{"id":1492,"date":"2012-06-29T08:43:00","date_gmt":"2012-06-29T06:43:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/06\/29\/i-melanomamobil-2szalag-katamaran-nagydij-a-balatonon\/"},"modified":"2017-08-02T00:16:32","modified_gmt":"2017-08-01T22:16:32","slug":"i-melanomamobil-2szalag-katamaran-nagydij-a-balatonon","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/06\/29\/i-melanomamobil-2szalag-katamaran-nagydij-a-balatonon\/","title":{"rendered":"I. Melanomamobil 2szalag Katamar\u00e1n Nagyd\u00edj a Balatonon"},"content":{"rendered":"

\n J\u00f6v\u0151 heti katamar\u00e1nos program: cs\u00fct\u00f6rt\u00f6k\u00f6n K\u00e9kszalag, szombaton 2szalag\n<\/p>\n

\n Mint minden p\u00e1ros \u00e9vben, a versenyszab\u00e1lyok szerint id\u00e9n is indulhatnak a K\u00e9kszalagon t\u00f6bbtest\u0171 haj\u00f3k. Leg\u00e9nys\u00e9g\u00fck nagy r\u00e9sze a szezon t\u00f6bbi r\u00e9sz\u00e9ben kis katamar\u00e1non versenyzik, k\u00f6z\u00fcl\u00fck sokan indulnak a 2szalag Nagyd\u00edjon is.\n<\/p>\n

\n A l\u00e1tv\u00e1nyos, partk\u00f6zeli versenyt id\u00e9n rendezik meg el\u0151sz\u00f6r a 21 l\u00e1b alatti katamar\u00e1noknak. \u00a0J\u00falius 7-\u00e9n szombaton 10 \u00f3rakor rajtol Balatonf\u00fcredr\u0151l, \u00e9s a t\u00f3 keleti medenc\u00e9j\u00e9t ker\u00fcli meg.\n<\/p>\n

\n
\n
\n A felk\u00e9sz\u00fcl\u00e9s fontos
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n Egy K\u00e9kszalag-es\u00e9lyes katamar\u00e1n kezel\u00e9se jelent\u0151s fizikai \u00e9s szellemi felk\u00e9sz\u00fclts\u00e9get ig\u00e9nyel, \u00e9s nincs ez m\u00e1sk\u00e9pp a kisebb t\u00f6bbtest\u0171ekn\u00e9l sem. De vajon el\u00e9g lesz-e az id\u0151 arra, hogy a vitorl\u00e1z\u00f3k k\u00e9szen \u00e1lljanak az \u00faj kih\u00edv\u00e1sra? Az F18-as haj\u00f3oszt\u00e1ly magyar bajnoka, Pethe\u0151 Tam\u00e1s a Gemini fed\u00e9lzet\u00e9n, azaz egy Ventilo 28-as katamar\u00e1nnal v\u00e1g neki a K\u00e9kszalagnak. A haj\u00f3 \u00e9s a csapat id\u00e9n m\u00e1r t\u00f6bb versenyen is bizony\u00edtott.
\n
\n \u201cM\u00e9g nem volt arra p\u00e9lda, hogy k\u00e9t ilyen hossz\u00fat\u00e1v\u00fa versenyen vegyek r\u00e9szt ilyen r\u00f6vid id\u0151 alatt\u201d \u2013 mondta Pethe\u0151, aki 8 \u00e9ve vitorl\u00e1zik egy\u00fctt az \u00c9vadnyit\u00f3 versenyen a bicepsz\u00e9n izomszakad\u00e1st szenvedett V\u00e1radi-Szab\u00f3 J\u00e1nossal. Pethe\u0151 elmondta, hogy korm\u00e1nyos\u00e1nak sportrehabilit\u00e1ci\u00f3ja m\u00e9g nem fejez\u0151d\u00f6tt be, nem terhelheti a karj\u00e1t, ez\u00e9rt csak a K\u00e9kszalagon vesz r\u00e9szt. Sokkal fontosabb, hogy fel\u00e9p\u00fclj\u00f6n, ez\u00e9rt a sikeres p\u00e1rosnak csak a leg\u00e9nys\u00e9g tagja indul majd a 2szalagon.\n<\/p>\n

