{"id":1387,"date":"2012-09-11T18:31:00","date_gmt":"2012-09-11T16:31:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/09\/11\/relativitas-elmelet\/"},"modified":"2017-08-01T23:55:52","modified_gmt":"2017-08-01T21:55:52","slug":"relativitas-elmelet","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/09\/11\/relativitas-elmelet\/","title":{"rendered":"Relativit\u00e1s elm\u00e9let"},"content":{"rendered":"

\n Besz\u00e1mol\u00f3 az ORC Magyar Bajnoks\u00e1g els\u0151 napj\u00e1r\u00f3l\n<\/p>\n

\n \u00dcnnep\u00e9lyes z\u00e1szl\u00f3felvon\u00e1st \u00e9s korm\u00e1nyosi \u00e9rtekezlet k\u00f6vet\u0151en, d\u00e9lben rajtolt az els\u0151, \u00f6sszevont ORC Magyar Nagyhaj\u00f3s Bajnoks\u00e1g.\u00a0A versenyt megel\u0151z\u0151en, m\u00e1r a verseng\u00e9s r\u00e9szek\u00e9nt a meglehet\u0151sen sok felm\u00e9r\u00e9sek, matekoz\u00e1sok, \u00fajra felm\u00e9r\u00e9sek, egy\u00e9ni egyeztet\u00e9sek ut\u00e1n alakult ki a v\u00e9gleges GPH pontsz\u00e1m.\n<\/p>\n

\n 5-7 csom\u00f3s \u00e9szakkeleti sz\u00e9lben indult a meglehet\u0151sen szokatlan 14 egys\u00e9ggel a mez\u0151ny.\u00a0A rajtvonalra felsorakozott haj\u00f3k \u00f6sszet\u00e9tele ezennel elt\u00e9rt a megszokott oszt\u00e1lyok szerinti besorol\u00e1st\u00f3l.\u00a0A \u201evolt\u201d YS-3 haj\u00f3k egy\u00fctt rajtoltak a \u201evolt\u201d YS-1 haj\u00f3kkal, amit rem\u00e9l\u00fcnk, hogy a l\u00e9tsz\u00e1m v\u00e1rhat\u00f3 n\u00f6veked\u00e9s\u00e9vel, k\u00e9s\u0151bb sz\u00e9tbont\u00e1sra ker\u00fcl.\n<\/p>\n

\n Mivel az abszol\u00fat befut\u00e1si sorrend itt kevesebbet sz\u00e1m\u00edt, mint a futott id\u0151, ez\u00e9rt a rajtot k\u00f6vet\u0151en nem nagyon fordul el\u0151 \u201eszoros emberfog\u00e1s\u201d, sokkal ink\u00e1bb a saj\u00e1t maga \u00e1ltal haj\u00f3zott vonalon igyekszik kihozni a legt\u00f6bbet versenyz\u0151 egys\u00e9gek.\n<\/p>\n

\n Els\u0151 futamban k\u00f6zel azonos sebess\u00e9ggel a NAU-hoz k\u00e9pest az X-35 vette a b\u00f3j\u00e1t els\u0151k\u00e9nt, majd azt k\u00f6vet\u0151en megmutatkozott a vitorlam\u00e9retbeli k\u00fcl\u00f6nbs\u00e9g, \u00edgy a NAU a h\u00e1tsz\u00e9l szakaszban kis el\u0151nyre tett szert.Ezzel igazoltnak l\u00e1tszik az ORC sz\u00e1m\u00edt\u00e1si rendszer \u00e9s maga a bajnoks\u00e1g is, \u00e1m a felm\u00e9r\u00e9si rendszer m\u00e9g pontos\u00edt\u00e1sra szorul.\n<\/p>\n

\n M\u00e1sodik futamban, m\u00e1r ismerve a t\u00f6bbi haj\u00f3k taktik\u00e1j\u00e1t, er\u0151ss\u00e9g\u00e9t \u00e9s gyenges\u00e9g\u00e9t az X-35 prec\u00edz rajttal, j\u00f3 futammal, a pontrendszer szerint m\u00e1r az els\u0151 helyen futott be.\n<\/p>\n

\n \u00cdgy jelenleg az \u00e1ll\u00e1s
\n
\n : \u00a01. Westport X-35, 2. Infiniti NAU-370, 3. Man\u00f6ken
\n <\/strong>
\n .\n<\/p>\n

\n A tov\u00e1bbiakban nagyon izgalmas futamok \u00e9s p\u00e1rviadalok v\u00e1rhat\u00f3ak.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Besz\u00e1mol\u00f3 az ORC Magyar Bajnoks\u00e1g els\u0151 napj\u00e1r\u00f3l \u00dcnnep\u00e9lyes z\u00e1szl\u00f3felvon\u00e1st \u00e9s korm\u00e1nyosi \u00e9rtekezlet k\u00f6vet\u0151en, d\u00e9lben rajtolt az els\u0151, \u00f6sszevont ORC Magyar Nagyhaj\u00f3s Bajnoks\u00e1g.\u00a0A versenyt megel\u0151z\u0151en, m\u00e1r a verseng\u00e9s r\u00e9szek\u00e9nt a meglehet\u0151sen sok felm\u00e9r\u00e9sek, matekoz\u00e1sok, \u00fajra felm\u00e9r\u00e9sek, egy\u00e9ni egyeztet\u00e9sek ut\u00e1n alakult ki a v\u00e9gleges GPH pontsz\u00e1m. 5-7 csom\u00f3s \u00e9szakkeleti sz\u00e9lben indult a meglehet\u0151sen szokatlan 14 egys\u00e9ggel a […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1317,92],"sailing_author":"Bedn\u00e1r Tibor","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1387"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1387"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1387\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1387"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1387"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1387"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}