfit\u00e1rsunkkal is lehet tal\u00e1lkozni, aki nem l\u00e1togat\u00f3k\u00e9nt \u00e9rkezett, hanem ak\u00e1r eg\u00e9sz h\u00e9ten itt dolgozik.\n<\/p>\n

\n Reggelente els\u0151k\u00e9nt Moln\u00e1r Csaba esik be a standunkra, aki\u00a0 ilyenkor mindig elv\u00e1ndorol a \u201emunkahely\u00e9r\u0151l\u201d, a 6-os csarnokban l\u00e9v\u0151, Sessa motorosokat bemutat\u00f3 standr\u00f3l m\u00e1sik partnerc\u00e9g\u00e9hez a Baotic Yachtinghoz a v\u00e1s\u00e1rv\u00e1ros t\u00fals\u00f3 v\u00e9g\u00e9re. Hossz\u00fa s\u00e9t\u00e1j\u00e1ba mindig beilleszt minket. Nem csak bar\u00e1ti l\u00e1togat\u00f3k\u00e9nt j\u00f3 vele sz\u00e1molni, de m\u00e1r k\u00e9tszer is \u0151 volt a \u201epr\u00f3bav\u00e1s\u00e1rl\u00f3nk\u201d. Vagyis megk\u00e9rt\u00fck, hogy menjen el bizonyos ki\u00e1ll\u00edt\u00f3khoz, aki valamilyen magyar term\u00e9ket k\u00edn\u00e1l vagy k\u00e9ne k\u00edn\u00e1lnia, \u00e9s azt\u00e1n mes\u00e9lje el, mit tapasztalt.\n<\/p>\n

\n Csaba egy\u00e9bk\u00e9nt ugyeb\u00e1r a Sail-ing Kft. \u00fcgyvezet\u0151je \u00e9s els\u0151sorban a charter \u00fczlet\u00e1gban szolg\u00e1lja a legk\u00fcl\u00f6nf\u00e9l\u00e9bb t\u00e1jakra haj\u00f3zni v\u00e1gy\u00f3kat. Nem mellesleg id\u00e9n oktberben ism\u00e9t \u0151 v\u00e1llalta a Magyar Tengeri Nagyhaj\u00f3s Bajnoks\u00e1g megszervez\u00e9s\u00e9t.\n<\/p>\n

\n Ha pedig \u00e1ltala m\u00e1r az Adria fel\u00e9 fordultunk, akkor csak p\u00e1r l\u00e9p\u00e9s a magyar standt\u00f3l a Varianta vitorl\u00e1sok ki\u00e1ll\u00edt\u00e1sa, ahol az Adriatic Challenge log\u00f3ja t\u0171nik fel , \u00e9s az els\u0151 napokban L\u00e1ng R\u00f3berttel is \u00f6ssze lehetett futni. Egy impoz\u00e1ns 44 l\u00e1bas haj\u00f3ban mes\u00e9lte leg\u00fajabb terv\u00e9t, amely itt D\u00fcsseldorfban m\u00e1r k\u00e9zzel foghat\u00f3 val\u00f3s\u00e1g\u00e1ban is \u00e9rt\u00e9kelhet\u0151.\n<\/p>\n

\n A ki\u00e1ll\u00edtott 44-es Variant\u00e1b\u00f3l k\u00e9sz\u00fcl az Adriatic Challange \u00fajabb, verseny rendez\u00e9s\u00e9hez egyben is charterezhet\u0151 t\u00edzhaj\u00f3s flott\u00e1ja. \u00c1m a projekt \u00e9s a haj\u00f3 maga is sok szempontb\u00f3l egyedi.\n<\/p>\n

