{"id":1517,"date":"2012-06-05T20:22:00","date_gmt":"2012-06-05T18:22:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/06\/05\/nagy-korut-elott-a-sovereign-raffica-team\/"},"modified":"2017-08-01T23:55:25","modified_gmt":"2017-08-01T21:55:25","slug":"nagy-korut-elott-a-sovereign-raffica-team","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/06\/05\/nagy-korut-elott-a-sovereign-raffica-team\/","title":{"rendered":"Nagy k\u00f6r\u00fat el\u0151tt a Sovereign-Raffica Team!"},"content":{"rendered":"

\n A sikeres p\u00fcnk\u00f6sdi h\u00e9tv\u00e9ge ut\u00e1n egy m\u00e9g nagyobb feladat el\u0151tt \u00e1ll a csapat. J\u00f6n a Rund Um a Bodensee-n N\u00e9metorsz\u00e1gban, a k\u00f6vetkez\u0151 h\u00e9tv\u00e9g\u00e9n pedig a Bol d\u2019Or a genfi tavon Sv\u00e1jcban.\n<\/p>\n

\n Szerd\u00e1n este indulunk \u00fatnak a 850 km-re l\u00e9v\u0151 Lindau v\u00e1ros hangulatos kis sziget\u00e9re. Ide m\u00e1r visszaj\u00e1r\u00f3 vend\u00e9gek vagyunk, szeretnek minket, h\u00edvnak minket \u00e9s sz\u00e1m\u00edtanak r\u00e1nk. A sz\u00e1ll\u00e1sunk a megszokott helyen, a kik\u00f6t\u0151ben l\u00e9v\u0151 vitorl\u00e1s iskol\u00e1ban, a haj\u00f3 pedig a menetrendi kik\u00f6t\u0151 s\u00e9t\u00e1ny\u00e1n, a parton lesz. A verseny p\u00e9nteken este f\u00e9l 8-kor rajtol \u00e9s kb. 400-450 haj\u00f3 indul az \u00e9jszak\u00e1ba, hogy lek\u00fczdje a\u00a0 100 km-es t\u00e1vot \u00e9s megker\u00fclje a bodeni tavat. Szeret\u00fcnk ide j\u00e1rni, itt \u00e9rt\u00fck el az els\u0151 t\u00f3ker\u00fcl\u0151 gy\u0151zelm\u00fcnket 2009-ben, de emellett nagyon kedvesek a sz\u00e1ll\u00e1son, kedvesek a versenyrendez\u0151k \u00e9s a v\u00e1ros vezet\u0151i is. Id\u00e9n is szeretn\u00e9nk az els\u0151k k\u00f6z\u00f6tt v\u00e9gezni, ami egyre nehezebb a t\u00f6bbtest\u0171ek bekapcsol\u00f3d\u00e1sa miatt. Id\u00e9n a One d\u2019Or katamar\u00e1n csapata is megm\u00e9reti mag\u00e1t a versenyen.\n<\/p>\n

\n A verseny ut\u00e1n sz\u00e9tszerelj\u00fck a haj\u00f3t \u00e9s h\u00e9tf\u0151 reggel ir\u00e1ny a Genfi t\u00f3 legd\u00e9lebbi cs\u00fccske: Genf. Ezen a versenyen el\u0151sz\u00f6r indulunk mi, a haj\u00f3 m\u00e9g az olaszok tulajdon\u00e1ban m\u00e1r j\u00e1rt itt \u00e9s h\u00e1romszor meg is nyerte az egytest\u0171ek verseny\u00e9t. A Bol d\u2019Or sz\u00e1m\u00edt a katamar\u00e1noz\u00e1s Mekk\u00e1j\u00e1nak, \u00e9vr\u0151l-\u00e9vre rengeteg egy- \u00e9s t\u00f6bbtest\u0171 haj\u00f3 indul rajta. Id\u00e9n minket is megh\u00edvtak r\u00e1 \u00e9s \u00f6r\u00f6mmel megy\u00fcnk. Egy kicsit feh\u00e9r foltnak sz\u00e1m\u00edt nek\u00fcnk a t\u00f3, de el\u0151zetesen azt t\u0171zt\u00fck ki magunknak, hogy szeretn\u00e9nk megnyerni az egytest\u0171ek verseny\u00e9t \u00e9s a katamar\u00e1nokb\u00f3l is n\u00e9h\u00e1nyat elkapni. A verseny szombaton reggel indul \u00e9s kb. 130 km hossz\u00fa. \u00c1ltal\u00e1ban kev\u00e9s sz\u00e9l szokott lenni, nem ritka, hogy a gy\u0151ztes is 20-24 \u00f3r\u00e1t versenyez. A csapat a k\u00e9t verseny k\u00f6z\u00f6tt kint marad \u00e9s jut id\u0151 egy kis kir\u00e1ndul\u00e1sra, csapat\u00e9p\u00edt\u00e9sre is, ennek keret\u00e9ben megy\u00fcnk a CERN-be r\u00e9szecsk\u00e9ket gyors\u00edtani \u00e9s megn\u00e9zz\u00fck az Alpok cs\u00facs\u00e1t Chamonix-b\u00f3l.\n<\/p>\n

\n Mind a k\u00e9t verseny nagy \u00e9lm\u00e9nyeket tartogat sz\u00e1munkra, a haj\u00f3 \u00e9s a csapat egyben van, drukkoljatok nek\u00fcnk egy j\u00f3 szerepl\u00e9shez!\n<\/p>\n

\n
\n Forr\u00e1s: raffica.hu
\n<\/span>
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A sikeres p\u00fcnk\u00f6sdi h\u00e9tv\u00e9ge ut\u00e1n egy m\u00e9g nagyobb feladat el\u0151tt \u00e1ll a csapat. J\u00f6n a Rund Um a Bodensee-n N\u00e9metorsz\u00e1gban, a k\u00f6vetkez\u0151 h\u00e9tv\u00e9g\u00e9n pedig a Bol d\u2019Or a genfi tavon Sv\u00e1jcban. Szerd\u00e1n este indulunk \u00fatnak a 850 km-re l\u00e9v\u0151 Lindau v\u00e1ros hangulatos kis sziget\u00e9re. Ide m\u00e1r visszaj\u00e1r\u00f3 vend\u00e9gek vagyunk, szeretnek minket, h\u00edvnak minket \u00e9s sz\u00e1m\u00edtanak […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[864,997,867],"sailing_author":"raffica.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1517"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1517"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1517\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1517"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1517"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1517"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}