{"id":2636,"date":"2010-01-03T00:00:00","date_gmt":"2010-01-02T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/01\/03\/southern-spars-a-vilagelso\/"},"modified":"2017-08-01T23:48:15","modified_gmt":"2017-08-01T21:48:15","slug":"southern-spars-a-vilagelso","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2010\/01\/03\/southern-spars-a-vilagelso\/","title":{"rendered":"Southern Spars a vil\u00e1gels\u0151"},"content":{"rendered":"

\n Az idei Rolex Sydney-Hobart versenyen t\u00f6bbek k\u00f6z\u00f6tt az els\u0151 \u00f6t helyet a Southern Spars \u00e1rbocait haszn\u00e1l\u00f3 haj\u00f3k hozt\u00e1k el. \u00cdgy v\u00e9gk\u00e9p elmondhat\u00f3, hogy az ausztr\u00e1l gy\u00e1rt\u00f3 piacvezet\u0151 az offshore versenyhaj\u00f3k rudazat\u00e1nak \u00e9p\u00edt\u00e9s\u00e9ben.\n<\/p>\n

\n A Southern Spars p\u00e1ratlan tapasztalatra tett szert a karbon \u00e1rbocok \u00e9p\u00edt\u00e9s\u00e9nek ter\u00e9n \u00e9s\u00a0 az EC6+ karbon riggel\u00e9sben a vil\u00e1g grand prix \u00e9s offshore yachtjain\u00e1l.\n<\/p>\n

\n Kor\u00e1bban 2009-ben figyelemre m\u00e9lt\u00f3 teljes\u00edtm\u00e9nyt \u00e9rt el az Ericsson Racing Team \u00e9s a PUMA amikor az \u00e9len v\u00e9gzett a 2008-2009-es Volvo Ocean Race-en teljes m\u00e9rt\u00e9kben Southern Spar \u00e1ltal szerelt rudazattal \u00e9s, hogy teljes legyen a k\u00e9p, az \u00f6sszes befut\u00f3 haj\u00f3 EC6+ karbon rigrendszert haszn\u00e1lt.<\/p>\n

Neville Crichton (Alfa Romeo) \u00e9s Bob Oatley (Wild Oats XI) m\u00e1r hossz\u00fa ideje \u00fcgyfelei a Southern Sparsnak \u00e9s \u00e9vek \u00f3ta a c\u00e9g \u00e1rboc\u00e1t \u00e9s EC6+ rigrendszer\u00e9t haszn\u00e1lj\u00e1k haj\u00f3ikon.<\/p>\n

\u201eNeville \u00e9s az Alfa Romeo csapata b\u00e1mulatos rekordot \u00e1ll\u00edtottak fel a az idei Transpac versenyen \u00e9s a mi helyi Coastal Classic verseny\u00fcnk\u00f6n. A gy\u0151zelm\u00fck a Rolex-Sydney-Hobart 2009 \u00e9vi verseny\u00e9n fantasztikus tet\u0151pontja mind a csod\u00e1latos 2009-es \u00e9vnek, mind az el\u0151z\u0151 \u00e9vek Alfa Romeo sz\u00ednekben el\u00e9rt eredm\u00e9nyeinek az eg\u00e9sz vil\u00e1gon\u201d \u2013 mondta Mark Hauser a Southern Spars Sales f\u0151n\u00f6ke.<\/p>\n

\u201eJ\u00f3 volt l\u00e1tni az angol ICAP Leopard \u00e9s a RAN magas sz\u00ednvonal\u00fa kamp\u00e1ny\u00e1t a 2009-es Fasnet Race sikere ut\u00e1n, az ausztr\u00e1liai v\u00e1llakoz\u00e1sukat \u00e9s a Rolex Sydney-Hobart versenyen el\u00e9rt elismer\u00e9sre m\u00e9lt\u00f3 teljes\u00edtm\u00e9ny\u00fcket.\u201d- tette hozz\u00e1 Hauser.<\/p>\n

Hozz\u00e1 kell tenni, hogy az IRC maxik \u00e9s mini-maxik mellett Southern Spars EC6+ rigrendszert haszn\u00e1lt a Rolex Sydney-Hobart Handicap gy\u0151zelm\u00e9\u00e9rt versenyz\u0151 haj\u00f3k nagy r\u00e9sze is. Bele\u00e9rtve a Loki-t, a Yendys-t \u00e9s a Limit-et.<\/p>\n

A Southern Spars biztos\u00edtotta a design \u00e9s \u00e9p\u00edt\u00e9si er\u0151forr\u00e1sait Grant Wharington er\u0151fesz\u00edt\u00e9si sz\u00e1m\u00e1ra is, hogy megpr\u00f3b\u00e1lja m\u00f3dos\u00edtani azt az \u00e1rbocot, amit Neville Crichtont\u00f3l kapott.<\/p>\n

B\u00e1r nem volt kor\u00e1bban kapcsolatuk Grant Wharrington-nal \u00e9s haj\u00f3j\u00e1val az Ethan Stadium maxi yachttal, a Southern Spars megadott minden lehets\u00e9ges seg\u00edts\u00e9get, hogy a haj\u00f3 felk\u00e9sz\u00fclj\u00f6n a 2009-es Rolex Sydney-Hobart versenyre.\n<\/p>\n

\n forr\u00e1s: sail-world.com<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Az idei Rolex Sydney-Hobart versenyen t\u00f6bbek k\u00f6z\u00f6tt az els\u0151 \u00f6t helyet a Southern Spars \u00e1rbocait haszn\u00e1l\u00f3 haj\u00f3k hozt\u00e1k el. \u00cdgy v\u00e9gk\u00e9p elmondhat\u00f3, hogy az ausztr\u00e1l gy\u00e1rt\u00f3 piacvezet\u0151 az offshore versenyhaj\u00f3k rudazat\u00e1nak \u00e9p\u00edt\u00e9s\u00e9ben. A Southern Spars p\u00e1ratlan tapasztalatra tett szert a karbon \u00e1rbocok \u00e9p\u00edt\u00e9s\u00e9nek ter\u00e9n \u00e9s\u00a0 az EC6+ karbon riggel\u00e9sben a vil\u00e1g grand prix \u00e9s offshore […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2636"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2636"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2636\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2636"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2636"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2636"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}