\n
\n<\/a><\/p>\n\n A mez\u0151ny t\u00f6bbi tagja a hosszan tart\u00f3 extr\u00e9m id\u0151j\u00e1r\u00e1si k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek k\u00f6z\u00f6tt – 30-60 csom\u00f3s sz\u00e9l \u00e9s a haj\u00f3n megt\u00f6r\u0151 hull\u00e1mok – r\u00f6videbb-hosszabb id\u0151re a kispadra ker\u00fclt, mivel a haj\u00f3k t\u00f6bbs\u00e9ge sz\u00e9tesett\/merepedt\/delamin\u00e1l\u00f3dott.\n<\/p>\n
\n A legszerencs\u00e9sebben m\u00e9g a harmadik helyen tal\u00e1lhat\u00f3 Telefonica \u00faszta meg, amely a 12 \u00f3r\u00e1s horn-foki pit-stopot k\u00f6vet\u0151en \u00fajra versenybe sz\u00e1llt \u00e9s D\u00e9l-Amerika mellett \u00e9szaknak vitorl\u00e1zva 400 m\u00e9rf\u00f6ldes h\u00e1tr\u00e1ny\u00e1t 110 m\u00e9rf\u00f6ldre cs\u00f6kkentette az id\u0151k\u00f6zben t\u00fals\u00e1gosan is egym\u00e1sra figyel\u0151 francia-amerikai \u00e9llovasokkal szemben.\n<\/p>\n
\n A Horn-fokot elhagyva a csapatok a pihen\u00e9sre helyezt\u00e9k a hangs\u00falyt, de amint jelent\u0151sen v\u00e1ltozott az id\u0151j\u00e1r\u00e1s \u00e9s a k\u00e9t haj\u00f3 egym\u00e1s k\u00f6zel\u00e9be ker\u00fclt, ism\u00e9t t\u00f6bbet mel\u00f3zik a leg\u00e9nys\u00e9g a fed\u00e9lzeten, ami k\u00f6zel olyan intenz\u00edt\u00e1st \u00e9s odafigyel\u00e9st ig\u00e9nyel elmond\u00e1suk szerint, mintha p\u00e1lyaversenyen lenn\u00e9nek.\n<\/p>\n
\n A Camper csapata id\u0151k\u00f6zben Chile fele vette az ir\u00e1nyt, ahol val\u00f3sz\u00edn\u0171leg t\u00f6bbnapos haj\u00f3jav\u00edt\u00e1s v\u00e1r a csapatra.\n<\/p>\n
\n A Team Sanya id\u0151k\u00f6zben visszat\u00e9rt \u00daj-Z\u00e9landra, ahol egy kisebb tankerra pakolt\u00e1k a haj\u00f3t, hogy oda\u00e9rjenek a k\u00f6vetekez\u0151 szakaszra. Ezzel ugyan megny\u00edlt a lehet\u0151s\u00e9g az Abu-Dhabi el\u0151tt, de haj\u00f3juk nem b\u00edrta a stresszt \u00e9s ezen a szakaszon m\u00e1sodszor esett sz\u00e9t, amelyet a D\u00e9li-\u00f3ce\u00e1non pr\u00f3b\u00e1ltak \u00e1tmenetileg helyrepofozni \u00fagy, hogy t\u00f6bb helyen \u00e1tf\u00fart\u00e1k a haj\u00f3t \u00e9s csavarokkal r\u00f6gz\u00edtettek \u00fajabb r\u00e9tegeket a haj\u00f3 bels\u0151 fel\u00e9re, hogy az egybenmaradjon. A m\u0171velet arra el\u00e9gs\u00e9ges volt, hogy ne s\u00fcllyedjenek el, de sz\u00e1rnyra\u00a0\u00fagy\u00a0nem kaptak, mint a spanyolok.\n<\/p>\n
\n Mivel m\u00e9g 900 m\u00e9rf\u00f6ld van vissza a brazil Itaja\u00ed v\u00e1ros\u00e1ig, \u00edgy val\u00f3sz\u00edn\u0171leg a v\u00e9gs\u0151 kimer\u00fcl\u00e9sig hajtja majd egym\u00e1st a k\u00e9t \u00e9llovas.\n<\/p>\n
\n Nyomonk\u00f6vet\u00e9s:
\n
\n http:\/\/www.volvooceanrace.com\/en\/racetracker\/rdc.html
\n <\/a>\n<\/p>\n\n
\n Fot\u00f3: Amory Ross\/PUMA Ocean Racing \u00e9s Yann Riou\/Groupama Sailing Team\/Volvo Ocean Race
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"P\u00e1rosverseny alakult ki az \u00e9len, miut\u00e1n a Puma a Horn-fok ut\u00e1n befogta az addig vezet\u0151 Groupam\u00e1t. Franck Cammas \u00e9s a Groupama csapata ker\u00fclte meg els\u0151k\u00e9nt a Horn-fokot \u00e9s csak a Puma volt k\u00e9pes tartani a l\u00e9p\u00e9st a francia csapattal. A mez\u0151ny t\u00f6bbi tagja a hosszan tart\u00f3 extr\u00e9m id\u0151j\u00e1r\u00e1si k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek k\u00f6z\u00f6tt – 30-60 csom\u00f3s sz\u00e9l \u00e9s […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":12442,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"Sallai G\u00e1bor","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1588"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1588"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1588\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/12442"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1588"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1588"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1588"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}