{"id":1506,"date":"2012-06-17T21:15:00","date_gmt":"2012-06-17T19:15:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/06\/17\/code-olt-feherszalag\/"},"modified":"2017-08-01T23:55:27","modified_gmt":"2017-08-01T21:55:27","slug":"code-olt-feherszalag","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/06\/17\/code-olt-feherszalag\/","title":{"rendered":"Code-olt Feh\u00e9rszalag"},"content":{"rendered":"
\n M\u00e1r tavaly amikor a 8-asom mellett \u00fagy ment el, mint a gyorsvonat, tetszett. Most v\u00e9gre ki is pr\u00f3b\u00e1ltam.\n<\/p>\n
\n A haj\u00f3 tulajdonosa a h\u00e9ten h\u00edvott fel, hogy elj\u00f6nn\u00e9k-e . Nan\u00e1! Illetve, sok minden m\u00e1s is volna vagyis. De m\u00e9gis. Nan\u00e1! \u00c9s nem csal\u00f3dtam.\n<\/p>\n
\n A h\u00e9tv\u00e9gi Feh\u00e9rszalag kell\u0151 alkalmat \u00e9s ide\u00e1lis id\u0151t biztos\u00edtott a haj\u00f3 kipr\u00f3b\u00e1l\u00e1s\u00e1ra \u00e9s a legjobb tulajdons\u00e1gainak vizsg\u00e1lat\u00e1ra. A reggeli id\u0151j\u00e1r\u00e1sb\u00f3l m\u00e1r l\u00e1tszott, hogy rettenet hossz\u00fa versenyre k\u00e9sz\u00fclhet\u00fcnk. Be is j\u00f6tt.\n<\/p>\n
\n D\u00e9len rajtoltunk \u00e9s r\u00f6gt\u00f6n d\u00e9l fel\u00e9 is ind\u00edtottunk a lengedez\u0151 keleti sz\u00e9lben, l\u00e9v\u00e9n a meteorol\u00f3gia kora d\u00e9lut\u00e1nra d\u00e9lkeleti szelet ig\u00e9rt. De ek\u00f6zben, ahogy k\u00f6zel\u00edtett\u00fck a d\u00e9li partot, \u00fagy \u00e9lesedett a sz\u00e9l. Lassan m\u00e1r \u00e9szak-nyugati lengedezett. Egy szerencs\u00e9nk volt, hogy az \u00e9szaki parton szinte semmi nem f\u00fajt, mik\u00f6zben nek\u00fcnk folyamatosan dagadtak a vitorl\u00e1ink. A v\u00edzk\u00f6z\u00e9p n\u00e9ha n\u00e9ha elindult. Sokszor r\u00e9m\u00fcletesen, de v\u00e9g\u00fcl, ha lassan is, de elkezdett terjedni a d\u00e9li sz\u00e9l. Igaz el kellett menni \u00e9rte. V\u00e9g\u00fcl szinte utol\u00e9rve a katamar\u00e1nokat \u00e9s a liber\u00e1kat, jutottunk el a kenesei p\u00e1lyajelhez. Onnan egyre er\u0151s\u00f6d\u0151 d\u00e9li-d\u00e9lkeleti sz\u00e9lben cirk\u00e1ltunk Si\u00f3fok fel\u00e9. \u00dat k\u00f6zben az\u00e9rt dolgozott a hosszabb haj\u00f3k v\u00edzvonala \u00e9s itt ker\u00fclt el\u00e9nk h\u00e1rom nagyobb haj\u00f3. Minden esetre stabil 7 csom\u00f3val cirk\u00e1ltunk a d\u00e9li part fel\u00e9.\n<\/p>\n \n B\u00edztunk a Si\u00f3fok-Tihany szakaszban, de sajnos a sz\u00e9l gyeng\u00fclni kezdett \u00e9s nem nagyon tudtunk sikl\u00e1sra b\u00edrni a c\u00e1jgot. A szakasz v\u00e9ge fel\u00e9 az\u00e9rt siker\u00fclt gennakert h\u00fazni \u00e9s n\u00e9ha 10 csom\u00f3 k\u00f6r\u00fcl j\u00e1rtunk a m\u00e9g mindig \u00e9les menetben. Ezen a szakaszon csak k\u00e9t katamar\u00e1n b\u00edrt el\u00e9nk ker\u00fclni \u00e9s a sz\u00e9lnek h\u00e1la az \u00fcld\u00f6z\u0151 boly lemaradt.\n<\/p>\n \n Az utols\u00f3 Tihany-F\u00fcred szakaszt m\u00e1r n\u00e9h\u00e1ny halzol\u00e1ssal letudtuk, \u00edgy abszol\u00fat 10. helyen 4 egytest\u0171 haj\u00f3val el\u00f6tt\u00fcnk futottunk be, a haj\u00f3 hossz\u00e1nak megfelel\u0151 helyez\u00e9sn\u00e9l j\u00f3val el\u0151kel\u00f6bb helyen.\n<\/p>\n \n Ennyit\u00a0 a versenyr\u0151l \u00e9s most n\u00e9h\u00e1ny szubjekt\u00edv sz\u00f3 a haj\u00f3r\u00f3l. M\u00e1r tavaly bebizonyosodott, hogy nagyon el van tal\u00e1lva.\u00a0 Teljes leg\u00e9nys\u00e9ggel egy\u00fctt nagyon komoly teljes\u00edtm\u00e9nyre k\u00e9pes. A jolle \u00e9rz\u00e9s kiv\u00e1l\u00f3 \u00e9s remek\u00fcl kezelhet\u0151. Igaz ezen a regatt\u00e1n sok-sok szerencs\u00e9re is sz\u00fcks\u00e9g volt, de az\u00e9rt a haj\u00f3 k\u00e9pess\u00e9gei id\u0151r\u0151l \u2013 id\u0151re megmutatkoztak.\n<\/p>\n \n Nekem k\u00e9ne!\n<\/p>\n \n Abszol\u00fat eredm\u00e9ny: \n Classic Round eredm\u00e9ny:
\n
\n<\/a><\/p>\n
\n
\n<\/a><\/p>\n
\n
\n<\/a><\/p>\n
\n
\n
\n feherszalag2012abszere.pdf
\n <\/a>
\n <\/a>\n<\/p>\n
\n
\n feherszalag2012classicere.pdf
\n <\/a>\n<\/p>\n