{"id":1469,"date":"2012-07-13T16:15:00","date_gmt":"2012-07-13T14:15:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/07\/13\/buda-cash-sikerek-a-kekszalagon\/"},"modified":"2017-08-02T00:16:24","modified_gmt":"2017-08-01T22:16:24","slug":"buda-cash-sikerek-a-kekszalagon","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/07\/13\/buda-cash-sikerek-a-kekszalagon\/","title":{"rendered":"Buda \u2013 Cash sikerek a K\u00e9kszalagon"},"content":{"rendered":"

\n Hatalmas hajr\u00e1val harmadik helyezettk\u00e9nt \u00e9rt c\u00e9lba a Buda-Cash Br\u00f3kerh\u00e1z t\u00e1mogatta csapatok k\u00f6z\u00fcl a Principessa Libera,\n<\/p>\n

\n m\u00edg a nagy es\u00e9lyesk\u00e9nt rajtolt Gemini Ventilo 28 katamar\u00e1n \u00a0hatodikk\u00e9nt futott be a k\u00f6zel hatsz\u00e1z rajthoz \u00e1llt vitorl\u00e1s k\u00f6z\u00fcl.\n<\/p>\n

\n \u201eMindk\u00e9t haj\u00f3 csapata remek strat\u00e9gi\u00e1val vitorl\u00e1zott \u00e9s l\u00e1that\u00f3an ez a k\u00e9t haj\u00f3oszt\u00e1ly forradalmas\u00edtotta a balatoni vitorl\u00e1z\u00e1st\u201d – v\u00e9lte a gy\u0151zelem ut\u00e1n T\u00f6lgyesi P\u00e9ter, a Buda-Cash vez\u00e9rigazgat\u00f3ja, aki maga is motorosb\u00f3l k\u00f6vette favoritjainak rajtol\u00e1s\u00e1t. A Principessa (korm\u00e1nyosa: Rauschenberger Mikl\u00f3s) egy igazi klasszikus libera, mely nagy l\u00e9tsz\u00e1m\u00fa leg\u00e9nys\u00e9ggel \u201eegy testen egy l\u00e9lekben\u201d szellemis\u00e9ggel nevel a csapatmunk\u00e1ra, \u00e9s 2011-ben a m\u00e1sodik helyen v\u00e9gzett.\u00a0 A Gemini Sailing Team Ventilo 28-as k\u00e9ttest\u0171je (korm\u00e1nyosa: V\u00e1radi – Szab\u00f3 J\u00e1nos) balatoni vitorl\u00e1z\u00f3sportban az ut\u00f3bbi \u00e9vekben felfedezett nagy katamar\u00e1n kateg\u00f3ri\u00e1ba tartozik, akik id\u00e9n a t\u00f3ker\u00fcl\u0151 igazi es\u00e9lyeseinek sz\u00e1m\u00edtottak. Ezek a modellek a fel\u00e9p\u00edt\u00e9s\u00fckkel, szer\u00e9ny mer\u00fcl\u00e9s\u00fckkel a balatoni k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyekhez, sz\u00e9lviszonyokhoz kiv\u00e1l\u00f3an k\u00e9pesek alkalmazkodni. Ez\u00e9rt \u00f6r\u00fcl\u00fcnk t\u00e1mogatott csapataink teljes\u00edtm\u00e9ny\u00e9nek \u00e9s annak, hogy r\u00e9szt vehet\u00fcnk a nemzetk\u00f6zi vitorl\u00e1ssport k\u00e9ttest\u0171 szak\u00e1g\u00e1nak hazai meger\u0151s\u00edt\u00e9s\u00e9ben.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n A Buda-Cash gratul\u00e1l a magyar fejleszt\u00e9s\u0171 gy\u0151ztes haj\u00f3nak, m\u00e1r csak az\u00e9rt is, mert magyar befektet\u0151i szolg\u00e1ltat\u00f3k\u00e9nt teljesen azonosulni tudnak a hazai innov\u00e1ci\u00f3 megval\u00f3s\u00edt\u00e1s\u00e1nak minden neh\u00e9zs\u00e9g\u00e9vel majd a sikeres deb\u00fct\u00e1l\u00e1ssal. A Buda-Cash Br\u00f3kerh\u00e1z is 16 \u00e9ves m\u00faltja alatt sz\u00e1mos olyan befektet\u00e9si szolg\u00e1ltat\u00e1st, term\u00e9ket fejlesztett ki \u00f6ner\u0151b\u0151l, amelyek a nemzetk\u00f6zi t\u0151keer\u0151s versenyt\u00e1rsak\u00e9val szemben k\u00e9pesek voltak sikeress\u00e9 v\u00e1lni a befektet\u0151k k\u00f6r\u00e9ben. Ezt a sikert minden esetben a teljes\u00edtm\u00e9ny\u00fckkel (hozamokkal, sikeresen alkalmazott befektet\u00e9si strat\u00e9gi\u00e1val) \u00e9rt\u00e9k el, hasonl\u00f3an a mostani gy\u0151zteshez.\n<\/p>\n

\n
\n A Principessa story
\n <\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Hatalmas hajr\u00e1val harmadik helyezettk\u00e9nt \u00e9rt c\u00e9lba a Buda-Cash Br\u00f3kerh\u00e1z t\u00e1mogatta csapatok k\u00f6z\u00fcl a Principessa Libera, m\u00edg a nagy es\u00e9lyesk\u00e9nt rajtolt Gemini Ventilo 28 katamar\u00e1n \u00a0hatodikk\u00e9nt futott be a k\u00f6zel hatsz\u00e1z rajthoz \u00e1llt vitorl\u00e1s k\u00f6z\u00fcl. \u201eMindk\u00e9t haj\u00f3 csapata remek strat\u00e9gi\u00e1val vitorl\u00e1zott \u00e9s l\u00e1that\u00f3an ez a k\u00e9t haj\u00f3oszt\u00e1ly forradalmas\u00edtotta a balatoni vitorl\u00e1z\u00e1st\u201d – v\u00e9lte a gy\u0151zelem ut\u00e1n […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":9456,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[9],"tags":[960,1617,1633,914,424],"sailing_author":"(x)","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1469"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1469"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1469\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/9456"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1469"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1469"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1469"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}