{"id":2449,"date":"2010-06-07T00:00:00","date_gmt":"2010-06-06T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/06\/07\/etnz-gyozelem-az-lvt-n\/"},"modified":"2017-08-01T23:49:25","modified_gmt":"2017-08-01T21:49:25","slug":"etnz-gyozelem-az-lvt-n","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/06\/07\/etnz-gyozelem-az-lvt-n\/","title":{"rendered":"ETNZ gy\u0151zelem az LVT-n"},"content":{"rendered":"

\n Hi\u00e1ba \u00e1llt 2-0 gy\u0151zelemre a Synergy a 3 gy\u0151zelemig tart\u00f3 p\u00e1rharcban, az ETNZ hatalmas alak\u00edt\u00e1ssal fel\u00e1llt \u00e9s 3-2-re nyert a Louis Vuitton Trophyn.
\n \n<\/p>\n

\n La Maddalena, Szard\u00ednia: El\u0151sz\u00f6r fordult el\u0151, hogy orosz alakulat vett volna r\u00e9szt AC-hez kapcsol\u00f3d\u00f3 esem\u00e9ny d\u00f6nt\u0151j\u00e9ben. Ez pedig annyira j\u00f3l siker\u00fclt a Louis Vuitton Trophy olasz fordul\u00f3j\u00e1ban, hogyha nem izgulj\u00e1k el, akkor val\u00f3sz\u00edn\u0171leg meg is nyerik azt.\n<\/p>\n

\n Az els\u0151 futamot m\u00e9g szombat d\u00e9lut\u00e1n tartott\u00e1k \u00e9s nagy meglepet\u00e9sre azt a kev\u00e9sb\u00e9 es\u00e9lyes Synergy Russian Sailing Team nyerte magabiztos vitorl\u00e1z\u00e1ssal. A rajt nem hozott nagy izgalmakat a Synergy balra akart menni az ETNZ pedig jobbra. Ut\u00f3bbi v\u00e1lasztott jobban \u00e9s \u00e9rt fel els\u0151nek, h\u00e1tsz\u00e9lben folytat\u00f3dott a k\u00e9zelenged\u00e9s \u00e9s a k\u00e9t ir\u00e1nyba indultak. A kiwik ism\u00e9t \u00fcgyesebben v\u00e1lasztottak \u00e9s lent a kapun\u00e1l \u00fagy d\u00f6nt\u00f6ttek, hogy els\u0151 cirk\u00e1l\u00f3s strat\u00e9gi\u00e1jukat k\u00f6vetik azaz jobbra helyezkednek, Synergy\u00e9k persze a m\u00e1sik jelet vett\u00e9k lent, de ez\u00fattal megcs\u00faszott a baloldal \u00e9s Karol Jablonski csapata ez\u00fattal szorosan \u00e9rkezett Barker\u00e9k nyak\u00e1ra, akik a layline k\u00f6zeli tal\u00e1lkoz\u00f3kor tov\u00e1bbra is a jobboldalt v\u00e9dt\u00e9k. A Synergy egy balos p\u00f6ffel megcs\u00faszott \u00e9s sim\u00e1n lekeresztezte az ETNZ-t. Inn\u00e9t pedig sima gy\u0151zelem volt az oroszoknak.\n<\/p>\n

\n A m\u00e1sodik futamban ism\u00e9t egym\u00e1st\u00f3l t\u00e1volabb rajtoltak a csapatok \u00e9ppen ford\u00edtva, mint az el\u0151z\u0151ben. Ez\u00fattal a Synergy v\u00e1lasztott jobban oldalt \u00e9s tulajdonk\u00e9ppen rajt-c\u00e9l gy\u0151zelmet arattak.\n<\/p>\n

\n A harmadik futamban az oroszok taktikusa \u00e9s korm\u00e1nyosa komoly oktat\u00f3filmet f\u0171z\u00f6tt be Barker\u00e9knek a rajtr\u00f3l. A dialup \u00e9s ut\u00e1na az ETNZ balra l\u00f6kd\u00f6s\u00e9se majd 4 perig tartott, mindez a rajtvonal felett, k\u00f6zel a lee rajthoz. Az ETNZ halzolt kor\u00e1bban, de nem \u00fatjogos csap\u00e1son \u00e9rt be a rajtz\u00f3n\u00e1ba, m\u00edg az oroszok jobbcsap\u00e1sra halzoltak k\u00e9nyszer\u00edtve a lee rajt b\u00f3j\u00e1n\u00e1l h\u00e1tsz\u00e9lben \u00e9rkez\u0151 ETNZ-t, mindezt nagyj\u00e1b\u00f3l a rajt pillanat\u00e1ban, ezzel az ETNZ olyan extra m\u00e9lys\u00e9get kapott, ami el\u00e9g volt a Synergynek hogy els\u0151k\u00e9nt \u00e9rjen fel. A leeb\u00f3j\u00e1hoz k\u00f6zeledve azt\u00e1n megremegett a csapat keze \u00e9s a spi fennmaradt, majd a v\u00edzbe esett, \u00edgy el is veszett\u00e9k a nagy nehezen \u00f6sszekov\u00e1csolt el\u0151ny\u00fcket.\n<\/p>\n

