{"id":1811,"date":"2011-10-07T10:02:00","date_gmt":"2011-10-07T08:02:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/10\/07\/felborult-a-one-dor-a-keszthely-kenese-kiserlet-soran\/"},"modified":"2017-08-01T23:51:50","modified_gmt":"2017-08-01T21:51:50","slug":"felborult-a-one-dor-a-keszthely-kenese-kiserlet-soran","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/10\/07\/felborult-a-one-dor-a-keszthely-kenese-kiserlet-soran\/","title":{"rendered":"Felborult a One d’Or a Keszthely-Kenese k\u00eds\u00e9rlet sor\u00e1n"},"content":{"rendered":"

\n Tegnap els\u0151 Keszthely-Kenese rekordk\u00eds\u00e9rlete sor\u00e1n F\u00f6ldv\u00e1r magass\u00e1g\u00e1ban borult fel a 35 l\u00e1bas katamar\u00e1n.\n<\/p>\n

\n A csapat\u00a0a t\u00e1vot\u00a0a borul\u00e1sig \u00a01 \u00f3ra 45 perc alatt tette meg, majd j\u00f6tt a k\u00e9pen is l\u00e1that\u00f3 borul\u00e1s, szerencs\u00e9re senki sem s\u00e9r\u00fclt meg \u00e9s a technika is meg\u00faszta. \u00cdgy tal\u00e1n nem szegte kedv\u00e9t a csapatnak, hogy ism\u00e9t r\u00e1pr\u00f3b\u00e1ljon majd egyszer a rekordra. Rem\u00e9lj\u00fck legk\u00f6zelebb nagyobb sikerrel j\u00e1rnak!\n<\/p>\n


\n \"\"
\n
\n Kattintson a k\u00e9pre a nagyobb m\u00e9retben t\u00f6rt\u00e9n\u0151 megjelen\u00edt\u00e9shez!
\n <\/span>
\n<\/a><\/p>\n

\n R\u00e9szlet a csapat Facebook oldalon megjelent le\u00edr\u00e1s\u00e1b\u00f3l: „K\u00eds\u00e9rletet tett\u00fcnk a Keszthely-Kenese rekord megd\u00f6nt\u00e9s\u00e9re, amelyet 3:12 brutt\u00f3, illet\u0151leg 2:42 korrekci\u00f3s id\u0151vel cs\u00f6kkentett id\u0151eredm\u00e9nnyel a HUNCAT csapata tart (gratul\u00e1ci\u00f3 nekik!). 15:11-kor pecs\u00e9telt\u00fcnk a keszhelyi vas\u00fat\u00e1llom\u00e1son \u00e9s D-DNY-i 3-as sz\u00e9lben v\u00e1gtunk neki a t\u00e1vnak. A keszthelyi \u00f6b\u00f6lben m\u00e9g csak a g\u00e9noa \u00e9s a gr\u00f3sz volt fenn, a sebess\u00e9g \u00edgy is 16-18 cso
\n
\n m\u00f3 volt.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Azt\u00e1n Rubik kiadta az uk\u00e1szt topg\u00e9noa fel! Inne a sebbess\u00e9g 18-22 csom\u00f3 k\u00f6z\u00f6tt mozgott, stabilan ment\u00fcnk 20 csom\u00f3 k\u00f6rnny\u00e9k\u00e9n, \u00fagy, hogy volt m\u00e9g tartal\u00e9k \u00e9s az ir\u00e1nysz\u00f6g is kit\u0171n\u0151 volt. N\u00e9ha j\u00f6tt egy-egy er\u0151sebb 4-es r\u00e1f\u00faj\u00e1s, de a topg\u00e9noa tov\u00e1bbra is fenn volt, n\u00e9ha a p\u00f6ffben emelkedt\u00fcnk rendesen, ahogy a k\u00e9pen l\u00e1tszik is, de Rubik kit\u0171n\u0151en vitte a haj\u00f3t a csapat pedig nagy \u00f6sszhangban dolgozott!”
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A csapat oldala
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n
\n A csapat FB oldala
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n
\n Fot\u00f3: One d’Or
\n<\/span>
\n
\n
\n Forr\u00e1s: One d’Or Catamaran
\n<\/span>
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Tegnap els\u0151 Keszthely-Kenese rekordk\u00eds\u00e9rlete sor\u00e1n F\u00f6ldv\u00e1r magass\u00e1g\u00e1ban borult fel a 35 l\u00e1bas katamar\u00e1n. A csapat\u00a0a t\u00e1vot\u00a0a borul\u00e1sig \u00a01 \u00f3ra 45 perc alatt tette meg, majd j\u00f6tt a k\u00e9pen is l\u00e1that\u00f3 borul\u00e1s, szerencs\u00e9re senki sem s\u00e9r\u00fclt meg \u00e9s a technika is meg\u00faszta. \u00cdgy tal\u00e1n nem szegte kedv\u00e9t a csapatnak, hogy ism\u00e9t r\u00e1pr\u00f3b\u00e1ljon majd egyszer a rekordra. […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":10141,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1097,1617,1262,591,1367,268,1243,117],"sailing_author":"Sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1811"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1811"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1811\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/10141"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1811"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1811"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1811"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}