{"id":21253,"date":"2017-10-08T12:20:56","date_gmt":"2017-10-08T10:20:56","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/?p=21253"},"modified":"2017-11-01T21:46:34","modified_gmt":"2017-11-01T20:46:34","slug":"prolog-szakasz","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2017\/10\/08\/prolog-szakasz\/","title":{"rendered":"Prol\u00f3g szakasz"},"content":{"rendered":"

[et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.78″ background_layout=”light” border_style=”solid”]<\/p>\n

A csapatoknak ez az utols\u00f3 lehet\u0151s\u00e9g\u00fck, hogy a leg\u00e9nys\u00e9g konfigur\u00e1ci\u00f3j\u00e1n v\u00e1ltoztassanak, illetve kock\u00e1zat n\u00e9lk\u00fcl tesztelj\u00e9k a sebess\u00e9g\u00fcket, felszerel\u00e9s\u00fcket.<\/p>\n

A haj\u00f3k Lisszabont\u00f3l Alicante-ig tolj\u00e1k a prol\u00f3g szakaszt. Minden csapat hasonl\u00f3an l\u00e1tja ennek jelent\u0151s\u00e9g\u00e9t.<\/p>\n

Mark Towill<\/strong> a Vestas 11th Hour Racingr\u0151l<\/em> jelezte is, mi a feladatuk. „Neki\u00e1llunk ism\u00e9t, hogy finomhangoljuk a rendszereket \u00e9s az eddigi tapasztalatainkat \u00e1t\u00fcltess\u00fck a gyakorlatba.”<\/em><\/p>\n

Towill<\/strong> \u00e9s csapata a team AkzoNobel-<\/em>el edzett. A holland csapatb\u00f3l Luke Malloy<\/strong> besz\u00e9lt ennek a peri\u00f3dusnak az el\u0151nyeir\u0151l:
\n„A k\u00e9t haj\u00f3s edz\u00e9s peri\u00f3dus a Vestas 11th Hour Racing-el nagyon hasznos \u00e9s \u00e9rt\u00e9kes volt. Ez a prol\u00f3g arra lesz j\u00f3, hogy megn\u00e9zz\u00fck, hogyan \u00e1llunk a t\u00f6bbi csapathoz k\u00e9pest”<\/em><\/p>\n

Turn the Tide on Plastic<\/em> skippere, Dee Caffari<\/strong> nagyon hasznosnak tartja, hogy a leg\u00e9nys\u00e9g azon tagjai, akiknek kev\u00e9s  tengeri tapasztalatuk van, plusz gyakorl\u00e1si lehet\u0151s\u00e9ghez jutnak; a prol\u00f3g tov\u00e1bb\u00e1 a versenyre val\u00f3 r\u00e1hangol\u00f3d\u00e1st is seg\u00edti.<\/p>\n

„Lehet\u0151s\u00e9g, hogy el\u0151bb visszat\u00e9rj\u00fcnk versenyfelt\u00e9telek k\u00f6z\u00e9”<\/em>-mondta „Gyakorlatilag az Els\u0151 Szakaszt vitorl\u00e1zzuk, csak ford\u00edtva”.<\/em><\/p>\n

A Team Sun Hung Kai\/Scallywag<\/em> csal\u00f3dott az eddigi eredm\u00e9nyeiben \u00e9s a Leg Zero-n el\u00e9rt helyez\u00e9seiben. N\u00e9h\u00e1ny \u00faj emberrel er\u0151s\u00edtettek \u00e9s Steve Haynes<\/strong> a navig\u00e1tor szerint az el\u0151z\u0151 h\u00f3nap gyakorlatai alapj\u00e1n sokat javultak.<\/p>\n

„Azt hiszem a Leg Zero \u00f3ta minden rendben van, \u00e9s ez\u00e9rt j\u00f3 es\u00e9ly van r\u00e1, hogy mindent, amit az\u00f3ta fejlesztett\u00fcnk, most \u00e9letbe l\u00e9ptess\u00fcnk. Kem\u00e9nyen vitorl\u00e1ztunk, \u00e9s ez a prol\u00f3g j\u00f3 alkalom lesz arra, hogy a v\u00e1ltoztat\u00e1sokat szil\u00e1rdan bevezess\u00fck.”<\/em><\/p>\n

