{"id":2288,"date":"2010-09-20T00:00:00","date_gmt":"2010-09-19T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/09\/20\/iseo-18ft-skiff-gp4\/"},"modified":"2017-08-01T23:49:50","modified_gmt":"2017-08-01T21:49:50","slug":"iseo-18ft-skiff-gp4","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/09\/20\/iseo-18ft-skiff-gp4\/","title":{"rendered":"Iseo, 18ft Skiff GP4"},"content":{"rendered":"

\n A 18-as Eur\u00f3pai szezon utols\u00f3 versenye Olaszorsz\u00e1gban \u2013 Iseo tavon ker\u00fclt megrendez\u00e9sre. \u00daj helysz\u00edn, a Garda t\u00f3t\u00f3l nyugatra fekv\u0151 Iseo Lovere v\u00e1rosk\u00e1ja. Com\u00f3hoz hasonl\u00f3 nagyon kedves hely, szok\u00e1sos termikkel, sima \u2013 m\u00e9ly v\u00edzzel. Nagyon j\u00f3 kis helysz\u00edn volt.\n<\/p>\n

\n 2010. szeptember 10-12.\n<\/p>\n

\n Izgalmas versenynek \u00edg\u00e9rkezett, itt d\u0151lt el a Grand Prix v\u00e9geredm\u00e9nye. Szoros volt a lista: d\u00e1n GP Covers csapata vezetett 31 ponttal, \u0151ket k\u00f6vette az angol Pica csapata 25 ponttal \u00e9s mi \u2013 Liberty Sailing Team \u2013 a harmadik helyen egy ponttal, az angolok m\u00f6g\u00f6tt 24 ponttal. Ut\u00e1nunk 10 ponttal lemaradva k\u00f6vetkeztek a n\u00e9met csapatok. C\u00e9lunk a GP \u00f6sszetett m\u00e1sodik hely megszerz\u00e9se volt. Nyer\u00e9sre csak matematikai es\u00e9ly\u00fcnk volt\u2026\n<\/p>\n

\n \n<\/p>\n

\n P\u00e9ntek d\u00e9lre volt ki\u00edrva az els\u0151 rajt. A cs\u00fct\u00f6rt\u00f6ki munka ut\u00e1n tudtunk elindulni, \u00edgy \u201em\u00e1r\u201d hajnali \u00f6tre ott is voltunk. Ezt m\u00e9g megsp\u00e9kelt\u00fck egy kis h\u0151emelked\u00e9ssel az oda\u00faton, \u00edgy nem mondhatni, hogy cs\u00facsform\u00e1ban v\u00e1gtunk neki az els\u0151 napnak.\n<\/p>\n

\n Meg is lett az eredm\u00e9nye: az els\u0151 futamban m\u00e1sodik-harmadik helyr\u0151l siker\u00fcl felborulnunk, \u00edgy r\u00f6gt\u00f6n egy kies\u0151vel kezdt\u00fck a versenyt. Sebaj, a k\u00f6vetkez\u0151 futamokban ment\u00fcnk egy m\u00e1sodik majd egy negyedik helyez\u00e9st. A harmadik futam ut\u00e1n rem\u00e9nykedt\u00fcnk, hogy nem lesz t\u00f6bb futam, de a rendez\u0151k kem\u00e9nyek voltak \u00e9s elrajtoltatt\u00e1k a negyedik futamot is.\n<\/p>\n

\n Ebben a futamban az utols\u00f3 cs\u00f6pp er\u0151nket is beleadva, harmadik helyet \u00e9rt\u00fcnk el. \u00c9rdekes nap volt, a p\u00e1ly\u00e1n k\u00e9t sz\u00e9lv\u00e1lt\u00f3 is volt \u00e9s ahogy haladt az id\u0151 \u00fagy v\u00e1ltozott ezek helyzete. Folyamatosan a k\u00e9t riv\u00e1lisunkkal voltunk csat\u00e1ban, Pica \u00e9s GP Cover csapattal. A nagy meglepet\u00e9s a Eurolink nev\u0171 n\u00e9met csapat h\u00e1rom els\u0151 helye volt. J\u00f3, r\u00e9gi bar\u00e1taink a n\u00e9met sr\u00e1cok, de eddig nemhogy futamot nem nyertek, de h\u00e1romba sem voltak sokat.\n<\/p>\n