\n Az ETNZ ekkor kapott v\u00e9rszemet \u00e9s a negyedik futamban m\u00e1r kor\u00e1n el\u0151reverekedt\u00e9k magukat. A Synergy h\u00e1tsz\u00e9lben el\u0151z\u00f6tt \u00e9s d\u0171l\u0151re akarta vinni a dolgot, de rossz d\u00f6nt\u00e9st hoztak azzal, hogy minden\u00e1ron az ETNZ al\u00e1 akartak ejteni, holott azok csak p\u00e1r m\u00e9terre voltak m\u00f6g\u00f6tt\u00fck. Meg is lett a baj, egy pillanatra fed\u00e9st hozott l\u00e9tre az ETNZ h\u00e1tulr\u00f3l, a Synergy ejtett \u00e9s ezt b\u00fcntette a zs\u0171ri. A kreuz fek\u00fcdt az oroszoknak, de h\u00e1tsz\u00e9lben nem b\u00edrtak elszakadni el\u00e9gg\u00e9, hogy a b\u00fcntet\u0151t v\u00e9grehajts\u00e1k, \u00edgy j\u00f6tt a bev\u00e1r\u00f3s j\u00e1t\u00e9k, esetleg az ETNZ b\u00fcntet\u0151re k\u00e9nyszer\u00edt\u00e9se vagy a g\u00e9nua felh\u00faz\u00e1sa, amellyel egyszer\u0171en kivitelezhet\u0151 a fordul\u00f3t k\u00f6telez\u0151en tartalmaz\u00f3 b\u00fcntet\u0151. A bev\u00e1r\u00e1snak az lett a v\u00e9ge, hogy jobban lelassultak mint ellenfel\u00fck \u00e9s az ETNZ l\u00e9tes\u00edtett fed\u00e9st \u00e9s k\u00e9t halzol\u00e1s ut\u00e1n le is rohant\u00e1k az oroszokat, megnyerve ezzel a futamot.\n<\/p>\n

\n Az \u00f6t\u00f6dik futamban a felj\u00f6v\u0151ben l\u00e9v\u0151 \u00faj-z\u00e9landi csapat kez\u00e9ben tartotta a dolgokat. Az utols\u00f3 h\u00e1tsz\u00e9lben pedig a felh\u00faz\u00e1sn\u00e1l keletkezett kis szakad\u00e1s az els\u0151 halzol\u00e1sn\u00e1l lenull\u00e1zta az oroszok h\u00e1tszeles vitorl\u00e1j\u00e1t, ezzel lev\u00e9ve a stresszt a kiwi csapatr\u00f3l, akik nem kicsit \u00f6r\u00fcltek meg\u00e9rdemelt gy\u0151zelm\u00fcknek.\n<\/p>\n

\n V\u00e9geredm\u00e9ny:\n<\/p>\n

\n 1. Emirates Team New Zealand\n<\/p>\n

\n 2. SYNERGY Russian Sailing Team\n<\/p>\n

\n 3. All4One\n<\/p>\n

\n 4. Artemis\n<\/p>\n

\n 5. Mascalzone Latino Audi Team\n<\/p>\n

\n 6. Azzurra\n<\/p>\n

\n 7. TEAMORIGIN\n<\/p>\n

\n 8. Luna Rossa\n<\/p>\n

\n 9. BMW Oracle Racing Team\n<\/p>\n

\n 10. ALEPH Sailing Team<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Hi\u00e1ba \u00e1llt 2-0 gy\u0151zelemre a Synergy a 3 gy\u0151zelemig tart\u00f3 p\u00e1rharcban, az ETNZ hatalmas alak\u00edt\u00e1ssal fel\u00e1llt \u00e9s 3-2-re nyert a Louis Vuitton Trophyn. La Maddalena, Szard\u00ednia: El\u0151sz\u00f6r fordult el\u0151, hogy orosz alakulat vett volna r\u00e9szt AC-hez kapcsol\u00f3d\u00f3 esem\u00e9ny d\u00f6nt\u0151j\u00e9ben. Ez pedig annyira j\u00f3l siker\u00fclt a Louis Vuitton Trophy olasz fordul\u00f3j\u00e1ban, hogyha nem izgulj\u00e1k el, akkor […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"SG","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2449"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2449"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2449\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2449"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2449"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2449"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}