„Semmi nem fejleszt \u00fagy, mint a verseny, \u00e9s rem\u00e9lhet\u0151leg nagy l\u00e9p\u00e9st tesz\u00fcnk a csapat teljes\u00edtm\u00e9ny\u00e9nek n\u00f6vel\u00e9s\u00e9ben.”<\/em><\/p>\n

Rob Greenhalgh<\/strong>, aki az \u00f6t\u00f6dik VOR-en indul a MAPFRE<\/em> csapattal, v\u00e1rakoz\u00e1ssal tekint a szakasz el\u00e9.<\/p>\n

„Nagyon fontos ez. Mindenki lelkesen szeretn\u00e9 megmutatni mag\u00e1t”<\/em> -mondta ” Szeretn\u00e9nk j\u00f3l teljes\u00edteni. Nem h\u00e1tr\u00e1lunk!”<\/em><\/p>\n

A Dongfeng Racing Team<\/em> csapatigazgat\u00f3ja, Bruno Dubois<\/strong> ott lesz, amikor a csapat elhagyja Lisszabont. El\u00e9gedetts\u00e9g t\u00f6lti el, mert \u00fagy gondolja, mindent megtettek, hogy k\u00e9szen \u00e1lljanak az Els\u0151 Szakaszra.<\/p>\n

„C\u00e9lom volt, hogy megbizonyosodjak r\u00f3la, hogy minden a hely\u00e9re ker\u00fclt, \u00e9s nem b\u00edzunk semmit a v\u00e9letlenre.”<\/em> magyar\u00e1zza Dubois<\/strong> „Tervet k\u00e9sz\u00edtett\u00fcnk \u00e9s tartottuk is magunkat hozz\u00e1.”<\/em><\/p>\n

„Lehet, hogy valaki gyors lesz az Els\u0151 Szakaszon, \u00e9s elmegy, de mi biztosak akarunk lenni abban, hogy a haj\u00f3 rendben van \u00e9s gyors a verseny rajtj\u00e1ra. Ezut\u00e1n egy hossz\u00fa szakasz k\u00f6vetkezik.”<\/em><\/p>\n

Az id\u0151j\u00e1r\u00e1s el\u0151rejelz\u00e9sek nagyon vegyesek. Gyenge szeles rajtra k\u00e9sz\u00fclnek, miel\u0151tt egy laza menettel eljutnak a Eur\u00f3pa legd\u00e9lnyugatibb cs\u00fccsk\u00e9hez, a Szent Vince-fokhoz. A gyenge szeles vitorl\u00e1z\u00e1s folytat\u00f3dik Gibralt\u00e1r fel\u00e9 haladva, ahol v\u00e1rhat\u00f3an beindul az igazi akci\u00f3.<\/p>\n

\"\"

Prol\u00f3g, A flotta keddi pozici\u00f3ja<\/p><\/div>\n

A haj\u00f3k kedd reggel haladnak \u00e1t a Gibralt\u00e1ri-szoroson, ahol szembesz\u00e9llel kell megk\u00fczdeni\u00fck, m\u00e9ghozz\u00e1 a h\u00edrhedt keleti sz\u00e9llel, a Levanterrel. Ez a sz\u00e9l ak\u00e1r 30 csom\u00f3s is lehet, \u00e9s a keskeny \u00e1tj\u00e1r\u00f3n komoly haj\u00f3forgalommal, haj\u00f3z\u00e1st\u00f3l elz\u00e1rt z\u00f3n\u00e1kkal \u00e9s tengerparti hal\u00e1szh\u00e1l\u00f3kkal kell megk\u00fczdeni\u00fck a csapatoknak. A m\u00e1sf\u00e9l m\u00e9rf\u00f6ld sz\u00e9les csatorn\u00e1ban a skipperek eld\u00f6nthetik, hogy j\u00f3 eredm\u00e9nyt akarnak el\u00e9rni az utols\u00f3 edz\u00e9s\u00fck\u00f6n, vagy ink\u00e1bb nem kock\u00e1ztatj\u00e1k haj\u00f3ik, vitorl\u00e1ik \u00e9ps\u00e9g\u00e9t a 45000 m\u00e9rf\u00f6ldes verseny el\u0151tt.<\/p>\n

