\n
\n<\/a><\/p>\n\n Egyetlen k\u00f6rkorm\u00e1nyos haj\u00f3k\u00e9nt indultunk neki a versenynek, egy Lengyel elektrotechnikai c\u00e9g ( Demko ), \u00e9s a Dalpol Yacht t\u00e1mogat\u00e1s\u00e1val. Az els\u0151 futam rajtelj\u00e1r\u00e1sa k\u00f6zben az \u00e1rbocunk kid\u0151lt, egy elt\u00f6rt stift biztos\u00edt\u00f3 gy\u0171r\u0171 miatt, melyet a v\u00edzen jav\u00edtott meg r\u00f6pke 12 perc alatt a versenyrendez\u0151s\u00e9g. Mivel a haj\u00f3k \u00e1rboca alapb\u00f3l is le \u00e9s felemelhet\u0151 a zsilipez\u00e9s \u00e9s a kisebb hidak ok\u00e1n, ez a jav\u00edt\u00e1s k\u00f6nnyen elv\u00e9gezhet\u0151 volt. Sajnos a profilstag als\u00f3 egy harmada elg\u00f6rb\u00fclt egy kicsit, \u00edgy vesz\u00edtett\u00fcnk \u00e9less\u00e9g\u00fcnkb\u0151l p\u00e1r fokot, melyet a cirk\u00e1l\u00f3 szakaszokban sebess\u00e9gre val\u00f3 vitorl\u00e1z\u00e1ssal pr\u00f3b\u00e1ltunk kompenz\u00e1lni. A verseny k\u00e9tk\u00f6r\u00f6s, UP and DOWN p\u00e1ly\u00e1n zajlott. A h\u00e1tsz\u00e9lszakaszokban h\u00e1tsz\u00e9lvitorla nem volt haszn\u00e1lhat\u00f3. A rajtelj\u00e1r\u00e1s hangjelz\u00e9seit egys\u00e9gesen harangkongat\u00e1ssal oldott\u00e1k meg. A d\u00edjkioszt\u00f3n mindenkinek adtak aj\u00e1nd\u00e9kot, megk\u00f6sz\u00f6nve a r\u00e9szv\u00e9telt. A t\u00e1mogat\u00f3k igaz\u00e1n kitettek maguk\u00e9rt. J\u00f6v\u0151re biztosan \u00fajra ott lesz\u00fcnk,\n<\/p>\n
\n k\u00f6sz\u00f6nj\u00fck Dalpol Yacht !<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
2012. 09. 21-23. ( one design ) vitorl\u00e1s verseny Lengyelorsz\u00e1g, Mazuri Tavak Csapatunk, egyetlen k\u00fclf\u00f6ldi csapatk\u00e9nt nemzetk\u00f6ziv\u00e9 tette az els\u0151 \u00edzben megrendez\u00e9sre ker\u00fcl\u0151 Phobos Cup vitorl\u00e1s versenyt, melyet a Dalpol Yacht haj\u00f3\u00e9p\u00edt\u0151 c\u00e9g rendezett meg. 22 haj\u00f3 \u00e1llt rajthoz a versenyen, melyen 4 futam zajlott le r\u00f6pke 5 \u00f3ra alatt. A verseny Lengyelorsz\u00e1gban a Mazuri […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":9192,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1030,974],"sailing_author":"Stricz Tam\u00e1s","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1365"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1365"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1365\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/9192"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1365"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1365"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1365"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}