{"id":1809,"date":"2011-10-10T15:12:00","date_gmt":"2011-10-10T13:12:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/10\/10\/elkezdodott-a-vii-mtnb-westport-kupa-2011\/"},"modified":"2017-08-01T23:51:50","modified_gmt":"2017-08-01T21:51:50","slug":"elkezdodott-a-vii-mtnb-westport-kupa-2011","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/10\/10\/elkezdodott-a-vii-mtnb-westport-kupa-2011\/","title":{"rendered":"Elkezd\u0151d\u00f6tt a VII. MTNB Westport Kupa 2011"},"content":{"rendered":"
\n A vas\u00e1rnapi \u00fcnnep\u00e9lyes megnyit\u00f3val, Szoj\u00e1k Bal\u00e1zs f\u0151titk\u00e1r k\u00f6sz\u00f6nt\u0151j\u00e9vel kezdet\u00e9t vette az idei \u00e9vi tengeri bajnoks\u00e1g.\n<\/p>\n
\n K\u00f6zel 100 vitorl\u00e1z\u00f3val, kilenc egys\u00e9g versenyez a bajnoki c\u00edm\u00e9rt.\u00a0A k\u00fczdelem meglehet\u0151sen szorosnak, ugyanakkor kiegyenl\u00edtettnek v\u00e1rhat\u00f3, hiszen minden egys\u00e9g csapatai k\u00edv\u00e1l\u00f3 vitorl\u00e1z\u00f3kat tudhatnak a fed\u00e9lzeten. A t\u00f6bbsz\u00f6r\u00f6s kor\u00e1bbi bajnok id\u00e9n nem nevezett, \u00edgy t\u00f6bbes\u00e9lyes a bajnoks\u00e1g.\n<\/p>\n
\n A h\u00e9tf\u0151i napon k\u00e9t r\u00f6videbb navig\u00e1ci\u00f3s t\u00farafutamot kell teljes\u00edtenie a versenyz\u0151 egys\u00e9geknek, mely a Rogoznyica – \u00a0Tmara – Svilian – Smokvica \u00a0szigetek \u00e1ltal hat\u00e1rolta v\u00edzter\u00fcleten ker\u00fclt kijel\u00f6l\u00e9sre.\u00a0\u00a0A kor\u00e1bbi heves hidegfrontb\u00f3l m\u00e9g m\u00e1ra is k\u00f6zel 30 csom\u00f3s b\u00f3ra f\u00faj, ez\u00e9rt parti halaszt\u00e1ssal indult a verseny.\n<\/p>\n
\n Az ORC szab\u00e1lyok szerint ugyanis 6-25 csom\u00f3s sz\u00e9l k\u00f6z\u00f6tt rendezhet\u0151 ORC verseny, mivel ett\u0151l elt\u00e9r\u0151 sz\u00e9ler\u0151n\u00e9l az ORC sz\u00e1mok \u00e9s k\u00e9plet alapj\u00e1n sz\u00e1m\u00edtott eredm\u00e9nyek irre\u00e1lisan torzuln\u00e1nak.\u00a0A horv\u00e1t rendez\u0151s\u00e9g id\u00e9n kieg\u00e9sz\u00fcl a Rijekai ORC bizotts\u00e1g eln\u00f6k\u00e9vel is a t\u00f6bb sok\u00e9ves tapasztalattal rendelkez\u0151 rendez\u0151k mellett, \u00edgy szakmailag igen szigor\u00faan ellen\u0151rz\u00f6tt \u00e9s betartatott szab\u00e1lyok \u00e9s keretek k\u00f6z\u00f6tt k\u00fczdhetnek a bajnoki c\u00edm\u00e9rt a nevezett egys\u00e9gek.\n<\/p>\n
\n A magyar vitorl\u00e1z\u00f3k jelenleg m\u00e9g tanulj\u00e1k ezt a rendszert, \u00e9s ez most az els\u0151 komoly l\u00e9p\u00e9s hogy meghonosodjon Magyarorsz\u00e1gon is a vil\u00e1gszerte sz\u00e9les k\u00f6rben haszn\u00e1lt \u00e9s \u00e1ltal\u00e1nosan elfogadott ORC rendszer.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
A vas\u00e1rnapi \u00fcnnep\u00e9lyes megnyit\u00f3val, Szoj\u00e1k Bal\u00e1zs f\u0151titk\u00e1r k\u00f6sz\u00f6nt\u0151j\u00e9vel kezdet\u00e9t vette az idei \u00e9vi tengeri bajnoks\u00e1g. K\u00f6zel 100 vitorl\u00e1z\u00f3val, kilenc egys\u00e9g versenyez a bajnoki c\u00edm\u00e9rt.\u00a0A k\u00fczdelem meglehet\u0151sen szorosnak, ugyanakkor kiegyenl\u00edtettnek v\u00e1rhat\u00f3, hiszen minden egys\u00e9g csapatai k\u00edv\u00e1l\u00f3 vitorl\u00e1z\u00f3kat tudhatnak a fed\u00e9lzeten. A t\u00f6bbsz\u00f6r\u00f6s kor\u00e1bbi bajnok id\u00e9n nem nevezett, \u00edgy t\u00f6bbes\u00e9lyes a bajnoks\u00e1g. A h\u00e9tf\u0151i napon k\u00e9t r\u00f6videbb […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[781,92,837,1401],"sailing_author":"MTNB","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1809"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1809"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1809\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1809"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1809"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1809"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}