\n
\n<\/a><\/p>\n\n A gener\u00e1tor m\u0171k\u00f6dtet\u00e9s\u00e9hez sz\u00fcks\u00e9ges motorind\u00edt\u00e1st k\u00f6vet\u0151en se volt egy darabig v\u00e1ltoz\u00e1s, de kis id\u0151 eltelt\u00e9vel (p\u00e1r perc) egy csap\u00e1sra mag\u00e1hoz t\u00e9rt a rendszer \u00e9s m\u0171k\u00f6dni kezdett a kiel. Az orrvitorla cser\u00e9t ezalatt gyakorlatilag v\u00e9grehajtottuk \u00e9s ment\u00fcnk is tov\u00e1bb. Carlo Borlenghi persze j\u00f3 \u00e9rz\u00e9kkel egyb\u0151l ott termett helikopter\u00e9vel \u00e9s meg\u00f6r\u00f6k\u00edtette az esem\u00e9nyt az ut\u00f3kornak. \ud83d\ude42\n<\/p>\n
\n Sajnos az elszenvedett id\u0151vesztes\u00e9g miatt a 4. helyr\u0151l visszaest\u00fcnk a 7-8. helyre, de kateg\u00f3rin\u00e1nkban m\u00e9g mindig vezett\u00fcnk. Nehez\u00edtette viszont a helyzet\u00fcnket, hogy k\u00e9t Farr 80-as szor\u00edt\u00e1s\u00e1ba ker\u00fclt\u00fcnk, amelyek nem voltak gyorsabbak, s\u0151t… De jelent\u0151s zavar\u0151 t\u00e9nyez\u0151t jelentettek, \u00edgy nem tudtuk magunkat a befut\u00f3ig tiszt\u00e1ra vitorl\u00e1zni.\n<\/p>\n
\n H\u00e1tr\u00e1ltatott bennn\u00fcnket az a k\u00f6t\u00e9l is, ami v\u00e9lhet\u0151en a kiel meghib\u00e1sod\u00e1s\u00e1nak k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151 kor\u00e1bbi fetreng\u00e9s k\u00f6zben a v\u00edzbe sord\u00f3dhatott \u00e9s a korm\u00e1nylap\u00e1tra tekeredve beszorult. Ett\u0151l eleve nehezebben volt korm\u00e1nyozhat\u00f3 a haj\u00f3, de n\u00e9ha \u00f6n\u00e1ll\u00f3 \u00e9letet is \u00e9lt. Mindett\u0151l f\u00fcggetlen\u00fcl p\u00e1rosversenyt tudtunk v\u00edvni a Red Carpettel (Farr 80) \u00e9s szinte betoltuk a c\u00e9lba, amely abszol\u00fatban a 11. helyet jelentette, de kateg\u00f3ri\u00e1nkban a j\u00f3 rajtnak \u00e9s az er\u0151s els\u0151 szakasznak k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en meg\u0151rizt\u00fck els\u0151 hely\u00fcnket (22 indul\u00f3 k\u00f6z\u00f6tt).\n<\/p>\n
\n Befut\u00f3 ut\u00e1n a kik\u00f6t\u0151be \u00e9rkez\u0151 haj\u00f3kat a m\u00f3l\u00f3n v\u00e9gel\u00e1thatatlan embert\u00f6meg fogadta sz\u0171nni nem akar\u00f3 tapsviharral, ami v\u00edgasztalt benn\u00fcnket picit az elszenvedett balszerencs\u00e9s h\u00e1tr\u00e1nyunk\u00e9rt.\n<\/p>\n
\n Farky\u00e9k 74 indul\u00f3 k\u00f6z\u00fcl a 3., m\u00edg Cz\u00e9gai Peti\u00e9k 229 k\u00f6z\u00fcl a 4. helyen v\u00e9geztek. Nekik is kij\u00e1r egy nagy gratul\u00e1ci\u00f3!\n<\/p>\n
\n A csapat:\n<\/p>\n
\n J\u00f3zsa M\u00e1rton\n<\/p>\n
\n 2. Kelemen Tam\u00e1s\n<\/p>\n
\n 3. Ante Vanjaka\n<\/p>\n
\n 4. D’Albini Andr\u00e1s\n<\/p>\n
\n 5. N\u00e9meth \u00c1ron\n<\/p>\n
\n 6. Luk\u00e1cs Csaba\n<\/p>\n
\n 7. Magyary-Kossa Zsolt\n<\/p>\n
\n 8. Galg\u00f3czi Tam\u00e1s\n<\/p>\n
\n 9. Aklan Andr\u00e1s\n<\/p>\n
\n 10. Adorj\u00e1n Csaba\n<\/p>\n
\n 11. Kir\u00e1ly Zsolt\n<\/p>\n
\n 12. Kir\u00e1ly Csaba\n<\/p>\n
\n 13. P\u00e1l Istv\u00e1n\n<\/p>\n
\n 14. S\u00e1rmay B\u00e1lint\n<\/p>\n
\n 15. Rauschenberger Mikl\u00f3s\n<\/p>\n
\n 16. V\u00edgh Andr\u00e1s\n<\/p>\n
\n 17. Szel\u00e9nyi Bori\n<\/p>\n
\n A kielhiba kivizsg\u00e1l\u00e1sa folyamatban…\u00a0Folytat\u00e1s k\u00f6vetkezik, M\u00e1lt\u00e1r\u00f3l.\n<\/p>\n
\n
\n Fot\u00f3: Carlo Borlenghi
\n<\/span>
\n
\n
\n Forr\u00e1s: http:\/\/www.facebook.com\/notes\/wild-joe\/barcolana-r%C3%B6vid-%C3%B6sszefoglal%C3%B3\/260574427319966
\n<\/span>
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"A Wild Joe leg\u00e9nys\u00e9g\u00e9nek besz\u00e1mol\u00f3ja a Triest-i versenyr\u0151l. A csapat nagy r\u00e9sze nem vett m\u00e9g r\u00e9szt ezen a versenyen, \u00edgy minden szempontb\u00f3l \u00faj \u00e9lm\u00e9ny volt. Felfoghatatlan mennyis\u00e9g\u0171 -a nevez\u00e9si lista szerint- k\u00f6zel 1800 haj\u00f3 \u00e9s embert\u00f6meg volt jelen, melyb\u0151l az eredm\u00e9nylist\u00e1k tan\u00fas\u00e1ga szerint 1265 \u00e9rt c\u00e9lba. Az esem\u00e9ny gyakorlatilag folyamatos, amolyan olaszos, sz\u0171nni nem akar\u00f3 […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":10139,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[175,1275,1399,1374,752],"sailing_author":"WJ Sailing Team","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1807"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1807"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1807\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/10139"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1807"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1807"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1807"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}