{"id":1297,"date":"2012-12-14T11:09:00","date_gmt":"2012-12-14T10:09:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/12\/14\/valas-utan\/"},"modified":"2017-08-01T23:56:16","modified_gmt":"2017-08-01T21:56:16","slug":"valas-utan","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/12\/14\/valas-utan\/","title":{"rendered":"V\u00e1l\u00e1s ut\u00e1n"},"content":{"rendered":"

\n A Vitorl\u00e1z\u00e1s Magazin decemberi sz\u00e1m\u00e1ban megjelent inform\u00e1ci\u00f3 szerint t\u00f6bb mint egy \u00e9vtized ut\u00e1n v\u00e9get \u00e9r az a kapcsolat, amely kezdetben a Vitorl\u00e1z\u00e1st, k\u00e9s\u0151bb a Vitorl\u00e1z\u00e1s Magazint \u00e9s a Magyar Vitorl\u00e1s Sz\u00f6vets\u00e9get \u00f6sszek\u00f6t\u00f6tte.\n<\/p>\n

\n Ennek keret\u00e9ben a sz\u00f6vets\u00e9gn\u00e9l b\u00e9lyeget v\u00e1s\u00e1rl\u00f3 vitorl\u00e1z\u00f3k t\u00e9r\u00edt\u00e9smentesen kapt\u00e1k az \u00fajs\u00e1got. A r\u00e9szletekr\u0151l a lap f\u0151szerkeszt\u0151je D\u00e9nes D. Istv\u00e1n elmondta:\n<\/p>\n

\n – A felek \u00fagy d\u00f6nt\u00f6ttek, hogy nem k\u00edv\u00e1nnak tov\u00e1bb egy\u00fctt \u00e9lni \u00e9s erre mindenki tal\u00e1lt indokot. A magunk r\u00e9sz\u00e9r\u0151l gazdas\u00e1gilag v\u00e1llalhatatlannak gondoltuk, hogy \u00fagy k\u00fcldj\u00fcnk tov\u00e1bbra is lapot csaknem h\u00e1rom \u00e9s f\u00e9lezer vitorl\u00e1z\u00f3nak, hogy ennek csaknem minden anyagi terh\u00e9t kiad\u00f3nk viseli. A lap bev\u00e9teleinek d\u00f6nt\u0151 t\u00f6bbs\u00e9g\u00e9t a hirdet\u00e9sekb\u0151l teremtett\u00fck el\u0151, \u00e1m ezek mennyis\u00e9ge, – ugyan\u00fagy, mint ahogy a sajt\u00f3 eg\u00e9sz\u00e9ben -er\u0151teljesen cs\u00f6kkent. \u00a0Az MVSZ \u00e9veken kereszt\u00fcl csak a postak\u00f6lts\u00e9gek harmad\u00e1t fizette ki, minden egy\u00e9b kiad\u00e1s benn\u00fcnket terhelt. Nem kell k\u00f6zgazd\u00e1sznak lenni ahhoz, hogy vil\u00e1gos legyen: a mai gazdas\u00e1gi viszonyok k\u00f6z\u00f6tt ez \u00edgy nem mehet tov\u00e1bb. Javasoltunk egy gazdas\u00e1gilag sz\u00e1munkra elfogadhat\u00f3 megold\u00e1st, ezt az MVSZ eln\u00f6ks\u00e9ge elvetette. Ellenjavaslattal nem \u00e9ltek, meg sem pr\u00f3b\u00e1ltak kompromisszumos elk\u00e9pzel\u00e9sekkel el\u0151\u00e1llni. Ilyet olyankor lehet az \u00fczleti \u00e9letben tapasztalni, amikor valaki egy\u00e1ltal\u00e1n nem akar megegyezni. Ez azonban m\u00e1r a m\u00falt, n\u00e9zz\u00fcnk a j\u00f6v\u0151be.\n<\/p>\n

\n – Hogyan tov\u00e1bb? Azt mindenki \u00e9rzi, hogy a nyomtatott lapok piaca zsugorod\u00f3ban van.\n<\/p>\n

