{"id":1786,"date":"2011-10-27T07:36:00","date_gmt":"2011-10-27T05:36:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/10\/27\/kod-kupa-kiiras\/"},"modified":"2017-08-01T23:52:02","modified_gmt":"2017-08-01T21:52:02","slug":"kod-kupa-kiiras","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/10\/27\/kod-kupa-kiiras\/","title":{"rendered":"K\u00f6d Kupa ki\u00edr\u00e1s"},"content":{"rendered":"

\n A h\u00e9tv\u00e9g\u00e9n K\u00f6d Kupa!! \u00cdme a ki\u00edr\u00e1s.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n \u00d6reghegyi K\u00f6d Kupa
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n SZEZONZ\u00c1R\u00d3 VITORL\u00c1S\u00a0 T\u00daRA TROPHY
\n <\/strong>\n<\/p>\n\n\n
\n

\n A TROPHY helye \u00e9s ideje:\n <\/p>\n

\n

\n
\n Balatonalm\u00e1di, \u00a02011. okt\u00f3ber 29.
\n <\/strong>\n <\/p>\n

\n

\n Inform\u00e1ci\u00f3k:\n <\/p>\n

\n

\n
\n
\n iroda@marathon.hu
\n <\/a>
\n ,
\n

\n www.marathon.hu
\n <\/a>
\n <\/strong>\n <\/p>\n

\n

\n T\u00fara iroda:\n <\/p>\n

\n

\n
\n Meisel Zs\u00f3fia 70\/770-8023
\n <\/strong>\n <\/p>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/tbody>\n<\/table>\n

\n
\n 1.\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 TROPHY SZAB\u00c1LYOK
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A Trophyn a „Vitorl\u00e1z\u00e1s 2009-2012. Versenyszab\u00e1lyai” (tov\u00e1bbiakban „Versenyszab\u00e1lyok”), az MVSZ 2011. \u00e9vre \u00e9rv\u00e9nyes Versenyrendelkez\u00e9sei, az oszt\u00e1lyel\u0151\u00edr\u00e1sok
\n
\n ( az ezekt\u0151l val\u00f3 esetleges elt\u00e9r\u00e9seket az al\u00e1bbiakban k\u00f6z\u00f6lj\u00fck)
\n <\/span>
\n , valamint a jelen versenyki\u00edr\u00e1s \u00e9s versenyutas\u00edt\u00e1s az \u00e9rv\u00e9nyes.\n<\/p>\n

\n
\n 2.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 A TROPHY R\u00c9SZTVEV\u0150I, R\u00c9SZV\u00c9TELI JOGOSULTS\u00c1G
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A Trophyn r\u00e9sztvev\u0151 szem\u00e9lyeknek \u00e9s haj\u00f3knak meg kell felelni\u00fck az\u00a0 MVSZ 2011. \u00e9vi Verseny- rendelkez\u00e9sei\u00a0 1. pontj\u00e1ban (R\u00e9szv\u00e9teli jogosults\u00e1g), 3. pontj\u00e1ban (Hat\u00f3s\u00e1gi jelz\u00e9sek, oszt\u00e1lyjelz\u00e9sek, rajtsz\u00e1m), valamint 4. pontj\u00e1ban (Biztons\u00e1gi rendelkez\u00e9sek) el\u0151\u00edrt felt\u00e9teleknek.\n<\/p>\n

\n
\n 3.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 NEVEZHET\u0150 HAJ\u00d3OSZT\u00c1LYOK
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n Nevezhet\u0151k a Nagyhaj\u00f3s Bizotts\u00e1g \u00e1ltal javasolt \u00e9s a Magyar Vitorl\u00e1s Sz\u00f6vets\u00e9g \u00e1ltal elismert haj\u00f3oszt\u00e1lyok nyilv\u00e1ntartott, valamint az \u00e9rv\u00e9nyes Yardstick list\u00e1n szerepl\u0151 \u00e9s felm\u00e9rt haj\u00f3k, a k\u00f6vetkez\u0151 megk\u00f6t\u00e9sekkel:\n<\/p>\n

\n A versenyt\u00e1vokon egy, vagy t\u00f6bbtest\u0171,
\n
\n \u201enagyhaj\u00f3k
\n <\/strong>
\n \u201d indulhatnak.\n<\/p>\n

