{"id":1511,"date":"2012-06-14T14:21:00","date_gmt":"2012-06-14T12:21:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/06\/14\/vor-24-oras-szaguldas\/"},"modified":"2017-08-01T23:55:26","modified_gmt":"2017-08-01T21:55:26","slug":"vor-24-oras-szaguldas","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/06\/14\/vor-24-oras-szaguldas\/","title":{"rendered":"VOR – 24 \u00f3r\u00e1s sz\u00e1guld\u00e1s"},"content":{"rendered":"

\n A csapatok ezerrel sz\u00e1guldoznak Lorient fel\u00e9, a felszerel\u00e9s m\u00e1r alig b\u00edrja.\n<\/p>\n

\n Kevesebb mint 500 m\u00e9rf\u00f6lddel a 8. szakasz v\u00e9ge el\u0151tt probl\u00e9m\u00e1k jelentkeztek egyes haj\u00f3kon. Nem csoda, hiszen a sz\u00e9l 20 csom\u00f3r\u00f3l id\u0151k\u00f6zben 30-40 csom\u00f3sra er\u0151s\u00f6d\u00f6tt az elm\u00falt nap folyam\u00e1n.\n<\/p>\n

\n Ek\u00f6zben sz\u00e9pen el is kezdt\u00e9k megd\u00f6nt\u00f6getni a versenyen bel\u00fcli 24 \u00f3r\u00e1s menetel\u00e9sek rekordjait. Az akkor m\u00e9g \u00e9len \u00e1ll\u00f3 Telefonica 560 m\u00e9rf\u00f6ldet durrantott el 1 nap leforg\u00e1sa alatt.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n A Camper bels\u0151 vez\u00e9rl\u00e9sen kereszt\u00fcl is tud 555 m\u00e9rf\u00f6ldet naponta (
\n

\n Hamish Hooper\/VolvoOceanRace)
\n <\/a>
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n Az abszol\u00fat egytest\u0171 rekordot\u00a0596.6 tengeri m\u00e9rf\u00f6lddel az Ericsson 4 tartja, melyet az el\u0151z\u0151 VOR sz\u00e9ri\u00e1ban \u00e9rtek el.\n<\/p>\n

\n A Groupama jelentett el\u0151sz\u00f6r komolyabb probl\u00e9m\u00e1t, reffel\u00e9s k\u00f6zben a nagyvitorl\u00e1juk maradt \u00e1rboctet\u0151n 20+ csom\u00f3s sz\u00e9lben, \u00edgy Brad Marsh h\u00e1rmoszor volt k\u00e9nytelen felk\u00faszni az igen zord id\u0151j\u00e1r\u00e1si k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek k\u00f6z\u00f6tt az \u00e1rboc legtetej\u00e9re, hogy leoldja a nagyvitorl\u00e1t.
\n
\n Yann Riou le\u00edr\u00e1sa szerint konkr\u00e9tan a decken k\u00e9t l\u00e1bon meg\u00e1llni m\u00e1r \u00f6nmag\u00e1ban k\u00fcldet\u00e9s! A reffel\u00e9s olyan j\u00f3l siker\u00fclt, hogy teljesen le kellett ereszteni a gr\u00f3szt, majd kurt\u00edtva visszah\u00fazni. Ez
\n <\/span>
\n a mutatv\u00e1ny\u00a02 \u00f3r\u00e1n \u00e1t tartott, amivel 10 m\u00e9rf\u00f6ldet vesztett a francia csapat visszaesve a m\u00e1sodik helyr\u0151l a negyedikre.\n<\/p>\n

\n V\u00e1rhat\u00f3 volt, hogy\u00a0lesznek m\u00e9g\u00a0gondok, ekkora terhel\u00e9st\u00a0komolyabb k\u00e1rok n\u00e9lk\u00fcl\u00a0ritk\u00e1n b\u00edrnak ki a haj\u00f3k huzamosabb ideig. A Telefonica sajn\u00e1latos m\u00f3don az els\u0151 helyr\u0151l volt k\u00e9nytelen d\u00e9lkeletnek ejteni, miut\u00e1n egyik korm\u00e1nya elt\u00f6r\u00f6tt. Egy \u00f3r\u00e1n kereszt\u00fcl\u00a025 csom\u00f3r\u00f3l\u00a05 csom\u00f3ra kellett lass\u00edtaniuk. a jav\u00edt\u00e1s \u00f3ta ism\u00e9t gyorsulnak a k\u00f6zel 40 csom\u00f3s szell\u0151ben! Az els\u0151 n\u00e9gy haj\u00f3 4 m\u00e9rf\u00f6ld\u00f6n bel\u00fcl!!! Holnap befutnak!\n<\/p>\n

\n
\n http:\/\/www.volvooceanrace.com\/en\/racetracker\/rdc.html
\n <\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A csapatok ezerrel sz\u00e1guldoznak Lorient fel\u00e9, a felszerel\u00e9s m\u00e1r alig b\u00edrja. Kevesebb mint 500 m\u00e9rf\u00f6lddel a 8. szakasz v\u00e9ge el\u0151tt probl\u00e9m\u00e1k jelentkeztek egyes haj\u00f3kon. Nem csoda, hiszen a sz\u00e9l 20 csom\u00f3r\u00f3l id\u0151k\u00f6zben 30-40 csom\u00f3sra er\u0151s\u00f6d\u00f6tt az elm\u00falt nap folyam\u00e1n. Ek\u00f6zben sz\u00e9pen el is kezdt\u00e9k megd\u00f6nt\u00f6getni a versenyen bel\u00fcli 24 \u00f3r\u00e1s menetel\u00e9sek rekordjait. Az akkor m\u00e9g […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":9532,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"Sallai G\u00e1bor","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1511"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1511"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1511\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/9532"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1511"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1511"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1511"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}