{"id":1720,"date":"2011-12-27T08:43:00","date_gmt":"2011-12-27T07:43:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/12\/27\/szoros-befuto\/"},"modified":"2017-08-02T00:02:25","modified_gmt":"2017-08-01T22:02:25","slug":"szoros-befuto","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/12\/27\/szoros-befuto\/","title":{"rendered":"Szoros befut\u00f3"},"content":{"rendered":"

\n A Volvo Ocean Race m\u00e1sodik szakasza ismeretlen helyen futott be. Szoros k\u00fczdelemben az els\u0151 k\u00e9t haj\u00f3 k\u00f6z\u00f6tt 15 nap ut\u00e1n kevesebb mint k\u00e9t perc k\u00fcl\u00f6nbs\u00e9g volt.\n<\/p>\n

\n A m\u00e1sodik szakasz befut\u00f3ja helysz\u00edne nem volt publikus. Ez nem valami tr\u00fckk vagy izgalom fokoz\u00f3 eszk\u00f6z volt a rendez\u0151k kez\u00e9ben, hanem az ezen a ter\u00fcleten gar\u00e1zd\u00e1lkod\u00f3 kal\u00f3zok elleni v\u00e9delem. \u00cdgy azok nem rendelkeznek inform\u00e1ci\u00f3val a flotta helyzet\u00e9vel kapcsolatban \u00e9s nem tudnak komolyabban felk\u00e9sz\u00fclni a haj\u00f3k esetleges elfog\u00e1s\u00e1ra.\n<\/p>\n

\n
\n H\u00e9tf\u0151n 18 \u00f3ra el\u00f6tt futott be a Telefonica az Indiai-\u00d3ce\u00e1n titkos helysz\u00edn\u00e9n. 1 perc 57 m\u00e1sodperccel megel\u0151zve a kiwik haj\u00f3j\u00e1t a Campert. Nem volt gyenge meccs, mert a Telefonica csak a befut\u00f3t\u00f3l 8 m\u00e9rf\u00f6ldre lopta el a vezet\u0151 helyet a Campert\u0151l.\n<\/p>\n

\n
\n Martinez a Telefonica korm\u00e1nyosa elmondta, hogy a szikl\u00e1k \u00e9s sok komplik\u00e1lt man\u0151ver soha nem l\u00e1tott neh\u00e9zs\u00e9get okoztak. Kev\u00e9s es\u00e9ly\u00e9t l\u00e1ttuk, hogy megfogjuk a Campert \u00e9s az \u00e9jszak\u00e1ban h\u00e1rom-n\u00e9gy alkalommal is elfogyott a sz\u00e9l.K\u00e1oszos volt, de szerencs\u00e9re j\u00f3 oldalon voltunk \u00e9s \u00edgy mi voltunk aza csapat aki els\u0151re befutott.\n<\/p>\n

\n A Telefonica ezzel \u00a0a gy\u0151zelm\u00e9vel 24 pontot szerzett \u00e9s 61 ponttal \u00e1ll az \u00e9len. Az 54 pontos Camper el\u00f6tt.
\n
\n Nicholson nem volt t\u00fals\u00e1gosan feldob\u00f3dva az utols\u00f3 pillanatokban elvesztett szakasz miatt, de megeml\u00edtette milyen hatalmas csat\u00e1t v\u00edvtak a Telefonic\u00e1val az utols\u00f3 napokban \u00e9s agyon dics\u00e9rte az ellenfelet.\n<\/p>\n

\n M\u00e9g a befut\u00f3 ut\u00e1n be is adott egy \u00f3v\u00e1st a spanyol haj\u00f3 ellen, de k\u00e9s\u00f6bb a k\u00e9t csapat megbesz\u00e9l\u00e9se ut\u00e1n visszavonta azt.
\n
\n Harmadiknak futott be a Puma mind\u00f6ssze 20 m\u00e9rf\u00f6lddel Groupama 4. el\u00f6tt A francia csapatot. A sort az arab haj\u00f3 z\u00e1rja, mert a Sanya az ezen a szakaszon is jelentkez\u0151 technikai hib\u00e1k miatt ki\u00e1llni k\u00e9nyszer\u00fclt Madagaszk\u00e1ron \u00e9s ott jav\u00edtj\u00e1k a haj\u00f3jukat.\n<\/p>\n

\n Most a VOR haj\u00f3kat haj\u00f3val \u00e1tviszik a kal\u00f3zokt\u00f3l hemzseg\u0151 vizeken \u00e9s a m\u00e1sodik szakasz m\u00e1sodik etapj\u00e1ba m\u00e9g futnak egy r\u00f6vid egy napos menetet Abu Dhabi-ig aminek a gy\u0151ztese a szakasz pontjainak 20%-\u00e1t kapja.\n<\/p>\n

\n
\n Forr\u00e1s: www.volvooceanrace.com
\n<\/span>
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A Volvo Ocean Race m\u00e1sodik szakasza ismeretlen helyen futott be. Szoros k\u00fczdelemben az els\u0151 k\u00e9t haj\u00f3 k\u00f6z\u00f6tt 15 nap ut\u00e1n kevesebb mint k\u00e9t perc k\u00fcl\u00f6nbs\u00e9g volt. A m\u00e1sodik szakasz befut\u00f3ja helysz\u00edne nem volt publikus. Ez nem valami tr\u00fckk vagy izgalom fokoz\u00f3 eszk\u00f6z volt a rendez\u0151k kez\u00e9ben, hanem az ezen a ter\u00fcleten gar\u00e1zd\u00e1lkod\u00f3 kal\u00f3zok elleni v\u00e9delem. […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[7],"tags":[1136,1594,1612,284,514,1581],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1720"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1720"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1720\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1720"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1720"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1720"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}