{"id":2437,"date":"2010-06-11T00:00:00","date_gmt":"2010-06-10T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/06\/11\/friss-szel-helyett-tobb-oras-lotyoges\/"},"modified":"2017-08-01T23:49:26","modified_gmt":"2017-08-01T21:49:26","slug":"friss-szel-helyett-tobb-oras-lotyoges","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/06\/11\/friss-szel-helyett-tobb-oras-lotyoges\/","title":{"rendered":"Friss sz\u00e9l helyett t\u00f6bb \u00f3r\u00e1s l\u00f6ty\u00f6g\u00e9s"},"content":{"rendered":"
\n Csillaghaj\u00f3 EB 2010 Viareggio a negyedik nap.\n<\/p>\n
\n K\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 id\u0151j\u00e1r\u00e1s el\u0151rejelz\u00e9sek napok \u00f3ta, egy\u00f6ntet\u0171en friss szelet j\u00f3soltak a mai napra, miut\u00e1n az itt tany\u00e1z\u00f3 magas nyom\u00e1s\u00fa ciklon elvonult a fej\u00fcnk. F\u00fajt is reggel, melynek eredm\u00e9nyek\u00e9ppen \u00e1ltal\u00e1nos mozgol\u00f3d\u00e1s volt a parton, \u00e1rboc \u00e1ll\u00edt\u00e1sok, vitorlacser\u00e9k, stb. 12-kor m\u00e9g j\u00f3 sz\u00e9lben is indultunk a gy\u00f6ny\u00f6r\u0171 k\u00e9k tengeren az 5-6 kilom\u00e9terre l\u00e9v\u0151 p\u00e1ly\u00e1ra.\n<\/p>\n
\n Azt\u00e1n mire ki\u00e9rt\u00fcnk sz\u00e9p fokozatosan meghalt. Er\u0151s szeles \u00e1ll\u00edt\u00e1sok visszav\u00e9tele, latni csere, m\u00e9g j\u00f3, hogy nem a \u201eheavy\u201d grosszal j\u00f6tt\u00fcnk ki. J\u00f3 h\u00e1rom \u00f3r\u00e1s l\u00f6ty\u00f6g\u00e9s v\u00e1rt r\u00e1nk, t\u00f6bbsz\u00f6ri abort\u00e1lt rajt k\u00eds\u00e9rletekkel, mire megkegyelmezett a mez\u0151nynek egy er\u0151s kettes d\u00e9li, j\u00f3 d\u00f6ghull\u00e1mos tengerrel.\n<\/p>\n
\n Feketez\u00e1szl\u00f3s rajt, t\u00fal \u00f3vatoskodtam, fejemben az els\u0151 futamos OCS eml\u00e9k\u00e9vel. R\u00e1ad\u00e1sul a j\u00f3 oldalt sem tal\u00e1ltam el, \u00edgy k\u00ednkeservesen\u00a0 k\u00fczd\u00f6tt\u00fcnk a k\u00f6zep\u00e9n. Sajnos most nagyon \u00e9reztem az levitorl\u00e1zott \u00f3r\u00e1k hi\u00e1ny\u00e1t, a l\u00f6ty\u00f6g\u0151s v\u00edzen sokszor nem tudtam sebess\u00e9gben tartani a haj\u00f3t. A befut\u00f3 h\u00e1tsz\u00e9lben m\u00e9g egy ukr\u00e1n is elsz\u00f3rakozgatott velem, kin\u00e9zve mag\u00e1nak, v\u00e9gig takargatva, \u00edgy az els\u0151 50-b\u0151l is kiker\u00fclve, 53. v\u00e9gezt\u00fcnk.\n<\/p>\n
\n Mostant\u00f3l persze er\u0151sen v\u00e1rjuk a kies\u0151t \u2013 5 futamt\u00f3l van \u2013 hogy eldobjuk az OCS-\u00fcnket \u00e9s beker\u00fclj\u00fcnk az els\u0151 harmadba. Ehhez persze m\u00e9g kis szerencse \u00e9s nagy hajt\u00e1s is kell az utols\u00f3 A Team Proximo versenyz\u0151inek Litkey \u00c1rp\u00e1dnak \u00e9s Mesterh\u00e1zy-Nagy \u00c1kosnak nem volt j\u00f3 napjuk. A harmadik futamb\u00f3l b\u00f3ja\u00e9rint\u00e9s miatt kiz\u00e1rta \u0151ket a jury, a negyedik futamban pedig a 83. helyen v\u00e9geztek.\n<\/p>\n
\n \n<\/p>\n
\n Martin Viktor sportt\u00e1rsunk egy szerencs\u00e9tlen \u00fctk\u00f6z\u00e9ssel t\u0171nt ki. Ahhoz k\u00e9pest, hogy kettes sz\u00e9l volt – a mell\u00e9kelt f\u00e9nyk\u00e9pen l\u00e1that\u00f3 \u2013 igencsak m\u00e9retes lukat siker\u00fclt v\u00e1gnia. Mivel a rajt el\u0151tti v\u00e1rokoz\u00e1s sor\u00e1n t\u00f6rt\u00e9nt az eset, csak a biztos\u00edt\u00e1s\u00e1t kellett leadnia, ma pedig maga a Folli j\u00f6n foltozni a n\u00e9met \u00e1ldozatot.\n<\/p>\n
\n A futamot az eddig nem nagyon muzsik\u00e1l\u00f3 Scheidt nyerte meggy\u0151z\u0151 f\u00f6l\u00e9nnyel, Polg\u00e1r Jancsi ma csak 21-et ment, de \u00edgy is tartja vezet\u0151 poz\u00edci\u00f3j\u00e1t. Ut\u00e1na szok\u00e1s szerint sok az \u00e9hes farkas: Clarke, Mendelblatt, Mateusz, Szab\u00f3 Gyuri, az 5. futam ut\u00e1n tal\u00e1n tiszt\u00e1bb lesz majd a k\u00e9p. A men\u0151k k\u00f6z\u00fcl tal\u00e1n csak L\u00f6\u00f6f \u00e9s Xavier Rohart \u00e9s futam nyer\u00e9se ellen\u00e9re Scheidt l\u00e1tszik elsz\u00e1llni.\n<\/p>\n
\n Csillaghaj\u00f3 EB 2010 Viareggio a negyedik nap. K\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 id\u0151j\u00e1r\u00e1s el\u0151rejelz\u00e9sek napok \u00f3ta, egy\u00f6ntet\u0171en friss szelet j\u00f3soltak a mai napra, miut\u00e1n az itt tany\u00e1z\u00f3 magas nyom\u00e1s\u00fa ciklon elvonult a fej\u00fcnk. F\u00fajt is reggel, melynek eredm\u00e9nyek\u00e9ppen \u00e1ltal\u00e1nos mozgol\u00f3d\u00e1s volt a parton, \u00e1rboc \u00e1ll\u00edt\u00e1sok, vitorlacser\u00e9k, stb. 12-kor m\u00e9g j\u00f3 sz\u00e9lben is indultunk a gy\u00f6ny\u00f6r\u0171 k\u00e9k tengeren az 5-6 […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[11],"tags":[],"sailing_author":"www.sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2437"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2437"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2437\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2437"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2437"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2437"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}
\n Tenke Tibor
\n <\/em><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"