\n A Varianta 44-es \u00a0nem is titkoltan egy Hanse-haj\u00f3, hiszen a teste a neves gy\u00e1r 435-\u00f6s\u00e9vel azonos, m\u00e9g pontosabban ugyanott, ugyanazon a gy\u00e1rt\u00f3soron k\u00e9sz\u00fcl. Az elt\u00e9r\u00e9s bel\u00fcl van. Nem csak az egy vagy maximum k\u00e9t toilettes \u00e9s t\u00edzszem\u00e9lyes (44-esben a szok\u00e1sos a nyolc) kivitelben, hanem a b\u00fatorzatban. A haj\u00f3ban nincs fa k\u00e1rpit a falakon, sehol.. Az eg\u00e9sz bel\u00fcl olyan, mintha egy Ikea ruh\u00e1sszekr\u00e9ny lenne, k\u00f6nnyen moshat\u00f3 praktikus textilzs\u00e1kokkal. Mindez persze egy kis bels\u0151 diz\u00e1jnnal feldobhat\u00f3, \u00e1m ezzel a gy\u00e1rt\u00f3k nem f\u00e1radtak erre a kis ki\u00e1ll\u00edt\u00e1sra. Az adriai darabok tuti jobban sz\u00e9ps\u00e9gtuningoltak lesznek.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Az abszol\u00fat bels\u0151 puritanizmus j\u00f3l kapcsol\u00f3dik a haj\u00f3t\u00edpus k\u00f6r\u00e9 kialak\u00edtott Adraiatic Challenge projekthez. Mivel a haj\u00f3test form\u00e1ja illetve a c\u00e9g \u00e1ltal \u00edg\u00e9rt felszerel\u00e9se a Performance Cruiser kateg\u00f3ri\u00e1ba sorolja, ez\u00e9rt a Varianta 44 flotta val\u00f3ban kiv\u00e1l\u00f3an alkalmas lehet majd charterversenyek rendez\u00e9s\u00e9re. Ugyanakkor az egyszer\u0171en b\u00fatorozott, \u00e1m t\u00e1gas bels\u0151 terek miatt ny\u00e1ri csal\u00e1di, bar\u00e1ti charterhaj\u00f3nak is kiv\u00e1l\u00f3 lehet majd feltehet\u0151en versenyk\u00e9pes heti \u00e1r\u00e1val.\n<\/p>\n

\n \u00c9s itt j\u00f6n a terv nem elhanyagolhat\u00f3 r\u00e9sze. Erre a sima t\u00far\u00e1z\u00e1sra \u00e9s versenyre is v\u00e1rhat\u00f3an j\u00f3l kiadhat\u00f3 t\u00edpusra az Adriatic Challenge egy k\u00fcl\u00f6nleges chartermanagement konstrukci\u00f3t k\u00edn\u00e1l, amelyben a szok\u00e1sos\u00f3l elt\u00e9r\u0151en fix j\u00f6vedelmez\u0151s\u00e9g\u0171, a haj\u00f3 val\u00f3s forgalm\u00e1t\u00f3l f\u00fcggetlen\u00fcl garant\u00e1lt hozam\u00fa szerz\u0151d\u00e9sre is k\u00e9sz a j\u00f6vend\u0151 haj\u00f3tulajdonosokkal. A haj\u00f3 bels\u0151 puritanizmusmusa pedig k\u00fcl\u00f6n\u00f6sen j\u00f3l szolg\u00e1lja majd a leend\u0151 tulajdonosok \u00e9rdekeit. A sok textillel \u00e9s kev\u00e9s f\u00e1val burkolt kabinbels\u0151 ugyanis nagyon k\u00f6nnyen karbantarthat\u00f3, illetve egy-egy gondatlan vend\u00e9g ut\u00e1n az eredeti \u00e1llapot minim\u00e1lis k\u00f6lts\u00e9ggel helyre\u00e1ll\u00edthat\u00f3. Nem \u00fagy, mint egy f\u00e1val gazdagon d\u00edsz\u00edtett belsej\u0171 haj\u00f3n\u00e1l. Ez pedig arra jelenthet garanci\u00e1t a chartemanagement \u00fatj\u00e1n saj\u00e1t tulajdon\u00fa haj\u00f3t szerz\u0151 vitorl\u00e1z\u00f3nak, hogy amikor a vitorl\u00e1s majd v\u00e9glegesen a tulajdon\u00e1ba ker\u00fcl, akkor jobb \u00e1llapotban lesz, mint amennyire az egy ilyen kor\u00fa charterhaj\u00f3t\u00f3l v\u00e1rhat\u00f3 lenne. Ez pedig nagy \u00e9rt\u00e9k a haj\u00f3 elad\u00e1sa vagy megtart\u00e1sa eset\u00e9n egyar\u00e1nt.\n<\/p>\n

