\n
\n<\/a><\/p>\n\n Mindh\u00e1rom napon, (kiv\u00e9ve az utols\u00f3 k\u00e9t futamot, akkor \u00e9szaki illetve keleti) jellemz\u0151en nyugati sz\u00e9l f\u00fajt kisebb-nagyobb-m\u00e9g nagyobb billen\u00e9sekkel, illetve bizonytalan er\u0151ss\u00e9ggel 0-3-4m\/s. T\u00e9ny \u00e9s val\u00f3, hogy nem volt egyszer\u0171 ilyen sz\u00e9lviszonyok mellett vitorl\u00e1zni, \u00e9s a szerencsefaktor is j\u00f3l j\u00f6tt, mindazon\u00e1ltal mindenkinek (t\u00f6bb\u00e9-kev\u00e9sb\u00e9) ugyanolyan k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek szolg\u00e1ltak a versenyz\u00e9shez.\n<\/p>\n
\n A rendez\u0151k versenyhez val\u00f3 hozz\u00e1\u00e1ll\u00e1sa \u00e9rdekesnek volt mondhat\u00f3, ami miatt a j\u00f6v\u0151beni r\u00e9szv\u00e9telen \u00e9rdemes elgondolkozni. Elk\u00e9pzelhet\u0151, hogy az el\u0151z\u0151 heti sikertelen Laser Eur\u00f3pa kup\u00e1s futamok frusztr\u00e1lts\u00e1ga miatt engedtek el olyan rajtokat, illetve csak egy\u00e9ni visszah\u00edv\u00f3t h\u00faztak fel, ahol bizony\u00edthat\u00f3 m\u00f3don a mez\u0151nynek a nagy r\u00e9sze volt a vonal p\u00e1lya fel\u00f6li oldal\u00e1n a rajtl\u00f6v\u00e9skor.\n<\/p>\n
\n A rajtoltat\u00e1s ilyen szint\u0171 megold\u00e1sa nem csoda, hogy konfliktushoz vezetett, melyet a versenyb\u00edr\u00f3s\u00e1g oldott fel\u2026vagyis utas\u00edtotta el az egyik magyar beadv\u00e1nyt, ami a futam t\u00f6rl\u00e9s\u00e9re\/\u00fajravitorl\u00e1z\u00e1s\u00e1ra ir\u00e1nyult.\n<\/p>\n
\n Persze mondani sem kell, hogy a sok korai rajtol\u00f3 versenyz\u0151 k\u00f6z\u00fcl az\u00e9rt csak siker\u00fclt 6 HUN feliratot leolvasni (a 16 magyar r\u00e9sztvev\u0151b\u0151l), m\u00edg a t\u00f6bbi nemzetb\u0151l (alibi szinten?) csak egyet-egyet.\n<\/p>\n
\n Ez ellen sajnos t\u00falzottan sok mindent nem lehetett mit tenni, csak v\u00e1rni az \u00fajabb futamlehet\u0151s\u00e9get, hogy meglegyen a kiejt\u0151. V\u00e9g\u00fcl 6 futammal z\u00e1rult a verseny, melyet a helyi Liam Orel nyert.\n<\/p>\n
\n V\u00e9geredm\u00e9ny (96 indul\u00f3):\n<\/p>\n
\n 12. Wolf Szabolcs \u2013 F\u0171zf\u0151\n<\/p>\n
\n 22. Veenstra Csenge \u2013 F\u0171zf\u0151\n<\/p>\n
\n 23. T\u00f3th Levente \u2013 F\u0171zf\u0151\n<\/p>\n
\n 24. Tenke \u00c1ron \u2013 Spartacus\n<\/p>\n
\n 29. Gyapjas Zsombor \u2013 BYC\n<\/p>\n
\n 31. Ziegler Krist\u00f3f \u2013 Spartacus\n<\/p>\n
\n 33. Er\u0151ss L\u00f3r\u00e1nd \u2013 RIVE\n<\/p>\n
\n 41. Pint\u00e9r Nikolett \u2013 Spartacus\n<\/p>\n
\n 42. L\u00e1szl\u00f3fy Levente (serd. 5.) – RIVE\n<\/p>\n
\n 44. H\u00e9jja Marcell \u2013 BYC\n<\/p>\n
\n 46. L\u00e1szl\u00f3fy \u00c1bel \u2013 RIVE\n<\/p>\n
\n 49. Rozn\u00e1r Katalin \u2013 RIVE\n<\/p>\n
\n 52. Korchm\u00e1ros S\u00e1ra \u2013 BYC\n<\/p>\n
\n 57. Hadnagy Zsombor \u2013 RIVE\n<\/p>\n
\n 62. Odonics Csan\u00e1d \u2013 F\u0171zf\u0151\n<\/p>\n
\n 64. J\u00f3zsa-Kov\u00e1cs Attila – RIVE\n<\/p>\n
\n A menet nem \u00e1ll meg, a k\u00f6vetkez\u0151 h\u00e9ten az op\u00e9sok egy r\u00e9sze a Garda Lake Meeting-en, m\u00e1sik r\u00e9sze a Portorozi Eastern Regatta-n vesz r\u00e9szt.\n<\/p>\n
\n J\u00f3 szelet, sok sikert!<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Az op\u00e9sok az \u00faj v\u00e1logat\u00e1si elv t\u00fckr\u00e9ben, az elm\u00falt h\u00e9tv\u00e9g\u00e9n tov\u00e1bb folytatt\u00e1k pontgy\u0171jt\u00f6get\u00e9s\u00fcket, ez\u00fattal Koperban. Az id\u0151j\u00e1r\u00e1s-el\u0151rejelz\u00e9s nem t\u00fal sok j\u00f3t j\u00f3solt, de hat\u00e1rozottan jobbat, mint az egy h\u00e9ttel kor\u00e1bbi Laser Eur\u00f3pa kup\u00e1n. A magyar op\u00e9sok jellemz\u0151en a verseny els\u0151 napj\u00e1ra \u00e9rkeztek meg, m\u00edg a f\u0171zf\u0151iek m\u00e9g egy edz\u00e9snapot beiktattak a p\u00e9nteki kezd\u00e9s el\u0151tt. Ez […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":9654,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[535,1171],"sailing_author":"Hod\u00e1cs Attila","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1599"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1599"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1599\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/9654"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1599"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1599"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1599"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}