\n
\n A f\u00e1radts\u00e1g nem ellenf\u00e9l
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n A Kenguru Sailing Team Concept 25-\u00f6s katamar\u00e1nj\u00e1nak korm\u00e1nyosa, Di\u00f3szegi Zolt\u00e1n m\u00e1r k\u00e9t \u00e9ve is a felt\u0171n\u0151 piros sz\u00edn\u0171 haj\u00f3 fed\u00e9lzet\u00e9n teljes\u00edtette a t\u00f3ker\u00fcl\u00e9s t\u00e1vj\u00e1t. A haj\u00f3s csapata a 2010-es K\u00e9kszalagon d\u00e9lel\u0151tt 10-kor futott be. Term\u00e9szetesen a verseny napja nem volt k\u00f6nny\u0171, \u00a0de m\u00e1snapra m\u00e1r kipihent\u00e9k magunkat. Val\u00f3sz\u00edn\u0171leg egy kicsit most is f\u00e1radtak lesznek, de a vitorl\u00e1z\u00f3 nem f\u00e9l att\u00f3l, hogy ne tudn\u00e1nak katamar\u00e1nozni. A mindenki \u00e1ltal Di\u00f3k\u00e9nt ismert sportol\u00f3 az F18-as haj\u00f3oszt\u00e1ly versenyein rendszeresen a dobog\u00f3ra \u00e1ll, \u00edgy a 2szalag Nagyd\u00edj \u00e9remes\u00e9lyesei k\u00f6z\u00f6tt is sz\u00e1montartj\u00e1k.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n Csapatt\u00e1rs\u00e1nak, a civil \u00e9let\u00e9ben is vitorl\u00e1sokkal foglalkoz\u00f3 Marton Bal\u00e1zsnak a K\u00e9kszalag miatt most rengeteg munk\u00e1ja van, ami azt jelenti, hogy sokat van v\u00edzen, \u00e9s bizony emiatt a fizikai felk\u00e9sz\u00fcl\u00e9sre kevesebb id\u0151 jut.
\n
\n \u201cA csapat tagjainak \u00e1ll\u00f3k\u00e9pess\u00e9g\u00e9n sok m\u00falik, de nem f\u00e9lek att\u00f3l, hogy elf\u00e1radunk.\u201d \u2013 nyilatkozta a vitorl\u00e1z\u00f3. Marton egy\u00e9bk\u00e9nt a 2szalagon nem a megszokott leg\u00e9nys\u00e9g\u00e9vel – Sz\u00e9kely Andr\u00e1ssal \u2013 sz\u00e1ll majd v\u00edzre, ez\u00e9rt sz\u00e1m\u00e1ra \u00faj kih\u00edv\u00e1sokat is tartogat a verseny.\n<\/p>\n

\n
\n Sz\u00e9kely Andr\u00e1s, a hazai katamar\u00e1nos \u00e9let mozgat\u00f3rug\u00f3ja a 2szalagon rendez\u0151i feladatokat teljes\u00edt, ez\u00e9rt id\u00e9n nem \u00e1ll rajthoz. K\u00e9rd\u00e9s\u00fcnkre azt felelte, hogy nem f\u00e9l att\u00f3l, hogy a katamar\u00e1nosok a f\u00e1radts\u00e1g miatt boruln\u00e1nak, vagy m\u00e1s baj t\u00f6rt\u00e9nne vel\u00fck. Andr\u00e1s \u00fagy v\u00e9li, hogy gyakorlatilag lehetetlen, hogy egy high-tech katamar\u00e1n nem \u00e9rjen k\u00f6rbe 48 \u00f3ra alatt a K\u00e9kszalagon. Szerinte a csapatok nagyon rossz k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek – azaz szinte sz\u00e9lcsend – eset\u00e9n is teljes\u00edtik majd a t\u00e1vot annyi id\u0151 alatt, hogy a versenyz\u0151knek legyen idej\u00fck a pihen\u00e9sre. A 2szalag \u00f6tletgazd\u00e1ja egy\u00e9bk\u00e9nt rendez\u0151i elfoglalts\u00e1gai miatt a versenyen saj\u00e1t, Nacra Infusion t\u00edpus\u00fa 18 l\u00e1bas katamar\u00e1nj\u00e1n m\u00e1s kez\u00e9be adja majd a sottot, de j\u00f6v\u0151re igyekszik \u00fagy szervezni, hogy \u0151 is indulhasson majd \u00a0a versenyen.\n<\/p>\n

\n www.ketszalag.hu<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

J\u00f6v\u0151 heti katamar\u00e1nos program: cs\u00fct\u00f6rt\u00f6k\u00f6n K\u00e9kszalag, szombaton 2szalag Mint minden p\u00e1ros \u00e9vben, a versenyszab\u00e1lyok szerint id\u00e9n is indulhatnak a K\u00e9kszalagon t\u00f6bbtest\u0171 haj\u00f3k. Leg\u00e9nys\u00e9g\u00fck nagy r\u00e9sze a szezon t\u00f6bbi r\u00e9sz\u00e9ben kis katamar\u00e1non versenyzik, k\u00f6z\u00fcl\u00fck sokan indulnak a 2szalag Nagyd\u00edjon is. A l\u00e1tv\u00e1nyos, partk\u00f6zeli versenyt id\u00e9n rendezik meg el\u0151sz\u00f6r a 21 l\u00e1b alatti katamar\u00e1noknak. \u00a0J\u00falius 7-\u00e9n szombaton […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":9501,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[9],"tags":[888,1376],"sailing_author":"sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1492"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1492"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1492\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/9501"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1492"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1492"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1492"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}