{"id":24801,"date":"2018-03-29T15:20:20","date_gmt":"2018-03-29T13:20:20","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/?p=24801"},"modified":"2018-04-04T12:38:59","modified_gmt":"2018-04-04T10:38:59","slug":"nau-ten-uj-33-labas-nautictol","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2018\/03\/29\/nau-ten-uj-33-labas-nautictol\/","title":{"rendered":"NAU TEN \u00faj 33 l\u00e1bas a Nautict\u00f3l"},"content":{"rendered":"

Bemutatjuk a Balatonon j\u00f3l ismert \u00e9s n\u00e9pszer\u0171 NAU 330 \u00e9s 311 t\u00edpusok ut\u00f3dj\u00e1t, a NAU-TEN-t.<\/p>\n

 <\/p>\n

A modellcsal\u00e1d 1999-ben kezd\u0151d\u0151 sikeres p\u00e1lyafut\u00e1sa ut\u00e1n vadonat\u00faj t\u00edpussal jelentkez\u00fcnk a 10 m\u00e9teres kateg\u00f3ri\u00e1ban, amiben 35 \u00e9v minden haj\u00f3\u00e9p\u00edt\u0151i \u2013versenyz\u0151i tapasztalata \u00f6sszpontosul. Napjaink ig\u00e9nyeihez igaz\u00edtott tartalommal \u00e9s m\u00e9g jobb menetteljes\u00edtm\u00e9nnyel szeretn\u00e9nk meg\u00f6rvendeztetni a vitorl\u00e1z\u00e1s szerelmeseit. C\u00e9g\u00fcnk mindig \u00e9len j\u00e1rt a performance cruiserek fejleszt\u00e9s\u00e9ben, amit bizony\u00edt az is, hogy a Balaton h\u00e1rom legsikeresebb oszt\u00e1lysz\u00f6vets\u00e9ge Nautic t\u00edpusokra \u00e9p\u00fcl. C\u00e9lunk a NAU-TEN-n\u00e9l is az oszt\u00e1ly\u00e9p\u00edt\u00e9s-k\u00f6z\u00f6ss\u00e9gform\u00e1l\u00e1s, hiszen ez nek\u00fcnk nem csak egy hobbi, hanem \u00e9letforma.<\/p>\n

 <\/p>\n

\"\"<\/p>\n

 <\/p>\n

A haj\u00f3 tervez\u00e9s\u00e9n\u00e9l sz\u00e1mos \u00faj megold\u00e1st alkalmaztunk, amelyek jav\u00edtj\u00e1k a kezelhet\u0151s\u00e9get, vagy az eszt\u00e9tik\u00e1t, ami nem utols\u00f3 szempont egy ilyen haj\u00f3 eset\u00e9ben.
\nA NAU-TEN a Balatonra optimaliz\u00e1lt, felhaszn\u00e1l\u00f3bar\u00e1t \u00e9s egyben teljes\u00edtm\u00e9ny orient\u00e1lt haj\u00f3, azon bel\u00fcl is napi vitorl\u00e1z\u00e1sra fejlesztett cruiser-racer, ami azonban t\u00far\u00e1z\u00e1sra is alkalmas a legsz\u00fcks\u00e9gesebb kabinfelszerel\u00e9seknek \u00e9s a hat k\u00e9nyelmes fekhelynek k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en. A haj\u00f3 belseje a minim\u00e1l design trendet k\u00f6veti, n\u00e9lk\u00fcl\u00f6z minden felesleges \u201esallangot\u201d: a c\u00e9l a funkci\u00f3, illetve az ide\u00e1lis param\u00e9terek.<\/p>\n

 <\/p>\n

\"\"<\/p>\n

 <\/p>\n

Az \u00faj t\u0151kes\u00fallyal megold\u00e1st k\u00edn\u00e1lunk a nagysz\u00e1m\u00fa leg\u00e9nys\u00e9g probl\u00e9m\u00e1j\u00e1ra. A legt\u00f6bb esetben gondot jelent versenyekre 6-8 embert csatasorba \u00e1ll\u00edtani, illetve t\u00far\u00e1z\u00e1s alkalm\u00e1val is el\u0151ny, ha k\u00e9t ember k\u00f6nnyed\u00e9n elboldogul a haj\u00f3 kezel\u00e9s\u00e9vel.<\/p>\n

