{"id":270,"date":"2016-02-11T22:36:00","date_gmt":"2016-02-11T21:36:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2016\/02\/11\/szucs-janos-1941-2016\/"},"modified":"2017-08-02T00:02:48","modified_gmt":"2017-08-01T22:02:48","slug":"szucs-janos-1941-2016","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2016\/02\/11\/szucs-janos-1941-2016\/","title":{"rendered":"Sz\u0171cs J\u00e1nos (1941-2016)"},"content":{"rendered":"

\n Ism\u00e9t szeg\u00e9nyebb lett a Velencei-tavi vitorl\u00e1s vil\u00e1g. Febru\u00e1r 5-\u00e9n elhunyt Sz\u0171cs J\u00e1nos.\n<\/p>\n

\n B\u00e1r t\u00f6bb, mint egy tucatszor nyerte el a Velencei-tavon a Piros Szalagot, amellyel az \u00c9vadnyit\u00f3 versenyen hagyom\u00e1nyosan a leggyorsabb Kal\u00f3z egys\u00e9get d\u00edjazz\u00e1k, nev\u00e9re nem a bajnoki almanachokb\u00f3l fogunk eml\u00e9kezni. Sokkal ink\u00e1bb az\u00e9rt, mert a t\u00f3 \u00e9let\u00e9nek meghat\u00e1roz\u00f3 alakja volt,\u00a0 \u00e9vtizedek \u00f3ta elmaradhatatlan r\u00e9sztvev\u0151je a helyi Kal\u00f3z futamoknak, s\u0151t olykor elutazott vend\u00e9gs\u00e9gbe m\u00e1s tavakra is.
\n
\n Nem csak versenyzett, de sokat tett is az\u00e9rt, hogy versenyezni lehessen \u00e9s a vitorl\u00e1s telepen az idej\u00e9t mindenki megfelel\u0151 k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek k\u00f6z\u00f6tt, j\u00f3 hangulatban t\u00f6lthesse.<\/p>\n

1972-ben az akkor alakul\u00f3 K\u00d6F\u00c9M SC-ben kezdett vitorl\u00e1zni.Szervez\u0151 \u00e9s kapcsolatteremt\u0151 k\u00e9pess\u00e9gnek k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en r\u00f6vid id\u0151n bel\u00fcl \u0150 lett a vitorl\u00e1s szakoszt\u00e1ly vezet\u0151je. 1975-t\u0151l a a vitorl\u00e1s szakoszt\u00e1ly \u00f6nn\u00e1ll\u00f3 lett,amit tov\u00e1bbra is vezetett.( itt kezdte vitorl\u00e1s p\u00e1lyafut\u00e1s\u00e1t Fa N\u00e1ndi \u00e9s G\u00e1l J\u00f3zs i is ). Jelent\u0151s \u00e9rdemei vannak az ag\u00e1rdi klubh\u00e1z l\u00e9tes\u00edt\u00e9s\u00e9ben, amely a sz\u00f3 j\u00f3 \u00e9rtelm\u00e9ben vett klub\u00e9letet teremtette meg. .<\/p>\n

A K\u00d6F\u00c9M SC megsz\u00fcn\u00e9sekor jogutodk\u00e9nt megszervezte a ma is m\u0171k\u00f6d\u00f6 Sir\u00e1ly V\u00edzisport Clubot, melynek hal\u00e1l\u00e1ig eln\u00f6ke, m\u00fck\u00f6d\u00e9s\u00e9nek motorja volt.A maga csendes visszah\u00fazod\u00f3 modor\u00e1val megteremtette az egyes\u00fclet anyagi biztons\u00e1g\u00e1t, fejlesztette, korszer\u00fcsitette a klubh\u00e1zat.<\/p>\n

A szervez\u0151 munka mellett hal\u00e1l\u00e1ig vitorl\u00e1zott szeretett Kal\u00f3z\u00e1ban, meg\u0151rizve az oszt\u00e1ly\u00e1ban j\u00f3l ismert 490-es vitorlasz\u00e1mot.<\/p>\n

Hozz\u00e1 tartozott a vil\u00e1gunkhoz, csendesen fanyar, nyugodt\u00a0 st\u00edlus\u00e1val, amib\u0151l az\u00e9rt olykor emberi m\u00f3don kilend\u00edtette egy-egy sportt\u00e1rs vagy kedvez\u0151tlen sz\u00e9lfordul\u00f3.<\/p>\n

Mindig sportolt \u00e9s karban tartatota mag\u00e1t. Ha ak\u00e1r tavaly ny\u00e1ron, utols\u00f3 tal\u00e1lkoz\u00e1sunkkor tippelem az \u00e9letkor\u00e1t, egy vagy k\u00e9t \u00e9vtizedn\u00e9l biztosan t\u00f6bbet t\u00e9vesztettem volna. Ott a tavon\u00a0 Jani volt vil\u00e1g \u00e9let\u00e9ben. Az is marad nek\u00fcnk mind\u00f6r\u00f6kre.<\/p>\n

\n Temet\u00e9se febru\u00e1r 23-\u00e1n 11 \u00f3ra 30 perckor lesz Sz\u00e9kesfeh\u00e9rv\u00e1ron a B\u00e9la \u00fati temet\u0151ben.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Ism\u00e9t szeg\u00e9nyebb lett a Velencei-tavi vitorl\u00e1s vil\u00e1g. Febru\u00e1r 5-\u00e9n elhunyt Sz\u0171cs J\u00e1nos. B\u00e1r t\u00f6bb, mint egy tucatszor nyerte el a Velencei-tavon a Piros Szalagot, amellyel az \u00c9vadnyit\u00f3 versenyen hagyom\u00e1nyosan a leggyorsabb Kal\u00f3z egys\u00e9get d\u00edjazz\u00e1k, nev\u00e9re nem a bajnoki almanachokb\u00f3l fogunk eml\u00e9kezni. Sokkal ink\u00e1bb az\u00e9rt, mert a t\u00f3 \u00e9let\u00e9nek meghat\u00e1roz\u00f3 alakja volt,\u00a0 \u00e9vtizedek \u00f3ta elmaradhatatlan r\u00e9sztvev\u0151je […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1554,33],"sailing_author":"MVSZ","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/270"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=270"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/270\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=270"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=270"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=270"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}