{"id":1697,"date":"2012-01-15T22:51:00","date_gmt":"2012-01-15T21:51:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/01\/15\/rogoznica-jegbe-fagyva\/"},"modified":"2017-08-01T23:52:57","modified_gmt":"2017-08-01T21:52:57","slug":"rogoznica-jegbe-fagyva","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2012\/01\/15\/rogoznica-jegbe-fagyva\/","title":{"rendered":"Rogoznica j\u00e9gbe fagyva"},"content":{"rendered":"

\n No ez nem teljesen igaz, minden esetre vas\u00e1rnap nagyon hideg volt.\n<\/p>\n

\n Az \u00fagy volt, hogy el\u00f6sz\u00f6r nem akartunk menni Rogoznic\u00e1ba. Id\u00e9n csak a Horv\u00e1t Bajnoks\u00e1got tervezt\u00fck. Oszt kider\u00fclt, hogy id\u00e9n Rogoznic\u00e1ban lesz a horv\u00e1t bajnoks\u00e1g. \u00cdgy ment\u00fcnk.\n<\/p>\n

\n Id\u00e9n hatodszorra vett\u00fcnk r\u00e9szt a rogoznicai megszokott t\u00fara \u00e9s p\u00e1lyaversenyen, ami kiv\u00e9telesen id\u00e9n a horv\u00e1tok nemzeti bajnoks\u00e1ga is volt. Igy a t\u00f3raverseny ink\u00e1bb prom\u00f3ci\u00f3s regatt\u00e1nak sz\u00e1m\u00edtott, mint a l\u00e9nyegnek. \u00c9s pl\u00e1ne id\u00e9n r\u00f6videbb volt homi\u00a0 rossz t\u00far\u00e1z\u00f3 \u00fatviszonyok miatt is.\u00a0 23 indul\u00f3 szerencs\u00e9ltette a versenyt mag\u00e1t \u00a0\u00e9s \u00e9n csak abba tudtam b\u00edzni, hogy id\u00e9n nem lesz olyan er\u0151s sz\u00e9l, hogy ne \u00e9rj\u00fck ut\u00f3l a haj\u00f3inkat. Volt ugyan, de olyan ir\u00e1nyb\u00f3l, hogy nem kellett a raumba v\u00e1gt\u00e1z\u00f3 haj\u00f3k ut\u00e1n loholni, csak sz\u00e9p b\u00e9k\u00e9sen kocogni id\u0151nk\u00e9nt.\n<\/p>\n

\n Id\u00e9n mint az elm\u00falt k\u00e9t \u00e9vben most is siker\u00fclt az els\u0151 szakasz v\u00e9g\u00e9re egy m\u00e1sodik helyet beh\u00fazni. \u00dagy l\u00e1tszik ez m\u00e1r hagyom\u00e1ny. Ut\u00e1na m\u00e1r nem ment olyan j\u00f3l, illetve az itt pontozott r\u00e9szszakaszokn\u00e1l igen \u00e9s v\u00e9g\u00fcl igy a harmadik helyet siker\u00fclt megszereznem.\u00a0 El is l\u00f6ttem ezzel minden puskaporom.\n<\/p>\n

\n M\u00e9g aznap d\u00e9lut\u00e1n elkezd\u0151d\u00f6tt a selejtez\u0151. Term\u00e9szetesen itt m\u00e1r t\u00f6bben is voltak. 36 indul\u00f3\u00a0 6 nemzetb\u0151l \u00e1llt \u00f6ssze. Ez a bajnoks\u00e1g \u00faj rend szerint ment. MMS rendszerben volt hat selejtez\u00f3 futam. Vagyis aki p\u00e1ratlan sz\u00e1m\u00fa helyen\u00a0 fut be az a k\u00f6vetkez\u0151 futamban A, m\u00edg aki p\u00e1roson az B csoportba ker\u00fcl. Ezek ut\u00e1n pedig 12 futam fix arany \u00e9s ez\u00fcst csoportban.\n<\/p>\n

\n M\u00e9g p\u00e9teken lement h\u00e1rom selejtez\u0151 futm id\u0151nk\u00e9nt zuog\u00f3 es\u0151ben \u00e9s szolid Jugoban. Nem volt t\u00fal k\u00e9nyelmes, de ilyenben nem volt r\u00e9sz\u00fcnk m\u00e9g itt. M\u00e1snap kellemes naps\u00fct\u00e9sben folytattuk a derbit, m\u00e1r viszonylag gyenge B\u00f3r\u00e1ban, amire a Marina Frapa el\u00f6tt nem lehetett igaz\u00e1n j\u00f3 p\u00e1ly\u00e1t rakni \u00e9s \u00e1tk\u00f6lt\u00f6zt\u00fcnk gyorsan Rogoznica m\u00e1sik oldal\u00e1ra.\n<\/p>\n

