{"id":233,"date":"2016-04-09T17:13:00","date_gmt":"2016-04-09T15:13:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2016\/04\/09\/40-lab-2-test\/"},"modified":"2017-08-02T00:15:15","modified_gmt":"2017-08-01T22:15:15","slug":"40-lab-2-test","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2016\/04\/09\/40-lab-2-test\/","title":{"rendered":"40 l\u00e1b, 2 test"},"content":{"rendered":"

\n v\u00edzre ker\u00fclt itthon az els\u0151 Extreme40 katamar\u00e1n\n<\/p>\n

\n A K\u00e9kszalag szab\u00e1lyv\u00e1ltoz\u00e1sa, mely szerint 2014 \u00f3ta minden \u00e9vben indulhatnak katamar\u00e1nok a t\u00f3ker\u00fcl\u0151 versenyen, nagy l\u00f6ketet adott a itthon is a katamar\u00e1n versenyz\u00e9snek. Egyre t\u00f6bb k\u00e9ttest\u0171 ker\u00fcl a t\u00f3ra, nem csak hazai hanem k\u00fclf\u00f6ldi csapatok is \u00e9rkeznek. 28-32-33-35-50 l\u00e1bas g\u00e9pekkel m\u00e1r tal\u00e1lkoztunk tavaly is, id\u00e9n pedig \u00fajabb csapatok sz\u00e1llnak be a j\u00e1t\u00e9kba. 2 hete \u00e9rkezett meg az Extreme Sailing Series-b\u0151l m\u00e1r sokak \u00e1ltal ismert 40 l\u00e1bas massz\u00edv rohan\u00f3g\u00e9pek egyike, majd k\u00fclf\u00f6ldi szakemberek k\u00f6zrem\u0171k\u00f6d\u00e9s\u00e9vel \u00e1prilis 4-5-\u00e9n \u00f6sszerak\u00e1sra, \u00e1tad\u00e1sra ker\u00fclt az els\u0151 Extreme 40 katamar\u00e1n.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n R\u00e9g \u00f3ta v\u00e1rtam m\u00e1r ezt a napot. A Principessa ut\u00e1n saj\u00e1t v\u00e1llalkoz\u00e1som beind\u00edt\u00e1s\u00e1ra koncentr\u00e1ltam, de mostanra meg\u00e9rett a helyzet arra, hogy \u00fajra csin\u00e1ljunk valami igaz\u00e1n izgalmasat \u2013 kezd bele a t\u00f6rt\u00e9netbe Rauschenberger Mikl\u00f3s a haj\u00f3 korm\u00e1nyosa. M\u00e1r tavaly elkezdt\u00fcnk foglalkozni a dologgal, kerest\u00fck a lehet\u0151s\u00e9geket, pr\u00f3b\u00e1lgattuk a katamar\u00e1n versenyz\u00e9st mik\u00f6zben a Quantum Sails tervez\u0151ivel k\u00f6z\u00f6sen t\u00f6bb \u00e9lvonalbeli katamar\u00e1nra is kiv\u00e1l\u00f3 vitorl\u00e1kat fejlesztett\u00fcnk. Sz\u00e9pen lassan \u00f6ssze\u00e1llt a k\u00e9p \u00e9s kialakultak azok a lehet\u0151s\u00e9gek, melyeknek k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en v\u00e9g\u00fcl az Extreme 40-re esett a v\u00e1laszt\u00e1sunk \u2013 folytatja Mikl\u00f3s.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n \u00c1prilis 4-\u00e9n h\u00e9tf\u0151n kezdt\u00fck el a haj\u00f3 Angli\u00e1b\u00f3l \u00e9rkezett boatyard csapat\u00e1val az \u00f6sszeszerel\u00e9st. A sr\u00e1cok nagyon j\u00f3fejek \u00e9s seg\u00edt\u0151k\u00e9szek voltak, l\u00e1tszott rajtuk, hogy szeretik a j\u00e1rg\u00e1nyt nagyon, \u00e9s \u00f6r\u00fclnek hogy \u00faj gazd\u00e1ra tal\u00e1lt, \u00edgy minden apr\u00f3 r\u00e9szletre, tr\u00fckkre, tippre alaposan kit\u00e9rtek. Mintegy m\u00e1sf\u00e9l nap szerel\u00e9s ut\u00e1n kedden d\u00e9lut\u00e1n el\u00e9rkezett a pillanat, megsz\u00f3lalt a Haj\u00f3gy\u00e1ri Kik\u00f6t\u0151 hatalmas daruj\u00e1nak jellegzetes hangja, mi pedig k\u00e9t k\u00f6t\u00e9llel k\u00f6nnyed\u00e9n v\u00edzre tett\u00fck az igencsak impressz\u00edv m\u00e9ret\u0171 g\u00e9pet.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n K\u00eds\u00e9r\u0151haj\u00f3nk, a Bravo 6.0 seg\u00edts\u00e9g\u00e9vel vont\u00e1n kiment\u00fcnk a kik\u00f6t\u0151b\u0151l \u00e9s elvitt\u00fck \u00faj szerzem\u00e9ny\u00fcnket egy k\u00f6rre. Hatalmas m\u00e9rete ellen\u00e9re, nem t\u00fal er\u0151s, le\u00e1ll\u00f3 sz\u00e9lben is rendk\u00edv\u00fcl hamar kiemelkedett \u00e9s stabilan tudtuk egy talpon vinni. A keddi pr\u00f3bak\u00f6rt szerd\u00e1n is teszt k\u00f6vette. Term\u00e9szetesen mindenkinek f\u00fclig \u00e9rt a sz\u00e1ja a csapatb\u00f3l \u00e9s alig v\u00e1rjuk, hogy \u00fajra v\u00edzre sz\u00e1lljunk. T\u00e9l \u00f3ta szisztematikusan k\u00e9sz\u00fcl\u00fcnk a szezonra sz\u00e1razf\u00f6ldi edz\u00e9seket pedig most a haj\u00f3 pontos megismer\u00e9se \u00e9s rengeteg edz\u00e9s k\u00f6vet majd. Haj\u00f3nk, egy SL33, egy GC32 \u00e9s egy m\u00e1sik Extreme 40-es t\u00e1rsas\u00e1g\u00e1ban a Haj\u00f3gy\u00e1ri Kik\u00f6t\u0151ben \u201elakik\u201d majd, \u00edgy edz\u0151partnerekben \u00e9s j\u00f3 hangulat\u00fa verseny\u00e9letben sem lesz hi\u00e1ny!\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n A Quantum Sails t\u00e1mogat\u00e1s\u00e1val vitorl\u00e1kat is fejleszt\u00fcnk, \u00edgy rem\u00e9nyeink szerint mihamarabb azokkal haszn\u00e1lhatjuk majd a j\u00e1rg\u00e1nyt. A csapat tagjaival r\u00e9g\u00f3ta vitorl\u00e1zunk egy\u00fctt, mindenkiben nagy az elsz\u00e1nts\u00e1g \u00e9s a lelkesed\u00e9s, \u00edgy eg\u00e9sz biztos vagyok bene, hogy gyorsan \u00e9s sokat fogunk fejl\u0151dni, a versenyek \u00e9s az ellenf\u00e9l csapatok pedig mind jobb \u00e9s jobb eredm\u00e9nyekre sarkallnak majd minket \u2013 mes\u00e9li Mikl\u00f3s az els\u0151 tapasztalatokat \u00e9s terveket.<\/p>\n


