{"id":250,"date":"2016-03-15T19:08:00","date_gmt":"2016-03-15T18:08:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2016\/03\/15\/foldkerules\/"},"modified":"2017-08-02T00:02:56","modified_gmt":"2017-08-01T22:02:56","slug":"foldkerules","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2016\/03\/15\/foldkerules\/","title":{"rendered":"F\u00f6ldker\u00fcl\u00e9s"},"content":{"rendered":"
\n L\u00e9gr\u00e1di M\u00e1rk 2017 \u00e1prilis\u00e1ban indul, hogy az eddigi, magyar haj\u00f3s \u00e1ltal teljes\u00edtett leghosszabb \u00fatvonalon megker\u00fclje a F\u00f6ldet vitorl\u00e1s haj\u00f3j\u00e1val az Equator 44-gyel.\n<\/p>\n
\n A c\u00e9l az \u00e9letment\u0151 m\u0171t\u00e9tekre v\u00e1r\u00f3 gyermekek t\u00e1mogat\u00e1sa. M\u00e1rk saj\u00e1t mag\u00e1nak \u00e9p\u00edti a haj\u00f3j\u00e1t, ami jelenleg 17%-n\u00e1l, a lamin\u00e1l\u00e1sn\u00e1l tart. Emellett folyik a fejleszt\u00e9sek tesztel\u00e9se. A haj\u00f3ban semmi sem fog k\u00e1rba menni, hiszen az energi\u00e1t \u00e9s a h\u0151t is \u00fajra lehet majd hasznos\u00edtani, mint p\u00e9ld\u00e1ul a saj\u00e1t fejleszt\u00e9s\u0171 h\u0171t\u0151n\u00e9l, ami miut\u00e1n leadja a h\u0151t, az m\u00e1sra ford\u00edt\u00f3dik \u00e1t. Ek\u00f6zben a haj\u00f3 b\u00fatorzata is \u00e9p\u00fcl\u0151ben van, \u00e9s persze a sablonok is k\u00e9sz\u00fclnek, hogy a haj\u00f3 pont \u00fagy legyen fel\u00e9p\u00edtve \u00e9s be\u00e9p\u00edtve, ahogy az meg lett tervezve. Ha rajta m\u00falik, el tud id\u0151ben indulni, \u00e1m a tervezett 50-b\u0151l, jelenleg 37 c\u00e9g l\u00e1tta meg azt, hogy mi\u00e9rt szeretn\u00e9 t\u00e1mogatni e nemes vitorl\u00e1z\u00f3 c\u00e9lj\u00e1t.\n<\/p>\n