\n
\n Haj\u00f3oszt\u00e1ly
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Yardstick I.\/A. csoport\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 92-es el\u0151nysz\u00e1mig,
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n Yardstick I. \/B. csoport\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 93-99-es el\u0151nysz\u00e1mig,
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n Yardstick II. \/A. csoport\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 100-104 el\u0151nysz\u00e1mig,
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n Yardstick II. \/B. csoport\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 105-109 el\u0151nysz\u00e1mig,
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n Yardstick III.\/A. csoport\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 110-114 el\u0151nysz\u00e1mig,
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n Yardstick III. \/B. csoport\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 115 el\u0151nysz\u00e1m felett,
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n \u00d6sszevont katamar\u00e1n,
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n (\u00d6sszevont Amat\u0151r futam versenyen k\u00edv\u00fcl).
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n 4.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 A NEVEZ\u00c9S HELYE \u00c9S IDEJE
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n
\n Nevez\u00e9s
\n <\/span>
\n <\/strong>
\n
\n : 2011. okt\u00f3ber 28-\u00e1n
\n <\/strong>
\n 17.00-21.00 \u00f3ra k\u00f6z\u00f6tt,
\n
\n vagy okt\u00f3ber 29-\u00e9n
\n <\/strong>
\n a
\n
\n
\n Balatonalm\u00e1di Krist\u00f3f Motel \u00e9s Camping\u00a0 (8220 Balatonalm\u00e1di, V\u00e9ghely D. u.8.)
\n <\/span>
\n <\/strong>
\n ter\u00fclet\u00e9n m\u0171k\u00f6d\u0151 versenyirod\u00e1ban 7.00-8.30 \u00f3ra k\u00f6z\u00f6tt. A nevez\u00e9si d\u00edj el\u0151zetes befizet\u00e9s\u00e9re e-mail-es k\u00e9r\u00e9sre banki \u00e1tutal\u00e1ssal is biztos\u00edtunk lehet\u0151s\u00e9get. A nevez\u00e9shez sz\u00fcks\u00e9ges a tags\u00e1gi k\u00f6nyv orvosi igazol\u00e1ssal, a haj\u00f3 felel\u0151ss\u00e9gbiztos\u00edt\u00e1sa \u00e9s a haj\u00f3-vezet\u0151i enged\u00e9ly.\n<\/p>\n

\n
\n 5.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 NEVEZ\u00c9SI D\u00cdJ:\u00a0 5.000,-Ft\/f\u0151
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n Az 1992. janu\u00e1r 1-j\u00e9n \u00e9s azut\u00e1n sz\u00fcletett versenyz\u0151 a mindenkori nevez\u00e9si d\u00edj fel\u00e9t fizeti.\n<\/p>\n

\n Az 1996. janu\u00e1r 1-j\u00e9n \u00e9s azut\u00e1n sz\u00fcletett versenyz\u0151 (moc\u00f3) nevez\u00e9si d\u00edjat nem fizet.\n<\/p>\n

\n
\n 6.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 IRODA
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A Verseny iroda a nevez\u00e9s megkezd\u00e9s\u00e9t\u0151l\u00a0 a Balatonalm\u00e1di Krist\u00f3f Motel (8220 Balatonalm\u00e1di, V\u00e9ghely D. u.8.) ter\u00fclet\u00e9n m\u0171k\u00f6dik. Telefonos \u00fcgyelet ezen a helyen a verseny teljes id\u0151tartama alatt m\u0171k\u00f6dik. Telefonsz\u00e1mok: 70\/383-6670, 70\/383-6770,\u00a0 ill.
\n
\n iroda@marathon.hu
\n <\/a>
\n ,
\n

\n sport@marathon.hu.
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n
\n 7.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0T\u00daR\u00c1Z\u00d3K T\u00c1J\u00c9KOZTAT\u00c1SA
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A T\u00faravezet\u0151s\u00e9g a versenyz\u0151ket a Balatonalm\u00e1di Krist\u00f3f Motel (8220 Balatonalm\u00e1di, V\u00e9ghely D. u.8.) ter\u00fclet\u00e9n, m\u00edg a verseny napj\u00e1n a balatonalm\u00e1di haj\u00f3\u00e1llom\u00e1sn\u00e1l lev\u0151 versenyiroda s\u00e1torn\u00e1l elhelyezett Hivatalos Hirdet\u0151t\u00e1bl\u00e1n elhelyezett K\u00f6zlem\u00e9nyek \u00fatj\u00e1n t\u00e1j\u00e9koztatja az esetleges v\u00e1ltoztat\u00e1sokr\u00f3l. A versennyel kapcsolatos v\u00e1ltoztat\u00e1s csak kiv\u00e9telesen indokolt esetben hozhat\u00f3 okt\u00f3ber 28-\u00e1n este 20.00 \u00f3ra ut\u00e1n. Minden versenyz\u0151 egy\u00e9ni felel\u0151ss\u00e9ge a v\u00e1ltoz\u00e1sokr\u00f3l id\u0151ben tudom\u00e1st szerezni!\n<\/p>\n

\n
\n 8.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 P\u00c1LYA
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n Rajt:
\n <\/strong>
\n Balatonalm\u00e1di, Haj\u00f3\u00e1llom\u00e1s el\u0151tt kb.300m-re kihelyezett
\n
\n l\u00e9v\u0151
\n <\/span>
\n narancss\u00e1rga b\u00f3ja \u00e9s a kik\u00f6t\u0151 m\u00f3l\u00f3 el\u0151tt lehorgonyzott Rajthaj\u00f3, narancss\u00e1rga lobog\u00f3t visel\u0151 \u00e1rboca k\u00f6z\u00f6tti egyenes, mely az els\u0151 p\u00e1lyaszakaszra mer\u0151leges.\n<\/p>\n

