{"id":2134,"date":"2011-02-07T00:00:00","date_gmt":"2011-02-06T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/02\/07\/olasz-ac-para\/"},"modified":"2017-08-01T23:50:17","modified_gmt":"2017-08-01T21:50:17","slug":"olasz-ac-para","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2011\/02\/07\/olasz-ac-para\/","title":{"rendered":"Olasz AC para"},"content":{"rendered":"

\n M\u00e1r hat hivatalos kih\u00edv\u00f3ja van az ORACLE Racingnek, de a f\u0151 kih\u00edv\u00f3 Mascalzone Latino komoly anyagi neh\u00e9zs\u00e9gekkel k\u00fcszk\u00f6dik.
\n \n<\/p>\n

\n
\n A Yacht Club de France a hatodik kih\u00edv\u00f3, mely most m\u00e1r hivatalosan is r\u00e9szt vehet a 34. Amerika Kup\u00e1ja (San Francisco, 2013. szeptember) el\u0151versenyein.
\n Az YCF a m\u00e1sodik francia csapat, amely jelentkezett, az ALEPH Equipe de France pedig az els\u0151. Rajtuk k\u00edv\u00fcl m\u00e9g az Artemis Racing \u00e9s a Mascalzone Latino neve ismert, illetve k\u00e9t meg nem nevezett csapat indul\u00e1sa is hivatalos. 1970 \u00f3ta Franciaorsz\u00e1g az egyetlen, amely minden t\u00f6bb kih\u00edv\u00f3s AC versenyen r\u00e9szt vett.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n

\n
\n Az ETNZ csapata a c\u00edmv\u00e9d\u0151 ut\u00e1n els\u0151k\u00e9nt ragadta meg alkalmat, hogy kipr\u00f3b\u00e1lja az \u00faj AC45-\u00f6st. Ez pedig \u00edgy m\u00e1r egy\u00e9rtelm\u0171 utal\u00e1s a csapat r\u00e9szv\u00e9tel\u00e9re.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n

\n
\n Ek\u00f6zben szponzor \u00e9s p\u00e9nzhi\u00e1nnyal k\u00fczd a hivatalos kih\u00edv\u00f3 (Challenger of Record) csapat, a Club Nautico di Roma indul\u00f3ja a Mascalzone Latino (tov\u00e1bbiakban ML). Vincenzo Onorato a csapat eln\u00f6ke nem pozit\u00edv kicseng\u00e9s\u0171 interj\u00fat adott a minap a SailingScuttlebutt nev\u0171 port\u00e1lnak. Az interj\u00faban arr\u00f3l besz\u00e9l, hogy csapata egyfajta sz\u00f3cs\u00f6ve volt a t\u00f6bbi potenci\u00e1lis kih\u00edv\u00f3nak \u00e9s a puffer szerep\u00e9t t\u00f6lt\u00f6tt\u00e9k be, annak \u00e9rdek\u00e9ben, hogy l\u00e1tv\u00e1nyos \u00e9s a kor\u00e1bbin\u00e1l olcs\u00f3bb kamp\u00e1nyt hozzanak \u00f6ssze. Ek\u00f6zben egyetlen szponzort sem tal\u00e1lt az ML. Amelyben az is k\u00f6zrej\u00e1tszhat, hogy a v\u00e9d\u0151 elk\u00f6vette az els\u0151 komoly hib\u00e1t, mikor a protokollban \u00edrott k\u00f6telezetts\u00e9geink nem tett eleget \u00e9s nem jelentette be janu\u00e1r 31-\u00e9n az AC vil\u00e1gkupa sorozat \u00e1llom\u00e1sait \u00e9s id\u0151pontjait. En\u00e9lk\u00fcl pedig neh\u00e9z meggy\u0151zni a p\u00e9nzembereket, sokkol\u00f3 mindez Onorato sz\u00e1m\u00e1ra annak tudat\u00e1ban, hogy a 32. AC sor\u00e1n az ML igencsak j\u00f3l tartott csapat volt. \u00cdgy amennyiben nem tud el\u00e9g p\u00e9nzt teremteni \u00e9s enn\u00e9lfogva versenyk\u00e9pess\u00e9 tenni csapat\u00e1t, kisz\u00e1ll az AC-b\u0151l. Ha ez megt\u00f6rt\u00e9nne, akkor ism\u00e9t \u00f6sszekusz\u00e1l\u00f3dhatn\u00e1nak a dolgok, de rem\u00e9lj\u00fck, hogy nem \u00edgy lesz.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n

\n \"S\u00fcllyed\u0151f\u00e9lben\n<\/p>\n

\n A nevez\u00e9si id\u0151szak 2010. november\u00e9t\u0151l 2011. m\u00e1rcius 31-ig tart.\n<\/p>\n

\n

\n
\n
\n A Cupinfo \u00e9rtes\u00fcl\u00e9sei szerint a kih\u00edv\u00f3k:
\n <\/span>
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n

\n
\n
\n
\n Hivatalosan elfogadott nevez\u00e9sek:
\n <\/span>
\n <\/span>
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n Mascalzone Latino (Challenger of Record)
\n ITA
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Artemis Racing SWE
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Aleph Team France FRA
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Yacht Club de France FRA
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Meg nem nevezett csapat #1
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Meg nem nevezett csapat #2*
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n

\n
\n
\n
\n Tov\u00e1bbi \u00e9rdekl\u0151d\u0151:
\n <\/span>
\n <\/span>
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n YuuZoo Australian Challenge* AUS
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n *Val\u00f3sz\u00edn\u0171leg \u0151k az egyik meg nem nevezett csapat
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Emirates Team New Zealand NZL
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n All4One ?
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Synergy Russia Sailing RUS
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Red Maple Racing CAN
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Argo Challenge ?
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Venezia Challenge ITA
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n

\n
\n
\n
\n C\u00e9lz\u00e1sok, utal\u00e1sok, kisziv\u00e1rogtat\u00e1sok alapj\u00e1n v\u00e1rhat\u00f3 \u00e9s elk\u00e9pzelt indul\u00f3k:
\n <\/span>
\n <\/span>
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n Enthusiast\/Mark Turner GBR?
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Austrian Team
\n AUT
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Cameron Lewis ? USA
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n

\n
\n
\n
\n Biztos nem indul\u00f3 csapatok:
\n <\/span>
\n <\/span>
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n Azzurra
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n TeamOrigin
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Luna Rossa\/Prada
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n South Africa Challenge\/Shosholoza
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n United Internet Team Germany
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Alinghi
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n

\n
\n
\n
\n 2007-es \u00e9s kor\u00e1bbi csapatok, melyek jelenleg inakt\u00edvak:
\n <\/span>
\n <\/span>
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n
\n +39
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Victory Challenge
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Desaf\u00edo Espa\u00f1ol
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n China Team
\n <\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

M\u00e1r hat hivatalos kih\u00edv\u00f3ja van az ORACLE Racingnek, de a f\u0151 kih\u00edv\u00f3 Mascalzone Latino komoly anyagi neh\u00e9zs\u00e9gekkel k\u00fcszk\u00f6dik. A Yacht Club de France a hatodik kih\u00edv\u00f3, mely most m\u00e1r hivatalosan is r\u00e9szt vehet a 34. Amerika Kup\u00e1ja (San Francisco, 2013. szeptember) el\u0151versenyein. Az YCF a m\u00e1sodik francia csapat, amely jelentkezett, az ALEPH Equipe de France […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[3],"tags":[],"sailing_author":"SG","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2134"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2134"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2134\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2134"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2134"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2134"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}