Bouwe Bekking<\/strong>, a Brunel<\/em> csapat kapit\u00e1nya \u0151szint\u00e9n \u00fagy nyilatkozott, hogy a felszerel\u00e9s v\u00e9delme az els\u0151.<\/p>\n

„Arr\u00f3l van sz\u00f3, hogy a haj\u00f3 terhel\u00e9se \u00e9s rendben tart\u00e1sa valamint a leggyorsabban levitorl\u00e1zott t\u00e1v k\u00f6z\u00f6tti egyens\u00falyt kell megtartani. Ha sok a sz\u00e9l, v\u00e9deni akarjuk a vitorl\u00e1inkat. Ezt kell tenn\u00fcnk.”<\/em><\/p>\n

A szoros ut\u00e1n a flotta tov\u00e1bb cirk\u00e1l, kereszt\u00fcl az Albor\u00e1n-tengeren, a d\u00e9l-spanyol partokn\u00e1l, kellemetlen hull\u00e1mz\u00e1sban, amit a friss keleties sz\u00e9l\u00e1ramlatok teremtenek a \u00e1lland\u00f3 keleti ir\u00e1ny\u00fa \u00e1raml\u00e1sok f\u00f6l\u00f6tt, az Atlanti-\u00f3ce\u00e1n \u00e9s a F\u00f6ldk\u00f6zi-tenger \u00f6sszefoly\u00e1sa miatt.<\/p>\n

A Cabo de Gata-n\u00e1l \u00e9szak fel\u00e9 fordulva a keleti sz\u00e9l v\u00e1rhat\u00f3an 5 csom\u00f3ra gyeng\u00fcl, \u00e9s ezzel a sz\u00e9llel fognak befutni a haj\u00f3k Alicante-be.<\/p>\n

„Azt hallottuk, hogy az alicantei race village m\u00e1r majdnem k\u00e9sz van \u00e9s mindenki r\u00e1nk v\u00e1r”<\/em> mondta Caffari<\/strong>” Tudom, hogy att\u00f3l a pillanatt\u00f3l kezdve, hogy meg\u00e9rkez\u00fcnk, elkezd\u0151dik a cirkusz \u00e9s nincs meg\u00e1ll\u00e1s. Az id\u0151 rep\u00fclni fog \u00e9s elrajtolunk Alicante-b\u0151l az Els\u0151 Szakaszra.<\/em><\/p>\n

[\/et_pb_text][\/et_pb_column][\/et_pb_row][\/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ fullwidth=”off” specialty=”off”][et_pb_row][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text _builder_version=”3.0.75″ saved_tabs=”all” background_layout=”light” border_style=”solid” text_font=”Arial||||” text_font_size=”10″ use_border_color=”on”]<\/p>\n

A verseny r\u00e9szletei <\/strong><\/p>\n

 Indul\u00f3 csapatok, Skipper
\n\u2022 Team AkzoNobel (NED), Simeon Tienpont (NED)
\n\u2022 Dongfeng Race Team (CHN), Charles Caudrelier (FRA)
\n\u2022 MAPFRE (ESP), Xabi Fern\u00e1ndez (ESP)
\n\u2022 Vestas 11th Hour Racing (DEN \/ USA), Charlie Enright (USA)
\n\u2022 Team Sun Hung Kai \/ Scallywag (HKG), David Witt (AUS)
\n\u2022 Turn the Tide on Plastic (POR), a Dee Caffari (GBR)
\n\u2022 Team Brunel (NED), Bouwe Bekking (NED)<\/p>\n

A Volvo Ocean 65 one design versenyz\u00e9s a 2017-18-as Volvo Ocean Race-en Alicante-b\u0151l startol, 2017. okt\u00f3ber 22-\u00e9n, v\u00e9g\u00fcl H\u00e1g\u00e1ba fut be, 2018 j\u00fanius 30-\u00e1n, <\/p>\n

 <\/p>\n

[\/et_pb_text][\/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text _builder_version=”3.0.75″ saved_tabs=”all” background_layout=”light” border_style=”solid” text_font=”Arial||||” text_font_size=”10″]<\/p>\n

