{"id":1790,"date":"2011-10-25T14:25:00","date_gmt":"2011-10-25T12:25:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/10\/25\/rolex-middle-sea-race-vegjatek\/"},"modified":"2017-08-01T23:52:00","modified_gmt":"2017-08-01T21:52:00","slug":"rolex-middle-sea-race-vegjatek","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/10\/25\/rolex-middle-sea-race-vegjatek\/","title":{"rendered":"Rolex Middle Sea Race v\u00e9gj\u00e1t\u00e9k"},"content":{"rendered":"

\n Lampedusa ut\u00e1n a stabil hatodik helyr\u0151l jelentkezett be a Wild Joe\n<\/p>\n

\n Igor Simcic haj\u00f3ja 60 \u00f3ra, 24 perc, 35 m\u00e1sodperc vitorl\u00e1z\u00e1s ut\u00e1n els\u0151k\u00e9nt haladt \u00e1t a c\u00e9lvonalon. \u00c1m a mez\u0151ny nagy r\u00e9sze sz\u00e1m\u00e1ra m\u00e9g nem \u00e9rt v\u00e9get a verseny.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Ahogy az v\u00e1rhat\u00f3 volt, a Rolex Middle Sea Race gy\u0151ztese az Esimit Europa 2, Igor Simcic haj\u00f3ja 60 \u00f3ra, 24 perc, 35 m\u00e1sodperc vitorl\u00e1z\u00e1s ut\u00e1n els\u0151k\u00e9nt haladt \u00e1t a c\u00e9lvonalon. \u00c1m a mez\u0151ny nagy r\u00e9sze sz\u00e1m\u00e1ra m\u00e9g nem \u00e9rt v\u00e9get a verseny.\n<\/p>\n

\n A Wild Joe J\u00f3zsa M\u00e1rton vezet\u00e9s\u00e9vel a d\u00e9li h\u00edrek szerint Lampedusa sziget\u00e9t hagyta el, mik\u00f6zben stabilan tartj\u00e1k a hatodik helyet. A sziget k\u00f6zel\u00e9ben \u00fajra volt t\u00e9rer\u0151 a helyi mobilszolg\u00e1ltat\u00f3 r\u00e9v\u00e9n, \u00edgy a korm\u00e1nyos r\u00f6vid besz\u00e1mol\u00f3val is szolg\u00e1lt az eddigi helyzetr\u0151l.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n \u201eA rajt \u00e9s a kezdet remek\u00fcl siker\u00fclt, nagyon b\u00edztat\u00f3 poz\u00edci\u00f3ban v\u00e1gtunk neki a t\u00f6bb mint 600 m\u00e9rf\u00f6ldes t\u00e1vnak. A c\u00e9lunk a 2010-es eredm\u00e9ny\u00fcnk el\u00e9r\u00e9se, vagy ak\u00e1r az ann\u00e1l is jobb eredm\u00e9nye el\u00e9r\u00e9se volt. Az m\u00e1r az elej\u00e9n kider\u00fclt, hogy a 100 l\u00e1bas Esimit Europe 2 azonnal az \u00e9lre fog \u00e1llni \u00e9s kihaszn\u00e1lja a m\u00e9reteib\u0151l fakad\u00f3 el\u0151ny\u00f6ket. M\u00e1r pedig aki el\u0151l megy, az kapja meg el\u0151sz\u00f6r az id\u0151j\u00e1r\u00e1si z\u00f3n\u00e1kat, \u00e9s sz\u00e9p fokozatosan n\u00f6velheti az el\u0151ny\u00e9t. \u00cdgy is lett. Ma kelet fel\u00e9 nyitottunk a rajt ut\u00e1n, ami egy darabig j\u00f3 is volt, a kettes jelet az Alegre el\u0151tt vett\u00fck. Majd a code0 haszn\u00e1lat\u00e1val n\u00e1la kiss\u00e9 tomp\u00e1bban, \u00e1m de gyorsan haladtunk. Mint ut\u00f3lag kider\u00fclt, a Szicilia a sark\u00e1n\u00e1l a tompas\u00e1ggal szerzett szer\u00e9ny h\u00e1rom m\u00e9rf\u00f6ldes magass\u00e1g k\u00fcl\u00f6nbs\u00e9g v\u00e9gzetes lett, mivel \u00edgy maradtunk ki egy friss\u00fcl\u00e9sb\u0151l, \u00e9s a k\u00f6r\u00fcl\u00f6tt\u00fcnk halad\u00f3 \u00e9lmez\u0151ny megsz\u00f6k\u00f6tt. Ez tet\u00e9zte, a lassabb haj\u00f3k nyugati oson\u00e1sa is a szigethez k\u00f6zelebbi \u00fatvonalon. Laza h\u00e1rom \u00f3ra h\u00e1tr\u00e1nyt szedt\u00fcnk itt \u00f6ssze, amit nehezesen siker\u00fclt le \u00e9s feldolgozni. Szic\u00edlia \u00e9szaki oldala a felz\u00e1rk\u00f3z\u00e1s jegy\u00e9ben telt el. A csapat motiv\u00e1lt volt \u00e9s a nyakunkon liheg\u0151 Swan80-as legal\u00e1bb annyira nem hagyott nyugodni minket, mint az el\u0151tt\u00fcnk haj\u00f3z\u00f3 VOR70-es E1. Szicili\u00e1t ennek megfelel\u0151en szinte p\u00e1ros verseny k\u00f6rnyezetben ker\u00fclt\u00f6k meg \u00e9s a k\u00e9s\u0151bbiekben nem sokat v\u00e1ltozott a helyzet. Pantelleria \u00e9s Lampedusa k\u00f6z\u00f6tt taktikailag is rendben ment minden \u00e9s a gyeng\u00fcl\u00e9sekben el tudtunk sz\u00f6kni p\u00e1ros partner\u00fcnkt\u0151l. Az el\u0151ny\u00fcnk k\u00e9t m\u00e9rf\u00f6ldre n\u0151tt vele szemben.\u00a0 Mivel az el\u0151tt\u00fcnk halad\u00f3 VOR 70-es hib\u00e1zott ezen a szakaszon, \u00edgy rajta is hoztunk egy keveset, de az \u0151 el\u0151nye \u00edgy is m\u00e9g t\u00edz tengeri m\u00e9rf\u00f6ld el\u0151tt\u00fcnk. Jelenleg j\u00f3 t\u00edz csom\u00f3 a sebess\u00e9g\u00fcnk \u00e9s \u201el\u00f3versenyz\u00fcnk\u201d M\u00e1lta fel\u00e9. Ha a sz\u00e9l kitart, ak\u00e1r vacsor\u00e1zhatunk is a parton. \u2013 fejezte be a telefonos besz\u00e1mol\u00f3j\u00e1t J\u00f3zsa M\u00e1rton.\u201d\n<\/p>\n