 <\/p>\n

Az 1100 kg-os t\u0151kes\u00faly k\u00e9t m\u00e9teres mer\u00fcl\u00e9s\u00e9vel extra vissza\u00e1ll\u00edt\u00f3 nyomat\u00e9kot biztos\u00edt a mind\u00f6ssze 2600 kg-os \u00f6sszt\u00f6meg mellett, \u00edgy ak\u00e1r versenyk\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek k\u00f6z\u00f6tt is elegend\u0151 n\u00e9gy f\u0151 a haj\u00f3 \u00e1ltal ny\u00fajtott lehet\u0151s\u00e9gek maxim\u00e1lis kihaszn\u00e1l\u00e1s\u00e1ra. A m\u00e1r j\u00f3l bev\u00e1lt elektrohidraulikus emel\u0151rendszer itt is v\u00e1laszthat\u00f3 opci\u00f3.<\/p>\n

 <\/p>\n

\"\"<\/p>\n

 <\/p>\n

A haj\u00f3test k\u00fcls\u0151 kialak\u00edt\u00e1sa a legfrissebb trendek szerint val\u00f3sult meg, szem el\u0151tt tartva a k\u00f6nny\u0171 kezelhet\u0151s\u00e9get \u00e9s a t\u00e1gas kokpitot, ahol k\u00fcl\u00f6n\u00e1ll\u00f3 egys\u00e9gk\u00e9nt berakhat\u00f3 h\u00e1tt\u00e1ml\u00e1k teszik k\u00e9nyelmess\u00e9 a t\u00far\u00e1z\u00e1st, vagy a kik\u00f6t\u0151i besz\u00e9lget\u00e9seket a haj\u00f3 fed\u00e9lzet\u00e9n. A m\u00e1r megszokott \u00e9s bev\u00e1lt Harken deckszerelv\u00e9nyek j\u00f3l funkcion\u00e1lnak egy k\u00f6nnyed t\u00far\u00e1z\u00e1sn\u00e1l, vagy ak\u00e1r szoros versenyk\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek k\u00f6z\u00f6tt.<\/p>\n

 <\/p>\n

\"\"<\/p>\n

 <\/p>\n

\u00dajdons\u00e1g a Facnor verseny fockroller rendszere, amely gurtnis kialak\u00edt\u00e1s\u00e1nak k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en a rollerk\u00f6t\u00e9l szorul\u00e1sa n\u00e9lk\u00fcl k\u00f6nnyen-gyorsan felcs\u00e9v\u00e9lhet\u0151 a g\u00e9nua.
\nB\u0151 sz\u00e9lben a fix, de sz\u00fcks\u00e9g szerint lecsavarozhat\u00f3 orrsud\u00e1rr\u00f3l k\u00f6nnyen kezelhet\u0151 gennakerrel hozhat\u00f3 sikl\u00e1sba a haj\u00f3.<\/p>\n

 <\/p>\n

A rudas korm\u00e1ny mellett \u2013amelyet a j\u00f3l bev\u00e1lt JEFA \u00f6nbe\u00e1ll\u00f3 t\u0171g\u00f6rg\u0151s csap\u00e1gyaz\u00e1ssal szerel\u00fcnk- \u00faj opci\u00f3 a szint\u00e9n JEFA gy\u00e1rtm\u00e1ny\u00fa dupla k\u00f6rkorm\u00e1ny. Impoz\u00e1ns megjelen\u00e9se mellett a kokpitban val\u00f3 k\u00f6zleked\u00e9st is seg\u00edti, amelyet a s\u00fcllyesztett gr\u00f3sz traveller s\u00edn tesz teljess\u00e9.<\/p>\n

 <\/p>\n

A m\u00e1sodlagos meghajt\u00e1s ter\u00e9n is friss\u00edtett\u00fck a palett\u00e1t.<\/p>\n

 <\/p>\n

A hagyom\u00e1nyos be\u00e9p\u00edtett Volvo Penta d\u00edzelmotor mellett v\u00e1laszthat\u00f3 egy 10 LE-s rejtett k\u00fclmotor, amely t\u00f6bb el\u0151nnyel is rendelkezik: kisebb s\u00faly\u00fa, egyszer\u0171bb rendszer, egy\u00fattal k\u00f6lts\u00e9ghat\u00e9konyabb.<\/p>\n

 <\/p>\n

A harmadik opci\u00f3t a z\u00f6ld energia kedvel\u0151inek sz\u00e1njuk: elektromos meghajt\u00e1ssal is szerelj\u00fck a haj\u00f3t azoknak, akik stresszmentesen k\u00f6zlekedn\u00e9nek k\u00e9t kik\u00f6t\u0151 k\u00f6z\u00f6tt, nem szeretik a motorzajt \u00e9s a tankol\u00e1ssal j\u00e1r\u00f3 kellemetlens\u00e9geket.<\/p>\n

 <\/p>\n

\"\"<\/p>\n

NAU-TEN<\/strong><\/p>\n

 <\/p>\n

Hi Performance cruiser-racer
\ntavi vitorl\u00e1z\u00e1sra optimaliz\u00e1lt<\/p>\n

