{"id":2883,"date":"2009-03-27T00:00:00","date_gmt":"2009-03-26T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2009\/03\/27\/ericsson-domping\/"},"modified":"2017-08-01T23:47:08","modified_gmt":"2017-08-01T21:47:08","slug":"ericsson-domping","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2009\/03\/27\/ericsson-domping\/","title":{"rendered":"Ericsson d\u00f6mping"},"content":{"rendered":"

\n Hogyan lesznek az utols\u00f3kb\u00f3l els\u0151k? Ezt mutatta meg nek\u00fcnk a VOR fenn\u00e1ll\u00e1s\u00e1nak leghosszabb szakasz\u00e1n az Ericsson 3-on\n<\/p>\n

\n \u00c9rdekes volt ez a szakasz. El\u0151sz\u00f6r is id\u0151ben elrajtolni csak h\u00e1rom haj\u00f3 tudott. Az oroszok p\u00e9nzhi\u00e1ny miatt kor\u00e1bban feladt\u00e1k. A Telefonica Black \u00e9s a Delta Lloyd a kor\u00e1bbis s\u00e9r\u00fcl\u00e9seik miatt nem v\u00e1llalta a szakaszt. Az Ericsson 3 nem \u00e9rt oda a rajtra, mert elny\u00faltak a jav\u00edt\u00e1sai, m\u00edg a Telefonica Blue m\u00e9g a rajt el\u0151tt nekiment valaminek \u00e9s megs\u00e9r\u00fclt a keelje.\n<\/p>\n

\n
\n \u00cdgy a rajt ut\u00e1n tudott az ut\u00f3bbi k\u00e9t haj\u00f3 csatlakozni. Az \u00e9let \u00fagy hozta, hogy az Ericsson 3 hi\u00e1ba is k\u00e9sett, megnyerte a VOR 5. szakasz\u00e1t, m\u00edg az Ericsson 4 futott be m\u00e1sodiknak. A csapat vezet\u0151inek szava sem lehet, mert enn\u00e9l jobban nem is teljes\u00edthettek volna.\n<\/p>\n

\n Az igazs\u00e1ghoz hozz\u00e1 tartozik, hogy \u00fagy nyerte az Ericsson 3 a szakaszt, hogy felbor\u00edtott egy rutint, hiszen nem ment ezen a ter\u00fcleten d\u00e9lre a t\u00f6bbiekhez k\u00e9pest \u00e9s a verseny t\u00f6rt\u00e9net\u00e9ben tal\u00e1n el\u0151sz\u00f6r tudott valaki el\u0151nyt kov\u00e1csolni az \u00e9szakabbra vitorl\u00e1z\u00e1sb\u00f3l. De mint tudjuk ezen a szinten ez m\u00e1r szerencsej\u00e1t\u00e9k….\n<\/p>\n

\n Harmadiknak m\u00e1r befutott a Puma.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Hogyan lesznek az utols\u00f3kb\u00f3l els\u0151k? Ezt mutatta meg nek\u00fcnk a VOR fenn\u00e1ll\u00e1s\u00e1nak leghosszabb szakasz\u00e1n az Ericsson 3-on \u00c9rdekes volt ez a szakasz. El\u0151sz\u00f6r is id\u0151ben elrajtolni csak h\u00e1rom haj\u00f3 tudott. Az oroszok p\u00e9nzhi\u00e1ny miatt kor\u00e1bban feladt\u00e1k. A Telefonica Black \u00e9s a Delta Lloyd a kor\u00e1bbis s\u00e9r\u00fcl\u00e9seik miatt nem v\u00e1llalta a szakaszt. Az Ericsson 3 nem […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2883"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2883"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2883\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2883"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2883"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2883"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}