\n A csapat h\u00e1rmas v\u00e1lt\u00e1sban versenyez.\n<\/p>\n

    \n
  1. \n
    \n J\u00f3zsa M\u00e1rton
    \n <\/strong>
    \n , Ante Vanjaka, Kir\u00e1ly Zsolt, N\u00e9meth \u00c1ron, Kir\u00e1ly Csaba\n <\/li>\n
  2. \n
    \n Kelemen Tam\u00e1s
    \n <\/strong>
    \n , Goszleth Marcell, Aklan Andr\u00e1s, P\u00e1l Istv\u00e1n, Luk\u00e1cs Csaba\n <\/li>\n
  3. \n
    \n Bret Perry
    \n <\/strong>
    \n , Hamr\u00e1k P\u00e9ter, Adorj\u00e1n Csaba, Magyary-Kossa Zsolt, Galg\u00f3czi Tam\u00e1s\n <\/li>\n<\/ol>\n

    \n D’Albini\u00a0Andras pedig ig\u00e9ny eset\u00e9n ak\u00e1r minden v\u00e1lt\u00e1sban beseg\u00edt. Az \u00e9jszaka folyam\u00e1n egy z\u00f3na hat\u00e1ron meglepet\u00e9s is \u00e9rte a Wild Joe leg\u00e9nys\u00e9g\u00e9t. K\u00f6zel t\u00edz csom\u00f3s genakkeres v\u00e1gtat\u00e1sn\u00e1l kaptak egy 180 fokos sz\u00e9lfordul\u00f3t, ami egy darabig nem tudta eld\u00f6nteni, hogy tart\u00f3s marad-e vagy sem. Ennek k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en komoly id\u0151vesztes\u00e9get szenvedett el a Marci csapat, ami h\u00e1tr\u00e1ltatta \u0151ket a VOR70-es \u00fcld\u00f6z\u00e9s\u00e9ben.\n<\/p>\n

    \n
    \n Fot\u00f3: Tumb\u00e1sz H\u00e9di, Kurt Arrigo
    \n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

    Lampedusa ut\u00e1n a stabil hatodik helyr\u0151l jelentkezett be a Wild Joe Igor Simcic haj\u00f3ja 60 \u00f3ra, 24 perc, 35 m\u00e1sodperc vitorl\u00e1z\u00e1s ut\u00e1n els\u0151k\u00e9nt haladt \u00e1t a c\u00e9lvonalon. \u00c1m a mez\u0151ny nagy r\u00e9sze sz\u00e1m\u00e1ra m\u00e9g nem \u00e9rt v\u00e9get a verseny. Ahogy az v\u00e1rhat\u00f3 volt, a Rolex Middle Sea Race gy\u0151ztese az Esimit Europa 2, Igor Simcic […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":10098,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1420,458,1484,752],"sailing_author":"Wild Joe Team","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1790"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1790"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1790\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/10098"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1790"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1790"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1790"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}