\n Bedn\u00e1r Tiborral is \u00f6sszefuthat az ember. \u0150 t\u00f6bbek k\u00f6z\u00f6tt a Dehler haj\u00f3k magyarorsz\u00e1gi k\u00e9pvisel\u0151je, \u00edgy most b\u00fcszk\u00e9n s\u00e9t\u00e1lhat a 17-es csarnokban, hiszen a k\u00f6zel\u00fcnkben a Dehler imponz\u00e1ns ki\u00e1ll\u00edt\u00e1st rittyentett.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n A c\u00e9g egy\u00e9bk\u00e9nt j\u00f3l vizsg\u00e1zott a \u201epr\u00f3bav\u00e1s\u00e1rl\u00e1sunkon\u201d. Ugyanis karbon\u00e1rboccal is k\u00edn\u00e1lj\u00e1k haj\u00f3ikat, \u00e9s ebben \u00faj partner\u00fck a Pauger Carbon. A standjukra egy mint\u00e1t is kitettek, \u00e9s az \u00e9rdekl\u0151d\u0151 vev\u0151nek az elv\u00e1rhat\u00f3 legmegfelel\u0151bb m\u00f3don adtak t\u00e1j\u00e9koztat\u00e1st err\u0151l, \u00e9s k\u00fcldt\u00e9k is a k\u00f6zelben l\u00e9v\u0151 Pauger Carbon standra. Ide a fi\u00fakhoz hozz\u00e1nk.\n<\/p>\n

\n Tegnap \u00e9s tegnapel\u0151tt egy\u00e9bk\u00e9nt Paulovits Dini is itt t\u00f6lt\u00f6tt k\u00e9t napot fiai t\u00e1rsas\u00e1g\u00e1ban, \u00e9s nem mellesleg v\u00e9gleges\u00edtett\u00e9k a Dehler c\u00e9ggel kor\u00e1bban m\u00e1r let\u00e1rgyalt \u00e9s el\u0151k\u00e9sz\u00edtett meg\u00e1llapod\u00e1st.\n<\/p>\n

\n Ha valaki \u00fagy \u00e9rezn\u00e9, hogy t\u00falzok a magyar standon ki\u00e1ll\u00edtott term\u00e9kekmin\u0151s\u00e9g\u00e9t illet\u0151en, annak felh\u00edvom a figyelm\u00e9t arra, hogy egy Dehler c\u00e9g nem k\u00f6t ak\u00e1rkivel besz\u00e1ll\u00edt\u00f3i megb\u00edz\u00e1st!\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Amint a Pauger Carbon sem.\n<\/p>\n

\n B\u00fcszke lehet most a Dehler, hogy a meg\u00e1llapod\u00e1s r\u00e9v\u00e9n siker\u00fclt emelnie haj\u00f3inak min\u0151s\u00e9gi sz\u00ednvonal\u00e1t!<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Nem csak mi, nem csak a k\u00f6z\u00f6sen ki\u00e1ll\u00edt\u00f3 h\u00e9t magyar c\u00e9g van itt a D\u00fcsseldorfi Haj\u00f3ki\u00e1ll\u00edt\u00e1son. M\u00e1s \u00a0olyan honfit\u00e1rsunkkal is lehet tal\u00e1lkozni, aki nem l\u00e1togat\u00f3k\u00e9nt \u00e9rkezett, hanem ak\u00e1r eg\u00e9sz h\u00e9ten itt dolgozik. Reggelente els\u0151k\u00e9nt Moln\u00e1r Csaba esik be a standunkra, aki\u00a0 ilyenkor mindig elv\u00e1ndorol a \u201emunkahely\u00e9r\u0151l\u201d, a 6-os csarnokban l\u00e9v\u0151, Sessa motorosokat bemutat\u00f3 standr\u00f3l m\u00e1sik […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":8952,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[319,1405],"sailing_author":"Ruj\u00e1k Istv\u00e1n","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1273"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1273"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1273\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/8952"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1273"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1273"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1273"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}