\n
\n P\u00e1lyajelek:
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n 1.\u00a0 Balatonalm\u00e1di fel\u0151l a Kenese Marina Port el\u0151tt, illetve ir\u00e1ny\u00e1ban kihelyezett citroms\u00e1rga b\u00f3ja (K \u2013 DK ir\u00e1nyban). A partt\u00f3l kb. 300 m-re.\n<\/p>\n

\n 2.\u00a0 Balatonalm\u00e1di Haj\u00f3\u00e1llom\u00e1s el\u0151tt A partt\u00f3l kb. 100 m-re kihelyezett narancss\u00e1rga b\u00f3ja.
\n
\n A b\u00f3ja \u00e9s a part k\u00f6z\u00f6tt kell \u00e1thaladni
\n <\/strong>
\n .\n<\/p>\n

\n 3.\u00a0 Als\u00f3\u00f6rs ir\u00e1ny\u00e1ban elhelyezett feh\u00e9r b\u00f3ja (D \u2013 DNY).
\n
\n A partt\u00f3l kb. 300 m-re
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n A kenesei \u00e9s als\u00f3\u00f6rsi b\u00f3j\u00e1t az \u00f3ramutat\u00f3 j\u00e1r\u00e1s\u00e1val megegyez\u0151 ir\u00e1nyban kell ker\u00fclni!
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n C\u00e9l:
\n <\/strong>
\n Als\u00f3\u00f6rs ir\u00e1ny\u00e1b\u00f3l, Balatonalm\u00e1di el\u0151tt, a rajtkor a partt\u00f3l kb. 200 m-re \u00e1thelyezett, \u00a0narancss\u00e1rga b\u00f3ja \u00e9s a Haj\u00f3\u00e1llom\u00e1s m\u00f3l\u00f3 el\u0151tti k\u00e9k lobog\u00f3t visel\u0151 C\u00e9lhaj\u00f3 k\u00f6zt.(A rajt \u00e9s a c\u00e9lvonal azonos helyen van, de c\u00e9lvonal az utols\u00f3 p\u00e1lyaszakaszra mer\u0151legesen ker\u00fcl telep\u00edt\u00e9sre.)\n<\/p>\n

\n
\n 10.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 A P\u00c1LYAJELEK \u00a0ELHAGY\u00c1SA
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A p\u00e1lyajeleket a versenyirod\u00e1n kif\u00fcggesztett, illetve a mell\u00e9kelt p\u00e1lyarajznak megfelel\u0151en kell elhagyni.\n<\/p>\n

\n
\n 11.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 RAJTID\u0150, RAJTELJ\u00c1R\u00c1S
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n Valamennyi haj\u00f3oszt\u00e1ly r\u00e9sz\u00e9re
\n
\n 2011. okt\u00f3ber 29-\u00e9n szombaton 11.00 \u00f3ra
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n
\n Az al\u00e1bbi rajtelj\u00e1r\u00e1s m\u00f3dos\u00edtja a \u201eVersenyszab\u00e1lyok\u201d 26. pontj\u00e1t.
\n <\/em>
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n 10 \u00f3ra 55 perc el\u0151k\u00e9sz\u00edt\u0151\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Code \u201eV\u201d
\n lobog\u00f3 felvon\u00e1sa\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 1 l\u00f6v\u00e9s\n<\/p>\n

\n 10 \u00f3ra 56 perc\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Code \u201eP\u201d lobog\u00f3 felvon\u00e1sa\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 1 l\u00f6v\u00e9s\n<\/p>\n

\n 10 \u00f3ra 59 perc egy perces\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0Code \u201eP\u201d\u00a0 lobog\u00f3 bevon\u00e1sa\u00a0\u00a0\u00a0 +duda, vagy szir\u00e9na hang\n<\/p>\n

\n 11 \u00f3ra 00 perc\u00a0 RAJT\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0Code \u201eV\u201d\u00a0 lobog\u00f3\u00a0 bevon\u00e1sa\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 1 l\u00f6v\u00e9s\n<\/p>\n

\n (Az amat\u0151r\u00f6k 10 perccel k\u00e9s\u0151bb, versenyen k\u00edv\u00fcl rajtolnak!)\n<\/p>\n

\n A korai rajt eset\u00e9n a v\u00e9tkes haj\u00f3, valamennyi szab\u00e1lyosan rajtol\u00f3 haj\u00f3t kiker\u00fclve, visszat\u00e9rhet a rajtvonalon is. Egy haj\u00f3 akkor rajtol \u00fajra szab\u00e1lyosan, ha el\u0151z\u0151leg teljes terjedelm\u00e9vel visszat\u00e9rt a rajtvonal rajt el\u0151tti oldal\u00e1ra.\n<\/p>\n