\n \u00cdgy a n\u00e9met sr\u00e1cok komoly el\u0151nnyel vezettek az els\u0151 nap ut\u00e1n, a d\u00e1nok, az angolok \u00e9s el\u0151tt\u00fcnk. Az id\u0151j\u00e1r\u00e1sra nem volt panaszunk, 28fok naps\u00fct\u00e9s \u00e9s kellemes 10-15 csom\u00f3s d\u00e9li\u00a0termik gy\u00f6ny\u00f6r\u0171en m\u0171k\u00f6d\u00f6tt.\n<\/p>\n

\n \n<\/p>\n

\n T\u00edz-tizenk\u00e9t \u00f3ra alv\u00e1s ut\u00e1n m\u00e1snap \u00fajult er\u0151vel es\u00fcnk neki a futamoknak. H\u00e1rom futam ker\u00fclt megrendez\u00e9sre hasonl\u00f3 sz\u00e9lben mint az el\u0151z\u0151 napon.\n<\/p>\n

\n J\u00f3l elkaptuk a ritmust \u00e9s a nagyon szoros futamokban k\u00e9t els\u0151 \u00e9s egy m\u00e1sodik helyet futottunk. Ellenfeleink viszont ott voltak a nyomunkban. A nap v\u00e9g\u00e9re felj\u00f6tt\u00fcnk a m\u00e1sodik helyre. A n\u00e9metek vezettek egy ponttal el\u0151tt\u00fcnk, ut\u00e1nunk egy pontra az angolok majd tov\u00e1bbi k\u00e9t pontra a d\u00e1nok. Ez alapj\u00e1n m\u00e9g minden lehets\u00e9ges volt mind a verseny mind a GP \u00f6sszetett szempontj\u00e1b\u00f3l. Ha esetleg megnyerj\u00fck a versenyt \u00e9s megverj\u00fck a d\u00e1nokat kett\u0151vel\u2026\n<\/p>\n

\n Egy ilyen nap ut\u00e1n nagyon optimista az ember\u2026.\n<\/p>\n

\n Vas\u00e1rnap \u2013 a k\u00e9t d\u00f6nt\u0151 futam.\n<\/p>\n

\n D\u00e9lben rajt, ahogy ezt eddig megszoktuk. El\u0151tte m\u00e9g egy dem\u00f3 futam a v\u00e1roska f\u0151tere el\u0151tt.\n<\/p>\n

\n \n<\/p>\n

\n Az els\u0151 futam: tiszta rajt ut\u00e1n vezett\u00fcnk egy ideig, hab\u00e1r minden lekeresztez\u00e9s igen szoros volt. A boly\u00e1hoz v\u00e9g\u00fcl harmadik helyen \u00e9r\u00fcnk fel. A t\u00f6bbiek balra nyitottak, mi jobbra \u00e9s ez most nagyon bej\u00f6tt. J\u00f3 h\u00e1romsz\u00e1z m\u00e9ter el\u0151ny, ami el\u00e9g volt a v\u00e9g\u00e9ig. Hab\u00e1r az angolok mindent megpr\u00f3b\u00e1ltak, \u00e9s a m\u00e1sodik h\u00e1tsz\u00e9l elej\u00e9n m\u00e9g hib\u00e1ra is k\u00e9nyszer\u00edtettek minket, de m\u00e9g a 360\u00b0 b\u00fcntet\u0151 megcsin\u00e1l\u00e1sa ut\u00e1n is sim\u00e1n hoztuk a futamot.\n<\/p>\n

