{"id":1725,"date":"2011-12-19T08:40:00","date_gmt":"2011-12-19T07:40:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/12\/19\/kenguru-sailing-team\/"},"modified":"2017-08-02T00:16:49","modified_gmt":"2017-08-01T22:16:49","slug":"kenguru-sailing-team","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/12\/19\/kenguru-sailing-team\/","title":{"rendered":"Kenguru Sailing Team"},"content":{"rendered":"

\n B\u00e1r megj\u00f6tt a rossz id\u0151 \u00e9s a szezon ut\u00f3munk\u00e1latai is lecsengtek, lassan a vitorl\u00e1z\u00f3kn\u00e1l is bek\u00f6sz\u00f6nt a sz\u00fcrke id\u0151szak, a sz\u00fcrke h\u00e9tk\u00f6znapokkal.\n<\/p>\n

\n Ezzel p\u00e1rhuzamosan folyamatosan er\u0151s\u00f6dik ism\u00e9t a K\u00e9kszalag l\u00e1z. \u00c9rdekes h\u00edrek, k\u00e9pek keringenek a Facebook-on a Kenguru Sailing Team haj\u00f3j\u00e1val, a Concept 25-\u00f6s katamar\u00e1nnal kapcsolatban, ennek aprop\u00f3j\u00e1n besz\u00e9lgettem a Csapat vezet\u0151j\u00e9vel, Sz\u00e9kely Andr\u00e1ssal (Kenguruval).\n<\/p>\n

\n \u0150k azok, akik m\u00e1r 2009-ben neki\u00e1lltak k\u00e9sz\u00fclni a ny\u00edlt K\u00e9kszalagra, \u00e9s abban az \u00e9vben m\u00e1r verseny k\u00edv\u00fcl is teljes\u00edtett\u00e9k a verseny t\u00e1vj\u00e1t. B\u00e1r az \u0151 haj\u00f3juk nem a leg\u00fajabb, nem is a legnagyobb, de a hazai mez\u0151nyben \u0151k ismerik legjobban a haj\u00f3jukat, illetve \u0151k az egyik legfelk\u00e9sz\u00fcltebbek haj\u00f3kezel\u00e9sb\u0151l.\n<\/p>\n

\n
\n A csapat k\u00f6z\u00f6ss\u00e9gi oldal\u00e1n a haj\u00f3 fel\u00faj\u00edt\u00e1s\u00e1r\u00f3l jelentek meg k\u00e9pek. Mennyire ny\u00faltatok bele a haj\u00f3ba?
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n
\n A haj\u00f3nk 2000-ben \u00e9p\u00fclt, egy az Eurosporton k\u00f6zvet\u00edteni tervezett versenysorozathoz. Ma m\u00e1r ismert, hogy a gy\u0151ztes t\u00edpus az Extreme 40-es lett, \u00edgy a mi haj\u00f3nkb\u00f3l ez az egy p\u00e9ld\u00e1ny k\u00e9sz\u00fclt el. A mell\u0151z\u00e9s miatt sokat \u00e1llt sz\u00e9tszedve Angli\u00e1ban \u00e9s id\u00e9n itthon is. 2010-ben m\u00e1r elkezdt\u00fck az egyszer\u0171en kiv\u00e1lthat\u00f3 elemek cser\u00e9j\u00e9t, akkor egy karbon-kevl\u00e1r 3D-s \u00f6nt\u00f6tt nagy \u00e9s orrvitorl\u00e1t valamint gennakert \u00e9s codezerot gy\u00e1rtattunk r\u00e1 Hollandi\u00e1ban a Performancesails katamar\u00e1nokra specializ\u00e1l\u00f3dott m\u0171hely\u00e9ben. Most j\u00f6tt el az id\u0151 a testek, kereszttart\u00f3k fel\u00faj\u00edt\u00e1s\u00e1ra. A testeken f\u0151 v\u00e1ltoz\u00e1s lesz a \u201ehull\u00e1m\u00e1tsz\u00far\u00f3\u201d orrkik\u00e9pz\u00e9s, \u00e9s a nagyobb t\u00e1rol\u00f3 ny\u00edl\u00e1sok. Mindemellett az egyik test nagyobb mennyis\u00e9g\u0171 vizet is szedett, ezt is orvosoljuk. Persze mindezek ut\u00e1n elengedhetetlen a teljes f\u00e9nyez\u00e9s.
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n
\n Ezek szerint megvan a h\u00e1tt\u00e9r a a 2012-es \u00e9vre?
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n A 2009-es \u00e9s 2010-es \u00e9vek versenyeire volt p\u00e1r t\u00e1mogat\u00f3nk, de az anyagi h\u00e1tteret z\u00f6m\u00e9ben eddig magunk biztos\u00edtottuk. Most sokkal koncentr\u00e1ltabban igyeksz\u00fcnk kor\u00e1bbi \u00e9s \u00fajabb t\u00e1mogat\u00f3kat is meggy\u0151zni a\u00a0 c\u00e9ljaink el\u00e9r\u00e9s\u00e9hez, \u00fagy t\u0171nik sikerrel.\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/em>\n<\/p>\n


