\n A Csendes-\u00f3ce\u00e1n \u00e1tvitorl\u00e1z\u00e1sa 2011-12 utols\u00f3, befejez\u0151 16. szakasza volt ez. S\u0151t ezzel a t\u00far\u00e1val v\u00e9get \u00e9rt az Adri\u00e1r\u00f3l Sydney-ig tart\u00f3 1,5 \u00e9ves vitorl\u00e1st\u00far\u00e1nk is.\n<\/p>\n
\n T\u00e9rk\u00e9p:
\n
\n http:\/\/meder.hu\/Lullaby\/LullabyGM.jpg
\n <\/a>\n<\/p>\n
\n A LULLABY nev\u0171 13 m\u00e9teres vitorl\u00e1ssal (Oceanis 423 Clipper, Beneteau, 2004) febru\u00e1r k\u00f6zep\u00e9n \u00e9rt v\u00e9get a 1,5 \u00e9ves t\u00far\u00e1nk.
\n
\n 2010. szeptember 7.-\u00e9n indultunk az Adri\u00e1r\u00f3l (Ugljan sziget, Sutomiscica) \u00e9s most 2012. Febru\u00e1r 15.-\u00e9n lett v\u00e9ge Sydney-ben, Ausztr\u00e1lia.
\n
\n K\u00f6zel \u00f6tven crew fordult meg ezalatt a haj\u00f3n. A legfiatalabb 10\u00e9ves volt \u00e9s a legid\u0151sebb 70 \u00e9ves volt. (N\u00e9h\u00e1ny csapattag h\u00f3napokig vel\u00fcnk vitorl\u00e1zott, de voltak akik csak 10-12 napig.) Voltak, akik itt szerezt\u00e9k meg vel\u00fcnk \u00e9let\u00fck els\u0151 tengeri vitorl\u00e1s tapasztalat\u00e1t \u00e9s voltak olyanok is, akik vel\u00fcnk pr\u00f3b\u00e1lt\u00e1k ki a vitorl\u00e1z\u00e1st.
\n
\n Emellett t\u00f6bb tapasztalt tengeri vitorl\u00e1z\u00f3, Balatoni vitorl\u00e1s versenyz\u0151 (bajnokok is!) \u00e9s tengeri vitorl\u00e1s versenyz\u0151 is vitorl\u00e1zott vel\u00fcnk.
\n
\n A legt\u00f6bb kezd\u0151 vitorl\u00e1z\u00f3 kedvet kapott, \u00e9s az\u00f3ta is vitorl\u00e1zik, t\u00f6bben a haj\u00f3vezet\u0151i pap\u00edrt is szerezt\u00e9k az\u00f3ta.
\n
\n A tapasztalt vitorl\u00e1z\u00f3k t\u00f6bben az itt igazolt m\u00e9rf\u00f6ldekkel \u2019Ocean\u2019 vagy a magyar rendszerben I. oszt\u00e1ly\u00fa k\u00e9pes\u00edt\u00e9st szereztek.
\n
\n Ami tal\u00e1n a legfontosabb, hogy a leg\u00e9nys\u00e9g bepillant\u00e1st kaphatott a tengeri \u2019cruising\u2019 vagyis t\u00faravitorl\u00e1z\u00f3k \u00e9let\u00e9be. Kipr\u00f3b\u00e1lhatt\u00e1k milyen az \u00f3ce\u00e1ni vitorl\u00e1z\u00e1s\u2026 vagy ak\u00e1r azt, hogy egy kis lakatlan Csendes-\u00f3ce\u00e1ni szigeten hogyan lehetne \u00e9lni\u2026
\n
\n A 2010-12-es \u00fatvonalunk: Adria, J\u00f3n-tenger, F\u00f6ldk\u00f6zi-tenger, Madeira, Kan\u00e1ri szigetek, Z\u00f6ldfoki szigetek, Atlanti-\u00f3ce\u00e1n, Karib-tenger, Panama, D\u00e9l-Amerika, d\u00e9l-Csendes-\u00f3ce\u00e1n, \u00daj-Z\u00e9land \u00e9s Ausztr\u00e1lia.
