{"id":1837,"date":"2011-09-11T21:40:00","date_gmt":"2011-09-11T19:40:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/09\/11\/ac-plymouth-hatalmas\/"},"modified":"2017-08-01T23:51:36","modified_gmt":"2017-08-01T21:51:36","slug":"ac-plymouth-hatalmas","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/09\/11\/ac-plymouth-hatalmas\/","title":{"rendered":"AC Plymouth – Hatalmas"},"content":{"rendered":"

\n Hatalmas \u2013 \u00f6sszegezhetn\u00e9nk egysz\u00f3val a vas\u00e1rnapi katamar\u00e1nos futamot, amiben a versenyz\u00e9s minden izgalma benne volt, r\u00e1ad\u00e1sul l\u00e1tv\u00e1nyosra is sikeredett.\n<\/p>\n

\n Er\u0151s sz\u00e9llel kezd\u0151d\u00f6tt az America\u2019s Cup sorozat\u00e1nak m\u00e1sodik, plymouthi \u00e1llom\u00e1s\u00e1n a verseny. Ahelyett, hogy belemenn\u00e9nk a r\u00e9szletez\u00e9sbe, aj\u00e1nljuk mindenkinek a vas\u00e1rnapi 40 perces futamot, amit az \u00fan. Speed Trial, azaz egy f\u00e9lszeles sebess\u00e9gi etap k\u00f6vetett, ami er\u0151s sz\u00e9lben egyb\u0151l nem ultrag\u00e1z. Azoknak is aj\u00e1nljuk, akik szeretnek er\u0151sszeles katamar\u00e1noz\u00e1st n\u00e9zni \u00e9s azoknak is, akik r\u00fchellik. Ugyanis volt itt minden a 20-30 csom\u00f3s sz\u00e9lben: p\u00e1rosverseny a mez\u0151nyversenyen bel\u00fcl, b\u00fcntet\u00e9s, sebess\u00e9gi \u00f6sszem\u00e9r\u00e9s, lef\u00far\u00e1s, orrabuk\u00e1s, fetreng\u00e9s.\n<\/p>\n

\n Sz\u00f3val itt a video, H\u00edrad\u00f3 helyett ma ezt aj\u00e1nljuk!\n<\/p>\n

\n A m\u00e1sodik nap nagy vesztese az Artemis volt, aki vezet\u0151 poz\u00edci\u00f3b\u00f3l satuba rakta mag\u00e1t az ETNZ \u00e9s az ORACLE Spithill csapata k\u00f6z\u00e9, amikor valami elsz\u00e1llt a haj\u00f3n \u00e9s ki\u00e1llni k\u00e9nyszer\u00fcltek. Am\u00fagy a leg\u00e9nyek az els\u0151 h\u00e1tsz\u00e9lben nem nagyon pr\u00f3b\u00e1lkoztak a gennakerrel, az Artemis tekerte ki csak el\u00f6l \u00e9s nagyot harapott vele. Az ETNZ is az \u00e9len hib\u00e1zott, r\u00e1ad\u00e1sul fent a cirk\u00e1l\u00f3szakasz v\u00e9g\u00e9n (vide\u00f3 47:15), amikor egy fordul\u00f3 ut\u00e1n nem b\u00edrt\u00e1k megind\u00edtani a haj\u00f3t. Ezzel t\u00f6bb haj\u00f3 is megszenvedett, ugyanis a haj\u00f3k t\u00fals\u00e1gosan k\u00f6nny\u0171ek, \u00edgy nehezen mennek \u00e1t a sz\u00e9ltengelyen er\u0151s sz\u00e9lben, mert elfogy a lend\u00fclet.\n<\/p>\n

\n Hi\u00e1ba a sok borul\u00e1s, az ETNZ \u00e9s az ORACLE Spithill p\u00e1rosverseny volt ma a hab volt a tort\u00e1n, mivel nagyj\u00e1b\u00f3l a f\u00e9l p\u00e1ly\u00e1n \u00e1t egym\u00e1st kergett\u00e9k, hol messzebbr\u0151l, hol p\u00e1r m\u00e9terre egym\u00e1st\u00f3l.\n<\/p>\n

\n Spithill mutatatta viszont a legl\u00e1tv\u00e1nyosabb mozdulatot a nap v\u00e9g\u00e9n (vide\u00f3: 1:42:00), amikor a sebess\u00e9gi „Ki a legnagyobb kir\u00e1ly” menetben bekapott egy l\u00f3rug\u00e1st \u00e9s csak majdnem borult, de a ment\u00e9s brilli\u00e1ns volt.\n<\/p>\n

\n A verseny szerd\u00e1n folytat\u00f3dik, n\u00e1lunk n\u00e9zhet\u0151 \u00e9l\u0151ben a „H\u00e9t vide\u00f3ja” hely\u00e9n felt\u00fcn\u0151 „Live vide\u00f3”-ra kattintva 15 \u00f3r\u00e1t\u00f3l.\n<\/p>\n


\n \"\"
\n
\n A gal\u00e9ria megtekint\u00e9s\u00e9hez kattintson a k\u00e9pre!
\n <\/span>
\n<\/a>
\n
\n
\n Fot\u00f3: Ricardo Pinto \u00e9s Gilles Martin-Raget
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Hatalmas \u2013 \u00f6sszegezhetn\u00e9nk egysz\u00f3val a vas\u00e1rnapi katamar\u00e1nos futamot, amiben a versenyz\u00e9s minden izgalma benne volt, r\u00e1ad\u00e1sul l\u00e1tv\u00e1nyosra is sikeredett. Er\u0151s sz\u00e9llel kezd\u0151d\u00f6tt az America\u2019s Cup sorozat\u00e1nak m\u00e1sodik, plymouthi \u00e1llom\u00e1s\u00e1n a verseny. Ahelyett, hogy belemenn\u00e9nk a r\u00e9szletez\u00e9sbe, aj\u00e1nljuk mindenkinek a vas\u00e1rnapi 40 perces futamot, amit az \u00fan. Speed Trial, azaz egy f\u00e9lszeles sebess\u00e9gi etap k\u00f6vetett, ami […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":10199,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[3],"tags":[1502,1617,1429,646,187],"sailing_author":"SG","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1837"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1837"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1837\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/10199"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1837"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1837"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1837"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}