{"id":1480,"date":"2012-07-09T15:36:00","date_gmt":"2012-07-09T13:36:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/07\/09\/szelcsendes-2szalag-befuto-nelkul\/"},"modified":"2017-08-02T00:16:27","modified_gmt":"2017-08-01T22:16:27","slug":"szelcsendes-2szalag-befuto-nelkul","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/07\/09\/szelcsendes-2szalag-befuto-nelkul\/","title":{"rendered":"Sz\u00e9lcsendes 2szalag befut\u00f3 n\u00e9lk\u00fcl"},"content":{"rendered":"

\n I. Melanomamobil 2szalag Katamar\u00e1n Nagyd\u00edj a Balatonon\n<\/p>\n

\n Kereken 48 \u00f3ra \u00e1llt a K\u00e9kszalag r\u00e9sztvev\u0151inek rendelkez\u00e9s\u00e9re, hogy eljussanak a c\u00e9lhoz, \u00e1m a Balaton szombatra sem maradt vitorl\u00e1sverseny n\u00e9lk\u00fcl. A legend\u00e1s t\u00f3ker\u00fcl\u00e9s lef\u00faj\u00e1sa ut\u00e1n f\u00e9l \u00f3r\u00e1val elrajtolt az I. Melanomamobil 2szalag Katamar\u00e1n Nagyd\u00edj.\n<\/p>\n

\n A rajtvonalon huszonn\u00e9gy katamar\u00e1n sorakozott fel, amelyek a f\u00fcredi rajt ut\u00e1n a f\u0171zf\u0151i \u00f6b\u00f6lben, majd Aliga el\u0151tt vett\u00e9k a b\u00f3j\u00e1kat, v\u00e9g\u00fcl Zam\u00e1rdit \u00e9rintve \u00e9rkeztek volna a befut\u00f3ra a balatonf\u00fcredi nagym\u00f3l\u00f3 el\u00e9. A verseny rendez\u0151i \u00fagy hat\u00e1rozt\u00e1k meg a b\u00f3j\u00e1k koordin\u00e1t\u00e1it, hogy minden \u00e9vben ugyanazon a helyen legyenek a p\u00e1lyajelek. Az id\u0151j\u00e1r\u00e1s azonban nem vette a versenyt kegyeibe, \u00edgy az aligai p\u00e1lyajel ut\u00e1n teljesen el\u00e1llt az addig is \u00e9pp csak f\u00fajdog\u00e1l\u00f3 sz\u00e9l. D\u00e9lut\u00e1n 5 \u00f3r\u00e1ig kellett volna teljes\u00edteni a t\u00e1vot, azonban az \u00e9lmez\u0151ny ebben az id\u0151pontban m\u00e9g csak Zam\u00e1rdi el\u0151tt vitorl\u00e1zott, \u00edgy nem sz\u00fcletett v\u00e9geredm\u00e9ny, \u00e9s a j\u00f6v\u0151ben megd\u00f6ntend\u0151 rekord sem ker\u00fclt fel\u00e1ll\u00edt\u00e1sra.\n<\/p>\n

\n \u201eEz\u00fattal nem aj\u00e1nd\u00e9kozott meg benn\u00fcnket a t\u00f3 megfelel\u0151 sz\u00e9llel, \u00edgy sajnos egyetlen egys\u00e9g sem tudta teljes\u00edteni a t\u00e1vot. Becsl\u00e9sem szerint egy \u00f3ra hi\u00e1nyzott az els\u0151knek a befut\u00e1sig. Az idei versenyt magunkra n\u00e9zve is tanul\u00e1snak sz\u00e1ntuk. N\u00e9h\u00e1ny dolgon m\u00e1r most biztos, hogy v\u00e1ltoztatni fogunk, de az alap\u00f6tletet megtartjuk, \u00edgy 2013-ban is lesz 2szalag a sportkatamar\u00e1noknak.\u201d – nyilatkozta Sz\u00e9kely Andr\u00e1s, a versenyt rendez\u0151 Katamar\u00e1n Sportegyes\u00fclet aleln\u00f6ke.\n<\/p>\n

\n A verseny megrendez\u00e9s\u00e9t finansz\u00edroz\u00f3 Melanomamobil a K\u00e9kszalag fesztiv\u00e1l ideje alatt a Magyar Vitorl\u00e1s Sz\u00f6vets\u00e9g kik\u00f6t\u00f6j\u00e9ben v\u00e9gezte a sz\u0171r\u00e9seket. Braun J\u00e1nos, a Melanomamobil \u00fcgyvezet\u0151je szerint a vitorl\u00e1z\u00f3k rengeteget vannak napon, ez\u00e9rt sz\u00e1mukra tal\u00e1n mindenki m\u00e1sn\u00e1l fontosabb a rendszeres sz\u0171r\u00e9s. A melanom\u00e1t ugyan k\u00f6zvetlen\u00fcl nem a napsug\u00e1rz\u00e1s okozza, de a legjelent\u0151sebb rizik\u00f3faktorok k\u00f6z\u00f6tt tartj\u00e1k sz\u00e1mon. A c\u00e9g a K\u00e9kszalag \u00e9s a 2szalag indul\u00f3i sz\u00e1m\u00e1ra is biztos\u00edtott kedvezm\u00e9nyes kupont a sz\u0171r\u00e9shez, amely minden rendel\u0151j\u00fckben felhaszn\u00e1lhat\u00f3.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

I. Melanomamobil 2szalag Katamar\u00e1n Nagyd\u00edj a Balatonon Kereken 48 \u00f3ra \u00e1llt a K\u00e9kszalag r\u00e9sztvev\u0151inek rendelkez\u00e9s\u00e9re, hogy eljussanak a c\u00e9lhoz, \u00e1m a Balaton szombatra sem maradt vitorl\u00e1sverseny n\u00e9lk\u00fcl. A legend\u00e1s t\u00f3ker\u00fcl\u00e9s lef\u00faj\u00e1sa ut\u00e1n f\u00e9l \u00f3r\u00e1val elrajtolt az I. Melanomamobil 2szalag Katamar\u00e1n Nagyd\u00edj. A rajtvonalon huszonn\u00e9gy katamar\u00e1n sorakozott fel, amelyek a f\u00fcredi rajt ut\u00e1n a f\u0171zf\u0151i \u00f6b\u00f6lben, […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1443,1317],"sailing_author":"sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1480"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1480"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1480\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1480"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1480"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1480"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}