A versenyp\u00e1lya <\/strong><\/p>\n

12 v\u00e1ros a 6 kontinensen: Alicante, Lisszabon, Fokv\u00e1ros, Melbourne, Hongkong, Guangzhou, Auckland, Itaja\u00ed, Newport, Cardiff, G\u00f6teborg \u00e9s H\u00e1ga. Legfeljebb nyolc csapat versenyezhet.<\/p>\n

\"\"<\/a><\/p>\n

[\/et_pb_text][\/et_pb_column][\/et_pb_row][\/et_pb_section]<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

[et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.78″ background_layout=”light” border_style=”solid”] A csapatoknak ez az utols\u00f3 lehet\u0151s\u00e9g\u00fck, hogy a leg\u00e9nys\u00e9g konfigur\u00e1ci\u00f3j\u00e1n v\u00e1ltoztassanak, illetve kock\u00e1zat n\u00e9lk\u00fcl tesztelj\u00e9k a sebess\u00e9g\u00fcket, felszerel\u00e9s\u00fcket. A haj\u00f3k Lisszabont\u00f3l Alicante-ig tolj\u00e1k a prol\u00f3g szakaszt. Minden csapat hasonl\u00f3an l\u00e1tja ennek jelent\u0151s\u00e9g\u00e9t. Mark Towill a Vestas 11th Hour Racingr\u0151l jelezte is, mi a feladatuk. „Neki\u00e1llunk ism\u00e9t, hogy finomhangoljuk a rendszereket \u00e9s az eddigi […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":21258,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"on","_et_pb_old_content":"

Vas\u00e1rnap, okt\u00f3ber 8-\u00e1n d\u00e9lut\u00e1n kett\u0151kor elkezd\u0151dik az utols\u00f3 olyan verseng\u00e9s az idei regatta sor\u00e1n, ami sehova nem sz\u00e1mol\u00f3dik be, m\u00e9gis nagy jelent\u0151s\u00e9ge van.<\/p>

A csapatoknak ez az utols\u00f3 lehet\u0151s\u00e9g\u00fck, hogy a leg\u00e9nys\u00e9g konfigur\u00e1ci\u00f3n v\u00e1ltoztassanak illetve kock\u00e1zat n\u00e9lk\u00fcl tesztelj\u00e9k a sebess\u00e9g\u00fcket, felszerel\u00e9s\u00fcket.<\/p>

A haj\u00f3k Lisszabont\u00f3l Alicante-ig tolj\u00e1k a prol\u00f3g szakaszt. Minden csapat hasonl\u00f3an l\u00e1tja ennek jelent\u0151s\u00e9g\u00e9t.<\/p>

Mark Towill<\/strong> a Vestas 11th Hour Racingr\u0151l<\/em> jelezte is mi a feladatuk. \"Neki \u00e1llunk ism\u00e9t, hogy finomhangoljuk a rendszereket \u00e9s az eddigi tapasztalatainkat \u00e1t\u00fcltess\u00fck a gyakorlatba.\"<\/em><\/p>

Towill<\/strong> \u00e9s csapata a team AkzoNobel-<\/em>el edzett. A holland csapatb\u00f3l Luke Malloy<\/strong> besz\u00e9lt ennek a peri\u00f3dusnak az el\u0151nyeir\u0151l:
\"A k\u00e9t haj\u00f3s edz\u00e9s peri\u00f3dus a Vestas 11th Hour Racing-el nagyon hasznos \u00e9s \u00e9rt\u00e9kes volt. Ez a prol\u00f3g arra lesz j\u00f3, hogy megn\u00e9zz\u00fck, hogyan \u00e1llunk a t\u00f6bbi csapathoz k\u00e9pest\"<\/em><\/p>

Turn the Tide on Plastic<\/em> skippere Dee Caffari<\/strong> nagyon hasznosnak tartja, hogy azok a tagjai a leg\u00e9nys\u00e9gnek, akiknek kev\u00e9s\u00a0 tengeri tapasztalatuk van, ezt n\u00f6velni tudj\u00e1k azt\u00a0 \u00e9s seg\u00edti az \u00e1t\u00e1ll\u00e1st az edz\u00e9s k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyekr\u0151l a versenyre.<\/p>

