{"id":1326,"date":"2012-11-19T08:40:00","date_gmt":"2012-11-19T07:40:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/11\/19\/ami-nem-torhet-el-az-is-eltorik\/"},"modified":"2017-08-01T23:56:09","modified_gmt":"2017-08-01T21:56:09","slug":"ami-nem-torhet-el-az-is-eltorik","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/11\/19\/ami-nem-torhet-el-az-is-eltorik\/","title":{"rendered":"Ami nem t\u00f6rhet el az is elt\u00f6rik"},"content":{"rendered":"

\n M\u00e1r-m\u00e1r j\u00f3 lett volna elhinni, hogy egyenl\u0151re v\u00e9ge a flott\u00e1t s\u00falyt\u00f3 komolyabb meghib\u00e1sod\u00e1soknak,\n<\/p>\n

\n amikor\u00a0 Jeremy Beyou jelentette, hogy a keel mozgat\u00f3 hidraulika meghib\u00e1sodott.\u00a0 A hidraulikus emel\u0151 t\u00f6rt el. Ez Beyou szerint k\u00e9ptelens\u00e9g, mert a cucc 120 tonn\u00e1ra volt m\u00e9retezve \u00e9s a haj\u00f3n 40 tonn\u00e1n\u00e1l nagyobb terhel\u00e9s nem \u00e9ri. Ezt gondolj\u00e1k\u00a0 a parti szak\u00e9rt\u0151k is. T\u00e9ny, hogy nem tudj\u00e1k hogyan t\u00f6rhetett el, de elt\u00f6rt.\n<\/p>\n

\n Beyou ir\u00e1nyba vette a Z\u00f6ldfoki Szigeteket, hogy csendesebb k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek k\u00f6z\u00f6tt tudja jobban megvizsg\u00e1lni \u00e9s megjav\u00edtani a rendszert. Jelenleg 5-6 csom\u00f3val halad Mindelo fel\u00e9. \u00c9jszaka \u00e9rkezett meg \u00e9s keresi a jav\u00edt\u00e1shoz el\u00e9g csendes helyet.\n<\/p>\n

\n
\n J\u00e9r\u00e9mie Beyou parle de sa quille
\n<\/a>
\n
\n by
\n

\n VendeeGlobeTV
\n <\/a>
\n<\/i><\/p>\n

\n Vincent Riou azt jelentette, hogy egy r\u00f6nkkel \u00fctk\u00f6z\u00f6tt, de szerencs\u00e9re nem t\u00f6rt\u00e9nt semminek baja.\n<\/p>\n

\n A lengyel Zbigniew Gutkowski haj\u00f3j\u00e1n nincs minden rendben. Folyamatosan elektromos probl\u00e9m\u00e1kkal k\u00fczd.\n<\/p>\n

\n A mez\u0151ny eleje hamarosan el\u00e9ri\u00a0 a Doldrums-ot, ahol igaz\u00e1n tr\u00fckk\u00f6s id\u0151j\u00e1r\u00e1si viszonyok v\u00e1rnak r\u00e1juk. \u00a0Az \u00e9len tov\u00e1bbra is Armel Le Cl\u00e9ac\u2019h \u00e1ll 50 m\u00e9rf\u00f6lddel m\u00f6g\u00f6tte Francois Gabart \u00e9s felj\u00f6tt a harmadik helyre, csak 5 m\u00e9rf\u00f6ld t\u00e1vols\u00e1gra Jean-Pierre Dick.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Az els\u0151 hat 120 m\u00e9rf\u00f6ld\u00f6n bel\u00fcl van \u00e9s a hetedik Mike Golding m\u00e1r 340 m\u00e9rf\u00f6ldre van lemaradva a vezet\u0151 haj\u00f3t\u00f3l. Ott viszont egy tri\u00f3 meccsel egym\u00e1ssal, melynek tagjai Golding, Vawre, Le Cam.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n A sorrend ma reggel 4-kor
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n
\n Fot\u00f3: \u00a9 JEAN MARIE LIOT \/ DPPI
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

M\u00e1r-m\u00e1r j\u00f3 lett volna elhinni, hogy egyenl\u0151re v\u00e9ge a flott\u00e1t s\u00falyt\u00f3 komolyabb meghib\u00e1sod\u00e1soknak, amikor\u00a0 Jeremy Beyou jelentette, hogy a keel mozgat\u00f3 hidraulika meghib\u00e1sodott.\u00a0 A hidraulikus emel\u0151 t\u00f6rt el. Ez Beyou szerint k\u00e9ptelens\u00e9g, mert a cucc 120 tonn\u00e1ra volt m\u00e9retezve \u00e9s a haj\u00f3n 40 tonn\u00e1n\u00e1l nagyobb terhel\u00e9s nem \u00e9ri. Ezt gondolj\u00e1k\u00a0 a parti szak\u00e9rt\u0151k is. T\u00e9ny, […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":9086,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[6],"tags":[1118,1134,1310],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1326"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1326"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1326\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/9086"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1326"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1326"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1326"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}