\n M\u00e1sodikak a d\u00e1nok lettek, harmadikak az angolok (akik ezzel elsz\u00e1lltak) a n\u00e9metek pedig megcsin\u00e1lt\u00e1k m\u00e1sodik ejt\u0151 hely\u00fcket.\n<\/p>\n

\n A m\u00e1sodik futam a rajtn\u00e1l eld\u0151lt.\n<\/p>\n

\n A n\u00e9metek b\u00e1tran kezdtek a balcsap\u00e1sos rajttal. Minket az angolok lerajtoltak, \u00edgy egy visszahalsol\u00e1ssal kezdt\u00fcnk. Innen kerest\u00fck az utat el\u0151re, de hi\u00e1ba. \u00d6t\u00f6dik helyen futottunk be. N\u00e9met bar\u00e1taink hozt\u00e1k a futamot. \u00cdgy nyert\u00e9k a versenyt, amit meg is k\u00f6nnyeztek a parton. Tizenh\u00e1rom \u00e9ve v\u00e1rtak erre a napra. Meg\u00e9rdemelt\u00e9k. Mi a m\u00e1sodik helyen v\u00e9gezt\u00fcnk. Harmadikak a d\u00e1nok lettek, negyedikek az angolok (akik negyedik helyet ejtettek).\n<\/p>\n

\n A 2010-es Grand Prix-t a d\u00e1n GP Covers csapata nyerte, mi m\u00e1sodik helyen v\u00e9gezt\u00fcnk, az angol Pica csapata pedig a harmadik lett. V\u00e9g\u00fcl el\u00e9rt\u00fck ami\u00e9rt j\u00f6tt\u00fcnk, b\u00e1r karny\u00fajt\u00e1snyira volt a gy\u0151zelem. \u00d6r\u00fcl\u00fcnk a m\u00e1sodik helynek, j\u00f3 hogy ez alkalommal nem volt gond a haj\u00f3val. J\u00f3 szezon, j\u00f3 z\u00e1r\u00f3 versenye volt. \u00a0Ezzel j\u00f6v\u0151 m\u00e1jusig v\u00e9ge az Eur\u00f3pai szezonnak, a 2011-es GP balatonon kezd\u0151dik!!\n<\/p>\n

\n Addig is ott az Ozzi szezon, amit nagyszer\u0171en lehet k\u00f6vetni itt:
\n
\n www.18footerstv.com\/
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n
\n Ujhelyi-G\u00e1sp\u00e1r Mikl\u00f3s
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n
\n www.skiffsailing.hu
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n Eredm\u00e9nyek itt:
\n

\n http:\/\/www.avas.it\/index.php?view=article&catid=25:regate&id=4009:classifica-finale-18ft-grand-prix-2010&format=pdf
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n Fot\u00f3k itt:\n<\/p>\n

\n
\n http:\/\/picasaweb.google.com\/105915574230324780506\/201018footGrandPrix2010#
\n <\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A 18-as Eur\u00f3pai szezon utols\u00f3 versenye Olaszorsz\u00e1gban \u2013 Iseo tavon ker\u00fclt megrendez\u00e9sre. \u00daj helysz\u00edn, a Garda t\u00f3t\u00f3l nyugatra fekv\u0151 Iseo Lovere v\u00e1rosk\u00e1ja. Com\u00f3hoz hasonl\u00f3 nagyon kedves hely, szok\u00e1sos termikkel, sima \u2013 m\u00e9ly v\u00edzzel. Nagyon j\u00f3 kis helysz\u00edn volt. 2010. szeptember 10-12. Izgalmas versenynek \u00edg\u00e9rkezett, itt d\u0151lt el a Grand Prix v\u00e9geredm\u00e9nye. Szoros volt a lista: […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"www.sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2288"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2288"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2288\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2288"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2288"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2288"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}