\n
\n \u00datvonalunk, k\u00e9pek \u00e9s vide\u00f3k a weboldalamon:
\n
\n www.meder.hu
\n <\/a>\n<\/p>\n
\n
\n
\n A Tasman-tenger \u00e1tvitorl\u00e1z\u00e1sa
\n <\/span>
\n <\/strong>\n<\/p>\n
\n A t\u00far\u00e1nk Aucklandben kezd\u0151d\u00f6tt jan. 23-\u00e1n.\n<\/p>\n
\n
\n Pillang\u00f3z\u00e1s
\n <\/em>\n<\/p>\n
\n
\n R\u00f6viden a v\u00e1rhat\u00f3 id\u0151j\u00e1r\u00e1sr\u00f3l:
\n <\/strong>\n<\/p>\n
\n A Tasman tenger \u00e1tvitorl\u00e1z\u00e1sa mindig egy neh\u00e9z vitorl\u00e1s\u00fat…\n<\/p>\n
\n
\n R\u00e9szletek a haj\u00f3napl\u00f3b\u00f3l:
\n <\/strong>\n<\/p>\n
\n Ausztr\u00e1li\u00e1ba bel\u00e9p\u00e9s szab\u00e1lyai:\n<\/p>\n
\n
\n
\n Tengeri betegs\u00e9g
\n <\/span>
\n <\/strong>\n<\/p>\n
\n
\n Spi felh\u00faz\u00e1s el\u0151tt
\n <\/em>\n<\/p>\n
\n
\n \u00e9s a Spi fent
\n <\/em>\n<\/p>\n
\n
\n
\n KARBANTART\u00c1S
\n <\/span>
\n <\/strong>\n<\/p>\n
\n cser\u00e9lni \u00e9s meg\u00e9rteni. Ez az \u00e9n tan\u00e1csom mindig!\n<\/p>\n
\n Ovni inform\u00e1ci\u00f3k:
\n
\n http:\/\/www.alubat.com
\n <\/a>\n<\/p>\n
\n
\n
\n Model:
\n <\/span>
\n <\/strong>
\n VIA MARINE Via 42 (Alum\u00ednium)\n<\/p>\n
\n Gal\u00e9ria:
\n
\n https:\/\/picasaweb.google.com\/115198297995058032777\/Via42AluminiumTuravitorlas
\n <\/a>\n<\/p>\n
\n
\n
\n Tervez\u0151:
\n <\/span>
\n <\/strong>
\n Jean-Louis NOIR\n<\/p>\n
\n
\n
\n Param\u00e9terei:
\n <\/span>
\n <\/strong>\n<\/p>\n
\n D\u00edzel tank: 300 liter
\n
\n V\u00edz tank: 2 x 350 liter\n<\/p>\n
\n Nett\u00f3 v\u00edzkiszor\u00edt\u00e1s: 7,9 tonna\n<\/p>\n
\n Brutt\u00f3 v\u00edzkiszor\u00edt\u00e1s: 10,5 tonna\n<\/p>\n
\n
\n
\n A haj\u00f3 el\u0151nyei:
\n <\/span>
\n <\/strong>\n<\/p>\n
\n 2. Egy ember is k\u00f6nnyen kezeli.\n<\/p>\n
\n A F\u00f6ld\u00fcnk b\u00e1rmely v\u00edz\u00e9n lehet vele haj\u00f3zni.\n<\/p>\n
\n
\n
\n A haj\u00f3 \u00e1ra:
\n <\/span>
\n <\/strong>
\n Kb. 90,000 euro\n<\/p>\n
\n
\n
\n Legend 36 alu vitorl\u00e1s
\n <\/span>
\n <\/strong>\n<\/p>\n
\n 2012. \u00e1pr. 2.-ig Magyarorsz\u00e1gon leszek, megh\u00edvtak n\u00e9h\u00e1ny olyan besz\u00e9lget\u00e9sre is, ahova b\u00e1rki elj\u00f6het. R\u00e9szletek a
\n
\n www.meder.hu
\n <\/a>
\n oldalamon.\n<\/p>\n
\n B\u00e9k\u00e9t \u00e9s Szelet!\n<\/p>\n
\n M\u00e9der \u00c1ron\n<\/p>\n
\n
\n www.meder.hu
\n <\/a>\n<\/p>\n
\n
\n aron@meder.hu
\n <\/a>\n<\/p>\n
\n
\n Fot\u00f3: M\u00e9der \u00c1ron
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"