\n \"\"
\n
\n A gal\u00e9ria megtekint\u00e9s\u00e9hez kattintson a k\u00e9pre!
\n <\/span>
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n Ezen k\u00edv\u00fcl milyen tuninggal
\n <\/em>
\n
\n k\u00e9sz\u00fclt\u00f6k?
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n Mai szemmel ar\u00e1nytalanul kicsik a svertjeink, ez\u00e9rt \u00fajakat tervez\u00fcnk gy\u00e1rtatni melyek kb. 80cm-el lesznek hosszabbak. Az eredeti \u00e1ll\u00f3k\u00f6t\u00e9lzet\u00fcnk PBO k\u00f6t\u00e9lb\u0151l van, amit a nagy k\u00f6lts\u00e9gvet\u00e9s\u0171 csapatok 2 \u00e9vente cser\u00e9lnek. Sajnos mi ezt nem tehetj\u00fck meg, \u00edgy dr\u00f3tk\u00f6t\u00e9lre v\u00e1ltunk. Gondolkodunk egy top g\u00e9nu\u00e1n, h\u00e1tha ism\u00e9t extr\u00e9m gyenge sz\u00e9llel kell megk\u00fczden\u00fcnk, valamint cser\u00e9lj\u00fck az elhaszn\u00e1l\u00f3dott k\u00f6teleket, csig\u00e1kat.\n<\/p>\n

\n Fontos l\u00e9p\u00e9sen vagyunk t\u00fal, van v\u00e9gre saj\u00e1t k\u00eds\u00e9r\u0151 motorosunk \u00e9s egyre szakszer\u0171bben dolgozni tud\u00f3 seg\u00edt\u0151 csapatunk mind a v\u00edzen, mind a parton.\n<\/p>\n

\n
\n A 2011-es \u00e9vben nem l\u00e1ttuk a haj\u00f3t a v\u00edzen, igaz nem is indulhatott a szalagon. Nem fog hi\u00e1nyozni j\u00f6v\u0151re az idei \u00e9v kies\u00e9se?
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n Persze j\u00f3 lett volna ezzel a haj\u00f3val is menn\u00fcnk, de nagyon s\u0171r\u0171 volt az \u00e9v \u00e9s egyszer\u0171en nem maradt r\u00e1 id\u0151 \u00e9s energia. Azt hiszem, hogyha teljesen nem is p\u00f3tolja egyik a m\u00e1sikat, de a csapat tagjainak F18 \u00e9s F20 haj\u00f3kkal v\u00edzen t\u00f6lt\u00f6tt ideje j\u00f3 gyakorl\u00e1s volt a nagy vasal\u00f3ra is.\n<\/p>\n

\n
\n A katamar\u00e1n eredm\u00e9nyeket b\u00f6ng\u00e9szve, szinte folyamatosan az \u00e9lmez\u0151nyben tal\u00e1lhat\u00f3ak a Kenguru Sailing Team tagjai. Az elk\u00f6vetkez\u0151 \u00e9vben minden energia a K\u00e9kszalagra \u00f6sszpontosul, vagy az F18\/F20 is \u00a0ter\u00edt\u00e9ken marad?
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n A Di\u00f3szegi Zolt\u00e1n \u2013 Jankovics G\u00e1bor F18-as egys\u00e9g\u00fcnk folyamatosan szorongatta a V\u00e1rady Szab\u00f3 J\u00e1nos \u2013 Pethe\u0151 Tam\u00e1s sokszoros Magyar Bajnok\u00a0 p\u00e1rost a versenyeken \u00e9s ezt a fejl\u0151d\u00e9st tartva az Orsz\u00e1gos Bajnoks\u00e1gon tavalyhoz k\u00e9pest egy helyet jav\u00edtva az ez\u00fcst \u00e9rmet szerezt\u00e9k meg. Mi Marton Bal\u00e1zzsal j\u00falius v\u00e9g\u00e9t\u0151l haj\u00f3zunk egy\u00fctt Nacra F20-ason, augusztust\u00f3l okt\u00f3berig szinte az \u00f6sszes h\u00e9tv\u00e9g\u00e9t a v\u00edzen t\u00f6ltve. A befektetett munk\u00e1nk els\u0151 eredm\u00e9nye a Ponton Kupa M3 oszt\u00e1ly\u00e1nak arany \u00e9rme lett.\n<\/p>\n