\n T\u00f6meges korai rajtok eset\u00e9n, illetve ha sok azonos\u00edthatatlan haj\u00f3 van a rajtvonal p\u00e1lya fel\u0151li oldal\u00e1n a Versenyvezet\u0151s\u00e9g jogosult \u00c1ltal\u00e1nos Visszah\u00edv\u00e1st jelezni (Els\u0151 Helyettes\u00edt\u0151 lobog\u00f3 + 2 l\u00f6v\u00e9s). Ebben az esetben a rajtelj\u00e1r\u00e1s a k\u00f6vetkez\u0151k\u00e9ppen m\u00f3dosul:\n<\/p>\n

\n
\n \u00c1ltal\u00e1nos visszah\u00edv\u00e1s eset\u00e9n a megism\u00e9telt
\n
\n \u201e
\n
\n szigor\u00edtott
\n <\/span>
\n \u201d
\n <\/em>
\n rajtelj\u00e1r\u00e1s:
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n figyelmeztet\u0151 jelz\u00e9se\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a011\u00f3ra 24 perc\u00a0\u00a0Els\u0151 Helyettes\u00edt\u0151 lobog\u00f3 levon\u00e1sa\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 1 duda, vagy szir\u00e9na hang\n<\/p>\n

\n el\u0151k\u00e9sz\u00edt\u0151 jelz\u00e9se\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a011 \u00f3ra 25 \u00a0perc\u00a0\u00a0 Coda \u201eV\u201d lobog\u00f3 felvon\u00e1sa\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a01 l\u00f6v\u00e9s\n<\/p>\n

\n a szigor\u00edt\u00e1s id\u0151szak kezdete\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a011 \u00f3ra 26
\n perc\u00a0\u00a0 fekete lobog\u00f3 felvon\u00e1sa\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a01 l\u00f6v\u00e9s\n<\/p>\n

\n 1 perc a rajtig\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a011 \u00f3ra 29 perc\u00a0\u00a0\u00a0 fekete lobog\u00f3 levon\u00e1sa\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a01 duda, vagy szir\u00e9na\n<\/p>\n

\n a megism\u00e9telt\u00a0 RAJT ideje: \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a011 \u00f3ra 30 perc\u00a0\u00a0 Code \u201eV\u201d lobog\u00f3 bevon\u00e1sa\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a01 l\u00f6v\u00e9s\n<\/p>\n

\n Ebben a szigor\u00edtott, fekete lobog\u00f3s esetben a rajtelj\u00e1r\u00e1s az ISAF Versenyszab\u00e1lyok 30.3 szab\u00e1lya szerint t\u00f6rt\u00e9nik.\u00a0 Minden olyan haj\u00f3, amelyik a rajtjelz\u00e9st megel\u0151z\u0151 egy perces id\u0151szakban a rajtvonal \u00e9s sz\u00e1m\u00e1ra els\u0151nek ker\u00fclend\u0151 b\u00f3ja \u00e1ltal meghat\u00e1rozott h\u00e1romsz\u00f6g\u00e9ben van, \u00f3v\u00e1s n\u00e9lk\u00fcl kiz\u00e1r\u00e1sra ker\u00fcl. A kiz\u00e1rt haj\u00f3k rajtsz\u00e1m\u00e1t a Kenesei\u00a0 citroms\u00e1rga sz\u00edn\u0171 felf\u00fajhat\u00f3 m\u0171anyag b\u00f3ja mellett horgonyz\u00f3 motoros haj\u00f3n, fekete t\u00e1bl\u00e1n ki\u00edrj\u00e1k \u00e9s figyelemfelh\u00edv\u00f3 hangjelet adnak.\n<\/p>\n

\n
\n A fekete t\u00e1bl\u00e1ra fel\u00edrt haj\u00f3k a versenyp\u00e1ly\u00e1t azonnal k\u00f6telesek elhagyni, a versenyben szab\u00e1lyosan r\u00e9sztvev\u0151ket nem zavarhatj\u00e1k.
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A rajtelj\u00e1r\u00e1sn\u00e1l a
\n
\n versenyvezet\u0151s\u00e9g \u00f3r\u00e1ja
\n <\/strong>
\n a m\u00e9rvad\u00f3, mely a nevez\u00e9sn\u00e9l az asztalra ki lesz helyezve.\n<\/p>\n

\n A rajt el\u0151tt jelentkezni nem kell, csak azoknak akik hi\u00e1nyosan, vagy nem mutatt\u00e1k be okm\u00e1nyaikat.\n<\/p>\n

\n
\n A rajtelj\u00e1r\u00e1s alatt h\u00e1tsz\u00e9lvitorla, blister nem haszn\u00e1lhat\u00f3, azok felvon\u00e1sa csak a rajt ut\u00e1n 3 perccel enged\u00e9lyezett. Ennek id\u0151pontj\u00e1t l\u00f6v\u00e9ssel jelzi a versenyrendez\u0151s\u00e9g.
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n 12.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 RAJTHALASZT\u00c1S
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A versenyrendez\u0151s\u00e9g csak a haj\u00f3k \u00e9ps\u00e9g\u00e9t vesz\u00e9lyeztet\u0151 viharos id\u0151j\u00e1r\u00e1s, vagy m\u00e1s rendk\u00edv\u00fcli esem\u00e9ny miatt jogosult\u00a0 a rajtot halasztani.\n<\/p>\n