 <\/p>\n

Technikai adatok:<\/p>\n

 <\/p>\n

Tervez\u0151:<\/strong> Andrej Justin<\/p>\n

Gy\u00e1rt\u00f3:<\/strong> Nautic Boat Kft<\/p>\n

Teljes hossz:<\/strong> 9990 mm<\/p>\n

V\u00edzvonalhossz:<\/strong> 9850 mm<\/p>\n

Teljes sz\u00e9less\u00e9g:<\/strong> 3330 mm<\/p>\n

Belmagass\u00e1g:<\/strong> 1800 mm<\/p>\n

Mer\u00fcl\u00e9s:<\/strong> fix \/ emelhet\u0151 t\u0151kes\u00faly: 1980\/1980-1580 mm<\/p>\n

T\u0151kes\u00faly:<\/strong> 1100 kg<\/p>\n

Teljes s\u00faly:<\/strong> 2500 kg<\/p>\n

T\u0151kes\u00faly\/ teljes s\u00faly ar\u00e1ny:<\/strong> 44%<\/p>\n

Fekv\u0151helyek:<\/strong> 6+2<\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

Haj\u00f3test:<\/strong>
\nV\u00e1kuuminf\u00fazi\u00f3s elj\u00e1r\u00e1ssal k\u00e9sz\u00fclt multiaxi\u00e1lis \u00fcvegsz\u00f6vet \u2013 PVC szendvics szerkezet\u0171, g\u00e9lezett fel\u00fclet<\/p>\n

Fed\u00e9lzeti szerelv\u00e9nyek:<\/strong>
\nHarken s\u00ednek, kocsik, csig\u00e1k, Facnor FD racing profil vorstag<\/p>\n

Rudazat:<\/strong>
\nSparcraft Performance alum\u00ednium \u00e1rb\u00f3c k\u00e9t p\u00e1r sz\u00e1ling, Dyform \u00e1ll\u00f3k\u00f6t\u00e9lzet.<\/p>\n

Vitorl\u00e1zat:<\/strong><\/p>\n

Gr\u00f3sz 41 m\u00b2, square-top szab\u00e1ssal
\nGenua 29 m\u00b2, 3 lattnival
\nGennaker 154 m\u00b2<\/p>\n

 <\/p>\n

Az elm\u00falt k\u00f6zel h\u00fasz \u00e9v tapasztalatai alapj\u00e1n b\u00edzunk benne, hogy ez a haj\u00f3 is elnyeri a magyar vitorl\u00e1z\u00f3 t\u00e1rsadalom tagjainak tetsz\u00e9s\u00e9t \u00e9s min\u00e9l t\u00f6bb sportt\u00e1rsat \u00fcdv\u00f6z\u00f6lhet\u00fcnk majd a Nautic Haj\u00f3kkal Vitorl\u00e1z\u00f3k K\u00f6z\u00f6ss\u00e9g\u00e9ben.<\/p>\n

 <\/p>\n

\u00dcdv\u00f6zlettel: a Nautic Boat csapata<\/p>\n

Nautic Boat Kft H-1203 Budapest, K\u00f6ves \u00fat, Kapit\u00e1nypuszta<\/em>
\n Tel: +36-1\/284-8729 Mobil: +36\/30-9415-407<\/em>
\n Internet: www.nauticboat.hu<\/a> E-mail: info@nauticboat.hu<\/a>, nauticboat@t-online.hu<\/em><\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Bemutatjuk a Balatonon j\u00f3l ismert \u00e9s n\u00e9pszer\u0171 NAU 330 \u00e9s 311 t\u00edpusok ut\u00f3dj\u00e1t, a NAU-TEN-t.   A modellcsal\u00e1d 1999-ben kezd\u0151d\u0151 sikeres p\u00e1lyafut\u00e1sa ut\u00e1n vadonat\u00faj t\u00edpussal jelentkez\u00fcnk a 10 m\u00e9teres kateg\u00f3ri\u00e1ban, amiben 35 \u00e9v minden haj\u00f3\u00e9p\u00edt\u0151i \u2013versenyz\u0151i tapasztalata \u00f6sszpontosul. Napjaink ig\u00e9nyeihez igaz\u00edtott tartalommal \u00e9s m\u00e9g jobb menetteljes\u00edtm\u00e9nnyel szeretn\u00e9nk meg\u00f6rvendeztetni a vitorl\u00e1z\u00e1s szerelmeseit. C\u00e9g\u00fcnk mindig \u00e9len j\u00e1rt […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":24802,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1719,1734],"tags":[2070,2067,2068,2069],"sailing_author":"","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/24801"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=24801"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/24801\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/24802"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=24801"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=24801"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=24801"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}