\n 2012-ben mindk\u00e9t csapatunk versenyzik a saj\u00e1t oszt\u00e1ly\u00e1ban \u00e9s a C25-el is. Di\u00f3\u00e9k igyekeznek majd megnehez\u00edteni V\u00e1rady\u00e9k dolg\u00e1t az F18-asok k\u00f6z\u00f6tt. Mi komoly egyeztet\u00e9sek k\u00f6zep\u00e9n vagyunk egy \u00faj high-tech Nacra F20 Carbon megv\u00e1s\u00e1rl\u00e1s\u00e1r\u00f3l potenci\u00e1lis t\u00e1mogat\u00f3nkkal. Ha siker\u00fcl, m\u00e9g nehezebb \u00e9v\u00fcnk lesz, mert semmit nem foghatunk majd a haj\u00f3ra\u2026\n<\/p>\n

\n
\n Az id\u00e9n volt az F18 vil\u00e1gbajnoks\u00e1g itthon. J\u00f6v\u0151re terveztek valamilyen nemzetk\u00f6zi versenyen val\u00f3 r\u00e9szv\u00e9telt?
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n Di\u00f3\u00e9k id\u00e9n is voltak olaszorsz\u00e1gi versenyeken. Ez j\u00f3 tapasztalatszerz\u00e9snek bizonyult, \u00edgy 2012-ben is tervezik. Augusztus elej\u00e9n a B\u00f3deni-tavon lesz a Nacra VB, amire mindk\u00e9t egys\u00e9ggel tervezz\u00fck utazni. A C25-\u00f6st egy kicsit nehezebb mozgatni, \u00edgy egyenl\u0151re nem tervez\u00fcnk Balatonon k\u00edv\u00fcli versenyt.\n<\/p>\n

\n Viszont nem is kell minden\u00e9rt k\u00fclf\u00f6ldre menn\u00fcnk. M\u00e1jusban Coen de Koning k\u00e9tszeres F18 vil\u00e1gbajnok vezet\u00e9s\u00e9vel megszervezz\u00fck imm\u00e1r harmadszor a Nacra tulajdonosoknak a h\u00e1romnapos Nacra Clinic versenyz\u0151i k\u00e9pz\u00e9st, melyen teljes l\u00e9tsz\u00e1mmal vesz r\u00e9szt a haj\u00f3z\u00f3 \u00e9s a seg\u00edt\u0151 csapatunk is.\n<\/p>\n

\n
\n Hol \u00e9s mikor tekinthet\u0151 meg a fel\u00faj\u00edtott, \u00e1t\u00e9p\u00edtett haj\u00f3?
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n Felk\u00e9r\u00e9st kaptunk a 2012-es Budapest Boat Show-ra, ahol a tervek szerint bemutatjuk a fel\u00faj\u00edtott Concept25-\u00f6st, a Di\u00f3\u00e9k Nacra F18-as\u00e1t az idei VB f\u0151 t\u00e1mogat\u00f3j\u00e1nak sz\u00edneiben valamint \u2013 ha minden siker\u00fcl akkor \u2013 az \u00faj Nacra F20 Carbont is.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

B\u00e1r megj\u00f6tt a rossz id\u0151 \u00e9s a szezon ut\u00f3munk\u00e1latai is lecsengtek, lassan a vitorl\u00e1z\u00f3kn\u00e1l is bek\u00f6sz\u00f6nt a sz\u00fcrke id\u0151szak, a sz\u00fcrke h\u00e9tk\u00f6znapokkal. Ezzel p\u00e1rhuzamosan folyamatosan er\u0151s\u00f6dik ism\u00e9t a K\u00e9kszalag l\u00e1z. \u00c9rdekes h\u00edrek, k\u00e9pek keringenek a Facebook-on a Kenguru Sailing Team haj\u00f3j\u00e1val, a Concept 25-\u00f6s katamar\u00e1nnal kapcsolatban, ennek aprop\u00f3j\u00e1n besz\u00e9lgettem a Csapat vezet\u0151j\u00e9vel, Sz\u00e9kely Andr\u00e1ssal (Kenguruval). […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":9988,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[9],"tags":[1621,1617,1633],"sailing_author":"Marton Bal\u00e1zs","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1725"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1725"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1725\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/9988"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1725"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1725"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1725"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}