\n
\n 13.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ID\u0150KORL\u00c1TOZ\u00c1S
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n – A rajtjelz\u00e9st k\u00f6vet\u0151 30 perc eltelte ut\u00e1n rajtol\u00f3 vitorl\u00e1s el nem rajtolt haj\u00f3k\u00e9nt ker\u00fcl \u00e9rt\u00e9kel\u00e9sre.\n<\/p>\n

\n – Az utols\u00f3 \u00e9rv\u00e9nyesen c\u00e9lba \u00e9r\u0151 haj\u00f3 befut\u00e1si ideje legk\u00e9s\u0151bb 2011. okt\u00f3ber 29-\u00e9n, 15.30 \u00f3ra.\n<\/p>\n

\n Az eddig az id\u0151pontig be nem \u00e9rkezett haj\u00f3kat a versenyrendez\u0151s\u00e9g „nem \u00e9rt c\u00e9lba” (DNF)\n<\/p>\n

\n jelz\u00e9ssel \u00e9rt\u00e9keli.\n<\/p>\n

\n
\n 14.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 P\u00c1LYAR\u00d6VID\u00cdT\u00c9S
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n P\u00e1lyar\u00f6vid\u00edt\u00e9s a sz\u00e9lviszonyok alkalmatlans\u00e1ga, vagy egy\u00e9b v\u00e1ratlan k\u00f6r\u00fclm\u00e9ny ok\u00e1n
\n
\n ,
\n <\/strong>
\n b\u00e1rmely p\u00e1lyajeln\u00e9l \u00a0lehets\u00e9ges.\n<\/p>\n

\n
\n 15.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 NYILATKOZATT\u00c9TEL
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A c\u00e9lvonalon val\u00f3 \u00e1thalad\u00e1s a verseny szab\u00e1lyszer\u0171 teljes\u00edt\u00e9s\u00e9t jelenti.\n<\/p>\n

\n
\n 16.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 B\u00dcNTET\u00c9S V\u00c1LLAL\u00c1S
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n Az ISAF Versenyszab\u00e1lyok 31.2 szab\u00e1ly (360\u00b0-os fordulat) \u00e9s a 44.2 szab\u00e1ly (720\u00b0-os fordulat)\n<\/p>\n

\n pontjaiban le\u00edrt b\u00fcntet\u00e9sv\u00e1llal\u00e1sok \u00e9rv\u00e9nyesek. Valamely b\u00fcntet\u00e9sv\u00e1llal\u00e1s teljes\u00edt\u00e9s\u00e9r\u0151l az \u00f3v\u00e1si hat\u00e1rid\u0151n bel\u00fcl a versenyirod\u00e1n \u00edr\u00e1sos nyilatkozatot kell tenni.\n<\/p>\n

\n
\n 17.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00d3V\u00c1S
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n Az \u00f3v\u00e1st legk\u00e9s\u0151bb a Versenyvezet\u0151i haj\u00f3 partra \u00e9rkez\u00e9se ut\u00e1n egy \u00f3r\u00e1n bel\u00fcl kell beadni a Versenyirod\u00e1n \u00edr\u00e1sban.\n<\/p>\n

\n Az \u00f3v\u00e1si sz\u00e1nd\u00e9kr\u00f3l az \u00f3vott felet azonnal \u00e9rtes\u00edteni kell, hogy adott esetben alkalmazhassa az el\u0151\u00edrt b\u00fcntet\u00e9sv\u00e1llal\u00e1st.\n<\/p>\n

\n
\n \u00d3v\u00e1si d\u00edj : 2000.- Ft
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n 18.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 A T\u00daRA F\u00c9LBESZAK\u00cdT\u00c1SA
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A versenyrendez\u0151s\u00e9g vihar eset\u00e9n f\u00e9lbe szak\u00edthatja\u00a0 a versenyt, melyr\u0151l a r\u00e9sztvev\u0151 haj\u00f3kat megk\u00eds\u00e9rli \u00e9rtes\u00edteni.\n<\/p>\n

\n Minden haj\u00f3 felel\u0151s szem\u00e9lye egy\u00e9nileg viseli a verseny felad\u00e1s\u00e1nak vagy folytat\u00e1s\u00e1nak felel\u0151ss\u00e9g\u00e9t. Az a vitorl\u00e1s, amely b\u00e1rmely okb\u00f3l feladja a versenyt \u00e9s az \u00fatvonal valamely szakasz\u00e1n ki\u00e1ll, k\u00f6teles mindent elk\u00f6vetni, hogy err\u0151l a versenyirod\u00e1t \u00e9rtes\u00edtse. Tel.: 70\/770-8023 Meisel Zs\u00f3fi.\n<\/p>\n

\n
\n 19.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00c9RT\u00c9KEL\u00c9S, D\u00cdJAZ\u00c1S
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n Az \u00e9rt\u00e9kel\u00e9s a a Yardstick el\u0151nysz\u00e1m sz\u00e1m\u00edt\u00e1si rendszerben a korrig\u00e1lt id\u0151 alapj\u00e1n t\u00f6rt\u00e9nik:\n<\/p>\n

