{"id":1865,"date":"2011-08-24T00:00:00","date_gmt":"2011-08-23T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/08\/24\/d-one-nyilt-nap\/"},"modified":"2017-08-02T00:16:55","modified_gmt":"2017-08-01T22:16:55","slug":"d-one-nyilt-nap","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/08\/24\/d-one-nyilt-nap\/","title":{"rendered":"D-One Nyilt Nap"},"content":{"rendered":"

\n Az olasz olimpiai ez\u00fcst\u00e9rmes Luca Devoti \u00e1ltal tesztelt, az angol Phil Morrison \u00e1ltal tervezett \u00e9s a Roman Teply vezet\u00e9s\u00e9vel a Devoti Sailing olaszorsz\u00e1gi m\u0171hely\u00e9ben \u00e9p\u00fclt \u00faj egyszem\u00e9lyes dingi\t2010-ben\tdeb\u00fct\u00e1lt\ta\tnemzetk\u00f6zi versenyeken \u00e9s sokan a Finn lev\u00e1lt\u00e1s\u00e1ra sz\u00fcletett haj\u00f3k\u00e9nt is emlegetik.\n<\/p>\n

\n A D-one gy\u00e1rt\u00f3ja az a Devoti Sailing, amely az elm\u00falt \u00e9vekben a finn-dingi haj\u00f3oszt\u00e1ly vezet\u0151 haj\u00f3gy\u00e1rt\u00f3 c\u00e9g\u00e9v\u00e9 n\u0151tte ki mag\u00e1t. Tim Favinor \u00e9s Luca Devoti 1992-ben hozta l\u00e9tre a c\u00e9get \u00e9s haj\u00f3ik m\u00e1r az els\u0151 szezonban eur\u00f3pai \u00e9s vil\u00e1gversenyeket nyertek. 2001-ben a cseh Roman Teply is csatlakozott a csapathoz. A Devoti \u00e1ltal gy\u00e1rtott haj\u00f3k az elm\u00falt h\u00e1rom olimpi\u00e1n 13 olimpiai \u00e9rmet nyertek, Finn t\u00edpus\u00fa haj\u00f3ik
\n 1996
\n \u00f3ta
\n minden
\n olimpiai
\n \u00e9rmet megnyertek a haj\u00f3oszt\u00e1lyban, e mellett sz\u00e1mos eur\u00f3pai \u00e9s nemzetk\u00f6zi verseny gy\u0151ztesei. A Devoti Sailing tov\u00e1bb\u00e1 a Melges 24 haj\u00f3oszt\u00e1ly egyed\u00fcli eur\u00f3pai gy\u00e1rt\u00f3ja.\n<\/p>\n

\n A g\u00e9pkocsin is k\u00f6nnyen \u00e9s praktikusan sz\u00e1ll\u00edthat\u00f3, 75 kg s\u00faly\u00fa karbon vitorl\u00e1s \u00f6tv\u00f6zi a skiffek
\n \u00e9s
\n a
\n dingik
\n legalapvet\u0151bb tulajdons\u00e1gait \u00e9s k\u00fcl\u00f6n \u00e9rdekess\u00e9ge, hogy egyszem\u00e9lyes
\n haj\u00f3
\n l\u00e9t\u00e9re
\n 11
\n m2-es nagyvitorl\u00e1ja mell\u00e9 b\u0151sz\u00e9lben egy 13,2 m2-es gennakkerrel van felszerelve. A haj\u00f3 55-75 \u00e9s 75-115 kg k\u00f6z\u00f6tti haj\u00f3sok sz\u00e1m\u00e1ra egyar\u00e1nt alkalmass\u00e1 tehet\u0151.\n<\/p>\n

\n Tervez\u0151: Phil Morrison\n<\/p>\n

\n Legnagyobb hossz\u00fas\u00e1g: 4,23 m\n<\/p>\n

\n Legnagyobb sz\u00e9less\u00e9g: 2,32 m
\n
\n T\u00f6meg: 75 kg
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Standard riggel szerelt v\u00e1ltozat
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n (75-115 kg s\u00faly\u00fa haj\u00f3sok r\u00e9sz\u00e9re)\n<\/p>\n