\n – A h\u00edrpiacon nem versenyezhet\u00fcnk az online-val \u2013 sem mi, sem m\u00e1s. Ez a verseny m\u00e1r eld\u0151lt, \u00e1m m\u00e1s a helyzet a h\u00e1tt\u00e9r-t\u00edpus\u00fa \u00edr\u00e1sokn\u00e1l. A vil\u00e1gban minden\u00fctt az tapasztalhat\u00f3, hogy az \u00e9letm\u00f3d magazinok k\u00f6sz\u00f6nik, j\u00f3l vannak. Azaz a nyomtatott sajt\u00f3 nem m\u00falik ki, csak \u00e9ppen m\u00e1st, m\u00e1shogy kell k\u00edn\u00e1lnia. Rem\u00e9lj\u00fck, hogy sokan, akik eddig az MVSZ-szerz\u0151d\u00e9snek k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en voltak magazinunk olvas\u00f3i, megkedvelt\u00e9k annyira lapunkat, hogy el\u0151fizet\u0151ink lesznek. Az \u00e9v v\u00e9g\u00e9ig kedvezm\u00e9nyes akci\u00f3val v\u00e1rjuk \u0151ket \u2013 \u00e9s persze m\u00e1sokat is, hiszen olvas\u00f3t\u00e1borunk nagyobbik r\u00e9sze eddig is az MVSZ k\u00f6r\u00f6n k\u00edv\u00fcliek k\u00f6z\u00fcl ker\u00fclt ki. El\u0151fizet\u00e9si akci\u00f3nkr\u00f3l, n\u00e9mi sz\u00e1molgat\u00e1s ut\u00e1n kider\u00fcl, hogy kifejezetten j\u00f3 \u00fczlet. A december 31-ig jelentkez\u0151 el\u0151fizet\u0151inknek sz\u00f3l\u00f3 kedvezm\u00e9nyes aj\u00e1nlatunk \u00e9s a nyerem\u00e9ny-sorsol\u00e1son val\u00f3 felh\u00edv\u00e1sunk term\u00e9szetesen mindenki sz\u00e1m\u00e1ra nyitott. MVSZ-tag olvas\u00f3ink azonban az \u00e1ltal\u00e1nos kedvezm\u00e9nyeken t\u00fal a legnagyobb hazai haj\u00f3sbolt n\u00e9vre sz\u00f3l\u00f3 v\u00e1s\u00e1rl\u00f3i k\u00e1rty\u00e1j\u00e1t is megkapj\u00e1k el\u0151fizet\u00e9s\u00fck mell\u00e9.\n<\/p>\n

\n , \u00e9s az el\u0151fizet\u00e9s m\u00e1r be is hozta az \u00e1r\u00e1t – a dolog ilyen egyszer\u0171, de mondhatn\u00e1nk \u00fagy is, hogy az \u00e9ves el\u0151fizet\u00e9s nyolc-kilenc liter benzin, k\u00e9t gyors\u00e9ttermi men\u00fc, vagy k\u00e9t mozijegy \u00e1ra.\n<\/p>\n

\n – A Vitorl\u00e1z\u00e1s Magazin f\u0151szerkeszt\u0151jek\u00e9nt \u00e9s kiad\u00f3jak\u00e9nt MVSZ-es olvas\u00f3inkat arra k\u00e9rem, hogy olvass\u00e1k el a sz\u00e1mukra megk\u00fcld\u00f6tt, n\u00e9vre sz\u00f3l\u00f3 aj\u00e1nlatot. T\u00f6bbi olvas\u00f3nkat pedig, akik elolvast\u00e1k e sorokat, arra, hogy 2013-ban is maradjanak vel\u00fcnk, b\u00edzzanak a miel\u0151bbi szezonkezd\u00e9sben, \u00e9s min\u00e9l t\u00f6bb hossz\u00fa t\u00e9li est\u00e9t t\u00f6ltsenek el kedves sport\u00e1gunkr\u00f3l, naps\u00fct\u00e9sr\u0151l \u00e9s 3-as – 4-es d\u00e9lnyugati szell\u0151r\u0151l \u00e1br\u00e1ndozva – ha ugyanis valaki nagyon akar valamit, az \u00e1ltal\u00e1ban el\u0151bb ut\u00f3bb val\u00f3s\u00e1gg\u00e1 v\u00e1lik.\n<\/p>\n

\n
\n \"1-1-elofizetes03-copy.jpg\"
\n <\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A Vitorl\u00e1z\u00e1s Magazin decemberi sz\u00e1m\u00e1ban megjelent inform\u00e1ci\u00f3 szerint t\u00f6bb mint egy \u00e9vtized ut\u00e1n v\u00e9get \u00e9r az a kapcsolat, amely kezdetben a Vitorl\u00e1z\u00e1st, k\u00e9s\u0151bb a Vitorl\u00e1z\u00e1s Magazint \u00e9s a Magyar Vitorl\u00e1s Sz\u00f6vets\u00e9get \u00f6sszek\u00f6t\u00f6tte. Ennek keret\u00e9ben a sz\u00f6vets\u00e9gn\u00e9l b\u00e9lyeget v\u00e1s\u00e1rl\u00f3 vitorl\u00e1z\u00f3k t\u00e9r\u00edt\u00e9smentesen kapt\u00e1k az \u00fajs\u00e1got. A r\u00e9szletekr\u0151l a lap f\u0151szerkeszt\u0151je D\u00e9nes D. Istv\u00e1n elmondta: – A felek […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[205,926],"sailing_author":"sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1297"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1297"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1297\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1297"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1297"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1297"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}