{"id":1840,"date":"2011-09-07T17:13:00","date_gmt":"2011-09-07T15:13:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/09\/07\/uj-keszthely-kenese-rekord-interju\/"},"modified":"2017-08-02T00:16:55","modified_gmt":"2017-08-01T22:16:55","slug":"uj-keszthely-kenese-rekord-interju","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/09\/07\/uj-keszthely-kenese-rekord-interju\/","title":{"rendered":"\u00daj Keszthely-Kenese rekord! Interj\u00fa"},"content":{"rendered":"

\n A HunCat katamar\u00e1n 2 \u00f3ra 42 perc alatt teljes\u00edtette a Keszthely \u2013 Balatonkenese t\u00e1vot. Ez az id\u0151 59 perccel jobb, mint a kor\u00e1bbi rekord, amit m\u00e9g egy egytest\u0171vel tartott \u00e9vekig Majth\u00e9nyi Szabolcs csapata. Rajnai Istv\u00e1nt k\u00e9rdeztem motiv\u00e1ci\u00f3r\u00f3l, neh\u00e9zs\u00e9gekr\u0151l \u00e9s a k\u00eds\u00e9rletr\u0151l.\n<\/p>\n

\n
\n Sailing.hu: Egy ideje k\u00e9szenl\u00e9tben \u00e1lltatok \u00e9s j\u00f3p\u00e1rszor r\u00e1 is pr\u00f3b\u00e1ltatok a Keszthely-Kenese rekord megd\u00f6nt\u00e9s\u00e9re. Mes\u00e9ln\u00e9l kicsit err\u0151l?
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n Rajnai Istv\u00e1n: Az elm\u00falt id\u0151szakban ez volt a harmadik pr\u00f3b\u00e1lkoz\u00e1s. Az el\u0151z\u0151 k\u00e9t alkalom sor\u00e1n Tihany el\u0151tt le\u00e1llt a sz\u00e9l kicsivel. Neh\u00e9z olyan id\u0151pontot v\u00e1lasztani, ahol megfelel\u0151ek a k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek. A meteorol\u00f3giai el\u0151rejelz\u00e9seket folyamatosan figyelt\u00fck \u00e9s v\u00e1rtuk hogy 6-8 \u00f3r\u00e1n \u00e1t kedvez\u0151en alakuljanak a sz\u00e9lviszonyok, egy\u00fattal azt is megtapasztaltuk, hogy m\u00e9g front eset\u00e9n is ink\u00e1bb a kora reggeli \u00f3r\u00e1kban kell elindulnunk, hogy friss sz\u00e9lben \u00e9rj\u00fcnk v\u00e9gig. Alapvet\u0151en a d\u00e9li ir\u00e1ny\u00fa szelekre v\u00e1rtunk, de kev\u00e9s ilyen lehet\u0151s\u00e9g volt a ny\u00e1ron. A haj\u00f3 nagyszeles, a haj\u00f3ban rejl\u0151 lehet\u0151s\u00e9geket legink\u00e1bb az idei Feh\u00e9rszalagon mutattuk meg, ahol kimagasl\u00f3 id\u0151eredm\u00e9nnyel nyert a csapat. Ez\u00fattal is hasonl\u00f3 lehet\u0151s\u00e9gre v\u00e1rtunk.\n<\/p>\n

\n
\n SiHu:Mi\u00e9rt foglalkoztatott ez a rekord benneteket ennyire?
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n RI: M\u00e1r a haj\u00f3 fel\u00faj\u00edt\u00e1sa sor\u00e1n (2009-2010 tele) t\u00f6bbsz\u00f6r sz\u00f3ba hozt\u00e1k a sr\u00e1cok, ez a haj\u00f3 er\u0151s sz\u00e9lre termett, menni kellett, de tavaly sajnos nem jutottunk el od\u00e1ig.\n<\/p>\n

\n
\n SiHu: M\u00e1sok voltak az id\u0151j\u00e1r\u00e1si k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek most, mint a kor\u00e1bbi k\u00eds\u00e9rletek sor\u00e1n? Volt kritikus pont?
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n RI: Kor\u00e1bban ford\u00edtva volt, akkor a Keszthelyi-\u00f6b\u00f6lben volt er\u0151sebb a sz\u00e9l, pedig akkor is \u00e9szaki front volt, ez\u00fattal itt reggel 8-kor csak cs\u00edkokban j\u00f6ttek le az er\u0151s p\u00f6ff\u00f6k. Gy\u00f6r\u00f6k\u00f6n lep\u00f6rg\u00f6tt, kicsit szembev\u00e1gott a sz\u00e9l \u00e9s el is gondolkoztunk a k\u00eds\u00e9rlet sikeress\u00e9g\u00e9n, de a Szigligeti-\u00f6b\u00f6lben tarajos hull\u00e1mok fogadtak. Badacsony ut\u00e1n viszont el\u00e9g komolyan bef\u00fajt a sz\u00e9l \u00e9s j\u00f3ideig 20 csom\u00f3 felett has\u00edtottunk.\n<\/p>\n

