{"id":2438,"date":"2010-06-10T00:00:00","date_gmt":"2010-06-09T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/06\/10\/ne-bizz-a-helyi-gurukban\/"},"modified":"2017-08-01T23:49:26","modified_gmt":"2017-08-01T21:49:26","slug":"ne-bizz-a-helyi-gurukban","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/06\/10\/ne-bizz-a-helyi-gurukban\/","title":{"rendered":"Ne b\u00edzz a helyi Gurukban!"},"content":{"rendered":"

\n Csillaghaj\u00f3 EB 2010 Viareggio a harmadik nap.\n<\/p>\n

\n Ma, az elm\u00falt napok szok\u00e1sait\u00f3l elt\u00e9r\u0151en a kitart\u00f3 nyugati termik helyett 2-es, 3-as d\u00e9lies sz\u00e9lben ment\u00fcnk ki a rajthoz. Nem ismerv\u00e9n a helyet, gondosan megn\u00e9ztem az id\u0151j\u00e1r\u00e1s el\u0151rejelz\u00e9seket \u00e9s kik\u00e9rdeztem a helyi k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyeket ismer\u0151 \u201egurukat\u201d. A kialakult k\u00e9p teljesen egy\u00e9rtelm\u0171 volt jobbra fordul\u00e1s \u00e9s gyeng\u00fcl\u00e9s v\u00e1rhat\u00f3. Ennek megfelel\u0151en rajt luvban \u00e9s toltam a jobb oldalt. Na persze. Persze, hogy friss\u00fclt \u00e9s balra fordult. Egy\u00e9bk\u00e9nt itt egy 10 fokos sz\u00e9lfordul\u00f3, k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en a 40 perces, 2 tengeti m\u00e9rf\u00f6ldes kreuznak \u2013 kb. 500 m\u00e9tert jelent. A kreuz v\u00e9g\u00e9n kezdt\u00fcnk is visszakapaszkodni j\u00f3 60-r\u00f3l. K\u00f6zben Martin Viktor\u00e9k l\u00e1tv\u00e1nyos r\u00e9mdr\u00e1ma keser\u0171 r\u00e9szesei v\u00e1ltak az els\u0151 b\u00f3j\u00e1n\u00e1l, ahov\u00e1 40-en bel\u00fcl \u00e9rkeztek, majd t\u00f6bbed magukkal fennakadva a b\u00f3j\u00e1n, a falt\u00f3l teljesen letakarva, vesztettek vagy 50-60 haj\u00f3t. Egyetlen b\u00f3j\u00e1n\u00e1l: ne \u00e9ld \u00e1t!!\n<\/p>\n

\n A h\u00e1tszelekben \u00e9s marad\u00e9k k\u00e9t kreuzban azt\u00e1n hagytam a gurukat \u00e9s ment\u00fcnk konokul d\u00e9lre, ami kisebb sz\u00e9lfordul\u00f3kt\u00f3l eltekintve \u00f6sszess\u00e9g\u00e9ben fizetett. \u00a0A v\u00e9g\u00e9n m\u00e1r 30-on bel\u00fcl j\u00e1rtunk, de befejez\u00e9sk\u00e9ppen megkaptuk a Negrit \u00e9s a L\u00f6\u00f6f\u00f6t a lay line-on t\u00falra fel\u00e1llva a fej\u00fcnk f\u00f6l\u00e9, \u00e9n meg hi\u00e1ba b\u00edztam az alul val\u00f3 ellopakod\u00e1sban, vesztett\u00fck a takar\u00e1sban 5-6 haj\u00f3t, t\u00f6bbek k\u00f6z\u00f6tt a f\u00f6ldv\u00e1ri EB-re sz\u00edvesen eml\u00e9kez\u0151 Lars Graelt.\n<\/p>\n

\n \u00cdgy a v\u00e9ge 33 lett. \u00a0A Team Proximo versenyz\u0151i Litkey \u00c1rp\u00e1d \u00e9s Mesterh\u00e1zy-Nagy \u00c1kos szint\u00e9n j\u00f6tt fel az utols\u00f3 szakaszban \u00e9s v\u00e9g\u00fcl a 41. helyen v\u00e9geztek.\n<\/p>\n

\n A mai futamot a n\u00e9met Schlonski nyerte, akinek ezen fel\u00fcl van egy 6. \u00e9s egy 62. helye. Polg\u00e1r Jancsi nagy form\u00e1ban van, mert \u00a0j\u00f3 25-r\u00f3l m\u00e1szott fel hatodikra, \u00e9s \u00edgy tov\u00e1bbra is vastagon vezet \u00f6sszetettben. Torben\u00e9k ma villantottak egy m\u00e1sodikat \u0151k \u00e9s a ma kilencedik kanadai Clarke \u00a0kezdenek elh\u00fazni a mez\u0151nyt\u0151l. \u00a0A m\u00e1sik \u201emagyar\u201d, a tavalyi vil\u00e1gbajnok Szab\u00f3 Gyuri egy harmadik hellyel \u00f6sszetettben a negyedikre j\u00f6tt el\u0151re.\n<\/p>\n

\n Holnap szeles napot j\u00f3solnak, rem\u00e9lj\u00fck szerencs\u00e9t hoz nek\u00fcnk.\n<\/p>\n

\n
\n Tenke Tibor
\n <\/em><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Csillaghaj\u00f3 EB 2010 Viareggio a harmadik nap. Ma, az elm\u00falt napok szok\u00e1sait\u00f3l elt\u00e9r\u0151en a kitart\u00f3 nyugati termik helyett 2-es, 3-as d\u00e9lies sz\u00e9lben ment\u00fcnk ki a rajthoz. Nem ismerv\u00e9n a helyet, gondosan megn\u00e9ztem az id\u0151j\u00e1r\u00e1s el\u0151rejelz\u00e9seket \u00e9s kik\u00e9rdeztem a helyi k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyeket ismer\u0151 \u201egurukat\u201d. A kialakult k\u00e9p teljesen egy\u00e9rtelm\u0171 volt jobbra fordul\u00e1s \u00e9s gyeng\u00fcl\u00e9s v\u00e1rhat\u00f3. Ennek megfelel\u0151en […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[11],"tags":[],"sailing_author":"www.sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2438"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2438"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2438\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2438"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2438"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2438"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}