\"Lehet\u0151s\u00e9g, hogy el\u0151bb visszat\u00e9rj\u00fcnk versenyfelt\u00e9telek k\u00f6z\u00e9\"<\/em>-mondta \"Gyakorlatilag az Els\u0151 Szakaszt vitorl\u00e1zzuk, csak ford\u00edtva\".<\/em><\/p>

Team Sun Hung Kai\/Scallywag<\/em> csal\u00f3dott az eddigi eredm\u00e9nyeibe \u00e9s a Leg Zero-n el\u00e9rt helyez\u00e9seibe. N\u00e9h\u00e1ny \u00faj emberrel er\u0151s\u00edtenek \u00e9s Steve Haynes<\/strong> a navig\u00e1tor szerint az el\u0151z\u0151 h\u00f3nap gyakorlatai alapj\u00e1n sokat javultak.<\/p>

\"Azt hiszem a Leg 0 \u00f3ta minden rendben van \u00e9s ez\u00e9rt j\u00f3 es\u00e9ly van r\u00e1, hogy minden, amit az\u00f3ta fejlesztett\u00fcnk most \u00e9letbe l\u00e9ptess\u00fck. Kem\u00e9nyen vitorl\u00e1ztunk \u00e9s ez a prol\u00f3g j\u00f3 alkalom lesz arra, hogy a v\u00e1ltoztat\u00e1sokat szil\u00e1rdan bevezess\u00fck.\"<\/em><\/p>

\"Semmi nem fejleszt \u00fagy, mint a verseny \u00e9s rem\u00e9lhet\u0151leg nagy l\u00e9p\u00e9st tesz\u00fcnk a csapat teljes\u00edtm\u00e9ny\u00e9nek n\u00f6vel\u00e9s\u00e9ben.\"<\/em><\/p>

Rob Greenhalgh<\/strong>, aki az \u00f6t\u00f6dik VOR-on indul a MAPFRE<\/em> csapattal, v\u00e1rakoz\u00e1ssal tekint a szakasz el\u00e9.<\/p>

\"Nagyon fontos ez. Mindenki lelkesen szeretne megmutatni mag\u00e1t\"<\/em> -mondta \" Szeretn\u00e9nk j\u00f3l teljes\u00edteni.Nem h\u00e1tr\u00e1lunk!\"<\/em><\/p>

Dongfeng Racing Team<\/em> csapatigazgat\u00f3ja Bruno Dubois<\/strong> ott lesz, amikor a csapat elhagyja Lisszabont. El\u00e9gedetts\u00e9g t\u00f6lti el, hogy mindent megtettek, hogy k\u00e9szen \u00e1lljanak az Els\u0151 Szakaszra.<\/p>

\"C\u00e9lom volt, hogy megbizonyosodjak r\u00f3la, hogy minden a hely\u00e9re ker\u00fclt \u00e9s nem b\u00edzunk semmit a v\u00e9letlenre.\"<\/em> magyar\u00e1zza Dubois<\/strong> \" Tervet k\u00e9sz\u00edtett\u00fcnk \u00e9s tartottuk magunkat hozz\u00e1.\"<\/em><\/p>

\"Lehet valaki gyors lesz az Els\u0151 Szakaszon, \u00e9s elmegy, de mi biztosak akarunk lenni, hogy a haj\u00f3 rendben van \u00e9s gyors a verseny rajtj\u00e1ra. Ezut\u00e1n egy hossz\u00fa szakasz k\u00f6vetkezik.\"<\/em><\/p>

\u00a0<\/p>

Az id\u0151j\u00e1r\u00e1s el\u0151rejelz\u00e9sek nagyon vegyesek \u00e9s olyant k\u00edn\u00e1lnak, ami kivasalja a r\u00e1ncokat a csapatok \u00faj vitorl\u00e1ib\u00f3l, amit Lissabonban h\u00faznak fel.Gyengeszeles rajtra k\u00e9sz\u00fclnek miel\u0151tt egy laza menettel eljutnak a Eur\u00f3pa legd\u00e9lnyugatibb cs\u00fccsk\u00e9hez a Szent Vincent fokhoz.A gyenge szeles vitorl\u00e1z\u00e1s folytat\u00f3dik Gibralt\u00e1r fel\u00e9 haladva, ahol elindul az igazi akci\u00f3.<\/p>