\n –\u00a0 az\u00a0 1., 2. \u00e9s 3. helyezettek\u00a0 a YS.I-II., III. kateg\u00f3ri\u00e1kban \u2013 A \u00e9s B csoportban -kupa \u00e9s \u00e9remd\u00edjaz\u00e1sban r\u00e9szes\u00fclnek. ( Az amat\u0151r\u00f6ket az indul\u00f3k sz\u00e1ma \u00e9s a versenyb\u00edr\u00f3s\u00e1g d\u00f6nt\u00e9se alapj\u00e1n haj\u00f3ik szerint k\u00fcl\u00f6n d\u00edjazzuk.)\n<\/p>\n

\n
\n 20.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 D\u00cdJKIOSZT\u00d3 \u00dcNNEPS\u00c9G
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n \u00dcnnep\u00e9lyes d\u00edjkioszt\u00f3ra 2011. okt\u00f3ber 29-\u00e9n, szombaton 19,00 \u00f3rakor ker\u00fcl sor,\u00a0 helye a Balatonalm\u00e1di Pann\u00f3nia M\u0171vel\u0151d\u00e9si h\u00e1z \u00e9tterme, melyet 18.00 \u00f3rai kezdettel Party\u00a0 el\u0151z meg, (r\u00e9szv\u00e9tel csak a nevez\u00e9skor kiadott \u00a0bel\u00e9p\u0151vel ).
\n
\n
\n Pontos megjelen\u00e9st k\u00e9r\u00fcnk, mert a k\u00e9s\u0151bb \u00e9rkez\u0151k teljes k\u00f6r\u0171 kiszolg\u00e1l\u00e1s\u00e1t nem tudjuk biztos\u00edtani!
\n <\/span>
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n Hozz\u00e1tartoz\u00f3k, 2500 Ft-\u00e9rt el\u0151zetesen v\u00e1s\u00e1rolhatnak bel\u00e9p\u0151t.\n<\/p>\n

\n
\n 21.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 EGY\u00c9B RENDELKEZ\u00c9SEK
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n – A versenyben l\u00e9v\u0151 haj\u00f3k k\u00f6telesek viselni a\u00a0 „V”\u00a0 versenylobog\u00f3t.
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n
\n -Versenyben l\u00e9v\u0151 haj\u00f3 sz\u00e1m\u00e1ra motor haszn\u00e1lata tilos, kiv\u00e9ve bajbajutott haj\u00f3 sz\u00e1m\u00e1ra ny\u00fajtott seg\u00edts\u00e9g eset\u00e9n, a ment\u00e9s ideje alatt, de ezt a t\u00e9nyt a ment\u00e9st k\u00f6vet\u0151en azonnal jelenteni kell telefonon a versenyvezet\u0151nek. Tel.:70\/383-6670, N\u00e9meth Zsolt.
\n <\/em>
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n
\n A rajt el\u0151k\u00e9sz\u00edt\u0151 (5 perces) jelz\u00e9st\u0151l, a c\u00e9lbafut\u00e1sig, k\u00fclmotor nem viselhet\u0151.
\n
\n K\u00fclmotor visel\u00e9se az automatikus kiz\u00e1r\u00e1ssal j\u00e1r!.
\n <\/span>
\n <\/em>
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n – Hirdet\u00e9sek az MVSZ 2011. \u00e9vi Rekl\u00e1mszab\u00e1lyzat\u00e1ban el\u0151\u00edrtak szerint viselhet\u0151k.\n<\/p>\n

\n – Az MVSZ eln\u00f6ks\u00e9ge 1997. m\u00e1rcius 26-i hat\u00e1rozata szerint: tavaink v\u00edzmin\u0151s\u00e9g\u00e9nek \u00e9s tisztas\u00e1g\u00e1nak meg\u00f3v\u00e1sa \u00e9rdek\u00e9ben,\u00a0 az ISAF (Nemzetk\u00f6zi Vitorl\u00e1s Sz\u00f6vets\u00e9g) 1997. november\u00e9ben tett felh\u00edv\u00e1s\u00e1nak szellem\u00e9ben \u00e9s \u00e9rtelm\u00e9ben, a Versenyszab\u00e1lyok\u201d 69 pontja szerint meg\u00edt\u00e9lend\u0151
\n
\n \u201eNagyfok\u00fa helytelen magatart\u00e1s\u201d
\n <\/span>
\n -k\u00e9nt kell \u00e9rt\u00e9kelni a vizet sz\u00e1nd\u00e9kosan szennyez\u0151 magatart\u00e1st. Ez\u00e9rt nehezen vagy nem boml\u00f3 anyagot a v\u00edzbe dobni vagy beengedni szigor\u00faan tilos. Ilyenek: \u00fcveg, f\u00e9m, m\u0171anyag, pap\u00edrg\u00f6ngy\u00f6leg stb., k\u00fcl\u00f6n\u00f6s tekintettel\u00a0 az olajra \u00e9s sz\u00e1rmaz\u00e9kaira. \u00a0Amennyiben a versenyvezet\u0151s\u00e9g a verseny ideje alatt, illetve a ki- \u00e9s bevitorl\u00e1z\u00e1sn\u00e1l ilyet \u00e9szlel, a tilt\u00e1s ellen v\u00e9t\u0151 haj\u00f3(k)at a futamb\u00f3l kiz\u00e1rja \u00e9s DNF-vel \u00e9rt\u00e9keli. (Ez m\u00f3dos\u00edtja\u00a0 az ISAF Versenyszab\u00e1lyok 63.1 \u00e9s 88.3 \/b\/ pontjait)\n<\/p>\n