\n \u00c1rbochossz: 6,5 m Nagyvitorla: 11, 4 m
\n
\n 2
\n <\/span>
\n Gennaker: 13,2 m
\n
\n 2
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Kis riggel szerelt v\u00e1ltozat
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n (55-75 kg s\u00faly\u00fa haj\u00f3sok r\u00e9sz\u00e9re)
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n \u00c1rbochossz: 5,8 m Nagyvitorla: 9,5 m
\n
\n 2
\n <\/span>
\n Gennaker: 13,2 m
\n
\n 2
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n Minden \u00e9rdekl\u0151d\u0151t szeretettel v\u00e1runk a
\n
\n Devoti Sailing
\n <\/strong>
\n olaszorsz\u00e1gi
\n m\u0171hely\u00e9ben
\n \u00e9p\u00fclt
\n
\n \u00faj
\n <\/strong>
\n
\n egyszem\u00e9lyes dingi
\n <\/strong>
\n , a
\n
\n
\n D-ONE
\n <\/strong>
\n <\/span>
\n magyarorsz\u00e1gi
\n
\n bemutat\u00e1s\u00e1t \u00e9s megismer\u00e9s\u00e9t c\u00e9lz\u00f3
\n
\n Ny\u00edlt Napon
\n <\/strong>
\n .
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n Az
\n \u201e\u00faj
\n Finn\u201d-k\u00e9nt
\n is
\n emlegetett
\n egykezes gy\u00e1rt\u00f3j\u00e1nak
\n nem
\n titkolt
\n c\u00e9lja
\n volt,
\n hogy moderniz\u00e1lja, m\u00e9g \u00e9lvezetesebb\u00e9, sportosabb\u00e1 tegye az egyszem\u00e9lyes vitorl\u00e1z\u00e1st, ami azon versenyz\u0151k
\n v\u00e9lem\u00e9ny\u00e9t
\n tekintve,
\n akik
\n m\u00e1r pr\u00f3b\u00e1lt\u00e1k az oszt\u00e1lyt, minden bizonnyal siker\u00fclt is.\n<\/p>\n

\n
\n J\u00f6jj\u00f6n el \u00e9s gy\u0151z\u0151dj\u00f6n meg \u00d6n is…
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n Helysz\u00edn:
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n Koloska Marina Vitorl\u00e1s Kik\u00f6t\u0151 Balatonf\u00fcred, Kouvola u. 1.\n<\/p>\n

\n
\n Program:
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n 2011. szeptember 17. (szombat)
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n 12.00-19.00:
\n <\/strong>
\n
\n \u2022
\n <\/span>
\n D-one Haj\u00f3ki\u00e1ll\u00edt\u00e1s
\n
\n \u2022
\n <\/span>
\n D-one Haj\u00f3bemutat\u00f3 v\u00edzen \u00e9s parton
\n
\n \u2022
\n <\/span>
\n
\n
\n K\u00e9kszalag visszav\u00e1g\u00f3 D-one haj\u00f3kkal
\n <\/strong>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n A 2011. \u00e9vi K\u00e9kszalag els\u0151 n\u00e9gy helyezett korm\u00e1nyos\u00e1nak –
\n
\n LitkeyFarkas, Rauschenberger Mikl\u00f3s, Kir\u00e1ly Zsolt
\n <\/strong>
\n ,
\n
\n Soponyai G\u00e9za
\n <\/strong>
\n – \u00f6sszecsap\u00e1sa D-one haj\u00f3kkal\n<\/p>\n

\n Tesztvitorl\u00e1z\u00e1s\n<\/p>\n

\n
\n Este:
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n Kov\u00e1cs Andr\u00e1s P\u00e9ter
\n <\/strong>
\n
\n stand-up humorista m\u0171sora
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n 2011. szeptember 18. (vas\u00e1rnap)
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n 10.00-17.00
\n <\/strong>
\n
\n \u2022
\n <\/span>
\n D-one Haj\u00f3ki\u00e1ll\u00edt\u00e1s
\n
\n \u2022
\n <\/span>
\n D-one Haj\u00f3bemutat\u00f3 v\u00edzen \u00e9s parton
\n
\n \u2022
\n <\/span>
\n Tesztvitorl\u00e1z\u00e1s\n<\/p>\n

\n A
\n
\n tesztvitorl\u00e1z\u00e1sra
\n <\/strong>
\n t\u00f6rt\u00e9n\u0151 jelentkez\u00e9s el\u0151zetes regisztr\u00e1ci\u00f3 alapj\u00e1n t\u00f6rt\u00e9nik:\n<\/p>\n

\n \u2022 \u2022 \u2022 \u2022\n<\/p>\n

\n Up and Down p\u00e1lya 6 db D-one haj\u00f3 Profi szak\u00e9rt\u0151k 3 db gumimotoros\n<\/p>\n

\n
\n Let\u00f6lthet\u0151 haj\u00f3bemutat\u00f3
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n
\n Let\u00f6lthet\u0151 megh\u00edv\u00f3
\n <\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Az olasz olimpiai ez\u00fcst\u00e9rmes Luca Devoti \u00e1ltal tesztelt, az angol Phil Morrison \u00e1ltal tervezett \u00e9s a Roman Teply vezet\u00e9s\u00e9vel a Devoti Sailing olaszorsz\u00e1gi m\u0171hely\u00e9ben \u00e9p\u00fclt \u00faj egyszem\u00e9lyes dingi 2010-ben deb\u00fct\u00e1lt a nemzetk\u00f6zi versenyeken \u00e9s sokan a Finn lev\u00e1lt\u00e1s\u00e1ra sz\u00fcletett haj\u00f3k\u00e9nt is emlegetik. A D-one gy\u00e1rt\u00f3ja az a Devoti Sailing, amely az elm\u00falt \u00e9vekben a finn-dingi […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"www.sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1865"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1865"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1865\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1865"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1865"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1865"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}