{"id":2295,"date":"2010-09-13T00:00:00","date_gmt":"2010-09-12T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/09\/13\/34th-ac-2013\/"},"modified":"2017-08-01T23:49:49","modified_gmt":"2017-08-01T21:49:49","slug":"34th-ac-2013","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/09\/13\/34th-ac-2013\/","title":{"rendered":"34th AC – 2013"},"content":{"rendered":"

\n Ma ker\u00fclt bemutat\u00e1sra Valenci\u00e1ban a 34. Amerika Kup\u00e1ja protokollja, id\u0151pontja \u00e9s a r\u00e9sztvev\u0151 versenyhaj\u00f3k.\n<\/p>\n

\n A protokoll tervez\u00e9s\u00e9t f\u0151k\u00e9nt a m\u00e9dia hat\u00e1rozta meg, Coutts azt hangoztatta hosszasan, milyen nagy a m\u00e9dia szerepe, ez\u00e9rt a k\u00f6zvet\u00edt\u00e9sek el\u0151t\u00e9rbe ker\u00fcltek a tervez\u00e9s sor\u00e1n. C\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9gnek sokkal ink\u00e1bb a Facebook gener\u00e1ci\u00f3t \u00e9s nem a Flinstone gener\u00e1ci\u00f3t tartja. A kih\u00edv\u00f3k Vil\u00e1gkupa sorozatban m\u00e9rik majd \u00f6ssze tud\u00e1sukat. Az \u00faj AC-72-esek nagyobb sz\u00e9ltartom\u00e1nyban lesznek k\u00e9pesek versenyezni, mint el\u0151deik, k\u00f6nny\u0171 beazonos\u00edt\u00e1sukra nagy nemzeti z\u00e1szl\u00f3kat fognak elhelyezni a haj\u00f3kon.\n<\/p>\n

\n A haj\u00f3k b\u00fcdzs\u00e9je hat\u00e1ros lesz: A futtatott leg\u00e9nys\u00e9g sz\u00e1ma 17-r\u0151l 11-re cs\u00f6kken. (Bizonyos kimutat\u00e1sok szerint a szem\u00e9lyi k\u00f6lts\u00e9gek a kor\u00e1bbi k\u00f6lts\u00e9gvet\u00e9s k\u00f6zel fel\u00e9t tett\u00e9k ki.) A tesztek sor\u00e1n az egytest\u0171eket hasonl\u00edtott\u00e1k \u00f6ssze a t\u00f6bbtest\u0171ekkel, t\u00f6bbek k\u00f6z\u00f6tt a p\u00e1rosversenyre val\u00f3 alkalmass\u00e1guk, k\u00f6zvet\u00edthet\u0151s\u00e9g, a fed\u00e9lzeten t\u00f6rt\u00e9n\u0151 p\u00f6rg\u0151s esem\u00e9nyek \u00e9letszer\u0171 \u00e1tad\u00e1sa alapj\u00e1n.\n<\/p>\n

\n Az AC-72 – Pete Malvin mutatta be az \u00faj haj\u00f3t, amely az els\u0151 merevsz\u00e1rny\u00fa katamar\u00e1n az AC t\u00f6rt\u00e9nelm\u00e9ben. A 11 f\u0151s szem\u00e9lyzet er\u0151s sz\u00e9lben is k\u00e9pes lesz versenyezni a sz\u00e1rny konfigur\u00e1l\u00e1sa r\u00e9v\u00e9n.\n<\/p>\n

\n Vincenzo Onorato: Alacsonyabb k\u00f6lts\u00e9gek \u00e9s l\u00e1tv\u00e1nyosabb Kupa volt a k\u00e9t f\u0151 c\u00e9l. A versenysorozat 20%-kal olcs\u00f3bb lesz, mint az egytest\u0171ek eset\u00e9ben, 3-33 csom\u00f3 k\u00f6z\u00f6tt lesz k\u00e9pes versenyezni \u00e9s ez lesz a legfairebb AC protokoll, ami valaha napvil\u00e1got l\u00e1tott, csak \u00e1ll\u00edt\u00f3lag alaposan el kell olvasni.\n<\/p>\n

\n 2012-t\u0151l Ifj\u00fas\u00e1gi AC-t is rendeznek, hogy a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9g megismerkedhessen a fiatal tehets\u00e9gekkel is. Az AC-n versenyz\u0151 72esek kistestv\u00e9re lesz az AC-45-\u00f6s, amelyb\u0151l m\u00e1r decemberben k\u00e9szen \u00e1ll p\u00e1r darab \u00daj-Z\u00e9landon tesztel\u00e9sre v\u00e1rva. A haj\u00f3kat k\u00e9pesek lesznek rep\u00fcl\u0151re rakni \u00e9s \u00fagy sz\u00e1ll\u00edtani, lehet\u0151v\u00e9 t\u00e9ve a versenynapt\u00e1rban az egym\u00e1shoz k\u00f6zeli id\u0151pontokat. A flotta j\u00faniusra k\u00e9sz\u00fcl el v\u00e1rhat\u00f3an. A haj\u00f3kat nem a csapatok, hanem egy gy\u00e1rt\u00f3 k\u00e9sz\u00edti, mind a platform, mind a sz\u00e1rny tekintet\u00e9ben, biztos\u00edtva ezzel a one-design jelleget, de kisebb m\u00f3dos\u00edt\u00e1sokra lehet\u0151s\u00e9get biztos\u00edtanak.\n<\/p>\n

\n T\u00f6bb kih\u00edv\u00f3 t\u00e1mogatta a t\u00f6bbtest\u0171 verzi\u00f3t, mint az egytest\u0171t. Mivel a legt\u00f6bb p\u00e1rosverseny, 60-80% k\u00f6z\u00f6tt a rajtn\u00e1l d\u0151lt el, ez\u00e9rt annyira nem volt ut\u00e1na izgalmas. Ez\u00e9rt most gondolkoznak a klasszikus up&down p\u00e1lya m\u00f3dos\u00edt\u00e1s\u00e1n is, hogy a verseny a befut\u00f3ig izgalmas legyen.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Ma ker\u00fclt bemutat\u00e1sra Valenci\u00e1ban a 34. Amerika Kup\u00e1ja protokollja, id\u0151pontja \u00e9s a r\u00e9sztvev\u0151 versenyhaj\u00f3k. A protokoll tervez\u00e9s\u00e9t f\u0151k\u00e9nt a m\u00e9dia hat\u00e1rozta meg, Coutts azt hangoztatta hosszasan, milyen nagy a m\u00e9dia szerepe, ez\u00e9rt a k\u00f6zvet\u00edt\u00e9sek el\u0151t\u00e9rbe ker\u00fcltek a tervez\u00e9s sor\u00e1n. C\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9gnek sokkal ink\u00e1bb a Facebook gener\u00e1ci\u00f3t \u00e9s nem a Flinstone gener\u00e1ci\u00f3t tartja. A kih\u00edv\u00f3k Vil\u00e1gkupa sorozatban […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[3],"tags":[],"sailing_author":"www.sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2295"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2295"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2295\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2295"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2295"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2295"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}