\n Ez a nap volt a legk\u00e9nyelmesebb \u00e9s remek id\u0151ben is tudtunk vitorl\u00e1zni. Arr\u00f3l nem besz\u00e9lve, hogy est\u00e9re m\u00e9g arcunk el\u00e9 toltak n\u00e9mi csevapcsicsit, meg tintahalacs\u00e1t, meg halacsk\u00e1kat, amit j\u00f3\u00edz\u0171en el is fogyasztottuk.\u00a0 Az este m\u00e9g szines\u00edtve volt n\u00e9mi tombol\u00e1val is, ahol siker\u00fclt kifognom egy \u00fcveg h\u00e1zi v\u00f6r\u00f6sbort. Nos, nem\u00a0 ett\u0151l fogja senki sem megszeretni a horv\u00e1t borokat, ez biztos.\n<\/p>\n

\n Es\u00e9re m\u00e1r lement minden selejtez\u0151, s\u0151t n\u00e9h\u00e1ny a d\u00f6nt\u0151 futamokb\u00f3l is.\u00a0 Forrai Csaba az arany csoportot gazdag\u00edtotta, m\u00edg magam remek form\u00e1mnak k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en az ez\u00fcst csoportban siker\u00fclt csak tev\u00e9kenykednem. Ott is hol \u00edgy, hol \u00fagy. Nagyon nem volt rendben a fejem.\n<\/p>\n

\n Ezut\u00e1n vas\u00e1rnap olyan hideg id\u0151re \u00e9bredt\u00fcnk, ami az Adri\u00e1n nem t\u00fal gyakori. M\u00e9g j\u00e9g is volt a pocsoly\u00e1kon \u00e9s hi\u00e1ba t\u0171z\u00f6tt h\u00e9t\u00e1gra a nap, nem siker\u00fclt a leveg\u0151t \u00f6t fok f\u00f6l\u00e9 f\u0171tenie. Lementek a marad\u00e9k futamok Forrai Csaba a 16. helyen v\u00e9gzett, m\u00edg \u00e9n tark\u00edtva sok be\u00e1z\u00e1ssal, technikai mal\u00f6rrel, v\u00e9g\u00fcl \u00f6r\u00fcltem, hogy 24. lehettem.\u00a0 \u00d6sszefutottunk m\u00e9g h\u00e1rom l\u00e1b\u00fa macsk\u00e1val, olyan fiatal kuty\u00e1kkal, akik m\u00e9g \u00e9ppen cska elszakadtak az anyjukt\u00f3l \u00e9s f\u00e1zhattunk t\u0171z\u0151 naps\u00fct\u00e9sben az Adria partj\u00e1n.\n<\/p>\n

\n \"kutya.jpg\"\n<\/p>\n

\n Am\u00fagy nem okozott k\u00fcl\u00f6n\u00f6sebb meglepet\u00e9st a 6. Rogoznica Kupa. Azt tudtam meg csak, hogy a horv\u00e1t m\u00e9rleg 16 grammal mutat t\u00f6bbett a felm\u00e9r\u00e9sn\u00e9l, mint a n\u00e9met. De hogy melyik a val\u00f3s?\n<\/p>\n

\n
\n T\u00faraverseny v\u00e9geredm\u00e9ny
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n
\n Horv\u00e1t Bajnoks\u00e1g v\u00e9geredm\u00e9ny
\n <\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

No ez nem teljesen igaz, minden esetre vas\u00e1rnap nagyon hideg volt. Az \u00fagy volt, hogy el\u00f6sz\u00f6r nem akartunk menni Rogoznic\u00e1ba. Id\u00e9n csak a Horv\u00e1t Bajnoks\u00e1got tervezt\u00fck. Oszt kider\u00fclt, hogy id\u00e9n Rogoznic\u00e1ban lesz a horv\u00e1t bajnoks\u00e1g. \u00cdgy ment\u00fcnk. Id\u00e9n hatodszorra vett\u00fcnk r\u00e9szt a rogoznicai megszokott t\u00fara \u00e9s p\u00e1lyaversenyen, ami kiv\u00e9telesen id\u00e9n a horv\u00e1tok nemzeti bajnoks\u00e1ga is […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1697"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1697"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1697\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1697"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1697"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1697"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}