\n
\n 22.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 BIZTONS\u00c1GI RENDELKEZ\u00c9SEK
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A Trophyn
\n
\n B2 sz\u00e9ler\u0151ss\u00e9g ill. e-felett, valamint 10 celsius fokos v\u00edzh\u0151m\u00e9rs\u00e9klet alatt, a versenyz\u0151k v\u00e9gig k\u00f6telesek ment\u0151mell\u00e9ny\u00fcket m\u00e1r a kik\u00f6t\u0151b\u0151l val\u00f3 kiindul\u00e1skor viselni \u00e9s magukon tartani mindaddig, ameddig ki nem k\u00f6tnek.
\n <\/strong>
\n A k\u00f6nny\u0171b\u00fav\u00e1r ruha nem helyettes\u00edti a ment\u0151mell\u00e9nyt.\n<\/p>\n

\n A Trophyn \u00e9rv\u00e9nyes a t\u00e1vversenyekre vonatkoz\u00f3 szigor\u00edtott biztons\u00e1gi el\u0151\u00edr\u00e1s, amely szerint:\n<\/p>\n

\n – Valamennyi haj\u00f3egys\u00e9g k\u00f6teles \u00e9p\u00edt\u00e9si terveinek megfelel\u0151 oldalkorl\u00e1tot viselni.\n<\/p>\n

\n – Amennyiben a haj\u00f3(k)ra az \u00e9p\u00edt\u00e9si terv nem \u00edr el\u0151 korl\u00e1tot, \u00fagy karabineres ment\u0151hevedert kell felszerelni\n<\/p>\n

\n Fenti rendelkez\u00e9sek megszeg\u00e9se a versenyb\u0151l val\u00f3 azonnali, \u00f3v\u00e1st\u00e1rgyal\u00e1s n\u00e9lk\u00fcli kiz\u00e1r\u00e1st von maga ut\u00e1n. A Versenyrendez\u0151s\u00e9g fenntartja mag\u00e1nak a jogot, hogy egy\u00e9b, a hat\u00e1sk\u00f6r\u00e9be tartoz\u00f3 int\u00e9zked\u00e9seket hozzon ezen rendelkez\u00e9seket megs\u00e9rt\u0151 haj\u00f3k ellen!\n<\/p>\n

\n
\n 23.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 ELLEN\u0150RZ\u00c9S
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A rendez\u0151s\u00e9g a befut\u00f3 ut\u00e1n – sz\u00far\u00f3pr\u00f3baszer\u0171en – ellen\u0151rizheti a r\u00e9sztvev\u0151 haj\u00f3k legal\u00e1bb\n<\/p>\n

\n 5 %-\u00e1n\u00e1l, hogy\n<\/p>\n

\n – rendelkeznek-e fenti „Biztons\u00e1gi rendelkez\u00e9sekben ”\u00a0\u00a0 el\u0151\u00edrt felszerel\u00e9sekkel,\n<\/p>\n

\n – a haj\u00f3n tart\u00f3zkod\u00f3 szem\u00e9lyek sz\u00e1ma \u00e9s kil\u00e9te megegyezik-e a nevez\u00e9si lapon megjel\u00f6ltekkel,\n<\/p>\n

\n – a hirdet\u00e9st visel\u0151 haj\u00f3k rendelkeznek-e hirdet\u00e9svisel\u00e9si enged\u00e9llyel.\n<\/p>\n

\n
\n Az ellen\u0151rz\u00e9s sor\u00e1n felt\u00e1rt b\u00e1rmely hi\u00e1nyoss\u00e1g, vagy a nevez\u00e9st\u0151l elt\u00e9r\u0151 l\u00e9tsz\u00e1m, szem\u00e9lycsere, \u00f3v\u00e1st von maga ut\u00e1n \u00e9s ez a versenyb\u0151l val\u00f3 kiz\u00e1r\u00e1st eredm\u00e9nyezi.
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n 24.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 R\u00c1DI\u00d3KAPCSOLAT
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n Egy haj\u00f3 sem adhat le r\u00e1di\u00f3ad\u00e1st \u00e9s nem vehet olyan r\u00e1di\u00f3ad\u00e1st, amely nem \u00e9rhet\u0151 el minden haj\u00f3 sz\u00e1m\u00e1ra. Az e pont ellen v\u00e9t\u0151k megs\u00e9rtik a Versenyszab\u00e1lyok 41. pontj\u00e1t, ez\u00e9rt \u00f3vhat\u00f3k \u00e9s kiz\u00e1rhat\u00f3k.\n<\/p>\n

