{"id":2198,"date":"2010-12-04T00:00:00","date_gmt":"2010-12-03T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/12\/04\/monszun-kupa-4-nap\/"},"modified":"2017-08-01T23:50:05","modified_gmt":"2017-08-01T21:50:05","slug":"monszun-kupa-4-nap","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/12\/04\/monszun-kupa-4-nap\/","title":{"rendered":"Monszun Kupa – 4 nap"},"content":{"rendered":"

\n Nyolcan jutottak be az el\u0151d\u00f6nt\u0151be, de m\u00e1r csak 3 es\u00e9lyese maradt a vil\u00e1gbajnoki c\u00edmnek. Richard, Anslie \u00e9s Mirsky.\n<\/p>\n<\/p>\n

\n
\n Mivel a versenyen Ainslie a m\u00e1sodik helyen \u00e1llt, ellenfelet v\u00e1laszthatott. \u00c9s mivel Richardnak mindenk\u00e9ppen Ainslie m\u00f6g\u00f6tt kell v\u00e9geznie a versenyben, hogy a brit \u00e9letben tarthassa VB gy\u0151zelmi es\u00e9lyei. Ellenfele \u00e9rdekes m\u00f3don pont Richard lett, aki \u00e9pphogycsak bejutott a negyedd\u00f6nt\u0151be. Mirsky es\u00e9lyei ezzel valamelyest cs\u00f6kkentek, mivel egyik\u00fck tuti tov\u00e1bbjut. A negyedd\u00f6nt\u0151k 3 nyert meccsig zajl\u00f3dtak. Ellenfele Peter Gilmour lett. A versenyben vezet\u0151 Williams ellenfel\u00e9\u00fcl Hansent v\u00e1lasztott, b\u00e1r pont \u0151 az egyetlen, akit\u0151l a kvalifik\u00e1ci\u00f3 sor\u00e1n kikapott a brit. A negyedik p\u00e1rt Radich \u00e9s Bruni alkotta.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n \"J\u00f6v\u0151re\n<\/p>\n

\n
\n Ainslie eg\u00e9szen j\u00f3l r\u00e1\u00e9rzett arra, hogy saj\u00e1t mag\u00e1nak kell kirugdosnia a legjobb n\u00e9gyb\u0151l Richardot, ha \u0151 akar a vil\u00e1gbajnok lenni, hiszen a francia nem mutatott maradand\u00f3t az elm\u00falt napokban. Richard ma is katasztrof\u00e1lisan rajtolt, ben\u00e9zte a szitu\u00e1ci\u00f3kat \u00e9s olyan helyre is bemer\u00e9szkedett, ahol nem volt helye. \u00cdgy \u00e1ltal\u00e1ban vagy lemaradt, vagy \u00fagy megb\u00fcntette a zs\u0171ri, hogy rossz volt n\u00e9zni. De ennek ellen\u00e9re nem vitorl\u00e1zott rosszul, s\u0151t olykor kih\u00e1mozta mag\u00e1t n\u00e9mileg rem\u00e9nytelen helyzetb\u0151l. A gyenge sz\u00e9l, amely ezt lehet\u0151v\u00e9 tette, fel is pattintotta az ideget Ainslieben, aki a rendez\u0151s\u00e9ggel perelt, de kioktatt\u00e1k, hogy a rendez\u00e9s nem az \u0151 dolga.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Az els\u0151 futam legjelent\u0151sebb pillanata a vide\u00f3ban is l\u00e1that\u00f3 koccan\u00e1s, amellyel Ainslie sz\u00f3 szerint ki\u00fct\u00f6tte Richardot a meccsb\u0151l. Richard valami\u00e9rt szimpl\u00e1n nem ejtett le kell\u0151 m\u00e9rt\u00e9kben, de meg is kapta a tett\u00e9\u00e9rt j\u00e1r\u00f3 b\u00fcntet\u00e9st.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n <\/object>\n<\/p>\n

