{"id":25840,"date":"2018-07-11T13:54:36","date_gmt":"2018-07-11T11:54:36","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/?p=25840"},"modified":"2019-10-17T19:52:18","modified_gmt":"2019-10-17T17:52:18","slug":"rooster-dura-pro-5-kesztyu","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2018\/07\/11\/rooster-dura-pro-5-kesztyu\/","title":{"rendered":"Rooster Dura Pro 5 keszty\u0171"},"content":{"rendered":"

Ez\u00fattal a Rooster Dura Pro 5 keszty\u0171je esett vizsg\u00e1l\u00f3d\u00e1sunk \u00e1ldozat\u00e1ul.<\/h1>\n

 <\/h1>\n

A gy\u00e1rt\u00f3 els\u0151sorban focksottosnak \u00e9s spinakkeresnek aj\u00e1nlja, mert puh\u00e1bb \u00e9s v\u00e9konyabb mint a Pro Race – \u00edgy nem csak a k\u00f6telet \u00e9rezni benne jobban, hanem a vitorla rezd\u00fcl\u00e9seit is.<\/p>\n

 <\/p>\n

Kezdj\u00fck a k\u00fcls\u0151 megjelen\u00e9ssel. V\u00e9lem\u00e9nyem szerint kifejezetten ig\u00e9nyes, nagyon min\u0151s\u00e9gi kidolgoz\u00e1s\u00fa, r\u00e1n\u00e9z\u00e9sre igen strapab\u00edr\u00f3 kin\u00e9zet\u0171 darab. Vastags\u00e1ga ellen\u00e9re k\u00e9nyelmes, a k\u00e9zre j\u00f3l illeszkedik.<\/p>\n

 <\/p>\n

A haszn\u00e1lat sor\u00e1n a k\u00f6vetkez\u0151 tapasztalatokr\u00f3l tudok besz\u00e1molni:<\/strong>
\nA keszty\u0171t 2 h\u00f3napja egyfolyt\u00e1ban versenyeken ny\u00fazom. Felv\u00e9ve eleinte minden alkalommal kiss\u00e9 merev, de gyorsan \u201ebemelegszik\u201d \u00e9s megpuhul. Vastags\u00e1ga eddig m\u00e9g nagyon meleg id\u0151ben sem okozott probl\u00e9m\u00e1t, pedig tartottam t\u0151le, hogy meleg lesz. Nagyon j\u00f3l lehet benne fogni, szerelni \u00e9s val\u00f3ban j\u00f3l lehet \u00e9rezni a k\u00f6teleket \u00e9s a vitorla rezd\u00fcl\u00e9seit. \u00c9s ugyan nem sz\u00e1nd\u00e9kosan, de siker\u00fclt a gyakorlatban azt is megtapasztalnom, hogy meglehet\u0151sen j\u00f3l v\u00e9di a kezet, m\u00e9g a k\u00e9zfejet is a s\u00e9r\u00fcl\u00e9sekt\u0151l. Az eddigi haszn\u00e1lat sor\u00e1n nem ny\u00falt meg, nem t\u00e1gult, tartja a m\u00e9ret\u00e9t \u00e9s a form\u00e1j\u00e1t. \u00c9s nem utols\u00f3 szempont, hogy eddig kellemetlen szaga sem lett, m\u00e9g azut\u00e1n sem, hogy 2 napig vizesen dunsztol\u00f3dott a t\u00e1sk\u00e1mban.<\/p>\n

 <\/p>\n

Ami a strapab\u00edr\u00f3s\u00e1g\u00e1t illeti, \u00edgy n\u00e9z ki 2 h\u00f3napnyi intenz\u00edv ig\u00e9nybev\u00e9telt k\u00f6vet\u0151en:<\/p>\n

 <\/p>\n

\"\"<\/p>\n

\"\"<\/p>\n

 <\/p>\n

A Rooster Dura Pro 5 keszty\u0171 \u00e1ra 8.400,- Ft. Van hasonl\u00f3 Helly Hansen \u00e9s Musto keszty\u0171m is \u2013 a h\u00e1rom k\u00f6z\u00fcl nekem ez a Rooster j\u00f6tt be legjobban.<\/p>\n

 <\/p>\n

Ez a keszty\u0171 szerintem nagyon rendben van. Kifejezetten aj\u00e1nlom a hozz\u00e1m hasonl\u00f3an keszty\u0171 n\u00e9lk\u00fcl l\u00e9tezni nem tud\u00f3 mancsaftok sz\u00e1m\u00e1ra.<\/strong><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Ez\u00fattal a Rooster Dura Pro 5 keszty\u0171je esett vizsg\u00e1l\u00f3d\u00e1sunk \u00e1ldozat\u00e1ul.   A gy\u00e1rt\u00f3 els\u0151sorban focksottosnak \u00e9s spinakkeresnek aj\u00e1nlja, mert puh\u00e1bb \u00e9s v\u00e9konyabb mint a Pro Race – \u00edgy nem csak a k\u00f6telet \u00e9rezni benne jobban, hanem a vitorla rezd\u00fcl\u00e9seit is.   Kezdj\u00fck a k\u00fcls\u0151 megjelen\u00e9ssel. V\u00e9lem\u00e9nyem szerint kifejezetten ig\u00e9nyes, nagyon min\u0151s\u00e9gi kidolgoz\u00e1s\u00fa, r\u00e1n\u00e9z\u00e9sre igen strapab\u00edr\u00f3 […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":25848,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1943,1804],"tags":[2125,1940,2126,2127],"sailing_author":"","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/25840"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=25840"}],"version-history":[{"count":2,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/25840\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":27560,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/25840\/revisions\/27560"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/25848"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=25840"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=25840"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=25840"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}