\n A Team Quantum Hungary leg\u00e9nys\u00e9ge:
\n <\/strong>
\n
\n Rauschenberger Mikl\u00f3s
\n
\n So\u00f3s Attila
\n
\n Bar\u00e1th G\u00e1bor
\n
\n S\u00e1rk\u00f6zy Andr\u00e1s
\n
\n P\u00e9csv\u00e1radi \u00c1kos
\n
\n W\u00e9ber L\u00e1szl\u00f3<\/p>\n

\n
\n Fot\u00f3: Kollman Andr\u00e1s
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

v\u00edzre ker\u00fclt itthon az els\u0151 Extreme40 katamar\u00e1n A K\u00e9kszalag szab\u00e1lyv\u00e1ltoz\u00e1sa, mely szerint 2014 \u00f3ta minden \u00e9vben indulhatnak katamar\u00e1nok a t\u00f3ker\u00fcl\u0151 versenyen, nagy l\u00f6ketet adott a itthon is a katamar\u00e1n versenyz\u00e9snek. Egyre t\u00f6bb k\u00e9ttest\u0171 ker\u00fcl a t\u00f3ra, nem csak hazai hanem k\u00fclf\u00f6ldi csapatok is \u00e9rkeznek. 28-32-33-35-50 l\u00e1bas g\u00e9pekkel m\u00e1r tal\u00e1lkoztunk tavaly is, id\u00e9n pedig \u00fajabb csapatok […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":6397,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[9],"tags":[1617,1633],"sailing_author":"R\u00e1pholty Edit","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/233"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=233"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/233\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/6397"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=233"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=233"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=233"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}