{"id":1663,"date":"2012-02-09T09:07:00","date_gmt":"2012-02-09T08:07:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/02\/09\/szorf-kite-versenyforma-teszt\/"},"modified":"2017-08-01T23:53:20","modified_gmt":"2017-08-01T21:53:20","slug":"szorf-kite-versenyforma-teszt","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/02\/09\/szorf-kite-versenyforma-teszt\/","title":{"rendered":"Sz\u00f6rf, kite versenyforma teszt"},"content":{"rendered":"
\n Az ISAF bejelentette, hogy a vegyesp\u00e1ros katamar\u00e1n \u00e9s a n\u0151i szkiff mellett tart egy tesztet a kiteoknak is Santanderben.\n<\/p>\n
\n Mivel az RS:X-nek nincs m\u00e9g fix helye a k\u00f6vetkez\u0151 olimpi\u00e1n \u00e9s az ut\u00f3bbi ISAF gy\u0171l\u00e9seken igen er\u0151s volt a kite lobbi, ez\u00e9rt az ISAF kih\u00edrdetett egy teszt esem\u00e9nyt. A teszt m\u00e1rcius 21-25 k\u00f6z\u00f6tt fog zajlani. Persze itt nem a felszerel\u00e9s kiv\u00e1laszt\u00e1sa, hanem a versenyrendszer kialak\u00edt\u00e1sa \u00e9s tesztel\u00e9se lesz a f\u0151 t\u00e9ma, hiszen a kiteosok nem rendelkeznek m\u00e9g kialakult versenyrendszerrel.\n<\/p>\n
\n \n<\/p>\n
\n Az ISAF m\u00e1r ki is jel\u00f6lte az \u00e9rt\u00e9kel\u0151 bizotts\u00e1got az esem\u00e9nyre, akik majd a 2012-es \u00e9vk\u00f6zi ISAF gy\u0171l\u00e9sen tesznek jelent\u00e9st m\u00e1jusban:\n<\/p>\n
\n – Kamen Fillyov – ISAF sz\u00f6rf \u00e9s kiteboard bizotts\u00e1g eln\u00f6ke
\n
\n – Bruno de Wannemaeker – ISAF felszerel\u00e9s bizotts\u00e1gi tagja
\n
\n – Michael Gebhardt – Olimpiai sz\u00f6rf\u00f6s \u00e9s kite-os
\n
\n – Markus Schwendtner – Nemzetk\u00f6zi kiteboard sz\u00f6vets\u00e9g f\u0151titk\u00e1ra\n<\/p>\n
\n – Tomasz Chamera – ISAF versenysz\u00e1mok bizotts\u00e1g tagja
\n
\n – Ilker Bayindir – ISAF sz\u00f6rf \u00e9s kiteboard bizotts\u00e1g tagja\n<\/p>\n
\n Az esem\u00e9ny 5 napja alatt letesztelik a k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 p\u00e1ly\u00e1kat \u00e9s versenyform\u00e1kat, majd \u00e9rt\u00e9kelik \u0151ket a tapasztalatok alapj\u00e1n. A futamok 4-8 versenyz\u0151vel rajtolnak p\u00e1ly\u00e1t\u00f3l f\u00fcgg\u0151en \u00e9s selejtez\u0151k ut\u00e1n lehet a d\u00f6nt\u0151be jutni.\n<\/p>\n
\n A p\u00e1ly\u00e1k k\u00f6z\u00f6tt megtal\u00e1lhat\u00f3 a r\u00f6vid p\u00e1lya, mely n\u00e9mileg hasonl\u00edt az AC45-\u00f6s sorozaton l\u00e1tott flottaverseny p\u00e1ly\u00e1j\u00e1val. F\u00e9lsz\u00e9l rajt, majd az els\u0151 p\u00e1lyajel ut\u00e1n h\u00e1tsz\u00e9l, majd kreuz, megint h\u00e1tsz\u00e9l \u00e9s f\u00e9lsz\u00e9l befut\u00f3.\n<\/p>\n
\n \n<\/p>\n
\n A k\u00f6vetkez\u0151 p\u00e1lya a slalom, amelyeben szinte csak f\u00e9lsz\u00e9lben-raumban kell rohanni p\u00e1r b\u00f3j\u00e1t megker\u00fclve.\n<\/p>\n
\n \n<\/p>\n
\n A tervek k\u00f6z\u00f6tt szerepel m\u00e9g a m\u00e1r j\u00f3l ismert trap\u00e9z p\u00e1lya is.\n<\/p>\n
\n \n<\/p>\n
\n Tov\u00e1bb\u00e1 az Enduro, amely ak\u00e1r 1, ak\u00e1r t\u00f6bb k\u00f6r\u00f6s is lehet, ahol az utols\u00f3 mindig kiesik.\n<\/p>\n
\n \n<\/p>\n
\n A futamok hossz\u00e1t 5-15 percesre tervezik.\n<\/p>\n
\n Az ISAF erre az esem\u00e9nyre is h\u00edvja a nemzeti sz\u00f6vets\u00e9geket, hogy nevezzenek 1-1 f\u00e9rfi \u00e9s n\u0151i versenyz\u0151t legk\u00e9s\u0151bb febru\u00e1r 24-ig, hogy azt\u00e1n a 12 szerencs\u00e9s egyike lehessen \u00e9s kipr\u00f3b\u00e1lhassa ezeket az \u00faj versenyrendszereket.\n<\/p>\n
\n M\u00e1rcius elej\u00e9n term\u00e9szetesen az RS:X is bemutatja az \u00faj lehet\u0151s\u00e9geket \u00e9s letesztelhetik a versenyz\u0151k az \u00faj uszonyokat, rudazatot, vitorl\u00e1zatot, hogy egy jobb min\u0151s\u00e9g\u0171 felszerel\u00e9ssel az \u00e1rak emel\u00e9se n\u00e9lk\u00fcl jav\u00edtsanak a sz\u00ednvonalon. Ezen a teszten is kipr\u00f3b\u00e1lnak majd \u00faj versenyrendszereket, amivel jav\u00edtani tudj\u00e1k majd a sz\u00f6rf versenyeket.\n<\/p>\n
\n Az esem\u00e9nynek el\u00e9g nagy jelent\u0151s\u00e9ge lesz, hiszen ha j\u00f3l siker\u00fcl, a k\u00f6vetkez\u0151 olimpi\u00e1n ak\u00e1r a kite-ot is l\u00e1thatn\u00e1nk m\u00e1r a versenysz\u00e1mok k\u00f6z\u00f6tt.\n<\/p>\n
\n Az ISAF bejelentette, hogy a vegyesp\u00e1ros katamar\u00e1n \u00e9s a n\u0151i szkiff mellett tart egy tesztet a kiteoknak is Santanderben. Mivel az RS:X-nek nincs m\u00e9g fix helye a k\u00f6vetkez\u0151 olimpi\u00e1n \u00e9s az ut\u00f3bbi ISAF gy\u0171l\u00e9seken igen er\u0151s volt a kite lobbi, ez\u00e9rt az ISAF kih\u00edrdetett egy teszt esem\u00e9nyt. A teszt m\u00e1rcius 21-25 k\u00f6z\u00f6tt fog zajlani. Persze […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[828,295,1341],"sailing_author":"Beliczay M\u00e1rton","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1663"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1663"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1663\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1663"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1663"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1663"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}
\n Fot\u00f3: James Boyd
\n<\/span>
\n
\n
\n Forr\u00e1s: isaf
\n<\/span>
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"