\n
\n A m\u00e1sodik futamban Richard p\u00e1r m\u00e1sodperccel a rajt el\u0151tt betette Ainslie haj\u00f3ja \u00e9s a rendez\u0151motoros k\u00f6z\u00e9 haj\u00f3j\u00e1t, kics\u00faszott, azaz korai rajtos lett \u00e9s egyben b\u00fcntet\u0151t kapott, amit azonnal meg is kellett csin\u00e1lnia. Ehhez k\u00e9pest ebben a futamban mutatta legjobb form\u00e1j\u00e1t, mert ennek ellen\u00e9re k\u00e9pes volt fel\u00e1llni egy ekkora pofonb\u00f3l \u00e9s m\u00e1r az els\u0151 b\u0151sz\u00e9lben, ha ugyan kis szerencs\u00e9vel is, de visszavette a vezet\u00e9st \u00e9s nyert.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A harmadik futamban Ainslie m\u00e1r a rajtn\u00e1l d\u0171l\u0151re vitte a meccset, maga m\u00f6g\u00e9 utas\u00edtva ellenfel\u00e9t m\u00e9g a rajtvonal keresztez\u00e9se el\u0151tt.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A negyedik futamban megemberelte mag\u00e1t Richard \u00e9s m\u00e1r szab\u00e1lyosan rakta be a haj\u00f3j\u00e1t a rendez\u0151 mell\u00e9, \u00edgy megnyerte a jobboldalt. Ainslie balra k\u00e9nyszer\u00fclt. \u00c1m m\u00edg rajtn\u00e1l a jobb hat\u00e1rozottan jobbnak t\u0171nt, addig a baloldal j\u00f6tt \u00e9s Ainslie sim\u00e1n keresztezte a franci\u00e1kat, amely el\u0151nyt v\u00e9gig tartott. A befut\u00f3ban pedig \u0151 \u00fcnnepelhetett, mert ha a d\u00f6nt\u0151ben van, akkor val\u00f3sz\u00edn\u0171leg m\u00e1r meg is nyeri a vil\u00e1gbajnoks\u00e1got.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n \u00c9rdekes, hogy Mirsky es\u00e9lyei is megmaradtak, mert \u00fagy alakultak a dolgok, hogy Richard m\u00e9g lehet 8. \u00e9s Ainslie se biztos m\u00e9g, hogy d\u00f6nt\u0151s. Mirskynek ett\u0151l f\u00fcggetlen\u00fcl persze m\u00e9g nyernie kellene a versenyt, de m\u00e9g ez is \u00f6sszej\u00f6het.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Holnap d\u00f6nt\u0151! Szerintem \u00fagy reggel 8 \u00f3ra magass\u00e1g\u00e1ban, de erre nem veszek m\u00e9rget.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Monsoon Cup 2010 negyedd\u00f6nt\u0151 eredm\u00e9nyek:
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Bjorn Hansen (Hansen Global Team) – Ian Williams (Team GAC Pindar) 3-1
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Jesper Radich (Gaastra Racing Team) – Francesco Bruni (Team Azzurra) 3-2
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Ben Ainslie (TEAMORIGIN) – Mathieu Richard (French Match Racing Team) 3-1
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Torvar Mirsky (Mirsky Racing Team) – Peter Gilmour (YANMAR Racing) 3-0
\n <\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Nyolcan jutottak be az el\u0151d\u00f6nt\u0151be, de m\u00e1r csak 3 es\u00e9lyese maradt a vil\u00e1gbajnoki c\u00edmnek. Richard, Anslie \u00e9s Mirsky. Mivel a versenyen Ainslie a m\u00e1sodik helyen \u00e1llt, ellenfelet v\u00e1laszthatott. \u00c9s mivel Richardnak mindenk\u00e9ppen Ainslie m\u00f6g\u00f6tt kell v\u00e9geznie a versenyben, hogy a brit \u00e9letben tarthassa VB gy\u0151zelmi es\u00e9lyei. Ellenfele \u00e9rdekes m\u00f3don pont Richard lett, aki \u00e9pphogycsak bejutott […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"SG","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2198"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2198"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2198\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2198"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2198"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2198"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}