\n Ez al\u00f3l kiv\u00e9tel az adott t\u00e1von helymeghat\u00e1roz\u00e1s c\u00e9lj\u00e1b\u00f3l a versenyirod\u00e1nak leadott sms \u00fczenetek, illetve a verseny k\u00f6zponti inform\u00e1ci\u00f3j\u00e1val t\u00f6rt\u00e9nt besz\u00e9lget\u00e9sek.\n<\/p>\n

\n A 49\/2002(XII.28) sz\u00e1m\u00fa GKM rendelet \u00e9rtelm\u00e9ben valamennyi r\u00e9sztvev\u0151 haj\u00f3n k\u00f6telez\u0151en el\u0151\u00edrt legal\u00e1bb egy mobil \u2013 v\u00edz\u00e1ll\u00f3 tokban tartott – telefon, amelyet kiz\u00e1r\u00f3lag seg\u00e9lyh\u00edv\u00e1sra \u00e9s a versenyfelad\u00e1s bejelent\u00e9s\u00e9re lehet ig\u00e9nybe venni \u00e9s amelynek sz\u00e1m\u00e1t a nevez\u00e9si lapon fel kell t\u00fcntetni.\n<\/p>\n

\n
\n 25.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 SZAVATOSS\u00c1G KIZ\u00c1R\u00c1SA
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A versenyrendez\u0151s\u00e9g \u00e9s a versenyvezet\u0151s\u00e9g nem v\u00e1llal felel\u0151ss\u00e9get sem a versenyz\u0151k, sem a haj\u00f3k versenyre val\u00f3 alkalmass\u00e1ga tekintet\u00e9ben, sem pedig a versenyen val\u00f3 r\u00e9szv\u00e9tel sor\u00e1n esetlegesen bek\u00f6vetkez\u0151 balesetek\u00e9rt vagy anyagi k\u00e1rok\u00e9rt.
\n
\n Valamennyi r\u00e9sztvev\u0151 saj\u00e1t felel\u0151ss\u00e9g\u00e9re vesz r\u00e9szt a versenyen.
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n Sz\u00e1ll\u00e1sfoglal\u00e1sban \u00a0e-mailen tudunk seg\u00edteni a
\n

\n sport@marathon.hu
\n <\/a>
\n c\u00edmen, v. tel:70\/315-0505- \u00e9s 70\/383-6770-es sz\u00e1mokon.
\n
\n A r\u00e9sztvev\u0151 haj\u00f3knak \u00e9jszakai kik\u00f6t\u0151helyet nem tudunk biztos\u00edtani a verseny el\u0151tt \u00e9s ut\u00e1ni napon sem, ez\u00e9rt alm\u00e1di vitorl\u00e1sklubok megkeres\u00e9s\u00e9t javasoljuk! A f\u0171zf\u0151i Sir\u00e1ly kik\u00f6t\u0151ben az els\u0151 \u00e9jszaka \u2013 el\u0151zetes egyeztet\u00e9ssel – ingyenesen ig\u00e9nybe hevet\u0151!
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n A verseny ki\u00edr\u00e1sa \u00e9s nevez\u00e9si lapja az al\u00e1bbi linkeken let\u00f6lthet\u0151k:\n<\/p>\n

\n
\n Nevez\u00e9si lap
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n
\n Ki\u00edr\u00e1s
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n A verseny m\u00e9diat\u00e1mogat\u00f3ja a sailing.hu\n<\/p>\n

\n
\n Forr\u00e1s: www.marathon.hu
\n<\/span>
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A h\u00e9tv\u00e9g\u00e9n K\u00f6d Kupa!! \u00cdme a ki\u00edr\u00e1s. \u00d6reghegyi K\u00f6d Kupa SZEZONZ\u00c1R\u00d3 VITORL\u00c1S\u00a0 T\u00daRA TROPHY A TROPHY helye \u00e9s ideje: Balatonalm\u00e1di, \u00a02011. okt\u00f3ber 29. Inform\u00e1ci\u00f3k: iroda@marathon.hu , www.marathon.hu T\u00fara iroda: Meisel Zs\u00f3fia 70\/770-8023 1.\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 TROPHY SZAB\u00c1LYOK A Trophyn a „Vitorl\u00e1z\u00e1s 2009-2012. Versenyszab\u00e1lyai” (tov\u00e1bbiakban „Versenyszab\u00e1lyok”), az MVSZ 2011. \u00e9vre \u00e9rv\u00e9nyes Versenyrendelkez\u00e9sei, az oszt\u00e1lyel\u0151\u00edr\u00e1sok ( az ezekt\u0151l […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":10093,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1487,508,1512],"sailing_author":"rendez\u0151s\u00e9g","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1786"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1786"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1786\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/10093"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1786"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1786"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1786"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}