A Mini-Transat La Boulang\u00e8re els\u0151 szakasz\u00e1t meggy\u0151z\u0151en nyerte Construction haj\u00f3j\u00e1val Valentin Gautier<\/strong> (Shaman \u2013 Banque du L\u00e9man<\/em>). Abszol\u00fat sorrendben is csak k\u00e9t Proto tudta megel\u0151zni, ami \u00f6nmag\u00e1ban is igen j\u00f3 eredm\u00e9ny.<\/p>\n
<\/p>\n
A Pornichet Select gy\u0151zelm\u00e9t k\u00f6vet\u0151en k\u00e9t egym\u00e1s ut\u00e1ni versenyt is feladni k\u00e9nyszer\u00fclt, \u00e9s nem tudott annyit gyakorolni mint szeretett volna.<\/p>\n
<\/p>\n
L\u00e1tsz\u00f3lag gyorsan mag\u00e1ra tal\u00e1lt. Egy nem a tervek szerint alakult szezon nyomaszt\u00f3 eml\u00e9k\u00e9vel \u00e9rkezett La Rochelle-be , de a rajt ut\u00e1n k\u00f6zvetlen\u00fcl a flotta elej\u00e9hez tudott z\u00e1rk\u00f3zni. A Biscaya-\u00f6b\u00f6l el\u0151tti meccsekben igen hamar a favoritokhoz csatlakozott, akik monopoliz\u00e1lt\u00e1k a helyeiket az \u00e9lmez\u0151nyben.<\/p>\n
<\/p>\n
Valentin GAUTIER \/ S\u00e9rie 903<\/p><\/div>\n
Mindezek ellen\u00e9re a szakasz nyugodtnak \u00e9s nem t\u00fal hossz\u00fanak volt mondhat\u00f3. Egy elektronikus meghib\u00e1sod\u00e1s \u00e1ldozatak\u00e9nt, s\u00e9r\u00fclt navig\u00e1ci\u00f3s rendszerrel kellett vitorl\u00e1znia, nem tudott val\u00f3s sz\u00e9l adatokat let\u00f6lteni. Szint\u00e9n megs\u00e9r\u00fclt a VHF rendszere, \u00edgy nem tudta a t\u00f6bbi versenyz\u0151vel tartani a kapcsolatot \u00e9s a helyzet\u00fcket sem l\u00e1thatta az AIS rendszeren. Ezeknek a probl\u00e9m\u00e1knak k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en csakis az \u00f6szt\u00f6neire hagyatkozva vitorl\u00e1zott. \u00d6szt\u00f6nei pedig t\u00f6k\u00e9letesen m\u0171k\u00f6dtek. Az utols\u00f3 napokban tapasztalhat\u00f3 nyugodt k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyeket \u00fagy vitorl\u00e1zta meg, hogy a flott\u00e1hoz k\u00e9pest keleti ir\u00e1nyba helyezkedett, ami d\u00f6nt\u0151 el\u0151nyt jelentett a megfelel\u0151 pillanatban. Azonban a verseny utols\u00f3 24 \u00f3r\u00e1ja er\u0151 pr\u00f3b\u00e1l\u00f3 volt m\u00e9g a sv\u00e1jci vitorl\u00e1z\u00f3 r\u00e9sz\u00e9re is. \u00dagy n\u00e9z ki, nagyon kifizet\u0151d\u0151 volt r\u00e9szt venni a Cinq Jours du L\u00e9man versenyen amely a versenyz\u0151k kitart\u00e1s\u00e1t teszi pr\u00f3b\u00e1ra. (A leghosszabb verseny amit Eur\u00f3pa bels\u0151 vizein rendeznek.)<\/p>\n
<\/p>\n
Valentin Gautier<\/strong>: \u201eAz els\u0151 hely nagyon j\u00f3. Igen komplik\u00e1lt szezonom volt. Megnyertem az els\u0151 versenyt, majd kett\u0151t egym\u00e1s ut\u00e1n fel kellett adjak; az els\u0151t s\u00e9r\u00fcl\u00e9s miatt, a m\u00e1sodikat anyagi k\u00e1r miatt. Azut\u00e1n nem vettem reszt egyszem\u00e9lyes Mini versenyen.<\/em><\/p>\n
<\/p>\n
De most kicsit megnyugodtam. Sz\u00e9ria haj\u00f3ban megnyerni az els\u0151 szakaszt nagyon sz\u00e9p eredm\u00e9ny. Most arra t\u00f6rekszem, hogy \u00e9lvezzem a m\u00e1sodik szakaszt, mert ak\u00e1rhogyan is t\u00f6rt\u00e9nnek a dolgok, az \u00e9n Transat-om egy siker”<\/em><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
A Mini-Transat La Boulang\u00e8re els\u0151 szakasz\u00e1t meggy\u0151z\u0151en nyerte Construction haj\u00f3j\u00e1val Valentin Gautier (Shaman \u2013 Banque du L\u00e9man). Abszol\u00fat sorrendben is csak k\u00e9t Proto tudta megel\u0151zni, ami \u00f6nmag\u00e1ban is igen j\u00f3 eredm\u00e9ny. A Pornichet Select gy\u0151zelm\u00e9t k\u00f6vet\u0151en k\u00e9t egym\u00e1s ut\u00e1ni versenyt is feladni k\u00e9nyszer\u00fclt, \u00e9s nem tudott annyit gyakorolni mint szeretett volna. L\u00e1tsz\u00f3lag gyorsan […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":21493,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1756,1804],"tags":[1211,1112,1520],"sailing_author":"Nagy Attila","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21451"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=21451"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/21451\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/21493"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=21451"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=21451"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=21451"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}