{"id":1507,"date":"2012-06-15T14:20:00","date_gmt":"2012-06-15T12:20:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/06\/15\/vor-victoire-de-groupama\/"},"modified":"2017-08-01T23:55:27","modified_gmt":"2017-08-01T21:55:27","slug":"vor-victoire-de-groupama","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/06\/15\/vor-victoire-de-groupama\/","title":{"rendered":"VOR – Victoire de Groupama"},"content":{"rendered":"
\n A Groupama mindent vitt \u00e9s els\u0151k\u00e9nt \u00e9rt Franciaf\u00f6ldre!\n<\/p>\n
\n Kezdj\u00fck ott, hogy a Telefonica m\u00e1r az el\u0151z\u0151 cikkben korm\u00e1ny\u00e1t t\u00f6rte. Pepe Ribes elmond\u00e1sa szerint 28-32 csom\u00f3s sz\u00e9l f\u00fajt, mikor egy hull\u00e1m pont alattuk t\u00f6rt meg \u00e9s ezt k\u00f6vet\u0151en a haj\u00f3 orra t\u00fal er\u0151sen ment el a hull\u00e1m al\u00e1. 45 perces szerel\u00e9s ut\u00e1n install\u00e1lt\u00e1k az \u00faj korm\u00e1nyt. T\u00e9nyleg kem\u00e9nyen nyomt\u00e1k a spanyolok, mert visszaj\u00f6ttek a Groupam\u00e1ra. Amikor halzolni kellett 40-45 csom\u00f3s sz\u00e9l f\u00fajt \u00e9s el\u00e9gg\u00e9 nehezen ment. Vitorlacsere k\u00f6zben egy nagy hull\u00e1m be\u00fct\u00f6tt \u00e9s toltak egy k\u00ednai (\u00fagy is ismeretes, mint rom\u00e1n vagy spont\u00e1n – a szerk.)\u00a0halzol\u00e1st. Ekkor \u00fajra t\u00f6rt a jobboldali korm\u00e1ny. Ezut\u00e1n nem v\u00e1llaltak t\u00f6bb kock\u00e1zatot, el\u0151ker\u00fclt a J4-es fock \u00e9s leh\u00fazt\u00e1k a gr\u00f3szt is. Az el\u0151z\u0151 szakaszon a svertj\u00fck t\u00f6rt, de azt \u00fagy ahogy, a m\u00e1sik svert \u00e1thelyez\u00e9s\u00e9vel tudt\u00e1k orvosolni. Ennyi t\u00f6r\u00e9ssel viszont m\u00e1r nem lehetett mit kezdeni.\n<\/p>\n