A haj\u00f3k kedd reggel haladnak \u00e1t a Gibralt\u00e1ri-szoroson, ahol szembesz\u00e9llel kell megk\u00fczdeni\u00fck. M\u00e9ghozz\u00e1 a h\u00edrhedt keleti sz\u00e9llel a Levanterrel. Ez a sz\u00e9l ak\u00e1r 30 csom\u00f3s is lehet \u00e9s a keskeny \u00e1tj\u00e1r\u00f3n, komoly haj\u00f3forgalommal, haj\u00f3z\u00e1st\u00f3l elz\u00e1rt z\u00f3n\u00e1kkal \u00e9s tengerparti hal\u00e1szh\u00e1l\u00f3kkal kell megk\u00fczdeni\u00fck a csapatoknak. A m\u00e1sf\u00e9l m\u00e9rf\u00f6ld sz\u00e9les csatorn\u00e1ban a skipperek eld\u00f6nthetik, hogy j\u00f3 eredm\u00e9nyt \u00e9rjenek el az utols\u00f3 edz\u00e9s\u00fck\u00f6n\u00a0 vagy ink\u00e1bb nem kock\u00e1ztatj\u00e1k haj\u00f3ik, vitorl\u00e1ik \u00e9ps\u00e9g\u00e9t a 45000 m\u00e9rf\u00f6ldes verseny el\u0151tt.<\/p>

Bouwe Bekking<\/strong>, a Brunel<\/em> csapat kapit\u00e1nya \u0151szint\u00e9n lenyilatkozta, hogy a felszerel\u00e9s v\u00e9delme az els\u0151.<\/p>

\"Arr\u00f3l van sz\u00f3, hogy a haj\u00f3 terhel\u00e9se \u00e9s rendben tart\u00e1sa \u00e9s a leggyorsabban levitorl\u00e1zott t\u00e1v k\u00f6z\u00f6tti egyens\u00falyt kell megtartani. Ha sok a sz\u00e9l v\u00e9deni akarjuk a vitorl\u00e1inkat. Ezt kell tenn\u00fcnk.\"<\/em><\/p>

A szoros ut\u00e1n a flotta tov\u00e1bb cirk\u00e1l kereszt\u00fcl az Albor\u00e1n-tengeren, a d\u00e9l spanyol partokn\u00e1l, k\u00e9nyelmetlen tengeren, amit a friss keleties sz\u00e9l\u00e1ramlatok teremtenek a \u00e1lland\u00f3 keleti ir\u00e1ny\u00fa \u00e1raml\u00e1sok f\u00f6l\u00f6tt, amit az Atlanti-\u00f3ce\u00e1n okoz ahogy \u00f6sszefolyik a F\u00f6ldk\u00f6zi-tengerrel.<\/p>

A Cabo de Gata-n\u00e1l \u00e9szak fel\u00e9 fordulva a keleti sz\u00e9l v\u00e1rhat\u00f3an 5 csom\u00f3ra gyeng\u00fcl \u00e9s ezzel a sz\u00e9llel fognak befutni a haj\u00f3k Alicante-be.<\/p>

\"Azt hallottuk, hogy az alicantei race village m\u00e1r majdnem k\u00e9sz van \u00e9s mindenki r\u00e1nk v\u00e1r\"<\/em> mondta Caffari<\/strong>\" Tudom, hogy att\u00f3l a pillanatt\u00f3l kezdve, hogy meg\u00e9rkez\u00fcnk, elkezd\u0151dik a cirkusz \u00e9s nincs meg\u00e1ll\u00e1s.Az id\u0151 rep\u00fclni fog \u00e9s elrajtolunk Alicante-b\u0151l az I szakaszra.<\/em><\/p>

\u00a0<\/p>

\u00a0<\/p>

\u00a0<\/p>

\u00a0<\/p>

\u00a0<\/p>

\u00a0<\/p>

\u00a0<\/p>","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[7,1804],"tags":[1729,1695,1441,98,1696,1698,1694,1700,1699,1697],"sailing_author":"","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21253"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=21253"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21253\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/21258"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=21253"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=21253"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=21253"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}