\n
\n SiHu: Tihanyi-cs\u0151?
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n RI: A szok\u00e1sos le\u00e1ll\u00e1st most nem tapasztaltuk meg \u00e9s 10 csom\u00f3val siker\u00fclt \u00e1tevick\u00e9ln\u00fcnk rajta.\n<\/p>\n

\n
\n SiHu: Mi a v\u00e9lem\u00e9nyetek a rekord kapcs\u00e1n az egytest\u0171 \u2013 k\u00e9ttest\u0171 k\u00e9rd\u00e9sr\u0151l, sokan fanyalognak, hogy a rekordot ink\u00e1bb csak egytest\u0171ekkel kellene futni?
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n RI: A sz\u00e9riaaut\u00f3 gy\u00e1rt\u00e1s el\u0151szob\u00e1ja a Forma-1, valahogy az AC is \u00edgy viszonyulhat a vitorl\u00e1z\u00e1shoz, emiatt is v\u00e1rhat\u00f3 a k\u00e9ttest\u0171ek elterjed\u00e9se \u00e9s t\u00e9rnyer\u00e9se. R\u00e1ad\u00e1sul a K\u00e9kszalag is nyit ebbe az ir\u00e1nyba, mi\u00e9rt ne lehetne ezt a rekordot is megfutni k\u00e9ttest\u0171vel.\n<\/p>\n

\n
\n SiHu: Tov\u00e1bbi tervek?
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n RI: Idei szezonban m\u00e9g indulunk a Sz\u00fcreti Regatt\u00e1n. A haj\u00f3ban m\u00e9g maradt tartal\u00e9k, \u00edgy a rekordra is r\u00e1pr\u00f3b\u00e1lunk m\u00e9g k\u00e9s\u0151bb.\n<\/p>\n

\n \u00dagy terveztem, hogy a k\u00eds\u00e9rlet sor\u00e1n odafigyel\u00fcnk az id\u0151j\u00e1r\u00e1si k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyekre, arra hogy ne legyen hideg se a v\u00edz, se a leveg\u0151 a szem\u00e9lyi biztons\u00e1g \u00e9rdek\u00e9ben. Emellett a V\u00edziment\u0151k Magyarorsz\u00e1gi Szakszolg\u00e1latnak k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en egy biztos\u00edt\u00f3 motorost kaptunk a k\u00eds\u00e9rlet idej\u00e9re.\n<\/p>\n

\n
\n A csapat tagjai:
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n Rajnai Istv\u00e1n \u2013 tulajdonos\n<\/p>\n

\n B\u00fcki G\u00e1bor \u2013 korm\u00e1nyos\n<\/p>\n

\n Cs\u00e1nyi M\u00e1t\u00e9\n<\/p>\n

\n Reg\u0151s Rece Roland\n<\/p>\n

\n Bagy\u00f3 \u00c1ron<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A HunCat katamar\u00e1n 2 \u00f3ra 42 perc alatt teljes\u00edtette a Keszthely \u2013 Balatonkenese t\u00e1vot. Ez az id\u0151 59 perccel jobb, mint a kor\u00e1bbi rekord, amit m\u00e9g egy egytest\u0171vel tartott \u00e9vekig Majth\u00e9nyi Szabolcs csapata. Rajnai Istv\u00e1nt k\u00e9rdeztem motiv\u00e1ci\u00f3r\u00f3l, neh\u00e9zs\u00e9gekr\u0151l \u00e9s a k\u00eds\u00e9rletr\u0151l. Sailing.hu: Egy ideje k\u00e9szenl\u00e9tben \u00e1lltatok \u00e9s j\u00f3p\u00e1rszor r\u00e1 is pr\u00f3b\u00e1ltatok a Keszthely-Kenese rekord megd\u00f6nt\u00e9s\u00e9re. […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[672,1617,1262,591,268],"sailing_author":"SG","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1840"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1840"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1840\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1840"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1840"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1840"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}